SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten aller tijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Q: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
Q: Zolang het geen naakte tieten of piemols oid zijn ja, maar hou rekening met users die op hun werk FOK!'en. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende GRTDOJW-topics gaan dicht.![]()
Met dank aan Piles voor de Stats![]()
Bij elk nieuw topic kun je een ander plaatje in de OP zetten, dit is natuurlijk niet verplicht maar wel leuk!Same shit, different day
SC hopper present
Woohoo, het gaat snel zeg. Ik kan het nauwelijks bijhoudenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, het gaat snel zeg. Ik kan het nauwelijks bijhouden![]()
Nog maar 1 dagje arbeiten en dan lekker weekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet klagen.
en het is ook nog eens vrijdag
yep, en vrijdag is altijd een lekker relaxte werkdagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog maar 1 dagje arbeiten en dan lekker weekend
Voor mij is helaas nogal druk morgen maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, en vrijdag is altijd een lekker relaxte werkdag
Bizar dat het bijna 3 weken duurde waar het 2 of 3 jaar geleden slechts een uurtje wasquote:
KSC heeft tegenwoordig ook wel eens 3 dagen nodig voor 1 topicquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar dat het bijna 3 weken duurde waar het 2 of 3 jaar geleden slechts een uurtje was
Dan vind ik er eigenlijk niet zo veel meer aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC heeft tegenwoordig ook wel eens 3 dagen nodig voor 1 topic
maar nu gaat het daar ook rapperquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vind ik er eigenlijk niet zo veel meer aan![]()
Ik ga slapen dus deze zal weer rustig worden. Welterusten Koenquote:
truste manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga slapen dus deze zal weer rustig worden. Welterusten Koen
Ja, ik weet niet of ik dat wel trek...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:13 schreef gianni61 het volgende:
huh, zomaar uit het niets een nieuw topic?
ik zal even een espresso erbij pakken en dan kijk ik nog eensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik dat wel trek...
en een gevulde koek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker met een kop koffie
lekkaahhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een gevulde koek.
nu wil ik een gevulde koek
Het kan snel gaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:13 schreef gianni61 het volgende:
huh, zomaar uit het niets een nieuw topic?
Even oude tijden laten herleven gisteren. Alleen jammer dat er buiten Koen en mijzelf niemand wasquote:
omg flashbacksquote:
en dat iets is..?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoorde dat liedje tijdens iets en nu denk ik daar steeds aan
ik had een spannend verhaal verwachtquote:
ik ben niet zo spannendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had een spannend verhaal verwacht
geloof dr niks vanquote:
quote:
dat wil ik zienquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:36 schreef Stuart het volgende:
Dit topic zou zomaar vandaag nog vol kunnen
have faith in your dreamsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:36 schreef Stuart het volgende:
Dit topic zou zomaar vandaag nog vol kunnen
Ik heb er best wel vertrouwen in moet ik zeggenquote:
Ongelovigequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
have faith in your dreams
grapjas wel jijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er best wel vertrouwen in moet ik zeggen
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er best wel vertrouwen in moet ik zeggen
ja, als we zo gaan beginnenquote:
We zullen het zien of het gaat lukkenquote:
doorposten!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja, als we zo gaan beginnen
Ik doe niet aan multi quoten. Elke reactie verdiend een eigen postquote:
als het lukt drink ik eropquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zullen het zien of het gaat lukken
ik zit mobiel dus kan niet eens multiquotenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan multi quoten. Elke reactie verdiend een eigen post
Wat ga je drinkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als het lukt drink ik erop
Ik vind het sowieso buitengewoon onhandig om te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zit mobiel dus kan niet eens multiquoten
elke reactie verdiend een eigen quotequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso buitengewoon onhandig om te doen
Precies. Maakt het voor iedereen overzichtelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
elke reactie verdiend een eigen quote
ja straks lees je over iets heenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Maakt het voor iedereen overzichtelijk
Een glas per dag vind ik wel lekker maar meer hoef ik niet. Hou meer van appelsap en jus d'orangequote:
En dat zou niemand willenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja straks lees je over iets heen
heb al lang geen melk meer gedronkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een glas per dag vind ik wel lekker maar meer hoef ik niet. Hou meer van appelsap en jus d'orange
ja reacties aan anderen hoef ik niet te wetenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat zou niemand willen
Bovendien hoef je dan ook niet reacties te lezen die ook gericht zijn aan anderen
Waarom niet? Heb je 's morgens geen cerealquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb al lang geen melk meer gedronken
nee ik drink een afslankshakequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je 's morgens geen cereal
Oooh, nou, dan hoop ik maar dat het smaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik drink een afslankshake
het smaakt heerlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, dan hoop ik maar dat het smaakt
En natuurlijk dat het doet waar je het voor hebt gekocht
Dat is al flink wat eraf. Maar nog eens 14quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het smaakt heerlijk![]()
En dat doet het zekernu 10 kilo kwijt en nog 14 te gaan
he, wel doorposten hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is al flink wat eraf. Maar nog eens 14
Dat is nogal wat. Er moet wel iets van je overblijven hoor
Rustig aan hoor, we hebben nog tot middernacht. Bovendien moet ik over 10 minuten aan de slag met mijn luie donderquote:
na 16:00 post ik hier niet meer hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rustig aan hoor, we hebben nog tot middernacht. Bovendien moet ik over 10 minuten aan de slag met mijn luie donder
Fair enough. Ik moet vandaag tot laat werken dus we zien wel of het gaat lukken. Ik hoop dat anderen ook wat meer actief weer gaan wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 16:00 post ik hier niet meer hoor
Wauw! Hoe heb je dat gedaan/quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het smaakt heerlijk![]()
En dat doet het zekernu 10 kilo kwijt en nog 14 te gaan
oh komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is al flink wat eraf. Maar nog eens 14
Dat is nogal wat. Er moet wel iets van je overblijven hoor
sporten, afvalshakes en veel water drinkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw! Hoe heb je dat gedaan/
UNFquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw! Hoe heb je dat gedaan/
kampen daar wil ik naartoeeeequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:13 schreef Taexon het volgende:
Ik wil een kip en een paard en een koeeeeee
met frietjes en warme groentequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:13 schreef Taexon het volgende:
Ik wil een kip en een paard en een koeeeeee
Samen met me kip en me paard en me koeeeeequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kampen daar wil ik naartoeeee
zuurvlees van paard is niet viesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
paard is vies maar patat gaat er altijd wel in
Heb net patat, kipsate en wat rauwkost gegetenquote:
fuck youquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb net patat, sate en wat rauwkost gegeten
fijn, zit ik dan met mn boterhammetjes en mn flesje waterquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb net patat, sate en wat rauwkost gegeten
Dat heb ik ook altijd meequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fijn, zit ik dan met mn boterhammetjes en mn flesje water
vreetzakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd meemaar er werd gevraagd of ik even naar de snackbar kon rijden en dan zeg ik meestal geen nee
een vriend van me werkt op een industrieterrein met een BK, een snackbar, een subway en nog vanalles.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd meemaar er werd gevraagd of ik even naar de snackbar kon rijden en dan zeg ik meestal geen nee
Dat valt wel meequote:
Met de auto is de snackbar zo een 6-7 minuten rijden vanaf hierquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend van me werkt op een industrieterrein met een BK, een snackbar, een subway en nog vanalles.
hier alleen een tankstation
ja ga zwaarder worden scharminkelquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat valt wel meestom lichaam wilt niet zwaarder worden dus moet behalve veel sporten wel veel eten
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ga zwaarder worden scharminkel
Oh shakes is niks voor mijquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sporten, afvalshakes en veel water drinken
jij hoeft ook niet af te vallenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh shakes is niks voor mijDie andere twee dingen doe ik al
Succes verder dan
quote:
Beetje kan altijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hoeft ook niet af te vallen
[..]
alles goed met u?
alles kan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beetje kan altijd
JawelNu aan het werk. Met jou dan?
Tilburgquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles kan.
ook aan het werk.
weekendplannen?
krijg je een kitten?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tilburg
Huis kattenproof maken
succes met je gordijnenquote:
haha dankjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh shakes is niks voor mijDie andere twee dingen doe ik al
Succes verder dan
quote:
erg onderdanig ineens..quote:
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb vanavond een leven
ik ga toevallig ook autorijdenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga autorijden
Tot later stu
mijn eigen denk ik, en jij?quote:
mijn seat is al bijna een jaar wegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook in mijn eigen auto want seat
welke seat had je? Welke heb je nu dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn seat is al bijna een jaar weg
had seat ibizaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke seat had je? Welke heb je nu dan?
de focus is veel beter en toch mis ik de ibizaquote:
Seat is ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de focus is veel beter en toch mis ik de ibiza
de leon was te duur, daarom de focusquote:
Weer zo'n ubergezellige JNG meet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb vanavond een leven
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer zo'n ubergezellige JNG meet?_!
vind de nieuwe Leon niet zo mooi, de oude was wat mooier imoquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de leon was te duur, daarom de focus
die vind ik juist schijtlelijkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind de nieuwe Leon niet zo mooi, de oude was wat mooier imo
hai mutsquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer zo'n ubergezellige JNG meet?_!
haha ieder z'n smaakquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vind ik juist schijtlelijk
[..]
hai muts
Hoiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vind ik juist schijtlelijk
[..]
hai muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |