abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121649393
Martine, wat jammer! En natuurlijk ben je teleurgesteld :*
pi_121651327
Wat heel erg zuur, Martine :*
  woensdag 16 januari 2013 @ 20:34:40 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_121652175
Martine je mag best even flink balen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_121663042
Wat jammer martine!
pi_121666134
Martine, helaas heel herkenbaar, zo ontzettend balen (op zijn zachtst gezegd) als het weer niet gelukt is. Helemaal nadat je nieuws hebt gekregen dat broer en schoonzus wel in verwachting zijn. Sterkte :*

djmomo echo was niet goed begrijp ik. Heel veel sterkte meid. Ook al had je het verwacht het maakt het niet minder verdrietig. Hoop dat je het snel af kunt sluiten en je de moed kunt vinden om er weer voor te gaan.

Purple fijn dat je de miskraam nu achter je kan laten en je aan een nieuwe ronde kan beginnen. Hoop voor je dat cyclus weer regelmatig is. Al hoop ik dat die 9 maand wegblijft hierna.

Huisarts gebeld en eind januari gaan we er heen. Ben benieuwd wat hij gaat doen. Iemand ervaring?
pi_121668797
Sethiwe, mijn ha hoorde mijn verhaal aan, en schreef een verwijzing voor gyn. Niet veel bijzonders dus.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121671052
Purple en Martine -O- ;(

Momo :*
  donderdag 17 januari 2013 @ 10:46:35 #258
52229 Chanty
pi_121671743
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:51 schreef Sethiwe het volgende:
Martine, helaas heel herkenbaar, zo ontzettend balen (op zijn zachtst gezegd) als het weer niet gelukt is. Helemaal nadat je nieuws hebt gekregen dat broer en schoonzus wel in verwachting zijn. Sterkte :*

djmomo echo was niet goed begrijp ik. Heel veel sterkte meid. Ook al had je het verwacht het maakt het niet minder verdrietig. Hoop dat je het snel af kunt sluiten en je de moed kunt vinden om er weer voor te gaan.

Purple fijn dat je de miskraam nu achter je kan laten en je aan een nieuwe ronde kan beginnen. Hoop voor je dat cyclus weer regelmatig is. Al hoop ik dat die 9 maand wegblijft hierna.

Huisarts gebeld en eind januari gaan we er heen. Ben benieuwd wat hij gaat doen. Iemand ervaring?
Idd je verhaal aanhoren en je doorsturen naar de gyn. De huisarts kan zelf niet zoveel. En jullie zijn al een tijdje bezig dus mag aannemen dat hij jullie gewoon doorstuurt.
pi_121674795
Martine, wat balen...

Momo, had het door ook al gezegd, vind het echt klote voor je! :*

Purple, fijn dat er weer een nieuwe start is!

Sethi, lijkt me spannend, maar denk idd dat hij jullie doorstuurt. Ook niet echt leuk, maar hopelijk wel met een heel mooi resultaat.
Home is where the O+ is...
pi_121675098
oh, sethi, uiteindelijk zat ik op dezelfde dag voor intake bij de verloskundig als dat ik eigenlijk de intake bij de gyn voor MMM traject zou hebben. Ik hoop voor jou op hetzelfde :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:09:29 #261
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121676382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef martine1984 het volgende:
Momo wat jammer, sterkte!

Hier is er weer bloed, ben er deze keer echt verdrietig van. Had er zo op gehoopt na het nieuws van mn broer. Ik ben vandaag even niet in staat om te denken volgende ronde beter.
Ik zie nu trouwens pas dat wij gelijk op gaan qua tijd hier.. Pff -O- . Komende maand gaan we samen (en met de rest hier ook) doorschuiven naar Z&G hoor. Deal?
pi_121679383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:09 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik zie nu trouwens pas dat wij gelijk op gaan qua tijd hier.. Pff -O- . Komende maand gaan we samen (en met de rest hier ook) doorschuiven naar Z&G hoor. Deal?
vind ik een hele goede deal!

[ Bericht 0% gewijzigd door martine1984 op 17-01-2013 15:18:16 (handig hoor een telefoon die automatisch wijzigt..) ]
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:29:27 #263
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121686261
Trouwens, de vraag kwam net in Z&G voorbij, dus ik was benieuwd of er hier vandaan ook mensen zijn die gaan naar......: De negenmaandenbeurs! :D

Dus. Wie?

* Skip steekt vinger op.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:55:04 #264
52229 Chanty
pi_121687065
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef ProjSkippy het volgende:
Trouwens, de vraag kwam net in Z&G voorbij, dus ik was benieuwd of er hier vandaan ook mensen zijn die gaan naar......: De negenmaandenbeurs! :D

Dus. Wie?

* Skip steekt vinger op.
Misschien wel leuk maar dan wil ik wel zwanger zijn :P
pi_121687109
Wanneer is het?
Ik had er met bolle buik naartoe gewild ;( maar goed, wie weet :).
pi_121687361
Lijkt mij ook wel leuk (heb er wel een heel erg truttig idee van, maar dat valt hopelijk mee), maar dan wil ik daar inderdaad liever zwanger rondlopen :P

(en het liefst nog nadat we het iedereen hebben mogen vertellen, is anders zo lastig uitleggen wat je daar doet, als je zwangere collega's tegenkomt ofzo)
pi_121688241
9 maanden beurs...no way! Mij teveel hysterische vrouwen bij elkaar :D
  donderdag 17 januari 2013 @ 18:47:25 #268
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121688899
Ik had er inderdaad ook graag zwanger willen rondlopen, maar dat ga ik ook niet redden. De beurs is van 20 t/m 24 februari.

Ik ben er de afgelopen twee jaar ook geweest. Alvast ideeën op doen, kijken wat er allemaal is, informatie krijgen etcetc. Krijg er altijd een blij gevoel van O+ .
pi_121689471
Ohnee... De negenmaandenbeurs is natuuuuuurlijk helemaal niks voor mij... Hysterische vrouwen alom, drukte en toestanden.. Ik ben stoer en verstandig, ik zoek mijn eigenlijk info wel... :Y)

Maar toen kwam er zo'n piepstemmetje: Stel nou...dat ik over 11 dagen positief test... is het dan niet heeeeel leuk om hier naartoe te gaan met mijn vriend.. of met mijn moeder, dan geef ik een kaartje als verrassing O+
pi_121690642
De negenmaandenbeurs is zooooo.... niets voor mij :N Ik heb gewerkt op de huishoudbeurs en toen ik daarmee klaar was heb ik mezelf plechtig beloofd daar nooit meer een voet binnen te zetten. 100 porefmonsters uit je handen grissen, vechten (!) om een stukje worst, decoratie van de stands meejatten. :') Ik schaamde mij echt voor mijn medemens. :@

Daarbij, maar dat is echt bijzaak, woon ik daar in de buurt en kan ik in die periode op bepaalde momenten geen trein meer in. En dan moet ik juist vijf keer op een neer of zo..

[ Bericht 6% gewijzigd door Limone op 17-01-2013 19:37:33 (iets versoft) ]
pi_121690740
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 00:51 schreef Sethiwe het volgende:

Wat een stap! Wat goed dat je gebeld hebt. :*
pi_121691451
Sethiwe, goed zo meid! Wat ik heb ervaren toen ik naar mijn HA ging (alleen trouwens) is dat ze puur vroeg hoelang we al probeerden, beetje basic vragen over cyclussen (of het een beetje regelmatig is en gemiddelde duur en zo) en verder kreeg ik ook meteen een verwijzing (althans, zij boekte meteen een verzoek tot afspraak bij de gyn/fertiliteitsarts in bij het ziekenhuis en dat was het eigenlijk ook wel. Nou ja, beetje de opties besproken maar aangezien het toch nog gissen is/was bleef het daar wel bij. Ik hoop dat jullie ook snel terecht kunnen bij de gyn :*
pi_121691793
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
9 maanden beurs...no way! Mij teveel hysterische vrouwen bij elkaar :D
Heeeeerlijk vind ik dat,lekker mensen kijken en met mn boodschappentrolley overal langs rijden en kijken.De eethal v de Huishoudbeurs vind ik het leukst,de 9 maandenbeurs was toen ik er was prima beloopbaar,het was in de Huishoudbeurs hallen veel drukker.
Als ik zwanger zou zijn zou ik er zeker heen zijn gegaan,maar ik sla dit jaar over
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_121692130
Die hysterische vrouwen en dat gevecht om gratis dingetjes, daar kan ik ook héél slecht tegen. Het is ook wel 1 grote bonk met hormonen bij elkaar dan he :D
  donderdag 17 januari 2013 @ 20:23:56 #275
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121693979
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Heeeeerlijk vind ik dat,lekker mensen kijken en met mn boodschappentrolley overal langs rijden en kijken.De eethal v de Huishoudbeurs vind ik het leukst,de 9 maandenbeurs was toen ik er was prima beloopbaar,het was in de Huishoudbeurs hallen veel drukker.
Als ik zwanger zou zijn zou ik er zeker heen zijn gegaan,maar ik sla dit jaar over
Dat ook, het mensen kijken. Ik vermaak me daar echt geniaal. En ja, soms schaam ik me dan ook wel voor de mensheid, want er lopen figuren rond..en die doen dan ook weer dingen.. :'). Mijn ervaring is trouwens dat de negenmaandenbeurs niet eens zo heel erg druk is. Ten opzichte van de HHB dan.

#zinin
pi_121695013
Ik ga ook niet naar de negen maanden beurs eigenlijk om alle hier boven genoemde redenen. En ik kan niet tegen drukte, dus ik doe mezelf een groot plezier door er niet naar toe te gaan.
pi_121695031
Sethiwe hoop dat je een beetje gerustgesteld wordt en een verhaal krijgt waar je echt wat mee kan!

Ben bang dat je hier op het forum en overige internet al veel wijzer bent geworden, maar ook veel schrikbeelden hebt meegekregen. Wie weet geeft dit juist vertrouwen.Succes!
pi_121695519
Ik had er wel graag heen gewild. Had al gratis avondkaart via kruidvat geactiveerd. Had wel wat nieuwe spulletjes voor deze nieuwe baby willen hebben. Maar helaas. ... Als iemand mijn avondkaart wil, pb dan even.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121711973
Ok, ik denk dat ik teveel in OUD aan het rondlezen ben nu ik thuis zit... :D Heb vannacht gedroomd dat ik was bevallen van een jongen. Mijn vriend zei ineens dat hij Prins heette... daar was ik het niet mee eens (gek ;) ), dus noemde hij hem Nexl?? Nja, toen we thuis waren en ik hem borstvoeding gaf, noemde ik hem gewoon Boris.. _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 09:54:33 #281
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121712027
Die spoiler, die spoiler! Jaja Babbel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121712302
Hahahaha, nee, die namen zouden wij nooit kunnen kiezen, mijn vriend ook niet trouwens... Verder heb ik nog totaal geen symptomen.. Het scheelt misschien dat ik toch al van alles in mijn buik voel door de blindedarmtoestand, waardoor ik er daar niet op kan letten..
pi_121712383
:D weet niet wat erger is, prins of nexl hihi
Enne ik hoop dat het een aanwijzing is :Y
pi_121713780
Wie weet, Babbel!

Ik heb weer iets geks; bizar veel afscheiding, heel lichtroze van kleur. En buikpijn. Hopen dat het nu dan eindelijk een keertje doorzet.
pi_121714764
Zand, dat klinkt alsof er nu best iets kan beginnen! Ik hoop het voor je, scheelt veel stress :*
E.
pi_121715900
Bedankt voor de reacties.

Babbel ik duim voor je dat het dromen het eerste teken is. Wel een grappige droom met al die namen.

