ik las ook al een tijdje mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:43 schreef mrien het volgende:
Wat verdrietig![]()
Ik heb haar verhaal in het kanker topic meegelezen de laatste tijd
oh gadver, toch welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal het gros van de OUD users niks zeggen, maar ik meld het toch, gewoon omdat het kan, omdat ze toch zeker wel onder de 'bekende FOKsters' geschaard mag worden, Loedertje is vanavond overleden.
En dan zou ik de negatieveling zijn...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef simmu het volgende:
er valt niks te winnen. alleen te verliezen
Heb het niet als verlies ervaren, het heeft me ook wijzer en bewuster gemaakt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef simmu het volgende:
er valt niks te winnen. alleen te verliezen
zo bedoelde ik het niet. ik bedoelde dat ziek zijn geen wedstrijd is die je kan winnen als je maar genoeg je best doet en vecht. net alsof je te lui bent om beter te worden ofzo. of niet genoeg gevochten, je best gedaan, whatever. is al een paar jaar een persoonlijk ergernispuntje. dus ik bedoel eigenlijk precies hetzelfde als jij wanneer je zegt dat het gewoon een kloterige loterij is, denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heb het niet als verlies ervaren, het heeft me ook wijzer en bewuster gemaakt.
wie dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben enorm aan et genieten van m'n nieuwe liefde.
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben enorm aan et genieten van m'n nieuwe liefde.
Geweldig!quote:
Tico heeft een hele mooie vent.. echt een lekker ding!!quote:Op zondag 13 januari 2013 14:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tijdje niet geweest hier.... do tell
ja maar dat mag toch...quote:Op zondag 13 januari 2013 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar ook den beetje viezig hoor. Past wel bij de sc.
Komt goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen de uitdaging meiden halen voor vanmiddag. Bram moet mee.
Zoetermeer naar Laakkwartier. , smiddags wel te doen hoorquote:
Ik ben gewoon gaan fietsen. Heaumeau.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Luigi het volgende:
Hier een zielig 1-auto gezin dus ik kon vanochtend én lopend naar het station (10 minuten) en na de trein weer lopend naar kantoor (normaal doe ik dat fietsend maar op de niet geveegde en niet gestrooide fietspaadjes hier kijk ik wel link uit, heb al een keer een pols gebroken op die manier), een wandeling van 20 minuten... Needless to say dat ik nu zo'n beetje weer gevoel in m'n grote teen krijg.
Vanmiddag op de terugweg maar ff een ritje regelen naar het station ofzo...
Ja, ik vind het wel best. Prima wandelingetje, jammer dat het sneeuwde maar ik ben een drama qua evenwicht bij gladheid dus dat ga ik niet opzoeken. Zeker op die oude versleten fiets met gladde bandjes die ik hier op het station heb staan. Eén keer een gebroken pols is wel genoeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gaan fietsen. Heaumeau.
Ja maar al die 1000km file zenuwelijers moeten straks ook weer om 15.00 naar huis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoetermeer naar Laakkwartier. , smiddags wel te doen hoorook vanmiddag wel. Alles is nu ook opgelost
Maar ik moet straks naar de stad toe ipv ervan afquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar al die 1000km file zenuwelijers moeten straks ook weer om 15.00 naar huis.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar ik moet straks naar de stad toe ipv ervan afterugweg zal wel ff iets langer duren maar kan altijd nog binnendoor leidschenveen enzo.
Alleen voor die nachten? Hij heeft het voor de rest prima naar z'n zin. Het zijn alleen de nachten. En dan ook nog eens alleen 's winters. 's Zomers is ie de hele nacht de hort op of ligt ie wél lekker in z'n mandje in de badkamer. Je moet ook niet vergeten dat het een bengaal is. Die zijn nogal 'vocaal'. En aanstellerig. Hij mauwt sowieso de hele dag, ook als je 'm aait. En als ie het ergens niet mee eens is gaat ie dus krijsen. Is het ras vooral.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:48 schreef Troeta het volgende:
Spring, is laten inslapen dan niet gewoon beter? Hoe hard dat ook klinkt, maar zo'n kat opsluiten is echt veel zieliger.
(had eerdere post ook gelezen over je kat)
Ypenburg en dan leidschenveen. Meestal gaat dat wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar ik moet straks naar de stad toe ipv ervan afterugweg zal wel ff iets langer duren maar kan altijd nog binnendoor leidschenveen enzo.
jij bent liefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:08 schreef -Spring het volgende:
Nee, alleen vanwege ons ongemak kan ik hem geen spuitje laten geven. En zijn ongemak vind ik daarvoor te gering.
je woont een beetje uit de buurt, anders had je de onze mogen lenenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Alleen voor die nachten? Hij heeft het voor de rest prima naar z'n zin. Het zijn alleen de nachten. En dan ook nog eens alleen 's winters. 's Zomers is ie de hele nacht de hort op of ligt ie wél lekker in z'n mandje in de badkamer. Je moet ook niet vergeten dat het een bengaal is. Die zijn nogal 'vocaal'. En aanstellerig. Hij mauwt sowieso de hele dag, ook als je 'm aait. En als ie het ergens niet mee eens is gaat ie dus krijsen. Is het ras vooral.
En dat van die bench roep ik nu wel heel stoer, maar als ie daar panisch in wordt, gaat dat ook niet door natuurlijk. Ik verwacht alleen dat dat wel meevalt. Hij is lang zo bang niet meer van dichte ruimtes als voorheen. Ik kan ws een open bench van iemand lenen; die zetten we dan op de plek waar overdag z'n mandje staat. Bij de verwarming in de (open) keuken.
Nee, alleen vanwege ons ongemak kan ik hem geen spuitje laten geven. En zijn ongemak vind ik daarvoor te gering.
En moe.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:31 schreef livelink het volgende:
ik vind een bench ook niet zo zielig, hoor. Ik was vanochtend om 10.30 pas op mijn werk en moest vanmiddag al eerder weg. Als het zo doorgaat ben ik halverwege het jaar al door mijn vrije uren.
fijn da het gesprek in ieder geval goed ging ondanks je slaaparme nacht!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef -Spring het volgende:
Haha, dank je! Ik hoop het ook, maar ga er maar niet van uit. Hij is nu alweer helemaal uit zn naad aan het gaan buiten. Dat is ie namelijk al drie minuten. Op eigen verzoek.
Gesprek ging goed! Ik ga een crm-systeem opzetten. Dwz, bepalen wat erin moet en zo. Leuk!
ah wat fijn bar! ik hoop dat jullie het nu een plekje kunnen geven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:16 schreef _Bar_ het volgende:
Dan maar heel goed nieuws!
De buurvrouw heeft zich terug getrokken!! Nu alleen nog laatste formuliteiten maar case closed!
We kunnen het achter ons gaan laten! 3 jaar na dato.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:16 schreef lily het volgende:
Ik stond gisteravond op de badkamer mee te zingen met een oud hitje van Depeche Mode. Zegt David; ken je dat?
Ja...was vroeger toen ik jong was een hit.
Zegt ie: hadden ze toen al radio?
Ik stond gisteravond op de badkamer mee te zingen met een oud hitje van Depeche Mode. Zegt David; ken je dat?
quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:22 schreef -Spring het volgende:
Is jullie hond er al, Lily? Doe 'ns een foto?
ooooh, wat een leukerd!quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:50 schreef lily het volgende:
ja, ik denk dat hij denkt dat ik 100 ben ofzo
[..]
[ afbeelding ]
hier ook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:37 schreef mefke79 het volgende:
Mooi beestje Lily!
Hier is het slechtnieuwsseizoen ook al weer begonnen. Zelfs de eerst begrafenis is al een feit. Bah. Alsof dat harder aankomt zo in het begin van het jaar ofzo.
ik vind m geweldig!!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef lily het volgende:
Hopen dat het "slechtnieuwsseizoen" snel voorbij is, mefke.
Eerste sneeuw lag hier vandaag. Gelukkig goed doorheen gekomen.
Oh, onze hond is een australische herder, Vicky. De kleur heet: blue merle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn baas heeft me de hele dag vrij gegeven morgen. En vrijdag mocht ik ook thuisblijven van hem. Ik; uh ja, lief van je, maar dat is al mijn vrije dag![]()
Dat is echt net Fire. Die kan ook zo mauwen en is rood.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef -Spring het volgende:
Die reclame van Simpel. Van die kat. 'Maham. Mama. De deur is dicht.'
Ik moet erom lachen.
Doen we. Precies zo. Maar onze bank is te groot om helemaal vol te leggen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Gelukkig hebben wij geen sproeiende katers. Al hebben wij wel een pissert als hij ontevreden is. En dat stopt dan ook weer ineens![]()
Je kunt wel op de bank van die absorberendematjes leggen en daarover een fleecedeken. Onze katten zijn dol op fleecedekens. Misschien lekt hij dan op de deken en de matjes.
ah hij ligt wel lief jullie trouble katerquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Doen we. Precies zo. Maar onze bank is te groot om helemaal vol te leggen.
Kijk, zo ligt ie erbij as we speak.
[ afbeelding ]
Nee, ben nog in Singapore. Vrijdagochtend ben ik weer in NL.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:55 schreef Saffier het volgende:
Hé BE back in town? Wb!
Wat is hij leuk Lily!!!!
gefeliciteerd livelink! wat leuk. doen ze er nog iets aan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:25 schreef livelink het volgende:
Nog een contrasterende post: mijn ouders zijn vandaag 50 jaar getrouwd en nog steeds gelukkig samen.
Ik vind het zo onvoorstelbaar dat je zo lang bij elkaar bent. Nou ben ik nooit getrouwd, dus ik ga het zeker nooit halen
ja het was echt mooi. de overledene was zeer kerkelijk, en het vond plaats in een zeer kerkelijk dorpje. ik ben nog nooit bij een uitvaart die uiteindelijk ruim 3 uur duurde geweest. en helemaal traditioneel. ik vond het zo mooi dat mijn eerste reaktie was van: hier moet ik een foto van makenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:21 schreef Saffier het volgende:
Oh wat een contrast met jouw post Lady! Gecondoleerd.Fijn dat het mooi was...
Wie weet, we zijn nu al 17 jaar samen. Het gaat inderdaad wel hard, maar we houden het niet echt bij. Ik moest echt even rekenen nu. Als we de 50 jaar halen, komen we er vast pas een jaar of wat later achter.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:28 schreef Saffier het volgende:
Gefeliciteerd livelink!
Misschien haal je het niet om 50 jaar getrouwd te zijn, maar misschien wel 50 jaar samen met je partner?
haha dat vind ik inderdaad net iets voor jouquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie weet, we zijn nu al 17 jaar samen. Het gaat inderdaad wel hard, maar we houden het niet echt bij. Ik moest echt even rekenen nu. Als we de 50 jaar halen, komen we er vast pas een jaar of wat later achter.
ja, qua viezig wel, maar ik dacht meer aan Charlies Angels.quote:
oh! lucky you... hopelijk heeft ze niet een drie dagen durende variant en blijft het bij een keer. dan heb je het maar gehad...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:38 schreef -Spring het volgende:
Goedemorgen.
Lente heeft vannacht voor het allereerst gekotst. In bed. Bij opa en oma.
zij ook al, ravi gistermiddag ook. ik dacht eerst dat het de kat was, maar het bleek ravi. hij slikte het merendeel wel netjes inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:38 schreef -Spring het volgende:
Goedemorgen.
Lente heeft vannacht voor kdv allereerst gekotst. In bed. Bij oma.
Ik ben niet viezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, qua viezig wel, maar ik dacht meer aan Charlies Angels.
Charlie brohoooownquote:
Ik hoop het ook niet. We gaan naar de Ardennen. En N heeft al aangekondigd dat ie daar een miniwinterslaap gaat houden. Die heeft de afgelopen twee nachten in Litouwen totaal vier uur geslapen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! lucky you... hopelijk heeft ze niet een drie dagen durende variant en blijft het bij een keer. dan heb je het maar gehad...
Nou ja, dan kan je net zo goed thuisblijven?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:44 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. We gaan naar de Ardennen. En N heeft al aangekondigd dat ie daar een miniwinterslaap gaat houden. Die heeft de afgelopen twee nachten in Litouwen totaal vier uur geslapen.
Wordt vast leuk zo.
Als ze blijft kotsen, blijven we thuis idd. Maar tnt heeft ze alleen gisteravond een keer gekotst en is ze nu gewoon aan het spelen nog bij opa en oma. Ze wil nog niet eten, maar is ook niet hangerig volgens oma.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan je net zo goed thuisblijven?slapen kan je daar ook, en ben je tenminste in je eigen spullen, hoef je niet met kotskind onderweg....
dat zegt hier totaal niks.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:39 schreef simmu het volgende:
[..]
zij ook al, ravi gistermiddag ook. ik dacht eerst dat het de kat was, maar het bleek ravi. hij slikte het merendeel wel netjes in10 minuten later wassie weer helemaal tha man en stond te springen
beterschap!
Wat kan je dat mooi omschrijven, lady! Ik zie het helemaal voor me.quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:19 schreef lady-wrb het volgende:
avond.
ik moest vandaag naar een begrafenis en ik moest een deel met de trein.
de begrafenis begon vanmiddag om 1 uur.
ik ging even voor 9 uur weg. ben 3 uur bezig geweest om naar mijn moeder te komen waar ik opgepikt zou worden voor die begrafenis. zo fijn die treinen die niet reden en die wel reden waren vertraagd. we waren net op tijd uiteindelijk.
ben nu nog aan het bijkomen van de kou
maar het was wel mooi. statig ouderwets met echte dragers in zwart met zo'n hoge hoed, kist op de schouders en een voettocht van kerk naar begraafplaats.
met al die sneeuw en ijs was het net anton piek zal ik maar zeggen. simmu zou zeggen bible belt
maar koud joh, koud!
einde dagboekpost
Kan katja mooi schrijven? Je woont volgens mij niet in de buurt anders had ik het voor je ingebonden. Wil de school van katja het misschien inbinden? Ik vind het echt een super leuk idee van je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:58 schreef livelink het volgende:
Wat een akelig bericht, Flower![]()
Sterkte hier met al die spugende en niet-horende kindjes.
Ik ben bezig met het afmaken van een gedichtenboekje voor mijn ouders. Daar ben ik twee jaar geleden al aan begonnen, ter ere van hun beider 70e verjaardag.
Ik had het toen al bijna af. Gedichten allemaal uitgezocht, opgeschreven in een mooi boekje en de bijbehorende illustraties er bij gezocht en uitgeprint en op volgorde gelegd. En toch nooit afgemaakt![]()
Nu had ik dan besloten om het ter ere van hun 50e trouwdag alsnog af te maken. En nou weet ik meteen weer waarom ik het toen niet af had gemaakt. In mijn hoofd moet het zo'n mooi boekje worden en ik ben ook echt heel tevreden met alle gedichten die ik heb gevonden en ook met de illustraties. Maar ik kan niet echt heel netjes schrijven en ook niet mooi knippen en nou is het gewoon meer een frobelwerkje aan het worden. En daar baal ik zo van.
Maar ja, ik ga het nu toch maar afmaken en gewoon geven. De gedichten zijn wel mooi en toepasselijk, ik hoop alleen dat ze mijn handschrift kunnen lezen.
in word knallen, leuk lettertypje erbij en uitprinten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:58 schreef livelink het volgende:
Wat een akelig bericht, Flower![]()
Sterkte hier met al die spugende en niet-horende kindjes.
Ik ben bezig met het afmaken van een gedichtenboekje voor mijn ouders. Daar ben ik twee jaar geleden al aan begonnen, ter ere van hun beider 70e verjaardag.
Ik had het toen al bijna af. Gedichten allemaal uitgezocht, opgeschreven in een mooi boekje en de bijbehorende illustraties er bij gezocht en uitgeprint en op volgorde gelegd. En toch nooit afgemaakt![]()
Nu had ik dan besloten om het ter ere van hun 50e trouwdag alsnog af te maken. En nou weet ik meteen weer waarom ik het toen niet af had gemaakt. In mijn hoofd moet het zo'n mooi boekje worden en ik ben ook echt heel tevreden met alle gedichten die ik heb gevonden en ook met de illustraties. Maar ik kan niet echt heel netjes schrijven en ook niet mooi knippen en nou is het gewoon meer een frobelwerkje aan het worden. En daar baal ik zo van.
Maar ja, ik ga het nu toch maar afmaken en gewoon geven. De gedichten zijn wel mooi en toepasselijk, ik hoop alleen dat ze mijn handschrift kunnen lezen.
handgeschreven heeft ook zn charme hoor, ook al heb je een onleesbaar handschriftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:09 schreef livelink het volgende:
Het is nu al bijna af en ik moet het vanmiddag geven. Achteraf had ik de gedichten beter kunnen typen, maar handgeschreven vond ik persoonlijker. Ik ga het gewoon vanmiddag geven en misschien ga ik daarna alle gedichten alsnog typen en geven op een later tijdstip of zo.
foto!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:09 schreef Vicky het volgende:
Hoi...
Mijn tattoo staat erop en ik ben blij!
spoiler voor formaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
spoiler voor formaatnice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
kijk als dat er bij stond kan ik me wat indenkenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef Rottdog het volgende:
Het moet dus een kind in moeder schoot voor stellen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef Rottdog het volgende:
Ff duidelijk voor Joene dat moet een hond voorstellen
Wat een leuke mooierdquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:50 schreef lily het volgende:
ja, ik denk dat hij denkt dat ik 100 ben ofzo
[..]
[ afbeelding ]
En nog een leukerdquote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef Rottdog het volgende:
Zag dat Lily een mooie nieuwe liefde heeft, laat ik dan onze nieuwe liefde ff showen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef Rottdog het volgende:
Ff duidelijk voor Joene dat moet een hond voorstellen
Dat wordt wel minder, hoor. Toen mijn neefjes (drie stuks!) jonge katers kregen, lieten die ze ook geen seconde met rust, maar de katten leerden snel om zich onzichtbaar te maken en de jongens leerden om ze met rust te laten. Heeft wel tijd nodig, want ze zijn natuurlijk ontzettend leukquote:Op zondag 20 januari 2013 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een mooie kop Rottdog!Een boxer toch?
Wij hebben er sinds de kerstvakantie twee katertjes bij. Superlief en echt leuk, maar af en toe vraag ik me af of we het wel hadden moeten doen want de jongens laten ze echt geen seconde met rust. Heel vermoeiend en soms echt zielig voor de katten. Godzijdank waren ze al 16 weken toen we ze ophaalden dus geen ieniemini's meer.![]()
Mooi beest!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef Rottdog het volgende:
Zag dat Lily een mooie nieuwe liefde heeft, laat ik dan onze nieuwe liefde ff showen.![]()
[ afbeelding ]
en je hebt je nog wel genoemd naar je hondquote:Op zondag 20 januari 2013 19:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben extreem blij met den huishouden zonder dieren. M'n hele leven heb ik wel katten gehad. En als ik een permanente woning heb krijg ik m'n 2 katten ook wel weer. Maar het is ook wel erg fijn dat je bank heel blijft, niet overal gepist wordt, geen kattenbakstank, geen haren overal.
En een hondenmens ben ik nooit geweest.
Ja klopt. En ik dacht toen we hem in huis haalden ook echt dat een hond leuk was. Maar ze stinken echt altijd, zeker als het regent. In Nederland regent het zo'n beetje altijd.... Ze gaan altijd, altijd voor of op je voeten liggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en je hebt je nog wel genoemd naar je hond
Oooh! Daar deed t me aan denken idd!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Rottdog het volgende:
Buuv, de tattoo slaat op het m'amour sieraad alleen ik wou er een eigen draai aan.
Onze hond stinkt niet als ze in de regen gelopen heeft. Ik weet niet waar het aan ligt, want ik ken inderdaad honden die dat wel doen. En ze gaat ook nooit voor op onze voeten liggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja klopt. En ik dacht toen we hem in huis haalden ook echt dat een hond leuk was. Maar ze stinken echt altijd, zeker als het regent. In Nederland regent het zo'n beetje altijd.... Ze gaan altijd, altijd voor of op je voeten liggen.
En een hond maakt je ook echt afhankelijk. Je moet naar huis want de hond moet uit. Of de hond moet mee dat soort grappen.
Ik weet het niet, ik heb een hekel aan die geur, dus ik denk dat ik 'm wel zou ruiken. Overigens, wij drogen de hond altijd wel af als ze nat is door de regen. Misschien maakt dat nog wat uit?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Denk je dat niet vooral omdat je zo aan de geur gewend bent? Nietstinkende hond, dat bestaat volgens mij niet.
ik kwam net een drempel niet op zonder aanloopquote:Op maandag 21 januari 2013 08:04 schreef Luigi het volgende:
Pfffft goeie dag om thuis te werken denk ik... Alleen jammer dat ik toch naar kantoor moest. Kwam m'n parkeervak amper uit (met nieuwe winterbanden) en onderweg ook een spannend momentje gehad op de A15. Ik hou d'r niet van.
Wat een feest, een vrije dag!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:44 schreef Lois het volgende:
Ik heb vanmorgen 3 kwartier op Eva's taxi staan wachten. Dat moet buiten, want dat doen we elke dag, dus nu ook![]()
Eindelijk maar eens gebeld, rijden de busjes niet. Daardoor is school ook dicht.
Dus.... vrije dag dan maar
Haha ja, nou ja niet reizen met dit weer is geen straf iddquote:
Ik kan me de stress dan wel goed voorstellen, ja. Wat een gedoe. Is al een beetje bekend waar je straks naar toe gaat?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:45 schreef Gaoxing het volgende:
Kon Job wel naar school, livelink?
Is er op het station geen info te vinden, miss_sly?
Oh en BE: nee hoor, ze hoeven niet in quarantaine. En ze zijn eigenlijk al reis-klaar: ze hebben twee chips (Amerikaans en Europees model), bloedonderzoek is gedaan voor het geval we naar NL gaan, vaccinaties zijn vrijwel up-to-date (we hadden ze dit jaar in tweeen gedeeld omdat zwarte pluizenbol er vorige keer veel last van had). Maar de eerste keer dat ze reisden, van Beijing naar Nederland zonder ons, bleek de Lufthansa de papieren in Beijing te hebben gelaten, en mochten ze niet door van Frankfurt naar Schiphol. De tweede keer dat ze reisden, van NL naar Guam met ons mee, mochten ze in Tokio opeens niet verder omdat 'de regels waren veranderd vanwege 9/11'. Nog steeds geen idee wat dat laatste ermee te maken had, maar pas 14 uur later konden we, met veel gedoe, gedreig en hormonale buien want ik was 6 maanden zwanger, weer verder. De derde keer was het een eitje, maar de schrik zit er nu in....
Hahaha tnx BE, nou voel ik me een stuk beterquote:Op maandag 21 januari 2013 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn dat ze iig zo mee kunnen Gao, maar dan nog kan ik me voorstellen dat je dat een stressvol onderdeel van het hele gebeuren vindt. Ze reizen toch zonder je en je moet maar zien of en wanneer ze aankomen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hahaha tnx BE, nou voel ik me een stuk beter
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Hahaha tnx BE, nou voel ik me een stuk beter
ook leuk voor de katten!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef livelink het volgende:
Ik vind huisdieren ook erg gezellig, ik kan helemaal genieten van mijn konijntjes en van onze katten. En op dit moment is het ook een hele gezellige boel in onze tuin. Ik heb de vogeltjes verwend en er wordt dankbaar gebruik van gemaakt. Er zitten zeker wel 20 vogeltjes in en rond de tuin![]()
Lekkerquote:Op maandag 21 januari 2013 10:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Net terug van boodschappen doen. Zin in warme chocolademelk met slagroom!
Mijn katten vinden het veel te slecht weer om nu op vogels te gaan jagen. Verwende beesten, het is echt de verwarminggeneratie, hoorquote:
Wat raar dat je dan niet gebeld bent. Ik werd (laat) gebeld dat Tylers taxi niet rijd vandaag door de plotselingequote:Op maandag 21 januari 2013 09:44 schreef Lois het volgende:
Ik heb vanmorgen 3 kwartier op Eva's taxi staan wachten. Dat moet buiten, want dat doen we elke dag, dus nu ook![]()
Eindelijk maar eens gebeld, rijden de busjes niet. Daardoor is school ook dicht.
Dus.... vrije dag dan maar
oh bahquote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef -Spring het volgende:
Onze kat plast bloed, zie ik net in de sneeuw.
Dierenarts gebeld. Vanmiddag langs. Moet proberen plas op te vangen, maar da's onmogelijk. Dus stelde ie voor om m een uurtje van tevoren in het vervoersmandje te doen. Dan is zn blaas vol en kan ie er wat uithalen.
Ik vermoed alleen dat ie daar zo panisch in wordt dat er na een uur meer diarree dan kat in zit.
mooi he , zo een zak moet leeg!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef Luigi het volgende:
Ondertussen probeer ik of death by winegums haalbaar is.
Tot nu toe gaat het niet onaardig..
tot je kaken zeer doen en je kotsmisselijk bent iddquote:
is het echt bloed? Geen urinesteen ofzo? Had onze kat wel, die moest toen dieetvoer.quote:
dat hoort zo die moeten netjes opquote:
quote:
Hou ze buiten Arma!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Best leuk om te zien hoe krampachtig instanties proberen binnen te komen. Heb er nu al 4 met 1 post op FOK. Of ze er bij mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |