Omdat sommige van die landen dat nu ook doen, ze accepteren geen uitgeprocedeerde asielzoekers. Je kunt ze dus niet uitzetten naar 'hun thuislanden'.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:42 schreef bojan het volgende:
uitzetten aan hun thuislanden, waarom zouden ze hun grenzen sluiten?
Het is uiteindelijk zij in kampen, of wij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:50 schreef bojan het volgende:
Het enige wat ik wil voorkomen, is dat ik, mijn kinderen, kleinkinderen of verder eindigt ergens in een kamertje in auschwitz. En kom niet af dat dat onzin is, want we hebben tijdens WO 2 gezien tot welke gruwel mensen in staat zijn.
En zo'n beelden
[ afbeelding ]
dragen niet echt bij tot een verdraagzame maatschappij vind ik
Waarom niet alle moslims vergassen als je dan toch al bezig bent?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:35 schreef bojan het volgende:
[..]
Degene die na einddatum nog aanwezig zijn, moeten gewoon door het leger en politie meegenomen worden
Het doel heiligt de middelen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:45 schreef Shawn het volgende:
[..]
Omdat sommige van die landen dat nu ook doen, ze accepteren geen uitgeprocedeerde asielzoekers. Je kunt ze dus niet uitzetten naar 'hun thuislanden'.
verschil tussen de koran en de bijbel is dat de kerk en hun volgers ieg voor het grootste gedeelte weet dat de bijbel en zeker het oude testament in de tijdsgeests van de periode dat het geschreven is gezien moet worden (ondanks dat ze toch nog debiele denkbeelden hebben op sommige vlakken) waar de koran het prefecte woord van god is (en dus niet herschreven is door mensen , wat het ofc wel is) dat letterlijk zo gevolgt moet worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Mijn kennis over de Islam reikt niet zo ver. Toch ken ik normale moslims en mag je ze gewoon niet allemaal over dezelfde kam scheren.
Ik heb wel kennis over de katholieke Bijbel. Wat ik daarvan vooral kan onthouden is dat die zo vaak vertaald is, dat vele parabels misvormd zijn door de vele interpretaties van schrijvers/vertalers en ook lezers. Kan me voorstellen dat dat bij de Koran net zo is.
En waarom zou dat niet voor de koran gelden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:33 schreef dontcare het volgende:
[..]
verschil tussen de koran en de bijbel is dat de kerk en hun volgers ieg voor het grootste gedeelte weet dat de bijbel en zeker het oude testament in de tijdsgeests van de periode dat het heschreven is hezien moet worden (ondanks dat ze toch nog debiele denkbeelden hebben op sommige vlakken)
En waarom zou dat niet voor de bijbel gelden?quote:waar de koran het prefecte woord van god is (en dus niet herschreven is door mensen , wat het ofc wel is) dat letterlijk zo gevolgt moet worden.
Omdat dat niet zo is. En je kan het bewijs daar voor dagelijks zien.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet voor de koran gelden?
[..]
En waarom zou dat niet voor de bijbel gelden?
Ik ben om.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:40 schreef dontcare het volgende:
[..]
Omdat dat niet zo is. En je kan het bewijs daar voor dagelijks zien.
Ok , hoeveel mensen zijn er gestenigt de afgelopen 300jaar ofzo omdat ze werken op de sabath zoals de bijbel zegt ?quote:
Jaja, je wankele verhaal is niet meer te redden hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:43 schreef dontcare het volgende:
[..]
Ok , hoeveel mensen zijn er gestenigt omdat ze werken op de sabath zoals de bijbel zegt ?
en hoeveel zijn er gestenigt omdat ze iets tegen de islam gedaan hebben zoals de koran zegt ?.
Daar is je antwoord en je weet het zelf ook dondergoed.
Sure, door jouw kinderlijke 'waarom' vragen ben ik nu uitgelult.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jaja, je wankele verhaal is niet meer te redden hoor.
Het feit dat er binnen Nederland geen islamitische partij is die zich probeert te wapenen en in opstand wil komen tegen de huidige machtshebbers. Kennelijk lezen de meeste moslims de koran niet zo letterlijk als jij dat doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:51 schreef dontcare het volgende:
[..]
Sure, door jouw kinderlijke 'waarom' vragen ben ik nu uitgelult.
Kom zelf maar eens met voorbeelden waar de verlichte islam de koran als niet letterlijk interpreteert en dan praten we wel weer verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |