Mja, ik moet opschieten, want ik wil nog samen met jou in Z&G postenquote:
Ik ben bang dat je dat niet meer gaat redden....quote:Op zondag 13 januari 2013 09:34 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mja, ik moet opschieten, want ik wil nog samen met jou in Z&G posten.
Jup, kwam ik ook net achter. Zie edit.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dat niet meer gaat redden....
Balen zeg. Hoop dat de testen inderdaad geluk brengen
quote:Op zondag 13 januari 2013 09:34 schreef ProjSkippy het volgende:
Mja, ik moet opschieten, want ik wil nog samen met jou in Z&G posten![]()
Edit: 17 dagen? Zo snel kan ik niets meer in elkaar bakken.![]()
Tja, weet je elke maand voelt als 1 te lang als je iets heel graag wilt. En 9 of 10 maanden zijn er us 8 of 9 teveel voor je gevoel. En dat mag je best zo voelen en ook zeggen.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:16 schreef ProjSkippy het volgende:
Iedereen is hier ook altijd veel te lief.
Ik heb net echt 10 keer uitgerekend of het klopt dat we ronde 9 in gaan, maar het klopt gewoon. Jeetje, wat gaat dat hard.. (En ergens voel ik me dan ook weer lullig om zo iets te zeggen, want er zijn hier mensen die nog weer heel wat rondes verder zijn..)
Ja, zijn die mensen er?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Tja, weet je elke maand voelt als 1 te lang als je iets heel graag wilt. En 9 of 10 maanden zijn er us 8 of 9 teveel voor je gevoel. En dat mag je best zo voelen en ook zeggen.
Ik vindt het altijd een beetje stom als mensen waar het niet zo goed lukt roepen dat alle mensen die er minder lang over hebben gedaan of nog niet zo lang bezig zijn een recht an spreken hebben.
Iedereen heeft recht op zijn eigen gevoel en natuurlijk zou je iedereen een zwangerschap binnen een maand of 3 gunnen....maar elkaar digen misgunnen of afeurende opmerkingen...nee dat snap ik ooit zo
Weest welkom!quote:Op zondag 13 januari 2013 10:22 schreef Mabawa. het volgende:
Ik kom hier meekletsen!
Ik rammel al heel lang en vind het best spannend dat we er nu echt voor gaan zeg maar. Sinds april gestopt met de pil maar nog steeds een cyclus die z'n eigen gang gaat. Ben benieuwd of ik jullie bij kan houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote Momo. Was het al helderrood bloed trouwens? Misschien komt het later nog op gang.. (jammer genoeg natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 10:27 schreef DJMomo het volgende:
Ja, was hier zo blij dat het na 2,5 ronde al gefixt was, ipv de 14 bij ZL. Maar ja.![]()
Bloed is overigens alweer gestopt. Sjeus, zelfs een fatsoenlijke mk kan er niet vanaf ofzo? Rotlijven die je alleen maar voor de gek houden.
Ach lief Skipje, dan is het inderdaad geen leuke dag vandaag.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Mweh, mensen, ik ga vandaag even wat afleiding zoeken hoor. De negatieve test van vanmorgen zorgt niet echt voor een jubelstemming natuurlijk.. en dat in combinatie met dat als de vorige zwangerschap goed gegaan was ik dan nu de eerste verjaardag van m'n koter had kunnen vieren werkt ook niet echt mee voor mezelf.
Oooh, das geen TMI.. ik vroeg er toch zelf naarquote:Op zondag 13 januari 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:
Het wás helderrood, nu een beetje bruin gepruttel Sorry voor TMI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |