heftig! super dat je zwanger was! ga je nog voor een tweede?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:48 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Fijn dat de pijn mee valt!
Ja, wel gedacht maar pas na 2,5 jaar dacht ik: dit kan niet goed zijn. Toen ben ik onderzocht en is alleen PCOS geconstateerd. En misschien een lichte vorm van endo. Toen ik bloedingen uit mijn darm kreeg wíst ik dat ik endo in mijn darm had (thanks to Google
). Heel traject bij de MDL arts in gegaan want er werd aan darmkanker gedacht vanwege de grootte (10-20 cm lang). Gelukkig heeft de MDL arts een biopt genomen, mij gelijk gegeven en weer terug naar de gyn gestuurd. Die heeft mij een CT en MRI laten ondergaan en overlegd met dhr Hompes van VUMC. Ik heb toen Lucrin gekregen, op 15 nov 2011. 4 weken later bij controle bleek ik 8 w 4 d zwanger! Dat is mijn verhaal in een notendop....
/offtopic
Chanty, succes!
Ach nee zegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef Sethiwe het volgende:
Frummel en Limone![]()
Ik sluit me bij jullie aan
Caireann welkom.
Dames op het wachtbankje succes. Ik duim voor tweede streepjes.
Kán moeilijk zwanger worden veroorzakenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:11 schreef Caireann het volgende:
sorry, endo is een afkorting van endometriose. een chronische baarmoederziekte die er onder andere veel pijn en moeilijker zwanger worden veroorzaakt.
Ik lees ook niet even terug voor ik reageer, sorryquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:11 schreef Caireann het volgende:
sorry, endo is een afkorting van endometriose. een chronische baarmoederziekte die er onder andere veel pijn en moeilijker zwanger worden veroorzaakt.
Toen was het meteen de eerste ronde al gelukt, daar waren we toen wel even van geschrokken. Nu hou ik veel meer rekening met de mogelijkheid dat het dus elke ronde raak kán zijn. Ik denk alleen wel dat ik teleurgesteld zal zijn als het niet nu al lukt, resultaten uit het verleden enzo...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Welkom Mrs.PeelOok voor een tweede, leuk
Hoelang duurde het voor je zwanger was van de eerste?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:33 schreef Purple010 het volgende:
Vandaag nationale ooievaar tel dag.
Wist niet dat het bestond maar hoorde het op de radio.
Dat ze maar allemaal onze kant uit mogen vliegen.
Lieve naam voor een parkiet (beter dan Tweetie imho)! Is dat 'm in je usericon?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef Caireann het volgende:
hoi
dankjulliewel!![]()
ik ben 28 en woon in noord limburg.
het is onze eerste ja. best spannend, zeker met het oog op mijn endometriose dus ik hoop dat het gaat lukken. Dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie allemaal!
mijn NOD is 27 januari.
De naam Caireann betekend klein vriendje en is oud iers. Zo heb ik mijn parkiet genoemd.
Wat leuk!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja ik mag erbij, maar zonder nod...die hou ik zelf wel bij
jammerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hihi ik denk dat je hier niet veel mannen bij zult zien komen
Sushi eet ik niet en wijn drink ik zelden....maar carpaccio daarintegen...snel nog maar eens eten nu het nog mag
quote:
Doe eens niet beginnen over wat straks allemaal niet meer mag!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hihi ik denk dat je hier niet veel mannen bij zult zien komen
Sushi eet ik niet en wijn drink ik zelden....maar carpaccio daarintegen...snel nog maar eens eten nu het nog mag
ja, toch iets, nl: wel, bloed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:37 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Geen hoop, geen niets meer?![]()
Knuffel Momo.
Misschien tijd voor een nieuw topic?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
jammer![]()
Ik ben er zelf best veel mee bezig
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:49 schreef ProjSkippy het volgende:
Soesa, zou je de OP nog even kunnen updaten binnenkort?Er moeten nog wat mensen bij en er zijn wat nieuwe NOD's
. Zal kijken wat ik zo snel kan vinden:
NOD:
Babbel1: 25 januari
Cairrean: 27 januari
Users:
Mrs.Peel: 01-2013
Cairrean:
En volgens mij nog een paar, maar ik zit momenteel mobiel.
Zijn er nog mensen met leuke aanvullingen?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja ik mag erbij, maar zonder nod...die hou ik zelf wel bij
Volgens mij heb ik nu de aanpassingen verwerkt...ik lees hier verder nooit echt meer mee dus als er iets niet klopt hoor ik 'tquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:17 schreef Blokje. het volgende:
Welkom Mrs.Peel en Caireann! Dat jullie maar weer snel weg mogen zijn
Purple, hoe staat het met jou?
Ah wijn en sushi zijn idd erg lekker om nu (nog?) te mogen!
Mag ik in de OP aangepast worden naar 12-2012? 11-2012 ging m'n spiraaltje eruit, maar dat was 5 dagen voor m'n NOD, dus telt imo niet
Hoe gaat het verder met iedereen hier? Ik lees nog steeds alles mee, maar ben eigenlijk te lui om elke keer in- en uit te loggen van m'n normale account
Dank. Wil je me nog bij de users zetten?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij heb ik nu de aanpassingen verwerkt...ik lees hier verder nooit echt meer mee dus als er iets niet klopt hoor ik 't.
DjMomo, sterkte!
Done!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:05 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dank. Wil je me nog bij de users zetten?
Wow, al bijna 5 jaar, dat is dan al een hele grote! Wij vinden 1,5 al groot, het gaat zo snel. Ik zie er wel een beetje tegenop om een baby en een peuter van ongeveer 2,5 te hebben. Hij is toch nog behoorlijk aanhankelijk, niet alleen qua tillen enzo maar hij heeft ook nog veel hulp nodig om hem te vermaken. Dan lijkt mij een kindje van 5 wel makkelijker om erbij te hebben. Of is dat een 'het gras is altijd groener bij de buren'-effect???quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:29 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De eerste ronde al, wauw
Ja resultaten uit het verleden, stiekem ben ik ook bang dat ik teleurgesteld ben als het u een stuk langer duurt, maargoed, dat zien we dan wel
Mijn dochtertje wordt in juni 5. Mijn man wou al lang een tweede, maar ik heb erg lang getwijfeld. Maar denk dat dit voor os ook fijn zal zijn, dit leeftijdsverdchil
dankje! ja dat is m inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:13 schreef Limone het volgende:
[..]
Lieve naam voor een parkiet (beter dan Tweetie imho)! Is dat 'm in je usericon?
Veel succes!
Jeej!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij heb ik nu de aanpassingen verwerkt...ik lees hier verder nooit echt meer mee dus als er iets niet klopt hoor ik 't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:22 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Wow, al bijna 5 jaar, dat is dan al een hele grote! Wij vinden 1,5 al groot, het gaat zo snel. Ik zie er wel een beetje tegenop om een baby en een peuter van ongeveer 2,5 te hebben. Hij is toch nog behoorlijk aanhankelijk, niet alleen qua tillen enzo maar hij heeft ook nog veel hulp nodig om hem te vermaken. Dan lijkt mij een kindje van 5 wel makkelijker om erbij te hebben. Of is dat een 'het gras is altijd groener bij de buren'-effect???
Mja, ik moet opschieten, want ik wil nog samen met jou in Z&G postenquote:
Ik ben bang dat je dat niet meer gaat redden....quote:Op zondag 13 januari 2013 09:34 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mja, ik moet opschieten, want ik wil nog samen met jou in Z&G posten.
Jup, kwam ik ook net achter. Zie edit.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dat niet meer gaat redden....
Balen zeg. Hoop dat de testen inderdaad geluk brengen
quote:Op zondag 13 januari 2013 09:34 schreef ProjSkippy het volgende:
Mja, ik moet opschieten, want ik wil nog samen met jou in Z&G posten![]()
Edit: 17 dagen? Zo snel kan ik niets meer in elkaar bakken.![]()
Tja, weet je elke maand voelt als 1 te lang als je iets heel graag wilt. En 9 of 10 maanden zijn er us 8 of 9 teveel voor je gevoel. En dat mag je best zo voelen en ook zeggen.quote:Op zondag 13 januari 2013 09:16 schreef ProjSkippy het volgende:
Iedereen is hier ook altijd veel te lief.
Ik heb net echt 10 keer uitgerekend of het klopt dat we ronde 9 in gaan, maar het klopt gewoon. Jeetje, wat gaat dat hard.. (En ergens voel ik me dan ook weer lullig om zo iets te zeggen, want er zijn hier mensen die nog weer heel wat rondes verder zijn..)
Ja, zijn die mensen er?quote:Op zondag 13 januari 2013 10:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Tja, weet je elke maand voelt als 1 te lang als je iets heel graag wilt. En 9 of 10 maanden zijn er us 8 of 9 teveel voor je gevoel. En dat mag je best zo voelen en ook zeggen.
Ik vindt het altijd een beetje stom als mensen waar het niet zo goed lukt roepen dat alle mensen die er minder lang over hebben gedaan of nog niet zo lang bezig zijn een recht an spreken hebben.
Iedereen heeft recht op zijn eigen gevoel en natuurlijk zou je iedereen een zwangerschap binnen een maand of 3 gunnen....maar elkaar digen misgunnen of afeurende opmerkingen...nee dat snap ik ooit zo
Weest welkom!quote:Op zondag 13 januari 2013 10:22 schreef Mabawa. het volgende:
Ik kom hier meekletsen!
Ik rammel al heel lang en vind het best spannend dat we er nu echt voor gaan zeg maar. Sinds april gestopt met de pil maar nog steeds een cyclus die z'n eigen gang gaat. Ben benieuwd of ik jullie bij kan houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klote Momo. Was het al helderrood bloed trouwens? Misschien komt het later nog op gang.. (jammer genoeg natuurlijkquote:Op zondag 13 januari 2013 10:27 schreef DJMomo het volgende:
Ja, was hier zo blij dat het na 2,5 ronde al gefixt was, ipv de 14 bij ZL. Maar ja.![]()
Bloed is overigens alweer gestopt. Sjeus, zelfs een fatsoenlijke mk kan er niet vanaf ofzo? Rotlijven die je alleen maar voor de gek houden.
Ach lief Skipje, dan is het inderdaad geen leuke dag vandaag.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:32 schreef ProjSkippy het volgende:
Mweh, mensen, ik ga vandaag even wat afleiding zoeken hoor. De negatieve test van vanmorgen zorgt niet echt voor een jubelstemming natuurlijk.. en dat in combinatie met dat als de vorige zwangerschap goed gegaan was ik dan nu de eerste verjaardag van m'n koter had kunnen vieren werkt ook niet echt mee voor mezelf.
Oooh, das geen TMI.. ik vroeg er toch zelf naarquote:Op zondag 13 januari 2013 10:36 schreef DJMomo het volgende:
Het wás helderrood, nu een beetje bruin gepruttel Sorry voor TMI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |