Wat staat er nou op zijn hand geschreven dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef raptorix het volgende:
Deze foto heeft altijd veel indruk op me gemaakt:
[ afbeelding ]
"Vanunu M was hijacked in Rome. ITL. 30.9.86, 21:00. Came to Rome by fly BA504."quote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Wat staat er nou op zijn hand geschreven dan?
Erg heftigquote:Op zondag 3 maart 2013 11:15 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Het meest schokkende is dan nog wel dat die gast al na 13 dagen afkicken was overleden.
Jaa ja. Hij schildert gewoon een zwartwitfoto over met witte verfquote:
Nee, hij tekent hetquote:Op zondag 3 maart 2013 18:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jaa ja. Hij schildert gewoon een zwartwitfoto over met witte verf
Ik moet bekennen dat als hij geen foto met witte verf heeft overgeschilderd, maar echt op het witte doek zonder enig raster zo'n tekening op papier kan zetten, en meteen met zo'n foto detail, hij inderdaad supergoed is.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, hij tekent het
Ik zie geen zwart wit foto.
Als nou eens één keer iemand zo'n truc aan mij wilde uitleggen.quote:
Hoe die gast het gedaan hebt, daar durf ik niks over te zeggen, maar de kunststroming hyperrealisme bestaat wel degelijk. Overigens kun je het op foto niet zien, maar in het echt en van dichtbij zie je wel dat het geen foto is.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:23 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat als hij geen foto met witte verf heeft overgeschilderd, maar echt op het witte doek zonder enig raster zo'n tekening op papier kan zetten, en meteen met zo'n foto detail, hij inderdaad supergoed is.
Helaas denk ik ook dat het een foto is die met witte verf wordt overgeschilderd
Ondanks dat ik dit van te voren wist heb ik toch zitten janken. Erg heftigquote:Op zondag 3 maart 2013 11:15 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Het meest schokkende is dan nog wel dat die gast al na 13 dagen afkicken was overleden.
quote:
~ Wikiquote:A body farm is a research facility where human decomposition can be studied in a variety of settings. The aim is to gain a better understanding of the decomposition process, permitting the development of techniques for extracting information (such as the timing and circumstances of death) from human remains. Body farm research is particularly important within forensic anthropology and related disciplines, and has applications in the fields of law enforcement and forensic science. Five such facilities exist in the United States, with the research facility operated by Texas State University at Freeman Ranch being the largest at seven acres.
Vooral die eerste foto vind ik erg mooi. Met de moderne stad die als een soort zee op de piramides af lijkt te 'stromen'.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Paar lui die illegaal de piramides van Gizeh hebben beklommen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier meer: http://translate.google.c(...)l%3Fthread%3D7219180
Volgens mij is dat gewoon een afvoer, om te voorkomen dat het waterniveau te hoog komt.quote:
mooiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een prachtige fotoserie, meer hier
Liebherrquote:
die dingen zijn echt gigantisch groot ja, soort rijdende flatgebouwenquote:Op maandag 22 april 2013 20:26 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Liebherr![]()
Dan deze! Te vinden in de Tagebau Hambach bruinkoo mijn. Heb hem al enkele keren van dichtbij mogen zien maar het blijft een verademing. De machine heeft ooit 100 mil gekost en is zijn geld dubbel en dwars waard!
[ afbeelding ]
Het filmpje is realistischer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wow, ik kwam net dit filmpje tegen op de weblog:
Ben een beetje op onderzoek uitgegaan en kwam vervolgens op deze website:
http://io9.com/5929076/what-if-we-had-a-planet-instead-of-a-moon
Toch wel een groot verschil hoe Jupiter wordt afgebeeld in het filmpje en op die andere webpagina. Hoe dan ook erg indrukwekkend, maar welke is realistischer?
kwam deze toevallig tegen op internet.quote:Op zondag 28 april 2013 20:45 schreef arjan1212 het volgende:
was je op vakantie in duitsland ofzo ? mooie foto
Feest meegemaakt dit jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een prachtige fotoserie, meer hier
Indrukwekkend ja!!! Zó klein en erg sneu dat het kindje het niet gered heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:41 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-battle-survive.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |