SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik ben vergeten maskertjes te kopen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Yessss 2 uur eerder geuitgevergaderd...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als het droog is kan dat ja. Wij doen dat in de garage, net naast de deur die dan open staatquote:
Scheelt bakken met geld en is lekkerder (vind ik dan)..![]()
hoe krijg jij de jongens dan in je tuin?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Milkshakes, ook weer iets dat ik absoluut niet meer mag..![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:33 schreef fietsie het volgende:
Yessss 2 uur eerder geuitgevergaderd...![]()
![]()
In Enschede staat het hele jaar door een churroskraam op de marktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet vaak krijgen kan alleen wel.. Alleen als de oliebollen/gebakkarren er staan.. Of op de kermis, als je geluk hebt...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
hoe krijg jij de jongens dan in je tuin?_!
Te flauw!!
Ik moest wel lachen
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dan gaat mijn auto naar frituur meurenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als het droog is kan dat ja. Wij doen dat in de garage, net naast de deur die dan open staat
Scheelt bakken met geld en is lekkerder (vind ik dan)..
Ben het met je eens hoor, goedkoper enzo... Maar die stank
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Raspatat
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
[..]
hoe krijg jij de jongens dan in je tuin?
Heb ik ook niet!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
weet je trouwens dat ik niet eens een frituurpan heb
[b]AirwiN schreef [/b]
Auto's kunnen prima buiten staan hoor; hadden ze maar geen gebruiksvoorwerp moeten wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan gaat mijn auto naar frituur meuren
Ben het met je eens hoor, goedkoper enzo... Maar die stankProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
[..]
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Auto onder de carport en eentje op de wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan gaat mijn auto naar frituur meuren
Ben het met je eens hoor, goedkoper enzo... Maar die stank![]()
![]()
Ben er echt blijk meequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Enschede staat het hele jaar door een churroskraam op de markt.
![]()
Nu ben ik jaloers..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben bang dat het dan helemaal fout gaat met mij
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Auto's kunnen prima buiten staan hoor; hadden ze maar geen gebruiksvoorwerp moeten worden
als ik een garage had stond ie nooit buiten!!!![]()
Ja maar de caabquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
als ik een garage had stond ie nooit buiten!!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Auto's een gebruiksvoorwerp vindenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Auto's kunnen prima buiten staan hoor; hadden ze maar geen gebruiksvoorwerp moeten worden
Ik heb nieteens een tuin, dus gewoon helemaal nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dit!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Auto's een gebruiksvoorwerp vinden
Ja natuurlijk; een domme bak blik met een verfje erop; gebouwd als transport en verplaats geval.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Auto's een gebruiksvoorwerp vindenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Same. Droog, enigszins schoner (geen regen icm stof) en geen krabben in de winter.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
als ik een garage had stond ie nooit buiten!!!![]()
Jaquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Juweeltjequote:
Ging jij nog naar Hoorn? Hoe was je van plan te gaan? Blijf je daar pitten of 's avonds terug?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
het plezier dat jij mistquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk; een domme bak blik met een verfje erop; gebouwd als transport en verplaats geval.![]()
![]()
Jij lag weer onder je steen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Blashphemy!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk; een domme bak blik met een verfje erop; gebouwd als transport en verplaats geval.
Waterkoker, *klik* aan, boterham eten, langs auto lopen: Gooi! *Stoomwolk*. wegrijdenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk; een domme bak blik met een verfje erop; gebouwd als transport en verplaats geval.![]()
![]()
totdat je een barst in je ruit hebt en je hele ruit uit elkaar klaptquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waterkoker, *klik* aan, boterham eten, langs auto lopen: Gooi! *Stoomwolk*. wegrijden
geen buurtkinderen die erop tekenen, geen buren die de deur ertegen slaan..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Droog, enigszins schoner (geen regen icm stof) en geen krabben in de winter.
en ja vooral, geen regen en nooit krabben!!!![]()
Nog nooit gehad, en al zeker 10 auto's verbruiktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
totdat je een barst in je ruit hebt en je hele ruit uit elkaar klaptProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grapje toch he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waterkoker, *klik* aan, boterham eten, langs auto lopen: Gooi! *Stoomwolk*. wegrijdenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat boeit regen nu weerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
geen buurtkinderen die erop tekenen, geen buren die de deur ertegen slaan..
![]()
Dat tast de lak best wel aan stiekemquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind het juist een van de meest nuttige geldbestedingen. Kan overal komen en snel en dus een hoop leuke dingen ondernemen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik vind het desondanks geldverspilling.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
De mijn kan gelukkig gewoon in de voortuin staan hier dus geen gezeur met die deuren in ieder geval. En ook geen last van kinderen aangezien die niet in mijn tuin komen en ze hier niet op straat kunnen voetballen/spelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Auto's. Na internet de beste uitvinding ooit
!
jullie zijn natuurlijk heel rijk jullie auto's hebben geen last van roestquote:
ik ben maar een arme sloeber en rij auto's van 25 jaar oud.... die hebben weleens last van roest![]()
![]()
Ik moest vanochtend mijn fietszadel krabben
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou en? Hij blijft net zo goed rijden hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat tast de lak best wel aan stiekem
Overigens staat die van mij al twee jaar in de regen en ziet ie er nog perfect uit![]()
![]()
Gut gut een deur ertegenaan, nou dan heb je een krasje... of een put.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
en ja vooral, geen regen en nooit krabben!!!
Blik gaat er niet van lekken, dus so what?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uiteraard.quote:Ik wil alleen weten wat het is.quote:Ik zit mobiel, ga niet teruglezenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lees terug, ze hebben het mij uitgelegd + wiki linkje![]()
![]()
Lak kapot »» roest »» is niet goed voor de autoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou en? Hij blijft net zo goed rijden hoor.
Overigens staat die van mij al twee jaar in de regen en ziet ie er nog perfect uitIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ken het als Rasfrites.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
hier hebben we krappe plekkies naast elkaar!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De mijn kan gelukkig gewoon in de voortuin staan hier dus geen gezeur met die deuren in ieder geval. En ook geen last van kinderen aangezien die niet in mijn tuin komen en ze hier niet op straat kunnen voetballen/spelen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gut gut een deur ertegenaan, nou dan heb je een krasje... of een put.
Blik gaat er niet van lekken, dus so what?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Blik gaat er niet van lekken, dus so what?
Mensen die niets geven om andermans eigendom krijgen klappen
Dat wordt echt niet anders hoor, als je na 75km door de pekel rijden netjes binnen parkeertquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
jullie zijn natuurlijk heel rijk jullie auto's hebben geen last van roest
ik ben maar een arme sloeber en rij auto's van 25 jaar oud.... die hebben weleens last van roestProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oohw ik iets anders...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest vanochtend mijn fietszadel krabbenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
schade in de lak > komt roest!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Blik gaat er niet van lekken, dus so what?![]()
Het was koud!!quote:
Ik ben bang dat alles nu is dichtgevroren
[b]AirwiN schreef [/b]
Geghe dat denken de kleine ventjes in de samenleving jah, heb ik nooit last vanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die niets geven om andermans eigendom krijgen klappen
Met genoeg vuil op de lak valt dat allemaal best meequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
alsof ik dat ooit zou doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat wordt echt niet anders hoor, als je na 75km door de pekel rijden netjes binnen parkeert
na pekel spuit ik hem af, vooral de bodem.![]()
Wacht, je vindt een auto geldverspilling, maar je hebt er wel eenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nou en? Hij blijft net zo goed rijden hoor.
Overigens staat die van mij al twee jaar in de regen en ziet ie er nog perfect uit?
Ik ben ook iemand die de auto bij de supermarkt op het terrein verder weg zodat aangezien het daar meestal rustig is (want je zal maar een stuk moeten lopen) en zodoende minder last heb van losgeslagen winkelwagentjes, kinderwagens of loslopend kleuterspul waar moeders niet op let tijdens het inladen van de boodschappen.![]()
Als je een hekel hebt aan deuken en krassen (en erger) zou ik in ieder geval nooit op een personeelsparkeerplaats van een ziekenhuis gaan parkeren...
A. Vrouwen
B. Vrouwen met haast
C. Doktoren met haast en zonder geweten
D. Besparingen: plekjes 5% smaller dan standaardProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik zie het natuurlijk nooit wanneer iemand het doet, ik zie ineens een deuk in mijn deur....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geghe dat denken de kleine ventjes in de samenleving jah, heb ik nooit last van
als ik het zie gebeuren dan ga je gewoon betalen dmv een aanrijdingsformulier invullen. zo werkt dat.
weiger je dat, dan gaan we rollebollen![]()
![]()
Ja, tis wel handig zo af en toe hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wacht, je vindt een auto geldverspilling, maar je hebt er wel een?
Maar ik rij te weinig om m'n auto op waarde te schatten![]()
![]()
Nou ja, het is nogal dom om te zeggen dat je een auto geldverspilling vindt maar er wel een auto op nahoudenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja, tis wel handig zo af en toe he
Maar ik rij te weinig om m'n auto op waarde te schatten.
en waar sta ik 4x in de weekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:45 schreef fietsie het volgende:
Als je een hekel hebt aan deuken en krassen (en erger) zou ik in ieder geval nooit op een personeelsparkeerplaats van een ziekenhuis gaan parkeren...
A. Vrouwen
B. Vrouwen met haast
D. Besparingen: plekjes 5% smaller dan standaard![]()
![]()
Ik vind een tablet naast laptop, pc en telefoon ook geldverspilling. Toch heb ik hetquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal dom om te zeggen dat je een auto geldverspilling vindt maar er wel een auto op nahouden.
![]()
![]()
quote:![]()
Prachtig dit
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier in het Maasstad geen last van, parkeergarage met brede vakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:45 schreef fietsie het volgende:
A. Vrouwen
B. Vrouwen met haast
D. Besparingen: plekjes 5% smaller dan standaard
Kleine parkeerplaatsen zijn sowieso kut. Vooral omdat half autorijdend Nederland NIET kan parkeren en er dus standaard auto's dubbel geparkeerd staan of zo scheef dat je er met goed fatsoen niet naast kan parkeren omdat je dan zelf dubben staat en bleeeeh
.
Ik ook; met een beetje pech 5x...quote:
Meestal lekker naast zo'n mooie A7 Sportback of een leuke Jaguar X-type ofzoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
kreeg een sms. prijs gewonnen in de staatsloterij!
die krijg ik normaal nooit, nou dat moet dan wel een prijs zijn
7.50![]()
![]()
Sja, ik vind dat domquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind een tablet naast laptop, pc en telefoon ook geldverspilling. Toch heb ik het. Je moet het zelf weten, hoor. Maar je argument dat een auto geldverspilling is gaat nogal door de plee als je er zelf een rijdt
.
Dit...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:44 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben ook iemand die de auto bij de supermarkt op het terrein verder weg zodat aangezien het daar meestal rustig is (want je zal maar een stuk moeten lopen) en zodoende minder last heb van losgeslagen winkelwagentjes, kinderwagens of loslopend kleuterspul waar moeders niet op let tijdens het inladen van de boodschappen.
Ik probeer sowieso altijd een plek te vinden waar er dan maar aan 1 kant een auto naast kan
Waarom? Ik verspil graag geldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, ik vind dat dom. Je moet het zelf weten, hoor. Maar je argument dat een auto geldverspilling is gaat nogal door de plee als je er zelf een rijdt
.
![]()
![]()
Mn ex zn ouders parkeerden altijd expres op 2 vakken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:46 schreef Samzz het volgende:
Kleine parkeerplaatsen zijn sowieso kut. Vooral omdat half autorijdend Nederland NIET kan parkeren en er dus standaard auto's dubbel geparkeerd staan of zo scheef dat je er met goed fatsoen niet naast kan parkeren omdat je dan zelf dubben staat en bleeeeh
.
Want ze hadden een gloednieuwe Alfa en er mocht geen deur van andere auto's tegen komen
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooral als je hem amper gebruiktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal dom om te zeggen dat je een auto geldverspilling vindt maar er wel een auto op nahouden.
Ik probeer dan altijd de bestuurderskant in te sluiten als ik me erger op zo'n autoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ex zn ouders parkeerden altijd expres op 2 vakken.
Want ze hadden een gloednieuwe Alfa en er mocht geen deur van andere auto's tegen komen![]()
![]()
Geldverspilling heeft een negatieve klank.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom? Ik verspil graag geld“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar is goed voor de economiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geldverspilling heeft een negatieve klank.![]()
![]()
Ik zou dan de nazi uithangen en parkeerwachters erbij halenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want ze hadden een gloednieuwe Alfa en er mocht geen deur van andere auto's tegen komenKunnen ze nog voor beboet worden ook
Wat, het sneeuwt hier.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Mongolenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want ze hadden een gloednieuwe Alfa en er mocht geen deur van andere auto's tegen komen.
Niet per se.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar is goed voor de economie“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
doe ik met de rode ook altijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik probeer dan altijd de bestuurderskant in te sluiten als ik me erger op zo'n auto
daar boeit schade me niet, 1 keer de grindbak in is erger![]()
![]()
Ik geef mensen groot gelijk om dan de nazi uit te hangen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou dan de nazi uithangen en parkeerwachters erbij halenKunnen ze nog voor beboet worden ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Sjah met jouw http://cars4kids.nl/speel(...)der-accu-auto-injusaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier in het Maasstad geen last van, parkeergarage met brede vakkenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik wilde je eerst gaan aanvallen met vuile ns.... maar idd.. goed voor zequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou dan de nazi uithangen en parkeerwachters erbij halenKunnen ze nog voor beboet worden ook
![]()
![]()
En vervolgens zoveel geld uitgeven dat je diep in de schulden raakt en de schuldsanering in moet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Consumenteninversteringen moeten omhoog om ons eruit te slepen. Dat doe ik dus
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef mensen groot gelijk om dan de nazi uit te hangen!
In het centrum van Enschede ligt voor een van de appartementencomplexen een stuk bestrating waar men ook vaak parkeert (is géén parkeerplaats), gewoon de stoep oprijden en voor het complex zetten en lekker de hele dag winkelen zonder parkeergeld te betalen.
En er wordt gewoon niet op gecontroleerd ook. En ze zijn een gevaar voor voetgangers, want uitkijken doen ze ook niet.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Eitje bakken dusquote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Onze parkeerwachtster heeft een heerlijke kont, altijd leuk als ze loopt te controlerenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde je eerst gaan aanvallen met vuile ns.... maar idd.. goed voor ze
Maar wel de redder van de economie zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En vervolgens zoveel geld uitgeven dat je diep in de schulden raakt en de schuldsanering in moet.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah met jouw http://cars4kids.nl/speel(...)der-accu-auto-injusa!
We hadden het over geldverspilling, niet over consumenteninvesteringenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Consumenteninversteringen moeten omhoog om ons eruit te slepen. Dat doe ik dus. Geld verbranden is ook verspilling, geen economie die er beter van wordt, echter.
Hier als in: ik zou het ook moeten zien of hier als in: als ik thuis ben zie ik het ook?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Minder geld in omloop. Drukt de inflatiequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hadden het over geldverspilling, niet over consumenteninvesteringen. Geld verbranden is ook verspilling, geen economie die er beter van wordt, echter.
![]()
![]()
Hier in Gorinchem zijn ze te streng gewoon. Is niet leuk meer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
In het centrum van Enschede ligt voor een van de appartementencomplexen een stuk bestrating waar men ook vaak parkeert (is géén parkeerplaats), gewoon de stoep oprijden en voor het complex zetten en lekker de hele dag winkelen zonder parkeergeld te betalen.
En er word gewoon niet op gecontroleerd ook. En ze zijn een gevaar voor voetgangers, want uitkijken doen ze ook niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Quote de verkeerde.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Niet alleen mijn Jap, maar ook een brede Audi kan er anderhalf keer in..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah met jouw http://cars4kids.nl/speel(...)der-accu-auto-injusa
Wij hebben zon hierquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is ook niet tof, idd. Maar dit is gewoon strontasociaal en gevaarlijk ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier in Gorinchem zijn ze te streng gewoon. Is niet leuk meer.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Natte sneeuwquote:Thuis, ben niet op school.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier als in: ik zou het ook moeten zien of hier als in: als ik thuis ben zie ik het ook?Maar het is natte sneeuw.
Kom ik dat binnenkort met mijn brede bak testen; moet nog wat info over de operatierobot gaan inwinnen in Maasstad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet alleen mijn Jap, maar ook een brede Audi kan er anderhalf keer in..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het was voorspeldquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natte sneeuw
[..]
Thuis, ben niet op school.Maar het is natte sneeuw.
.
Smalle parkeerplaatsen....
Dan parkeer ik rustig een stukje verder waar wel ruimte isDit account is niet meer in gebruik.![]()
Nat en kou is, in tegenstelling tot nat en warm, zelden goedquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren nog met de scooter een auto aangereden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook niet tof, idd. Maar dit is gewoon strontasociaal en gevaarlijk ook.
Die sneed mij en reed zonder knipperlicht of iets zo de stoep op om daar te parkeren.
Heeft nu een mooie kras op zn rechterachterzijkantdingus.
En ik deed het niet eens expres!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die plekjes bestaan niet bij ziekenhuizenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Dan parkeer ik rustig een stukje verder waar wel ruimte isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind het niet erg, sneeuwquote:Dan krijg ik zin om tegen mensen aan te kruipen enzo.
Daarom dat ik jou niet kwam halen met O&N er was niet veel parkeergelegenheid meer, ik had toevallig het laatste plekje in de straat..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier in Gorinchem zijn ze te streng gewoon. Is niet leuk meer.
Kut, bus gemist.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hier is het bewolktquote:.
Bahquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natte sneeuw
[..]
.
![]()
Karma is a bitchquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren nog met de scooter een auto aangereden.
Die sneed mij en reed zonder knipperlicht of iets zo de stoep op om daar te parkeren.
En ik deed het niet eens expres!.
Ik ben afgelopen zaterdag bijna aangereden door een golf die in de achteruit ging daar. Ik ben aan de kant gesprongen, maar eigenlijk had ik moeten blijven staan, he.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die plekjes bestaan niet bij ziekenhuizen
Volwassenen hadden vroeger (niet volgens de regels, maar volgens de etiquette) voorrang op kinderen he, vandaar dat sommige bestuurders voorrang hebben op skoetersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik deed het niet eens expres!
Natte sneeuw is nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, sneeuwDan krijg ik zin om tegen mensen aan te kruipen enzo.
, hoor
.
Ook dit. Iemand dichtbij parkeren in een muizenhol. Parkeer je zelf 30 meter verder door simpelweg rechtuit zo het vak in te rijden en op weg naar de ingang is die ander nog steeds bezig met steken ondanks dat het wellicht een goede chauffeur is maar de ruimte gewoon godskelere klein.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef Spezza19 het volgende:
Dan parkeer ik rustig een stukje verder waar wel ruimte is![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, sneeuwDan krijg ik zin om tegen mensen aan te kruipen enzo.
Ik zag vandaag filmpjes van Rusland waar mensen expres op auto's springen voor verzekeringsgeld.... handig dat ze daar allemaal een dashcam hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Karma is a bitch.
Ik ben afgelopen zaterdag bijna aangereden door een golf die in de achteruit ging daar. Ik ben aan de kant gesprongen, maar eigenlijk had ik moeten blijven staan, he.
Gelukkig heb je goede bumpers.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik deed het niet eens expres!![]()
Ik snapte het welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom dat ik jou niet kwam halen met O&N er was niet veel parkeergelegenheid meer, ik had toevallig het laatste plekje in de straat..![]()
DEZE WIL IK!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Serieusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag filmpjes van Rusland waar mensen expres op auto's springen voor verzekeringsgeld.... handig dat ze daar allemaal een dashcam hebben, dat is wel ernstig.
Rustige ruime plekken op loopafstand. Die zijn allemaal volgezet met kleine parkeervakjes en staan altijd vol auto's.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weet ik. Maar het gaat wel dikker worden, ik zeg het je.quote:
Ach, ik loop rustig een kilometer hoor, als ik daarmee mijn auto veilig kan parkeren....quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rustige ruime plekken op loopafstand. Die zijn allemaal volgezet met kleine parkeervakjes en staan altijd vol auto's.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het gaat wel dikker worden, ik zeg het je..
Van Sneeuw?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het gaat wel dikker worden, ik zeg het je.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snapte het wel![]()
DEZE WIL IK!!
[ afbeelding ]
Maar dan hadden we nu een kapotte Samzz gehad..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Karma is a bitch.
Ik hoop het welquote:De sneeuw.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Inderdaad.... maar ernstiger zijn dit soort dingen....quote:
Even een pistool op je gericht krijgen
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij ging niet heel hard, dus dat zou wel loslopen. Maar ik was idd verstandig en sprong maar aan de kantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan hadden we nu een kapotte Samzz gehad...
De bips is bij mij ook zonder sporten stevig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:00 schreef xFriendx het volgende:
Zo weer ff lekker sporten. De bips stevig houden en de conditie op peil.
Die ken ik jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad.... maar ernstiger zijn dit soort dingen....
Even een pistool op je gericht krijgen.
Ik word er echt moe van. Het is ook gewoon alleen bij Fok! zo
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Zet em eens op txt only dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word er echt moe van. Het is ook gewoon alleen bij Fok! zoIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet meer fokkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word er echt moe van. Het is ook gewoon alleen bij Fok! zo![]()
![]()
Baas boven baasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De bips is bij mij ook zonder sporten stevig.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De bips is bij mij ook zonder sporten stevig.
Oke, en hoe krijg ik 'm nu weer terug. Dit is echt heeeel erg kut
OH MIJN GOD HEBBEN HEBBEN HEBBENquote:
Ah, got it. Schijnbaar moet je bij text only wel op wijzigen drukken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, en hoe krijg ik 'm nu weer terug. Dit is echt heeeel erg kut
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou ik ook willen, maar elke dag 10km lopen om ze in conditie te houden..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OH MIJN GOD HEBBEN HEBBEN HEBBENBlijft sowieso een mooi beestjequote:
Er is een nieuwe FB pagina van mijn school, waar je anoniem berichtjes achter kan laten om in contact te komen met iemand.quote:Mijn hart sloeg gisteren over toen ik jou zag zitten in de C-vleugel. Jou opgestoken haar en je mooi gevormde bril deden mijn zenuwen trillen. Met je gele blouse en leuke grijze sjaal om je nek, laat je mijn gedachten varen. In gedachten zie ik je je sjaal afdoen en omhels ik je stevig. Zullen we volgende week een keer afspreken? Samen een broodje eten? Of een bord bloemkool aangemaakt met een lekker sausje van maïzena??quote:Wouw mooie jonge met je oranje haar en je lieve sproetjes. Wat ben je leuk met je paarse shirt en je sexy schoenen. Zo druk achter de computer, heb je nog oog voor mij? Ik wel voor jou ik zit stiekem je computerscherm te lezen, een sociale opleiding! Zullen wij eens samen heel sociaal zijn?quote:Ik zag je staan met je blonde haar,
Met school was je alweer klaar.
Een witte gebreiden sjaal,
Een bruine tas.
Je liep op rode schoentjes Met daarboven een groene jas
Je keek steeds op je samsung smartphone,
Te wachten op lijn 12 om richting het station te gaan. Maar dat heb ik niets aan
Toen we instapten zag ik je niet meer, een glimlach had ik willen zien en wat meer
Sowieso gaan beginnen met iets als breitensport dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik ook willen, maar elke dag 10km lopen om ze in conditie te houden..
[..]
Blijft sowieso een mooi beestje[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dafuq?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Er is een nieuwe FB pagina van mijn school, waar je anoniem berichtjes achter kan laten om in contact te komen met iemand.
[..]
[..]
[..]
Mjah, ik heb daar met mijn werk sowieso geen tijd voor, en ik woon op 3 hoog, dus voorlopig geen honden in huis..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso gaan beginnen met iets als breitensport dan.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Inderdaad. Ik moet er stiekem wel hard om lachen hoor.quote:
Doe maar niet dan nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik heb daar met mijn werk sowieso geen tijd voor, en ik woon op 3 hoog, dus voorlopig geen honden in huis..
Hahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
Er is een nieuwe FB pagina van mijn school, waar je anoniem berichtjes achter kan laten om in contact te komen met iemand.
[..]
[..]
[..].
Het is wel komisch.. Maar als je het leest en je herkent jezelf erin, dan weet je toch alsnog niet van wie het berichtje was? Niet echt nuttig dat anonieme danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet er stiekem wel hard om lachen hoor.Was ik ook niet van plan, eerst andere woning zonder trappen en met een tuin..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb een sleutelbos gevonden, maar kan zo niet zien van wie.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hipster die je bent..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Panty's aan doen en vervolgens sneakertjes er onderaan doen
Das meestal zo schatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:16 schreef Fera het volgende:
Ik heb een sleutelbos gevonden, maar kan zo niet zien van wie.
Niemand die iets schrijft over mij. /krasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is wel komisch.. Maar als je het leest en je herkent jezelf erin, dan weet je toch alsnog niet van wie het berichtje was? Niet echt nuttig dat anonieme danBest handig.quote:[..]
Was ik ook niet van plan, eerst andere woning zonder trappen en met een tuin..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb geloof ik al 2,5 uur het plan om te gaan douchen.
Ergens gaat er iets mis!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, hehe.quote:
Tegenwoordig heb je van die ID tags. Zoals een AH bonuskaart die ze bij de winkel kunnen scannen waardoor ze de eigenaar kunnen vinden.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou, hup hup, douchen jijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ergens gaat er iets mis!![]()
![]()
Ik wil best iets over je schrijven maar ik zit niet op jouw schoolquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niemand die iets schrijft over mij. /kras
[..]
Best handig.![]()
Soms ben ik wel verstandig ook..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh, ja, ik dacht dat je het over jezelf had.. Buuf snapte 'mquote:
Oh, die zitten op mijn bossen ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hehe.
Tegenwoordig heb je van die ID tags. Zoals een AH bonuskaart die ze bij de winkel kunnen scannen waardoor ze de eigenaar kunnen vinden.
Maar goed. ik raak dan ook nooit m'n sleutels kwijt..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je kan het gewoon insturen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil best iets over je schrijven maar ik zit niet op jouw school![]()
Soms ben ik wel verstandig ook..
Ik heb nog tijd zatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vraag me af wat ik er mee moet doen. Politiebureau? Het is een flinke bos met veel sleutels.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, die zitten op mijn bossen ook niet
Maar goed. ik raak dan ook nooit m'n sleutels kwijt..A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Kan je doen, bij de gemeente hebben ze ook soms een gevonden voorwerpen ding.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik er mee moet doen. Politiebureau? Het is een flinke bos met veel sleutels.
Gewoon even bellen, kan nooit kwaad.
Verwacht er echter niet teveel vanIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
OMG
Oppaskind maakt een piemel van een centimeter (zo'n meet ding) en vraagt hoe groot ze normaal zijn![]()
![]()
Bel Evie even of ze toevallig haar sleutels weer kwijt isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik er mee moet doen. Politiebureau? Het is een flinke bos met veel sleutels..
Nee, serieus. Bij de politie afgeven, denk ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
OMG
Oppaskind maakt een piemel van een centimeter (zo'n meet ding) en vraagt hoe groot ze normaal zijn
Wat zei je?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee natuurlijk heb ik het niet over mezelfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ja, ik dacht dat je het over jezelf had.. Buuf snapte 'm.
Okéquote:![]()
![]()
Om de boel te ontdooien?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ergens gaat er iets mis!
Dat ze me die centimeter maar eens aan me moest gevenquote:
Ga daar niet met een kind van 10 over praten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
OMG
Oppaskind maakt een piemel van een centimeter (zo'n meet ding) en vraagt hoe groot ze normaal zijn![]()
![]()
Hete douchequote:![]()
Ik heb dus een cadeaukaart gehad en daar kan ik een andere cadeaukaart mee kopen
[b]AirwiN schreef [/b]
Niks mis met nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat ze me die centimeter maar eens aan me moest geven
Ga daar niet met een kind van 10 over pratenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Liniaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga daar niet met een kind van 10 over praten![]()
Lijkt me nu ook wel lekker, net secretaresse zitten helpen met een verslag. Nu hoofdpijn door zere nekquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nu echt douchen want nu begint de tijd te dringen
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon heel subtiel neerleggen op 15cm, snapt ze vastquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ga daar niet met een kind van 10 over praten
Zo net had je nog tijd zatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu echt douchen want nu begint de tijd te dringen![]()
![]()
Politie of gemeente, zoals aangegevenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik er mee moet doen. Politiebureau? Het is een flinke bos met veel sleutels.
GC / [GRTDOJW #2154] Er moet meer leven in de brouwerijquote:
Ja maar ik weet dat het nog wel even duurt voor ik onder de douche sta en ik moet scrubben en scheren en plukken en waxen en zucht
[b]AirwiN schreef [/b]
Ligt er maar net aan of je daadwerkelijk een liniaal of een centimeter hebt.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon heel subtiel neerleggen op 15cm, snapt ze vast![]()
![]()
Ik een zere schouder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lijkt me nu ook wel lekker, net secretaresse zitten helpen met een verslag. Nu hoofdpijn door zere nek![]()
Brazilian bij een salonnetje laten doen zo nu en dan, scheelt tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GC / [GRTDOJW #2154] Er moet meer leven in de brouwerij
Ja maar ik weet dat het nog wel even duurt voor ik onder de douche sta en ik moet scrubben en scheren en plukken en waxen en zucht
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GC / [GRTDOJW #2154] Er moet meer leven in de brouwerij
Oh, daar heb je wel even tijd voor nodig ja![]()
![]()
Dan wordt ze nog goed verrast ook, als ze daadwerkelijk in die leeftijd komt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon heel subtiel neerleggen op 15cm, snapt ze vastWhat you forget, you are gonna repeat.
Geodriehoekje heb je toch zat an?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik doe het zelf welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Brazilian bij een salonnetje laten doen zo nu en dan, scheelt tijd
[b]AirwiN schreef [/b]
Centimeter is een maateenheid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan of je daadwerkelijk een liniaal of een centimeter hebt.![]()
Is wel zoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar een rolmeter wordt in de volksmond een centimeter genoemd.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Ligt eraan hoe lang hetgeen is wat je wilt tekenen. Maar een geodriehoek is in mijn geval altijd handiger.quote:![]()
Nee, dat lukt me nietquote:![]()
Maar gewoon het scheren enz doe ik zelf wel. Of jij moet de behoefte voelen om mij te komen helpen
[b]AirwiN schreef [/b]
Centimeter is ook onderdeel van een set naaigerei, en is dan een oprolbaar kunststoffen meetlint, met een maatverdeling in centimeters en millimeters, vaak met een afwisselend kleurenpatroonquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is zo ver wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat lukt me niet![]()
Maar gewoon het scheren enz doe ik zelf wel. Of jij moet de behoefte voelen om mij te komen helpen.
In Twente misschienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar een rolmeter wordt in de volksmond een centimeter genoemd.. Iedereen waarvan ik het hoor is het 'rolmaat'.
![]()
Ze hebben het hier over je pener en je burnt jezelf enormquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang hetgeen is wat je wilt tekenen. Maar een geodriehoek is in mijn geval altijd handiger.
Ik wil binnenkort ook weer, scheelt weer een maand gedoe.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Brazilian bij een salonnetje laten doen zo nu en dan, scheelt tijd
Dan ga ik zelf maar aan de slagquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Centimeter is ook onderdeel van een set naaigerei, en is dan een oprolbaar kunststoffen meetlint, met een maatverdeling in centimeters en millimeters, vaak met een afwisselend kleurenpatroonKom eens onder die steen vandaan man.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Twente misschien. Iedereen waarvan ik het hoor is het 'rolmaat'.
Dit..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Centimeter is ook onderdeel van een set naaigerei, en is dan een oprolbaar kunststoffen meetlint, met een maatverdeling in centimeters en millimeters, vaak met een afwisselend kleurenpatroon
Zo'n ding:
[ Bericht 2% gewijzigd door Fototoestel90 op 11-01-2013 14:38:48 (huh xD) ]![]()
Zoals je zegt: meetlint.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Centimeter is ook onderdeel van een set naaigerei, en is dan een oprolbaar kunststoffen meetlint, met een maatverdeling in centimeters en millimeters, vaak met een afwisselend kleurenpatroon![]()
![]()
Rolmaat is een metalen variant op de centimeter, waarbij het materiaal van het rollende gedeelte ook van blik is, en met een oprolmechanisme met veer in veelal een metalen behuizing, met broek-clip en rem-mechanismequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Twente misschien. Iedereen waarvan ik het hoor is het 'rolmaat'.
Succesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik zelf maar aan de slag! En niet in jezelf scheren down there, is niet grappig
.
Vinnie heeft een kleine pener
Doe ik dus bijna altijd welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes! En niet in jezelf scheren down there, is niet grappig
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar in de volksmond; centimeter. Komop, wees eens niet zo fucking eigenwijsquote:
Plu + sjaal gewonnen, en 2 vrijkaartjesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:38 schreef Samzz het volgende:
OMG! Ik wil ZO graag naar Les Misérables!
Daarna is het heerlijk sabbelenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook weer, scheelt weer een maand gedoe.
Weet tegen wie je het hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar in de volksmond; centimeter. Komop, wees eens niet zo fucking eigenwijs
Ik heb toch geen seks dus wat maakt het uit.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
PICK ME!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Plu + sjaal gewonnen, en 2 vrijkaartjesWhat you forget, you are gonna repeat.
Heb mijn beste vriendin al meegevraagd.quote:
Ook niet na zulke goede voorbereidingen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb toch geen seks dus wat maakt het uit.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met wie zou ik seks moeten hebben?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook niet na zulke goede voorbereidingen?
Nicequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Plu + sjaal gewonnen, en 2 vrijkaartjes!
Meneer kruipt onder zijn steen vandaan en denkt alles te weten.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb mijn beste vriendin al meegevraagd.
Er is toch wel een liefhebber van heerlijke rondingen te vinden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met wie zou ik seks moeten hebben?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoera voor FOK!quote:.
Ik heb het nog nooit iemand horen zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar in de volksmond; centimeter. Komop, wees eens niet zo fucking eigenwijs.
Rolmaat, meetlint, duimstok, liniaal, geodriehoek.![]()
Hoezo? Dat is toch het Nederlands gemiddelde?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan wordt ze nog goed verrast ook, als ze daadwerkelijk in die leeftijd komt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Die laatste schijn jij wel aardig bekend mee te zijn als ik het zo terugleesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit iemand horen zeggen.
Rolmaat, meetlint, duimstok, liniaal, geodriehoek.
Maar die zit te mekkeren over haar tentamens enzo, jij mag wel mijn back-up spelen?quote:
Dit klinkt echt zo niet romantisch.
WTB'er hè. Moeten we onderscheid maken in meetgereedschapquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Meneer kruipt onder zijn steen vandaan en denkt alles te weten..
![]()
Jupquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch het Nederlands gemiddelde?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vinniequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rolmaat, meetlint, duimstok, liniaal, geodriehoek.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel cool ja, dat je vaak leuke dingen kunt winnenquote:.
Wereldwijd is het 14 geloof ik, Nederlands ligt iets hoger.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch het Nederlands gemiddelde?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
17 toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch het Nederlands gemiddelde?What you forget, you are gonna repeat.
Shit mijn doodles op mijn vergaderstukken zijn te mooi om ze door de shredder te halen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn vader noemt het ook een centimeter.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTB'er hè. Moeten we onderscheid maken in meetgereedschap.
WTB'er, dus ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die laatste schijn jij wel aardig bekend mee te zijn als ik het zo teruglees![]()
![]()
Ja fijn. Tweede keusquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar die zit te mekkeren over haar tentamens enzo, jij mag wel mijn back-up spelen?
Dit klinkt echt zo niet romantisch.
Alsof zo'n meisje er met een centimeter naast gaat zitten.quote:
Ik moest de opmerking ook even 2 keer lezen voordat ik hem begreep, maar een centimeter is ook gewoon een instrument om te meten. Althans, zo wordt het ding genoemd. Geen idee of het de officiële naam is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan niet.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Dan liep ik acuut wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof zo'n meisje er met een centimeter naast gaat zitten.
Is niet de officiële naam, daar heeft Vin gelijk in. Maar in de volksmond wordt dat wel gebruikt voor dingen als rolmaat en meetlint. Maar daar wil Vin niet aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest de opmerking ook even 2 keer lezen voordat ik hem begreep, maar een centimeter is ook gewoon een instrument om te meten. Althans, zo wordt het ding genoemd. Geen idee of het de officiële naam is.
Goedemiddag, spuit elfquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest de opmerking ook even 2 keer lezen voordat ik hem begreep, maar een centimeter is ook gewoon een instrument om te meten. Althans, zo wordt het ding genoemd. Geen idee of het de officiële naam is..
5 verschillende apparaten, en het gaat hier over de 2e, ook wel centimeter genoemd..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rolmaat, meetlint, duimstok, liniaal, geodriehoek.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Meters!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij zit onder het gemiddelde?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Snelbus die normaal 25 min rijdt, doet er nu bijna twee keer zo lang over.
Hij is van de oude garde.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn vader noemt het ook een centimeter.
En een echte WTB'er gebuikt geen rolmaat.
![]()
De eerste wordt ook gewoon centimeter genoemd in de volksmond.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
5 verschillende apparaten, en het gaat hier over de 2e, ook wel centimeter genoemd..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik was bezig met iets anders terwijl ik aan had geklikt te antwoorden.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
He managermevrouw!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mag het eindelijk een Keer zeggen!!!!
Ik ben toe aan weekend!!!!!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Klopt, want ik hoor het nergens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is niet de officiële naam, daar heeft Vin gelijk in. Maar in de volksmond wordt dat wel gebruikt voor dingen als rolmaat en meetlint. Maar daar wil Vin niet aan![]()
Dat is geen snelle snelbus danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Fera het volgende:
Snelbus die normaal 25 min rijdt, doet er nu bijna twee keer zo lang over.
De liefde is over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, oke. Niet boos wordenMijn vader is van de duimstokken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is van de oude garde.
En een echte WTB'er gebuikt geen rolmaat.
Maar dat uitgerekend jij iets niet hoort, betekent niet dat het geen in de volksmond geaccepteerde term isquote:.
Meetgereedschap, apparaat is wat anders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
5 verschillende apparaten, en het gaat hier over de 2e, ook wel centimeter genoemd..![]()
Kan kloppen, want je leeft onder een steen.quote:
Hier zegt iedereen het al. Dus zet die koppigheid even aan de kant ofzo
Gozer, serieus.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meetgereedschap, apparaat is wat anders.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: