Geen idee, doet er ook niet toe. Een Beertje na lang getafeld (wat staat dit gek!) te hebben is echter wel lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weduwe Joustra? Of hoe dat spul ook heet....
Ik heb geen alibi, ik heb eenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jaja, jij bindt ook gewoon je telefoon met runkeeper aan een nietsvermoedende fietser vast voor een alibi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
I knowquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef murp het volgende:
[..]
kindertjes, nieuw huis.. vrouw ander werk enz enz
Heb je het tegen mij?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De multipersoonsstoornissen met al die klonen, bohhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb geen alibi, ik heb eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het bier van de Texelse brouwerij is ook verdomdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:22 schreef Kally het volgende:
Dat drankje van Texel is lekker, speculaassmaak
Bummer, nog nooit gedronkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het bier van de Texelse brouwerij is ook verdomd
Dezequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
yesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind het een prestatie, 12 jaar was mijn afscheidquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef murp het volgende:
[..]
ja! En vorige week al 12 jaar samen met mn meissie
En daar dan je stroopwafel in dopen. Death by sugar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze
http://www.texelseproduct(...)_id=85&category_id=2
oh oh...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het een prestatie, 12 jaar was mijn afscheid![]()
tofquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:24 schreef murp het volgende:
[..]
ja! En vorige week al 12 jaar samen met mn meissie
Goeden plek om dronken te wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben halverwege Juni nog gigantisch dronken geweest in Schiedam. Zomervakantie was begonnen en ik had daar een BBQ. Boh, zwalkend naar een maatje terug gelopen en halverwege gewoon in een willekeurige taxi gestapt die stond te wachten bij de verkeerslichten
Waarom hoor ik dit nu pasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben halverwege Juni nog gigantisch dronken geweest in Schiedam. Zomervakantie was begonnen en ik had daar een BBQ. Boh, zwalkend naar een maatje terug gelopen en halverwege gewoon in een willekeurige taxi gestapt die stond te wachten bij de verkeerslichten
Uh Brood en Vrienten?quote:
mijne ook....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het een prestatie, 12 jaar was mijn afscheid![]()
Act-F zat al op FOK! toen het nog met CK gespeld werdquote:
Ik doe alles tegendraadsquote:
Uh, ja je hebt weer gelijkquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
Normaal is het 7 year itch toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook....
Petrus heeft een raar gevoel van timing
Zie het als veldwerk.quote:
Ik noemde het Føkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Act-F zat al op FOK! toen het nog met CK gespeld werd
Jaquote:
Dit keer je ondergoed ook graag ONDER je spijkerbroek a.u.b.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zie het als veldwerk.
Ik weet nu ook de plekken en de gedragscode in Schiedam. Nu kunnen we met z'n drieën op stap binnenkort!
gedragscode in Schiedam = die geldt hier nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zie het als veldwerk.
Ik weet nu ook de plekken en de gedragscode in Schiedam. Nu kunnen we met z'n drieën op stap binnenkort!
Ondergoed draag ik nooitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit keer je ondergoed ook graag ONDER je spijkerbroek a.u.b.
Ik twitter met de LBB en de buurtagent. Ik stuur ze zo op je af hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
gedragscode in Schiedam = die geldt hier niet
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dit keer je ondergoed ook graag ONDER je spijkerbroek a.u.b.
Ik zal koffie zetten voor zequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik twitter met de LBB en de buurtagent. Ik stuur ze zo op je af hoor
Meneer Buzzerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja echt he
Ik ga naar de 13,5 jaar inmiddels
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja de lul was gewoon veel te laat
Ow nee wacht...
Oh jawel hoor! Na 10 uur 's avonds niet meer op de Koemarkt komenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet je beter inleven hoor Robbie, je weet nog niet hoe het werkt in Schiedam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |