tja ik zag On geen aanstalten maken en TCM gaf aan te druk te zijn.. dus ik ben er als nummer 3 maar in gesprongen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:45 schreef Gehenna het volgende:
oeh alweer een nieuwe, en een onverwachte BB editie
Ik krijg ze lang niet allemaal, maar ik ga ook geen erg lage score halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik het lijstje van modus zo zie zou het wel eens kunnen dat we een primeur kunnen krijgen deze editie dat alle nummers geraden worden
Je gaat toch niet zeggen dat ik er een paar geraden heb die jij nogal lastig achtte?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik het lijstje van modus zo zie zou het wel eens kunnen dat we een primeur kunnen krijgen deze editie dat alle nummers geraden worden
ja zeker welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat ik er een paar geraden heb die jij nogal lastig achtte?
jij zit in ieder geval nog in een mootquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:02 schreef Berkery het volgende:
Cool. Al is het een kwestie van tijd en dan zak ik weer af naar de middenmoot
nouquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:31 schreef belsen het volgende:
Hij is leuk (hoewel ik er weer genoeg niet weet).
1. Gehennaquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1. Gehenna
2. Belsen
3. modus
4. berkery
4. trashcanman
5. Bluechicagomoon
6. blogman
7. ranja
meer dan de helft komt gelukkig niet uit mijn platenkastquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
![]()
eerste had ik niet verwacht
maar ik ken dan ook jou platenkast iets beter, dan de gemiddelde Fok!ker
Dus kwa verwachting was het wtf heeft BB uitgezochtquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:31 schreef tim. het volgende:
Ik herken weinig. Ik had overigens wel een hoger WTF-gehalte verwacht!
Oei, oppassen dus. Misschien moet ik dan ook nog wat tijd erin steken. :pquote:Op zondag 20 januari 2013 20:34 schreef Blogman het volgende:
Oh, 1 puntje. Wellicht vind ik voor dinsdag nog wat tijd.
Viel me ook al op. Ben wel benieuwd hoe MUZ op dit moment loopt in vergelijking tot pakweg een half jaar geleden.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef Sfeermaker het volgende:
Jeej, lekker onderin mee feesten![]()
Edit: beetje treurig dat het aantal deelnemers ineens zo fors wegzakt
Je maakt vast een kansquote:Op maandag 21 januari 2013 00:06 schreef Darkestrah het volgende:
Oh boy, ik heb hier nog helemaal niet gekeken. Heel lang niet meegedaan, maar Bosbeetle moet ik toch wel even testen eigenlijk.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
'vast' is hier het belangrijke woord. Ik ken er bar weinig.
1. Gehenna 41quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
'vast' is hier het belangrijke woord. Ik ken er bar weinig.
De volgende ronde ok?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef Darkestrah het volgende:
Haha, daar koop ik nu echt niets voor.TCM, let's team up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt inderdaad een plekje hoger ten koste van bluechicagomoonquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:29 schreef Blogman het volgende:
Zo, laatste poging ingestuurd. Wellicht nog een paar puntjes erbij gesprokkeld..
Dat is 1 van de meest geraden nummers, ik dacht dat meer mensen zoals jij het nummer wel zouden kennen maar de uitvoerenden en titel nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 14:31 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik ken nummer 19 maar geen idee wie of wat
1. Gehenna 41quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:26 schreef robdriessen het volgende:
TeeVeePee. Ookal is Bosbeetle een kei in muziek vinden waar ik nooit van gehoord heb. Ik ga voor 2 punten
Fantastisch nummer trouwens!quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is 1 van de meest geraden nummers, ik dacht dat meer mensen zoals jij het nummer wel zouden kennen maar de uitvoerenden en titel niet
SPOILER: De nummers waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Soberso had ik tame impala wel bij jou verwachtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef Trashcanman het volgende:
Fuck! Ik had er nog zeker 9 meer kunnen raden
nooit van toontje lager gehoordquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:14 schreef Blogman het volgende:
Ah, geen wonder. Ik had wel wat ik weet.
Bedankt voor de quiz en het tellen, Bosbeetle !
Ach, die had ik natuurlijk wel moeten kennen. Kijk er nu gewoon weer overheen.. Maar wel een lastig fragment. Net een seconde tekort voor mij. Maar nu ik het antwoord weet..quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:20 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ach, die had ik natuurlijk wel moeten kennen. Kijk er nu gewoon weer overheen.. Maar wel een lastig fragment. Net een seconde tekort voor mij. Maar nu ik het antwoord weet..
Ik bedoel maar..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]een seconde later zingen ze de titel
Ceasar dan? Op een of andere manier dacht ik dat je die ook wel zou wetenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:37 schreef ranja het volgende:
Hm Enigma was inderdaad een oja, ook Snap had ik wel moeten kennen... ook veel minder bekende nummers voo rmij van bekendere bands. En ik wist vrij zeker dat het niet Englishman in new York was maar Wallstreet Shuffle. Dus
Ah fout gedacht van mij danquote:
Ja, dit dus. Ik heb precies hetzelfde. Echt een hoop dat ik gewoon ken maar niet heb herkend.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:08 schreef Trashcanman het volgende:
Fuck! Ik had er nog zeker 9 meer kunnen raden
Je nummer 33 is nu duidelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:34 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Ik heb precies hetzelfde. Echt een hoop dat ik gewoon ken maar niet heb herkend.
Je bent niet voor niets lang koploper geweestquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:04 schreef Modus het volgende:
Had Raymond ms wel kunnen weten, verder niks gemist.
Ja, die vind ik nog niet eens zo erg, dat ik die niet heb. Ik heb namelijk niet zoveel met Tom Waits. Heb het nummer wel vaak gehoord, maar ach. Met een stukje zang had ik hem geweten.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:17 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nog erger is dat ik deze week nog naar Meisjes heb geluisterd, en vorige week nog InnerSpeaker van Tame Impala heb gedraaid.
Die had ik van de week nog opstaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Pantani van krang had ik er in gedaan omdat mensen misschien wel eens het liedje waar mijn quote uit mijn sig uit komt gecheckt zouden kunnen hebben
Prima, pas de OP bij de mijne wel even aan. Gaat even een aantal duren btw voor ik er een beetje aan toe oon vrees ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:23 schreef Sfeermaker het volgende:
Leuk dat je meteen alle youtube links erbij hebt gezet, dat wordt smullen.
PS ik wil er ook weer op de maaklijst
Nou je had ook niet gezegd of het aantal weken, dagen, uren wasquote:Op maandag 28 januari 2013 19:22 schreef Trashcanman het volgende:
MUZ / Raad de Plaat #28 TCM goes gangbaar (zo af en toe dan...)
Dat aantal dagen viel achteraf wel mee dus.
O ja! Mja, laten we het dan maar gewoon op eenheden houden.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:49 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou je had ook niet gezegd of het aantal weken, dagen, uren was
Doe je de nieuwe toch?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef timbob het volgende:
Oh man, ik loop zo achter met deze units.. Ik dacht, Ohja! Even de raad de plaat doen!...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |