Van wat ik er van gezien heb: Ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:22 schreef Specularium het volgende:
Want exmoslim.nl is per definitie valse propaganda?
Wat snap jij niet aan wat ik zei?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:22 schreef Specularium het volgende:
Want exmoslim.nl is per definitie valse propaganda?
Neen, aangezien de man het hoofd van het gezin is. Indien een islamitische vrouw met een man wil trouwen, dan moet die man zich bekeren tot de islam.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:26 schreef sofargone het volgende:
[..]
Als een Nederlands meisje met een Islamitische man moet trouwen, moet ze toch bekeren?
Je kan op de verzen klikken en daar zie je de letterlijke betekenis uit de koranquote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:27 schreef rakotto het volgende:
[..]
Van wat ik er van gezien heb: Ja.
Als een website dingen gaat claimen, dan wil ik graag echt materiaal zien ipv neppe argumenten die op hun eigen mening is gebasseerd in plaats van hun bron.
Hoofdstuk 109 van de Koran, De Ongelovigenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:25 schreef bojan het volgende:
[..]
Nee sorry, ik geloof niet in sprookjes
Want de interpretatie van een religie is niet op mening gebaseerd?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:27 schreef rakotto het volgende:
[..]
Van wat ik er van gezien heb: Ja.
Als een website dingen gaat claimen, dan wil ik graag echt materiaal zien ipv neppe argumenten die op hun eigen mening is gebasseerd in plaats van hun bron.
Dat zijn niet de letterlijke betekenissen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:28 schreef bojan het volgende:
[..]
Je kan op de verzen klikken en daar zie je de letterlijke betekenis uit de koran
Een moslim kan alleen met een moslim, christen of joodse vrouw trouwen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:26 schreef sofargone het volgende:
[..]
Als een Nederlands meisje met een Islamitische man moet trouwen, moet ze toch bekeren?
De interpretatie van een zin zonder de rest wat er om heen staat te lezen is niet echt een mening vind ik. Want iedereen die enige kennis heeft over de Koran, weet dat je uit 1 zin geen betekenis kunt halen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want de interpretatie van een religie is niet op mening gebaseerd?
Hoe zit het dan met een moslima die met een ongelovige wil trouwen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Een moslim kan alleen met een moslim, christen of joodse vrouw trouwen.
Hij kan niet met een ongelovige trouwen. Of zij van religie verandert voor hem is een andere zaak.
Bij de Arabieren was het anders. Trouwen was niet zo vrijwillig. Wanneer een vrouw trouwde moest ze bij de stam van haar man gaan wonen en MOEST ze hun religie overnemen.
De interpretatie van verzen uit de Koran niet. Die passen binnen een bepaalde sociale of historische context. Je kunt niet links en rechts met verzen strooien en claimen dat het over alle ongelovigen gaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want de interpretatie van een religie is niet op mening gebaseerd?
Mag niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:31 schreef sofargone het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met een moslima die met een ongelovige wil trouwen?
Nee, etnische zuivering zonder moorden is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:06 schreef bojan het volgende:
optie 2: etnische zuivering (ZONDER moorden, mishandelingen etc)
Andere optie is imo niet mogelijk.
En als de man in kwestie zich bekeert?quote:
Als hij moslim wordt uiteraard wel (natuurlijk zijn er andere voorwaarden die voor iedereen gelden wat betreft onderhoud etc.)quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:34 schreef sofargone het volgende:
[..]
En als de man in kwestie zich bekeert?
Een moslima kan alleen met een moslim trouwen. In die tijd zou het zo zijn gegaan; moslima trouwt met ongelovige, ze moet bij hem en zijn stam wonen, moet standaard hun goden aanbidden(ja, ze hadden meerdere goden).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:31 schreef sofargone het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met een moslima die met een ongelovige wil trouwen?
Meegenomen naar? En dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:35 schreef bojan het volgende:
Degene die na einddatum nog aanwezig zijn, moeten gewoon door het leger en politie meegenomen worden
Meenemen en verplicht het land uitzetten...quote:
*Zucht*quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:44 schreef blek het volgende:
[..]
De islam is extreem. Normale moslims bestaan natuurlijk niet. Welke mongool onderwerpt zich aan een denkbeeldige pedofiele massamoordenaar ?? Dan ben je gewoon gestoord en hoor je opgesloten te worden.
Lukt niet zonder te moorden zoals jij beweert. Uitzetten naar waar? De landen waar jij hen naartoe wilt sturen sluiten hun grenzen. En wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:38 schreef bojan het volgende:
[..]
Meenemen en verplicht het land uitzetten...
Het doel heiligt de middelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:41 schreef Shawn het volgende:
[..]
Lukt niet zonder te moorden zoals jij beweert. Uitzetten naar waar? De landen waar jij hen naartoe wilt sturen sluiten hun grenzen. En wat ga je dan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |