Dat is ook belangrijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef lynda het volgende:
Maar wel weer een plaats die van de lijst kan
Ik had mijn kans moeten pakken toen ie in heemskerk lagquote:Op zondag 10 maart 2013 19:35 schreef lynda het volgende:
Geen zuiden![]()
Maar wel weer een plaats die van de lijst kan
[ afbeelding ]
Sleutel ligt aan de overkant in het (staat er maar 1) bord, foto wacht ik nog even mee![]()
Leiden-Heemskerk is nog net te doen, Leiden-Schagen gaat me iets te verquote:
Had je (of jullie) wel een bakkie mogen komen doenquote:
Ik mag em niet ophalen, anders had ik het zo gedaan, moet nog even een beurtje wachtenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik gok dat de stok! weer een tijdje blijft liggen, Noord-Holland moet snel verlaten worden
Ik zou het bijna overwegen.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had je (of jullie) wel een bakkie mogen komen doen
Helaas ben ik dan degene die hem gaat verschepen verder zuidquote:Op maandag 11 maart 2013 13:27 schreef Maringo het volgende:
Net te ver van Amsterdam om ervoor om te rijden morgenavond... Vorige keer met de Fok!Film avond had ik hem nog bij me en vervolgens in de Zwarte Kat gelegd.
Of iemand legt hem vanavond wat dichterbij Amsterdam.
Schagen is wel te doen jaquote:Op zondag 10 maart 2013 21:43 schreef Nattekat het volgende:
kanovinnie en Bart lijken me goede kanshebbers voor de volgende verplaatsing als ik zo naar de lijst kijk.
Ligt er nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |