Idd je verhaal aanhoren en je doorsturen naar de gyn. De huisarts kan zelf niet zoveel. En jullie zijn al een tijdje bezig dus mag aannemen dat hij jullie gewoon doorstuurt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:51 schreef Sethiwe het volgende:
Martine, helaas heel herkenbaar, zo ontzettend balen (op zijn zachtst gezegd) als het weer niet gelukt is. Helemaal nadat je nieuws hebt gekregen dat broer en schoonzus wel in verwachting zijn. Sterkte![]()
djmomo echo was niet goed begrijp ik. Heel veel sterkte meid. Ook al had je het verwacht het maakt het niet minder verdrietig. Hoop dat je het snel af kunt sluiten en je de moed kunt vinden om er weer voor te gaan.
Purple fijn dat je de miskraam nu achter je kan laten en je aan een nieuwe ronde kan beginnen. Hoop voor je dat cyclus weer regelmatig is. Al hoop ik dat die 9 maand wegblijft hierna.
Huisarts gebeld en eind januari gaan we er heen. Ben benieuwd wat hij gaat doen. Iemand ervaring?
Ik zie nu trouwens pas dat wij gelijk op gaan qua tijd hier.. Pffquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef martine1984 het volgende:
Momo wat jammer, sterkte!
Hier is er weer bloed, ben er deze keer echt verdrietig van. Had er zo op gehoopt na het nieuws van mn broer. Ik ben vandaag even niet in staat om te denken volgende ronde beter.
vind ik een hele goede deal!quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens pas dat wij gelijk op gaan qua tijd hier.. Pff. Komende maand gaan we samen (en met de rest hier ook) doorschuiven naar Z&G hoor. Deal?
Misschien wel leuk maar dan wil ik wel zwanger zijnquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef ProjSkippy het volgende:
Trouwens, de vraag kwam net in Z&G voorbij, dus ik was benieuwd of er hier vandaan ook mensen zijn die gaan naar......: De negenmaandenbeurs!
Dus. Wie?
* Skip steekt vinger op.
Wat een stap! Wat goed dat je gebeld hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:51 schreef Sethiwe het volgende:
Huisarts gebeld en eind januari gaan we er heen. Ben benieuwd wat hij gaat doen. Iemand ervaring?
Heeeeerlijk vind ik dat,lekker mensen kijken en met mn boodschappentrolley overal langs rijden en kijken.De eethal v de Huishoudbeurs vind ik het leukst,de 9 maandenbeurs was toen ik er was prima beloopbaar,het was in de Huishoudbeurs hallen veel drukker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
9 maanden beurs...no way! Mij teveel hysterische vrouwen bij elkaar
Dat ook, het mensen kijken. Ik vermaak me daar echt geniaal. En ja, soms schaam ik me dan ook wel voor de mensheid, want er lopen figuren rond..en die doen dan ook weer dingen..quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heeeeerlijk vind ik dat,lekker mensen kijken en met mn boodschappentrolley overal langs rijden en kijken.De eethal v de Huishoudbeurs vind ik het leukst,de 9 maandenbeurs was toen ik er was prima beloopbaar,het was in de Huishoudbeurs hallen veel drukker.
Als ik zwanger zou zijn zou ik er zeker heen zijn gegaan,maar ik sla dit jaar over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |