laatste is goed. eerste niet, wat funkier dan Otisquote:
Welke band?quote:ist eine Musikgruppe im Umfeld der Neuen Deutschen Welle. Die Mitglieder waren Bodo Staiger (Gesang, Gitarre), Lothar Manteuffel (Text) und Brigitte Kunz (Keyboard).
Zwischen 1980 und 1984 veröffentlichtedrei LPs mit deutschsprachigem Elektropop. Zu den größten Erfolgen zählten die Titel
,
, und
(die Musik zu dem Film Der Fan, mit Désirée Nosbusch und
-Sänger Bodo Staiger in den Hauptrollen).
Bol_Wan +1quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Kensington - Home Again.. is twitter toch nog ergens goed voor
Welk instrument?quote:is een blaasinstrument van de familie der koperblazers, waarbij het geluid ontstaat doordat de lippen die tegen het mondstuk geplaatst worden, met de adem in trilling worden gebracht.
De buis kan in een aantal combinaties worden verlengd door middel van een drietal ventielen en eindigt in een trechtervormige beker.
Trompetty, heel flauwe vervolgvraag inderdaadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:18 schreef ranja het volgende:
Trompet
Hoewel hetzelfde geldt voor een bugel of een ventieltrombone natuurlijk.
Welk nummer, van wie?quote:twangs the rhythm out on his kalamazoo.
goes into a dance and doubles on kazoo.
Wat van wie?quote:There's dancing
Behind movie scenes
Behind the movie scenes
Sadi Rani
She's the one that keeps the dream alive
From the morning
Past the evening
To the end of the light
Cafca +1quote:
Wat? En vooruit, van wie?quote:You can boogie like disco, love that disco sound
Turn up the volume and move it all around
But don't, don't, don't, don't, don't forget
Don't, don't, don't, don't, don't forget
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:23 schreef cafca het volgende:
Trompetty, heel flauwe vervolgvraag inderdaad
Stars on 45 van Stars on 45?quote:
die bedoelde ikquote:
The Killers met Human ook nog. Maar da's de 00'squote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:37 schreef ranja het volgende:
Bedacht me later dat er misschien wel meer zouden kunnen. Gelukkig was Madonna's Open Your Heart nog in de 80s.
Ik ken 't ook niet en kan toch zo een flink aantal titels van Madness nummers ophoesten. Lang leve Wikipediaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Waarom eigenlijk dat "geen Madness-cover"? Als ze al een nummer hebben dat Sign of the Times heet, lijkt het me niet erg bekend.
Het mag nog iets resoluter.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:12 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Het jaar waar het om gaat was helemaal niet het jaar van de kat?
ik niet, ik dacht aan 6 damesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:56 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Maar dat is dan wel een beetje een vals spoor. Zitten we met z'n allen aan Madness-nummers te denken...
The Belle Stars zijn voortgekomen uit de vrouwelijke ska band The Bodysnatchers. Er was daardoor dus wel een relatie met ska en Madness, o.a. via de film/het album Dance Craze waarin/waarop beide bands te zien/horen zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:49 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Waarom eigenlijk dat "geen Madness-cover"? Als ze al een nummer hebben dat Sign of the Times heet, lijkt het me niet erg bekend.
quote:
quote:The title comes from Vietnamese astrology. The Year of the Cat is also called the Year of the Rabbit... It comes every 12 Years and it is supposed to be a stress free year. The Last Year of the Cat was 1999. It was also the Year of the Cat in 1975, the year before this came out. But, there is no guarantee that the Year of the Cat that Stewart sang about was 1975, since it could have been 1963, 1951,1939, 1927 and so forth. We'll look forward to the next one in 2011.
Altijd gehoord dat het toevallig leuk in de tekst paste en dat ie er toen pas achterkwam dat het jaar niet bestaat.quote:
Whatever, was het toch even gaan checken, omdat ik geen idee had wat de fout zou zijn...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Altijd gehoord dat het toevallig leuk in de tekst paste en dat ie er toen pas achterkwam dat het jaar niet bestaat.
Zo zie je maar weer dat de ene popwizard de andere weer overtroefd.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whatever, was het toch even gaan checken, omdat ik geen idee had wat de fout zou zijn...
Belsen +1quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:53 schreef belsen het volgende:
• The Cats
• Stray Cats
• Vliegende Panters
• De Poema's
• Pussycat
• Pussycat Dolls
• Pussy Riot
• Tiger Army
• Lionrock
• Steel Panther
Was dat vorig jaar geen popquizcategorie? Of nog een jaar eerder. Sommige wel vergezocht trouwens.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:50 schreef cafca het volgende:
Tja, er zijn natuurlijk wel meer liedjes over dingen die niet bestaan.
Mission impossible bedoel je? Met eight days a week en four seasons in one Day...quote:Op zondag 13 januari 2013 00:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Was dat vorig jaar geen popquizcategorie? Of nog een jaar eerder. Sommige wel vergezocht trouwens.
Ja, dat was twee jaar geleden. Met ook DJ Shadow: Building Steam With A Grain Of Saltquote:Op zondag 13 januari 2013 00:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Mission impossible bedoel je? Met eight days a week en four seasons in one Day...
de Nationale, in Amstelveenquote:Op zondag 13 januari 2013 00:14 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Over welke popquiz hebben we het nu?
In welk team zat jij?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:39 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Is bij de Nationale normaal gesproken trouwens een soort van FOK!-team? Of zijn er veel mensen van hier aanwezig maar allemaal in andere teams? :p Ik ken alleen n00bie, omdat hij me vorig jaar zomaar herkende en gedag kwam zeggen.
Ik zat vorig jaar in Team Building waarvan de naam dit jaar naar Team Spirit is veranderd. Nee, we wisten niks beters... Hoe heten de "FOK!-teams" dan?quote:Op zondag 13 januari 2013 00:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
In welk team zat jij?
Er zijn bij de Nationale in ieder geval twee Fok!-teams die uit deze reeks ontstaan zijn, maar in deze reeks doen ook een aantal gebruikers mee die dankzij de nationale deze reeks ontdekt hebben.
In de afgelopen editie waren wij Fok! the Casbah en het andere Fok! team noemde zich de Fok! Steady crew. Jullie deden het aanzienlijk beterquote:Op zondag 13 januari 2013 00:54 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik zat vorig jaar in Team Building waarvan de naam dit jaar naar Team Spirit is veranderd. Nee, we wisten niks beters... Hoe heten de "FOK!-teams" dan?
Ach ja, dat dat me niet is opgevallen, die Fok-namen. Het ging inderdaad erg goed, wat vooral te danken is aan een teamlid van me. Omdat ik flink wat jonger dan de andere drie uit m'n team ben, ben ik nog wel een aardige aanvulling aan het team, volgens mij.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
In de afgelopen editie waren wij Fok! the Casbah en het andere Fok! team noemde zich de Fok! Steady crew. Jullie deden het aanzienlijk beter
Lijkt me wel leuk. Ik scoor er altijd wel goed op in Songpopquote:Op zondag 13 januari 2013 01:43 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Overigens is er eind van de maand een eightiespopquiz in P60, nog mensen die daar heengaan?
Klinkt wel leuk, wanneer is dat?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk. Ik scoor er altijd wel goed op in Songpop
Jim Kerrquote:Op zondag 13 januari 2013 10:59 schreef belsen het volgende:
Wie schudde zijn kleine kontje op de catwalk?
Dagelijks. Meerdere keren per dag als je tegen ranja speeltquote:
quote:
De FAME/Melkwegquiz en deze Back to the Eightiesquiz maar laten schieten ten faveure van de EEBPQ vorige week. 1 keer zo'n uitputtende zondagmiddag in de maand is wel genoeg.quote:Op zondag 13 januari 2013 01:43 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Overigens is er eind van de maand een eightiespopquiz in P60, nog mensen die daar heengaan?
Juist.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Afgaande op de laatste 10 jaar dat we dit spelletje spelen, zou je Blogman zeggen
Ik had er dus toch wel wat meer kunnen vragen..quote:Op zondag 13 januari 2013 13:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
right said fred - i'm too sexy
justin timberlake - sexyback
lmfao - i'm sexy and I know it
rod stewart - da ya think I'm sexy
whigfield - sexy eyes
prince - sexy mf
stray cats - she's sexy and 17
Die was er al om 11.37 en ik denk ook niet dat ik uit mijn plaat zou zijn gegaan als ie, mocht ik iets ander in mijn hoofd hebben gehad, ondertussen was doorgegaan. Liefde en vrede voor u allen.quote:Op zondag 13 januari 2013 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Afgaande op de laatste 10 jaar dat we dit spelletje spelen, zou je Blogman zeggen
Dat is niet helemaal waar, natuurlijk. Noobie zijn antwoord was preciezer, dus ik wachtte af welke van de twee goed gerekend zou worden. En toen ging ik even ontbijten, als dat de mensen hier niet ontrieft.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Die was er al om 11.37 en ik denk ook niet dat ik uit mijn plaat zou zijn gegaan als ie, mocht ik iets ander in mijn hoofd hebben gehad, ondertussen was doorgegaan. Liefde en vrede voor u allen.
ulx + 1quote:
Favoriete band van Frank Zappaquote:Op zondag 13 januari 2013 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over sexy gesproken:
Wie hier?
[ afbeelding ]
Iets over Racoonquote:Op zondag 13 januari 2013 15:15 schreef Ulx het volgende:
Wat moet ik daar nou voor een vervolgvraag bij verzinnen?
Shag & The Vloeitjes, a tribute...quote:Op zondag 13 januari 2013 15:20 schreef Ulx het volgende:
Ow ja, hoe heet het tribute album voor deze talenten dat in 2001 uitkwam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Bukgeit +1quote:Op maandag 14 januari 2013 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Better Than The Beatles heet die tribute. Met Nederlandse inbreng van Bauer, Furtips en Joost Visser.
ik tel 3 breaksquote:Op maandag 14 januari 2013 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Breakthru - Queen
I Want To Break Free - Queen
Break & Enter - The Prodigy
Volledig: Breakin'... There's No Stoppin' Usquote:Op maandag 14 januari 2013 14:00 schreef bukgeit het volgende:
O kut, titel. There's No Stoppin' Us uit de film Breakdance Breakin'.
Guus Meeuwis?quote:Op maandag 14 januari 2013 15:42 schreef bukgeit het volgende:
Welke zanger lanceerde een website tegen pesten?
Ik doelde inderdaad op Dewi. Dat was dan voor dat ie homo was, ofzo.quote:
Zij is drie jaar ouder.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:53 schreef methodmich het volgende:
Verdorie, wat een leeftijdsverschil was dat toen al dan. Jamai was toen pas 16 ofzo en Dewi was al moeder. Dat had een lied van Nick & Simon kunnen zijn. En Dewi had dus al een jonge jongen voor Patricia Paay er zelfs maar aan dacht.
Volgens wikipedia.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Burnett het volgende:
[..]
Die basiskennis van belsen is zo te zien dik in orde...
Hmm, dan was ze tienermoeder. Dat is dan weer meer een liedje voor een rapper.quote:
Dewi zelf ook...quote:Op maandag 14 januari 2013 19:58 schreef Burnett het volgende:
[..]
Die basiskennis van belsen is zo te zien dik in orde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie richt zich hier tot wie?quote:En doet het pijn nu m'n vrienden komen
Zich al luisterend in een stoel hebben gezet
Een hele avond begripvol met je bomen
Maar ze willen maar één ding en dat is met jouw naar bed
Hoorde die song vanmiddag weer eens en ik moest toch wel lachen bij de gequote tekst hierboven...quote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef methodmich het volgende:
Was dat niet onze Youp die tegen ene Susanne zong?
Die is het welquote:Op maandag 14 januari 2013 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie z'n tanden helemaal niet...![]()
Maar dan zal het Kempi zijn.
Afgelopen donderdag was de dame voorop nog te zien in 'Het Mooiste Meisje Van De Klas', inclusief een reunie van The Revellets...quote:
bukgeit + 1quote:
MadMaster + 1quote:
Niks d'rvan. Het is een keuze.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:03 schreef bukgeit het volgende:
Jongens, doe wat aan je status. Ik wil zien wie er zijn!
En niemand die A Perfect Circle noemtquote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef bukgeit het volgende:
Prima. A Brand en A Hawk And A Hacksaw kon ook nog.
nbdbd +1
Frizzle Sizzle...?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:11 schreef MadMaster het volgende:
En waarvan kennen we haar (haar naam doet er niet toe)?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks d'rvan. Het is een keuze.
A Homeboy, A Hippie and A Funky Dread.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:02 schreef bukgeit het volgende:
Prima. A Brand en A Hawk And A Hacksaw kon ook nog.
nbdbd +1
quote:are a British sophisti-pop group
methodmich +1quote:
Hell yeah..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:47 schreef WeezerButler het volgende:
Siobhan was toch wel mijn favoriet van Bananarama ...
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn hart vult zich met maywood bij deze vraag..
Wel erg cryptisch hoor. Maar vooruit, omdat het sneeuwt.quote:
half goed.quote:
quote:kan verwijzen naar de volgende plaatsen in de Verenigde Staten:
(Georgia)
(Kentucky)
(New York)
(North Carolina)
methodmich + 1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:30 schreef methodmich het volgende:
White Plains, zou je dan zeggen....
Nooit geweten dat Neil Frysk was.quote:
In bed, in bed?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:32 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Overigens is het volgens mij wel echt The Four Seasons, en niet Frankie Valli solo zoals in het bericht van ranja staat. Maar ik heb The Four Tops en The Four Seasons echt nog nooit door elkaar gegooid. Ik lag in bed en ineens dacht ik: "volgens mij heb ik The Four Tops getypt. Nee toch?! Het zal toch niet?! Even kijken..." En ja hoor. Heel stom.
MadMaster +1 met keurig over het jaar verdeelde maanden en de juiste artiesten erbij al hoefde dat heel strikt, gezien de vraag, niet..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
September - Earth, Wind & Fire
November Rain - Guns n' Roses
January, February - Dutch Rhythm Steel & Show Band
Rain In May - Max Werner
Juli July - Bert Heerink
zo klinkt het wel als hij het zingtquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nooit geweten dat Neil Frysk was.
Volgens mij bedoelt hij eigenlijk September Moanquote:Op woensdag 16 januari 2013 07:40 schreef ranja het volgende:
[..]
zo klinkt het wel als hij het zingt
Ik weet nog dat hij een soort van record had, maar volgens mij was dat ook later. Petshop Boys treden daar ook op voor tienduizenden.quote:
Dan is het Tina Turnerquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:35 schreef WeezerButler het volgende:
Twijfel tussen 2.... die wel een link hebben
Rod Stewart ??
pipster +1quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:41 schreef pipster het volgende:
Brian Adams; David Bowie; Ike; Rod Stewart; Eroz
Is dan ook het juiste antwoordquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Die vraag met die foto heb ik ook eens geplaatst hier: Sarah
Volgens mij zingt ze in een coverbandquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:50 schreef WeezerButler het volgende:
SarahWat is er van haar terechtgekomen...
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:50 schreef WeezerButler het volgende:
SarahWat is er van haar terechtgekomen...
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm, t is niet Labelle/Labello vanwege schrale lippen..
Denk er toch maar aan...quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komt me toch wel bekend voor, maar t 20 eurocentmuntje wil nog niet vallen.
Burn rubber on me krijgt een nieuwe ladingquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Geïnspireerd door de vorige foto, wie?
Oops upside your head krijgt ook een nieuwe lading .......quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Burn rubber on me krijgt een nieuwe lading
quote:Vroeger, toen ik nog heel jong was, had ik al veel vriendjes bij ons uit de
buurt
Een schoenendoos met heel de wereld er in en daar werd heel de dag in
gegluurd
Ik vroeg een paar centen om daar in te kijken, ze stonden bij mij in de rij
Je moest eerst betalen en dan mocht je kijken, ik weet nog wat ik altijd
zei
O jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |