abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121422859
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:32 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Mag niet.
En als de man in kwestie zich bekeert?
When you're young, you're hoping that this person will be the right one, the one you're going to be in love with forever. But sometimes you want that so much, you create something that isn't really there.
pi_121422862
Volgens Thilo Sarrazin zou indien de duitse overheid de bijstand zou afschaffen 50% van de moslims duitsland vrijwillig verlaten.
pi_121422864
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:34 schreef sofargone het volgende:

[..]

En als de man in kwestie zich bekeert?
Als hij moslim wordt uiteraard wel (natuurlijk zijn er andere voorwaarden die voor iedereen gelden wat betreft onderhoud etc.)
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_121422868
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:31 schreef sofargone het volgende:

[..]

Hoe zit het dan met een moslima die met een ongelovige wil trouwen?
Een moslima kan alleen met een moslim trouwen. In die tijd zou het zo zijn gegaan; moslima trouwt met ongelovige, ze moet bij hem en zijn stam wonen, moet standaard hun goden aanbidden(ja, ze hadden meerdere goden).

Een christelijke of joodse vrouw die met een moslim trouwt zou ook bij hem en zijn stam gaan wonen maar kan haar religie behouden. Ze hoeft zich niet aan te passen aangezien de religies zo veel op elkaar lijken. Behalve wanneer het aankomt op profeten; moslims erkennen alle joodse en christelijke profeten, andersom niet.
pi_121422873
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:35 schreef bojan het volgende:

Degene die na einddatum nog aanwezig zijn, moeten gewoon door het leger en politie meegenomen worden
Meegenomen naar? En dan?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 02:38:51 #246
376361 bojan
Het is friet
pi_121422882
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:37 schreef Shawn het volgende:

[..]

Meegenomen naar? En dan?
Meenemen en verplicht het land uitzetten...
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  vrijdag 11 januari 2013 @ 02:40:25 #247
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121422887
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:44 schreef blek het volgende:

[..]

De islam is extreem. Normale moslims bestaan natuurlijk niet. Welke mongool onderwerpt zich aan een denkbeeldige pedofiele massamoordenaar ?? Dan ben je gewoon gestoord en hoor je opgesloten te worden.
*Zucht* :')
pi_121422890
Hoe ga je dat eigenlijk doen, je kunt niet aan iemand zien welke religie hij heeft.
pi_121422899
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:38 schreef bojan het volgende:

[..]

Meenemen en verplicht het land uitzetten...
Lukt niet zonder te moorden zoals jij beweert. Uitzetten naar waar? De landen waar jij hen naartoe wilt sturen sluiten hun grenzen. En wat ga je dan doen?
  vrijdag 11 januari 2013 @ 02:42:52 #250
376361 bojan
Het is friet
pi_121422905
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:41 schreef Shawn het volgende:

[..]

Lukt niet zonder te moorden zoals jij beweert. Uitzetten naar waar? De landen waar jij hen naartoe wilt sturen sluiten hun grenzen. En wat ga je dan doen?
Het doel heiligt de middelen.

uitzetten aan hun thuislanden, waarom zouden ze hun grenzen sluiten?
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_121422908
Goed uitgewerkt plan, dat wel.

Allemaal gebasseerd op onzin van exmoslim.nl :')
pi_121422920
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:42 schreef bojan het volgende:
uitzetten aan hun thuislanden, waarom zouden ze hun grenzen sluiten?
Omdat sommige van die landen dat nu ook doen, ze accepteren geen uitgeprocedeerde asielzoekers. Je kunt ze dus niet uitzetten naar 'hun thuislanden'.
pi_121423597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef bojan het volgende:
Het enige wat ik wil voorkomen, is dat ik, mijn kinderen, kleinkinderen of verder eindigt ergens in een kamertje in auschwitz. En kom niet af dat dat onzin is, want we hebben tijdens WO 2 gezien tot welke gruwel mensen in staat zijn.

En zo'n beelden

[ afbeelding ]

dragen niet echt bij tot een verdraagzame maatschappij vind ik
Het is uiteindelijk zij in kampen, of wij.
pi_121423682
Nou hoop dan maar dat ik al dood ben voordat die kampen komen.
pi_121425014
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:35 schreef bojan het volgende:

[..]

Degene die na einddatum nog aanwezig zijn, moeten gewoon door het leger en politie meegenomen worden

Het doel heiligt de middelen
Waarom niet alle moslims vergassen als je dan toch al bezig bent?
TS is zo'n persoon die dit in het echt niet zou afkeuren maar voor nu matigt hij zijn toon maar op FOK! om niet als een grotere idioot over te komen dan dat hij nu al is.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_121425495
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 02:45 schreef Shawn het volgende:

[..]

Omdat sommige van die landen dat nu ook doen, ze accepteren geen uitgeprocedeerde asielzoekers. Je kunt ze dus niet uitzetten naar 'hun thuislanden'.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_121426447
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 23:46 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Mijn kennis over de Islam reikt niet zo ver. Toch ken ik normale moslims en mag je ze gewoon niet allemaal over dezelfde kam scheren.

Ik heb wel kennis over de katholieke Bijbel. Wat ik daarvan vooral kan onthouden is dat die zo vaak vertaald is, dat vele parabels misvormd zijn door de vele interpretaties van schrijvers/vertalers en ook lezers. Kan me voorstellen dat dat bij de Koran net zo is.
verschil tussen de koran en de bijbel is dat de kerk en hun volgers ieg voor het grootste gedeelte weet dat de bijbel en zeker het oude testament in de tijdsgeests van de periode dat het geschreven is gezien moet worden (ondanks dat ze toch nog debiele denkbeelden hebben op sommige vlakken) waar de koran het prefecte woord van god is (en dus niet herschreven is door mensen , wat het ofc wel is) dat letterlijk zo gevolgt moet worden.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_121426467
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:33 schreef dontcare het volgende:

[..]

verschil tussen de koran en de bijbel is dat de kerk en hun volgers ieg voor het grootste gedeelte weet dat de bijbel en zeker het oude testament in de tijdsgeests van de periode dat het heschreven is hezien moet worden (ondanks dat ze toch nog debiele denkbeelden hebben op sommige vlakken)
En waarom zou dat niet voor de koran gelden?

quote:
waar de koran het prefecte woord van god is (en dus niet herschreven is door mensen , wat het ofc wel is) dat letterlijk zo gevolgt moet worden.
En waarom zou dat niet voor de bijbel gelden?
pi_121426634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En waarom zou dat niet voor de koran gelden?

[..]

En waarom zou dat niet voor de bijbel gelden?
Omdat dat niet zo is. En je kan het bewijs daar voor dagelijks zien.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_121426668
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef dontcare het volgende:

[..]

Omdat dat niet zo is. En je kan het bewijs daar voor dagelijks zien.
Ik ben om. _O_
pi_121426719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ben om. _O_
Ok , hoeveel mensen zijn er gestenigt de afgelopen 300jaar ofzo omdat ze werken op de sabath zoals de bijbel zegt ?
en hoeveel zijn er gestenigt omdat ze iets tegen de islam gedaan hebben zoals de koran zegt ?.
Daar is je antwoord en je weet het zelf ook dondergoed.
pi_121426866
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef dontcare het volgende:

[..]

Ok , hoeveel mensen zijn er gestenigt omdat ze werken op de sabath zoals de bijbel zegt ?
en hoeveel zijn er gestenigt omdat ze iets tegen de islam gedaan hebben zoals de koran zegt ?.
Daar is je antwoord en je weet het zelf ook dondergoed.
Jaja, je wankele verhaal is niet meer te redden hoor.
pi_121427004
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jaja, je wankele verhaal is niet meer te redden hoor.
Sure, door jouw kinderlijke 'waarom' vragen ben ik nu uitgelult.
Kom zelf maar eens met voorbeelden waar de verlichte islam de koran als niet letterlijk interpreteert en dan praten we wel weer verder.
pi_121427184
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 10:51 schreef dontcare het volgende:

[..]

Sure, door jouw kinderlijke 'waarom' vragen ben ik nu uitgelult.
Kom zelf maar eens met voorbeelden waar de verlichte islam de koran als niet letterlijk interpreteert en dan praten we wel weer verder.
Het feit dat er binnen Nederland geen islamitische partij is die zich probeert te wapenen en in opstand wil komen tegen de huidige machtshebbers. Kennelijk lezen de meeste moslims de koran niet zo letterlijk als jij dat doet.
  Moderator vrijdag 11 januari 2013 @ 11:25:12 #265
8781 crew  Frutsel
pi_121427908
Prachtig topic... deportaties... auschwitz...

doen we maar niet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')