Zandsculptuur klinkt wel alsof er iets opgang komt. Ik hoop dat het doorzet.
pi_121716588
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Zand, dat klinkt alsof er nu best iets kan beginnen! Ik hoop het voor je, scheelt veel stress :*
Dank je :*. Ik hoop het ook, en anders ga ik sowieso over een week naar de gyn.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 12:23:04 #288
52229 Chanty
pi_121716954
Babbel spannend :D Laten we gaan voor een streepjesregen weer :Y
pi_121722572
Oh Zand, ik hoop zo dat de boel op gang komt nu!

Spannend Babbel, ik vind de dromen veelbetekenend hoor!
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:49:39 #290
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121725255
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Limone het volgende:
Oh Zand, ik hoop zo dat de boel op gang komt nu!

Spannend Babbel, ik vind de dromen veelbetekenend hoor!
Even trouwens hè. Ik heb dromen over tweelingen. En ben nog niet ongesteld. En blablabla AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_121725383
Skip, wanneer heb je voor het laatst getest???
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:54:28 #292
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121725442
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:52 schreef Babbel1 het volgende:
Skip, wanneer heb je voor het laatst getest???
Afgelopen zondagochtend w/ .
pi_121725873
Oooooh... Ik hoop het zo...

Kom op, streepjesregen *O*
pi_121726432
ooooh skip!!!!! spannend!!!

En zand, bij jou dus ook eindelijk wat beweging? :*

en babbel, woei! wanneer doe jij test?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121726831
Martine -O- Helemaal logisch dat je, vooral nu, zo teleurgesteld bent..

Skip, spannend! Idd, wat Babbel zegt, hup streepjesregen!

DJMomo, hoe gaat het met je?

Hier wat vage net-niet-ongesteldheids-krampjes. Terwijl ik pas de 27e m'n NOD heb :).
pi_121726946
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Even trouwens hè. Ik heb dromen over tweelingen. En ben nog niet ongesteld. En blablabla AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

SPOILER
SPOILER
SPOILER
Oeh oeh! Heb je dat wel vaker? Van die dromen...?
pi_121727063
Begint aardig spannend te worden voor een paar mensen hier :D
Wordt tijd voor wat positief nieuws vindt ik, dus ik ga heeeel hard duimen :Y
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:32:42 #298
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121727140
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:28 schreef Limone het volgende:

[..]

Oeh oeh! Heb je dat wel vaker? Van die dromen...?
Bij mijn eerste zwangerschap. En vorige maand (toen ik 10 dagen overtijd ging).

En ik droomde een keer over Cwen (die zit inmiddels in Z&G). Die kwam langs tijdens m'n bevalling en toen ging ze kijken of alles goed was. Vervolgens zei ze, terwijl ze nog tussen m'n benen keek: "Een eekhoorn!! ....... Daar, voor het raam". 8)7 maar volgens mij had ik déze droom niet toen ik overtijd ging oid, maar al een stuk eerder. Verder droom ik eigenlijk nooit over babies, behalve dus bij mijn eerste zwangerschap en vorige maand +10.
pi_121727234
Ik zou 25 jan. ongesteld moeten worden, maar wil pas 27 januari testen... De 28ste moet ik terug voor controle nav blindedarm, dus wil dan eigenlijk wel weten of ik zwanger ben...Mijn duimen staan in duimstand voor iedereen... Skip, Chanty, Kleinzusje, Purple... :* En natuurlijk ook voor de rest.. Een streepjesneeuwbui is ook mooi O+
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:43:22 #300
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121727598
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef Babbel1 het volgende:
Mijn duimen staan in duimstand voor iedereen... Skip, Chanty, Kleinzusje, Purple... :* En natuurlijk ook voor de rest.. Een streepjesneeuwbui is ook mooi O+
+1.

En, volgens mij had ik nog niet iedereen gehad.. Natuurlijk een :* voor de mensen die door }) net weer van het wachtbankje geduwd zijn :( ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')