vind het ook altijd kut als mijn vriendin met opsluit op haar kamer. Maar op de grond plassen is echt dom, dan word ze natuurlijk alleen maar bozer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:47 schreef Smack10 het volgende:
Waarom is dit nieuws?
Ik ken een jongen die ruzie had met zijn vriendin en niet van haar kamer af mocht, ging hij gewoon op haar parket pissen
De beste manier voor het voorspellen van het gedrag van iemand is zijn/haar verleden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Wist jij het al dan dat ze dat had gedaan?
Zij zat erbij en keek ernaar, daarna riep ze haar moeder (die uiteraard best geschokt was).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:50 schreef borbit het volgende:
[..]
vind het ook altijd kut als mijn vriendin met opsluit op haar kamer. Maar op de grond plassen is echt dom, dan word ze natuurlijk alleen maar bozer.
Ze had het bed vol kunnen poepenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik vond hem in bed met een naakte vrouw. Wat had ik anders moeten doen?"
Waarom sluit die je op in haar kamer?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:50 schreef borbit het volgende:
[..]
vind het ook altijd kut als mijn vriendin met opsluit op haar kamer. Maar op de grond plassen is echt dom, dan word ze natuurlijk alleen maar bozer.
Voorspellen.... nogal een verschil met weten...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
De beste manier voor het voorspellen van het gedrag van iemand is zijn/haar verleden.
Dus eigenlijk wel ja.
Als iets gebeurd is wat jij wist dan heb je wel degelijk over voorspellen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Voorspellen.... nogal een verschil met weten...
In de films die ik kijk gaat dan ook altijd de broek uit, maar er wordt dan niet gepoept.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Haar verklaring voor alles was:"Ik vond hem in bed met een naakte vrouw. Wat had ik anders moeten doen?"
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als iets gebeurd is wat jij wist dan heb je wel degelijk over voorspellen.
Trouwens, niet weten dat ik altijd gelijk heb
alleen maar af en toe of zo hoor. Als ze bezoek heeft bijvoorbeeld. Ik heb zelf ook wat slechte dingen gedaan, zo is het eigenlijk begonnen dus het is ook meer mijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:56 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Waarom sluit die je op in haar kamer?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Haar verklaring voor alles was:"Ik vond hem in bed met een naakte vrouw. Wat had ik anders moeten doen?"
Haters die de kliklijn bellen met klachten over Polen omdat hun meisje is geneukt door een echte kerelquote:
Ze schijnt niet echt van plan geweest te zijn om hem daadwerkelijk te gebruiken want volgens dit artikel had ze, eenmaal gevlucht, ook een tweede rifle gepakt:quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:37 schreef MichaelScott het volgende:
Hopelijk krijgt dat geschifte wijf een flinke straf en een vuurwapenverbod.
Ach, als je zei dat ze gewoon 79 is had ik het ook geloofd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:44 schreef Hetkapitaal het volgende:
nou als het een mooie vrouw was, had ik vast andere gedachtes, maar het ziet als ene heks uit:
[ afbeelding ]
En ze is ook maar 51
Ja ehquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:50 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ach, als je zei dat ze gewoon 79 is had ik het ook geloofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |