SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten aller tijde ben je verplicht je te houden aan de FOK! huisregels
Q: Klinkt heel leuk dat SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch?
Q: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij. Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.
Q: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
Q: Zolang het geen naakte tieten of piemols oid zijn ja, maar hou rekening met users die op hun werk FOK!'en. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Persoonlijke aanvallen zijn ook een no-go.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende GRTDOJW-topics gaan dicht.![]()
Met dank aan Piles voor de Stats![]()
Bij elk nieuw topic kun je een ander plaatje in de OP zetten, dit is natuurlijk niet verplicht maar wel leuk!Same shit, different day
SC hopper present
Woohoo, het gaat snel zeg. Ik kan het nauwelijks bijhoudenquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, het gaat snel zeg. Ik kan het nauwelijks bijhouden![]()
Nog maar 1 dagje arbeiten en dan lekker weekendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet klagen.
en het is ook nog eens vrijdag
yep, en vrijdag is altijd een lekker relaxte werkdagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog maar 1 dagje arbeiten en dan lekker weekend
Voor mij is helaas nogal druk morgen maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, en vrijdag is altijd een lekker relaxte werkdag
Bizar dat het bijna 3 weken duurde waar het 2 of 3 jaar geleden slechts een uurtje wasquote:
KSC heeft tegenwoordig ook wel eens 3 dagen nodig voor 1 topicquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bizar dat het bijna 3 weken duurde waar het 2 of 3 jaar geleden slechts een uurtje was
Dan vind ik er eigenlijk niet zo veel meer aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC heeft tegenwoordig ook wel eens 3 dagen nodig voor 1 topic
maar nu gaat het daar ook rapperquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vind ik er eigenlijk niet zo veel meer aan![]()
Ik ga slapen dus deze zal weer rustig worden. Welterusten Koenquote:
truste manquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga slapen dus deze zal weer rustig worden. Welterusten Koen
Ja, ik weet niet of ik dat wel trek...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:13 schreef gianni61 het volgende:
huh, zomaar uit het niets een nieuw topic?
ik zal even een espresso erbij pakken en dan kijk ik nog eensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik dat wel trek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |