SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Zand, dat klinkt alsof er nu best iets kan beginnen! Ik hoop het voor je, scheelt veel stress
Even trouwens hè. Ik heb dromen over tweelingen. En ben nog niet ongesteld. En blablabla AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:51 schreef Limone het volgende:
Oh Zand, ik hoop zo dat de boel op gang komt nu!
Spannend Babbel, ik vind de dromen veelbetekenend hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afgelopen zondagochtendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:52 schreef Babbel1 het volgende:
Skip, wanneer heb je voor het laatst getest???.
![]()
ooooh skip!!!!! spannend!!!
En zand, bij jou dus ook eindelijk wat beweging?![]()
en babbel, woei! wanneer doe jij test?Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
MartineHelemaal logisch dat je, vooral nu, zo teleurgesteld bent..
Skip, spannend! Idd, wat Babbel zegt, hup streepjesregen!
DJMomo, hoe gaat het met je?
Hier wat vage net-niet-ongesteldheids-krampjes. Terwijl ik pas de 27e m'n NOD heb.
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Even trouwens hè. Ik heb dromen over tweelingen. En ben nog niet ongesteld. En blablabla AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh oeh! Heb je dat wel vaker? Van die dromen...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begint aardig spannend te worden voor een paar mensen hier
Wordt tijd voor wat positief nieuws vindt ik, dus ik ga heeeel hard duimen![]()
![]()
Bij mijn eerste zwangerschap. En vorige maand (toen ik 10 dagen overtijd ging).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:28 schreef Limone het volgende:
[..]
Oeh oeh! Heb je dat wel vaker? Van die dromen...?
En ik droomde een keer over Cwen (die zit inmiddels in Z&G). Die kwam langs tijdens m'n bevalling en toen ging ze kijken of alles goed was. Vervolgens zei ze, terwijl ze nog tussen m'n benen keek: "Een eekhoorn!! ....... Daar, voor het raam".maar volgens mij had ik déze droom niet toen ik overtijd ging oid, maar al een stuk eerder. Verder droom ik eigenlijk nooit over babies, behalve dus bij mijn eerste zwangerschap en vorige maand +10.
![]()
Ik zou 25 jan. ongesteld moeten worden, maar wil pas 27 januari testen... De 28ste moet ik terug voor controle nav blindedarm, dus wil dan eigenlijk wel weten of ik zwanger ben...Mijn duimen staan in duimstand voor iedereen... Skip, Chanty, Kleinzusje, Purple...En natuurlijk ook voor de rest.. Een streepjesneeuwbui is ook mooi
![]()
![]()
+1.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:35 schreef Babbel1 het volgende:
Mijn duimen staan in duimstand voor iedereen... Skip, Chanty, Kleinzusje, Purple...En natuurlijk ook voor de rest.. Een streepjesneeuwbui is ook mooi
En, volgens mij had ik nog niet iedereen gehad.. Natuurlijk eenvoor de mensen die door
net weer van het wachtbankje geduwd zijn
..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: