ik las ook al een tijdje mee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:43 schreef mrien het volgende:
Wat verdrietig![]()
Ik heb haar verhaal in het kanker topic meegelezen de laatste tijd
oh gadver, toch welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:04 schreef Brighteyes het volgende:
Het zal het gros van de OUD users niks zeggen, maar ik meld het toch, gewoon omdat het kan, omdat ze toch zeker wel onder de 'bekende FOKsters' geschaard mag worden, Loedertje is vanavond overleden.
En dan zou ik de negatieveling zijn...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef simmu het volgende:
er valt niks te winnen. alleen te verliezen
Heb het niet als verlies ervaren, het heeft me ook wijzer en bewuster gemaakt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:13 schreef simmu het volgende:
er valt niks te winnen. alleen te verliezen
zo bedoelde ik het niet. ik bedoelde dat ziek zijn geen wedstrijd is die je kan winnen als je maar genoeg je best doet en vecht. net alsof je te lui bent om beter te worden ofzo. of niet genoeg gevochten, je best gedaan, whatever. is al een paar jaar een persoonlijk ergernispuntje. dus ik bedoel eigenlijk precies hetzelfde als jij wanneer je zegt dat het gewoon een kloterige loterij is, denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:46 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heb het niet als verlies ervaren, het heeft me ook wijzer en bewuster gemaakt.
wie dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben enorm aan et genieten van m'n nieuwe liefde.
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 13:53 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben enorm aan et genieten van m'n nieuwe liefde.
Geweldig!quote:
Tico heeft een hele mooie vent.. echt een lekker ding!!quote:Op zondag 13 januari 2013 14:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
tijdje niet geweest hier.... do tell
ja maar dat mag toch...quote:Op zondag 13 januari 2013 14:20 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar ook den beetje viezig hoor. Past wel bij de sc.
Komt goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb alleen de uitdaging meiden halen voor vanmiddag. Bram moet mee.
Zoetermeer naar Laakkwartier. , smiddags wel te doen hoorquote:
Ik ben gewoon gaan fietsen. Heaumeau.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:18 schreef Luigi het volgende:
Hier een zielig 1-auto gezin dus ik kon vanochtend én lopend naar het station (10 minuten) en na de trein weer lopend naar kantoor (normaal doe ik dat fietsend maar op de niet geveegde en niet gestrooide fietspaadjes hier kijk ik wel link uit, heb al een keer een pols gebroken op die manier), een wandeling van 20 minuten... Needless to say dat ik nu zo'n beetje weer gevoel in m'n grote teen krijg.
Vanmiddag op de terugweg maar ff een ritje regelen naar het station ofzo...
Ja, ik vind het wel best. Prima wandelingetje, jammer dat het sneeuwde maar ik ben een drama qua evenwicht bij gladheid dus dat ga ik niet opzoeken. Zeker op die oude versleten fiets met gladde bandjes die ik hier op het station heb staan. Eén keer een gebroken pols is wel genoeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gaan fietsen. Heaumeau.
Ja maar al die 1000km file zenuwelijers moeten straks ook weer om 15.00 naar huis.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoetermeer naar Laakkwartier. , smiddags wel te doen hoorook vanmiddag wel. Alles is nu ook opgelost
Maar ik moet straks naar de stad toe ipv ervan afquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja maar al die 1000km file zenuwelijers moeten straks ook weer om 15.00 naar huis.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar ik moet straks naar de stad toe ipv ervan afterugweg zal wel ff iets langer duren maar kan altijd nog binnendoor leidschenveen enzo.
Alleen voor die nachten? Hij heeft het voor de rest prima naar z'n zin. Het zijn alleen de nachten. En dan ook nog eens alleen 's winters. 's Zomers is ie de hele nacht de hort op of ligt ie wél lekker in z'n mandje in de badkamer. Je moet ook niet vergeten dat het een bengaal is. Die zijn nogal 'vocaal'. En aanstellerig. Hij mauwt sowieso de hele dag, ook als je 'm aait. En als ie het ergens niet mee eens is gaat ie dus krijsen. Is het ras vooral.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:48 schreef Troeta het volgende:
Spring, is laten inslapen dan niet gewoon beter? Hoe hard dat ook klinkt, maar zo'n kat opsluiten is echt veel zieliger.
(had eerdere post ook gelezen over je kat)
Ypenburg en dan leidschenveen. Meestal gaat dat wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar ik moet straks naar de stad toe ipv ervan afterugweg zal wel ff iets langer duren maar kan altijd nog binnendoor leidschenveen enzo.
jij bent liefquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:08 schreef -Spring het volgende:
Nee, alleen vanwege ons ongemak kan ik hem geen spuitje laten geven. En zijn ongemak vind ik daarvoor te gering.
je woont een beetje uit de buurt, anders had je de onze mogen lenenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Alleen voor die nachten? Hij heeft het voor de rest prima naar z'n zin. Het zijn alleen de nachten. En dan ook nog eens alleen 's winters. 's Zomers is ie de hele nacht de hort op of ligt ie wél lekker in z'n mandje in de badkamer. Je moet ook niet vergeten dat het een bengaal is. Die zijn nogal 'vocaal'. En aanstellerig. Hij mauwt sowieso de hele dag, ook als je 'm aait. En als ie het ergens niet mee eens is gaat ie dus krijsen. Is het ras vooral.
En dat van die bench roep ik nu wel heel stoer, maar als ie daar panisch in wordt, gaat dat ook niet door natuurlijk. Ik verwacht alleen dat dat wel meevalt. Hij is lang zo bang niet meer van dichte ruimtes als voorheen. Ik kan ws een open bench van iemand lenen; die zetten we dan op de plek waar overdag z'n mandje staat. Bij de verwarming in de (open) keuken.
Nee, alleen vanwege ons ongemak kan ik hem geen spuitje laten geven. En zijn ongemak vind ik daarvoor te gering.
En moe.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:31 schreef livelink het volgende:
ik vind een bench ook niet zo zielig, hoor. Ik was vanochtend om 10.30 pas op mijn werk en moest vanmiddag al eerder weg. Als het zo doorgaat ben ik halverwege het jaar al door mijn vrije uren.
fijn da het gesprek in ieder geval goed ging ondanks je slaaparme nacht!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:54 schreef -Spring het volgende:
Haha, dank je! Ik hoop het ook, maar ga er maar niet van uit. Hij is nu alweer helemaal uit zn naad aan het gaan buiten. Dat is ie namelijk al drie minuten. Op eigen verzoek.
Gesprek ging goed! Ik ga een crm-systeem opzetten. Dwz, bepalen wat erin moet en zo. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |