ik las ook al een tijdje mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:43 schreef mrien het volgende:
Wat verdrietig![]()
Ik heb haar verhaal in het kanker topic meegelezen de laatste tijd
oh gadver, toch welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal het gros van de OUD users niks zeggen, maar ik meld het toch, gewoon omdat het kan, omdat ze toch zeker wel onder de 'bekende FOKsters' geschaard mag worden, Loedertje is vanavond overleden.
En dan zou ik de negatieveling zijn...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef simmu het volgende:
er valt niks te winnen. alleen te verliezen
Heb het niet als verlies ervaren, het heeft me ook wijzer en bewuster gemaakt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef simmu het volgende:
er valt niks te winnen. alleen te verliezen
zo bedoelde ik het niet. ik bedoelde dat ziek zijn geen wedstrijd is die je kan winnen als je maar genoeg je best doet en vecht. net alsof je te lui bent om beter te worden ofzo. of niet genoeg gevochten, je best gedaan, whatever. is al een paar jaar een persoonlijk ergernispuntje. dus ik bedoel eigenlijk precies hetzelfde als jij wanneer je zegt dat het gewoon een kloterige loterij is, denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heb het niet als verlies ervaren, het heeft me ook wijzer en bewuster gemaakt.
wie dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben enorm aan et genieten van m'n nieuwe liefde.
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben enorm aan et genieten van m'n nieuwe liefde.
Geweldig!quote:
Tico heeft een hele mooie vent.. echt een lekker ding!!quote:Op zondag 13 januari 2013 14:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tijdje niet geweest hier.... do tell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |