abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121495940
Dank jullie!

Ja Skippy Z&G was inderdaad een drukte van jewelste! Moet eerlijk zeggen dat ik daar wel alles lees en in dit topic een stuk minder. Eigenlijk altijd al. :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121495949
DJMomo :*
Zo jammer dat er zo weinig van de streepjesregen is overgebleven.
  zondag 13 januari 2013 @ 10:32:28 #93
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121495969
Mweh, mensen, ik ga vandaag even wat afleiding zoeken hoor. De negatieve test van vanmorgen zorgt niet echt voor een jubelstemming natuurlijk.. en dat in combinatie met dat als de vorige zwangerschap goed gegaan was ik dan nu de eerste verjaardag van m'n koter had kunnen vieren werkt ook niet echt mee voor mezelf.

:W
pi_121495990
Aww, Momo.. Bij mij was het ook op dinsdag begonnen met bloeden, maar op donderdag zette het pas door... :*

En Skip, voor jou ook zo'n moeilijke dag.. Ik denk aan jullie! :*

Alle nieuwelingen, welkom! Mijn duimen draaien...
  zondag 13 januari 2013 @ 10:33:59 #95
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121495992
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:27 schreef DJMomo het volgende:
Ja, was hier zo blij dat het na 2,5 ronde al gefixt was, ipv de 14 bij ZL. Maar ja. -O-

Bloed is overigens alweer gestopt. Sjeus, zelfs een fatsoenlijke mk kan er niet vanaf ofzo? Rotlijven die je alleen maar voor de gek houden. -O-
Klote Momo. Was het al helderrood bloed trouwens? Misschien komt het later nog op gang.. (jammer genoeg natuurlijk -O- ).
pi_121496028
Het wás helderrood, nu een beetje bruin gepruttel Sorry voor TMI
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121496030
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Mweh, mensen, ik ga vandaag even wat afleiding zoeken hoor. De negatieve test van vanmorgen zorgt niet echt voor een jubelstemming natuurlijk.. en dat in combinatie met dat als de vorige zwangerschap goed gegaan was ik dan nu de eerste verjaardag van m'n koter had kunnen vieren werkt ook niet echt mee voor mezelf.

:W
Ach lief Skipje, dan is het inderdaad geen leuke dag vandaag. :*
pi_121496070
Projskippy hopelijk vindt je een beetje afleiding, is inderdaad helemaal niet leuk!
:*

En djmomo ik weet niet hoe het hoort te zijn...maar kan dit het niet gewoon al zijn geweest? of was het daar echt te weinig voor. sterkte ermee in elk geval...t is gewoon ruk
  zondag 13 januari 2013 @ 10:41:15 #99
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121496097
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:
Het wás helderrood, nu een beetje bruin gepruttel Sorry voor TMI
Oooh, das geen TMI.. ik vroeg er toch zelf naar :*. Mja, misschien dat het nog uit zichzelf doorzet.. Hoop ik dan voor je. Dat liever dan met pillen e.d., lijkt me. Vond ik bij mij iig 'heel prettig'.
pi_121496128
Ja, we kijken het nog wel een dagje ofzo aan. Heb na het weekend sowieso nog contact met VK, omdat ik ook nog eens koorts heb. En dat mag officieel niet bij een mk. Maar ja, ik ben al een week dood en dood ziek.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121496174
momo :* beterschap ook
pi_121496391
Skip -O-

Momo, als ik jou was zou ik vandaag nog bellen of langs de eerste hulp gaan om te laten controleren of je geen baarmoederontsteking hebt, koorts is écht niet goed icm een miskraam... :* .
pi_121496412
Welkom Mawaba :)
pi_121496483
zand, denk dat dat wel mee zal vallen. Gisteren had ik max 38gr. Ik moest het in de gaten houden van vk, en bij tegen 39 weer bellen. Het is daarna alleen maar gezakt onder 38.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121496582
beterschap djmomo,
sterkte projskippy
welkom mabawa
pi_121496613
Ok, ik was wat afgeleid door het woord 'doodziek' ;). Goed op jezelf letten hoor, en beterschap :*.
pi_121496696
ja, kamp al een week met enorme griep. volgens mij is het nu een oorontsteking aan het worden. enorme druk op mijn oor, en af en toe echt pijn. hoor ook niets.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121496850
Bah klinkt niet fijn. Beterschap DJMomo!
Skippy :*

Dank voor het welkom!
pi_121498261
Welkom Mabawa!

En Skip .... ;( :*
pi_121498388
Wat leuk, nog een 'nieuweling'! Ik hoop ook dat er nu weer een flinke BLIJVENDE doorstroom komt naar z&g ^O^
pi_121499438
Arme Skippy, weer op dat nare wachtbankje.

Gelukkig houden we elkaar allemaal een beetje gezelschap.
pi_121499754
En natuurlijk welkom Mabawa! Wordt druk hier.
Tijd dat er weer wat streepjes geplast worden.
pi_121504396
Duurt bij mij nog minstens 3 weken voordat er een kans bestaat dat ik een streepje kan plassen, wat duurt dat wachten toch lang :P
pi_121504820
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 21:42 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jeej! ^O^

Musique zou er trouwens op zich uit kunnen, want zwanger ( *O* ), maar ik weet niet of ze al officieel doorverhuisd is. Muuuuuuusique! Doe eens melden? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meld :) En nog steeds zwanger :) Morgen eindelijk eens naar de huisarts, hopelijk gelijk een doorverwijzing voor een echo. Ik mag dus uit de OP.
pi_121504951
Even bijgelezen...

Skippy -O- Een dikke :* voor jou. Wat klote ;(

DjMomo :'( Ik vind het zo erg :'( En ook nog goed ziek... Heel veel beterschap en dat het maar snel raak is, ik gun het je zo!

Zand, ik ben benieuwd wat de huisarts zegt morgen! Wat naar dat je lijf nog steeds niet normaal doet ;(

Purple en Dyre :*

Welkom aan de nieuwe dames :W Hopelijk stromen jullie snel door naar Z&G!
pi_121505111
Vraagje: Hoe doen de dames met een onregelmatige cyclus het met testen?
Mijn cyclus varieert van 24 tot 67 dagen en ik heb het een beetje bijgehouden maar ik voel totaal geen veranderingen rondom eventuele eisprong ofzo. Kan er werkelijk geen peil op trekken.
Nou wil ik absoluut nog niet in de weer gaan met temperaturen ed. Maar wil wel even weten hoe anderen hier mee omgaan. Ga je standaard uit van je langste cyclus?
Ik drink graag een glaasje rose of een lekker likeurtje maar om dat nou direct al te laten staan voor de 'just in case' gaat mij (nu nog) te ver. :@
pi_121505414
Ik heb eigenlijk expres bijna elke dag een ovulatietest (sensitest) gedaan, dat is misschien wel wat weinig spontaan, maar ik had geen idee hoe ik er anders achter moest komen en we hadden niet om de dag seks.
SPOILER
Ik had ook geen zin om er al die andere dagen ook heel erg mee bezig te zijn. Het risico is wel dat je de eerste ronde al zwanger bent, ik was daar zelf wel dolblij mee trouwens.

Ik moet mijn mond eens gaan houden hier, ik hoor hier helemaal niet meer. :@
pi_121505810
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:24 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje: Hoe doen de dames met een onregelmatige cyclus het met testen?
Mijn cyclus varieert van 24 tot 67 dagen en ik heb het een beetje bijgehouden maar ik voel totaal geen veranderingen rondom eventuele eisprong ofzo. Kan er werkelijk geen peil op trekken.
Nou wil ik absoluut nog niet in de weer gaan met temperaturen ed. Maar wil wel even weten hoe anderen hier mee omgaan. Ga je standaard uit van je langste cyclus?
Ik drink graag een glaasje rose of een lekker likeurtje maar om dat nou direct al te laten staan voor de 'just in case' gaat mij (nu nog) te ver. :@
Alcohol hoef je ook niet te laten staan tot je een positieve test in handen hebt, eerder is er nog geen bloedband met het kind ;). Ik heb altijd een super regelmatige cyclus gehad, dus heb nooit zoveel moeite gedaan met testen etc. het was gewoon voorspelbaar.
De volgende ronde hier ga ik denk ik wel ovulatietesten gebruiken, en/of misschien temperaturen, ik wil gewoon weer dat het snel raak is ;).
pi_121506329
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb eigenlijk expres bijna elke dag een ovulatietest (sensitest) gedaan, dat is misschien wel wat weinig spontaan, maar ik had geen idee hoe ik er anders achter moest komen en we hadden niet om de dag seks.
SPOILER
Ik had ook geen zin om er al die andere dagen ook heel erg mee bezig te zijn. Het risico is wel dat je de eerste ronde al zwanger bent, ik was daar zelf wel dolblij mee trouwens.

Ik moet mijn mond eens gaan houden hier, ik hoor hier helemaal niet meer. :@

:D dat is toch het hele idee van het verhaal...dus waarom is dat een risico hihi
pi_121506346
Zo denk ik er ook over, maar er zijn hier toch best wel eens meiden die er rekening mee houden dat het een paar maanden kan duren en dan een beetje overweldigd zijn als ze meteen zwanger raken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')