SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote Momo. Was het al helderrood bloed trouwens? Misschien komt het later nog op gang.. (jammer genoeg natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 10:27 schreef DJMomo het volgende:
Ja, was hier zo blij dat het na 2,5 ronde al gefixt was, ipv de 14 bij ZL. Maar ja.![]()
Bloed is overigens alweer gestopt. Sjeus, zelfs een fatsoenlijke mk kan er niet vanaf ofzo? Rotlijven die je alleen maar voor de gek houden.
Ach lief Skipje, dan is het inderdaad geen leuke dag vandaag.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Mweh, mensen, ik ga vandaag even wat afleiding zoeken hoor. De negatieve test van vanmorgen zorgt niet echt voor een jubelstemming natuurlijk.. en dat in combinatie met dat als de vorige zwangerschap goed gegaan was ik dan nu de eerste verjaardag van m'n koter had kunnen vieren werkt ook niet echt mee voor mezelf.
Oooh, das geen TMI.. ik vroeg er toch zelf naarquote:Op zondag 13 januari 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:
Het wás helderrood, nu een beetje bruin gepruttel Sorry voor TMI
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jeej!
Musique zou er trouwens op zich uit kunnen, want zwanger (), maar ik weet niet of ze al officieel doorverhuisd is. Muuuuuuusique! Doe eens melden?
MeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog steeds zwanger
Morgen eindelijk eens naar de huisarts, hopelijk gelijk een doorverwijzing voor een echo. Ik mag dus uit de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook geen zin om er al die andere dagen ook heel erg mee bezig te zijn. Het risico is wel dat je de eerste ronde al zwanger bent, ik was daar zelf wel dolblij mee trouwens.
Ik moet mijn mond eens gaan houden hier, ik hoor hier helemaal niet meer.![]()
Alcohol hoef je ook niet te laten staan tot je een positieve test in handen hebt, eerder is er nog geen bloedband met het kindquote:Op zondag 13 januari 2013 15:24 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje: Hoe doen de dames met een onregelmatige cyclus het met testen?
Mijn cyclus varieert van 24 tot 67 dagen en ik heb het een beetje bijgehouden maar ik voel totaal geen veranderingen rondom eventuele eisprong ofzo. Kan er werkelijk geen peil op trekken.
Nou wil ik absoluut nog niet in de weer gaan met temperaturen ed. Maar wil wel even weten hoe anderen hier mee omgaan. Ga je standaard uit van je langste cyclus?
Ik drink graag een glaasje rose of een lekker likeurtje maar om dat nou direct al te laten staan voor de 'just in case' gaat mij (nu nog) te ver.
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb eigenlijk expres bijna elke dag een ovulatietest (sensitest) gedaan, dat is misschien wel wat weinig spontaan, maar ik had geen idee hoe ik er anders achter moest komen en we hadden niet om de dag seks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook geen zin om er al die andere dagen ook heel erg mee bezig te zijn. Het risico is wel dat je de eerste ronde al zwanger bent, ik was daar zelf wel dolblij mee trouwens.
Ik moet mijn mond eens gaan houden hier, ik hoor hier helemaal niet meer.dat is toch het hele idee van het verhaal...dus waarom is dat een risico hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |