Oh, dan blijf ik nog even.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet iedereen hoeft weg te gaan als wyccie en LB naar bed gaan
Nou, weltrusten dan.quote:
Dolfijnenshow hebben ze al jaren niet meer (zeeleeuwen nog wel), papegaaien doen ze ook geen shows meer mee. In het park hadden ze wat informatieborden hangen over hoe het vroeger ging. Toen mocht je alle dieren voeren, kon je met kleine dieren op de foto, stonden ze ter promotie met een tijger aan een ketting bij het station mensen op te wachten, mocht je ritjes maken op zebra's en olifanten...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben daar een jaar of 30 geleden voor het laatst geweest.
Kan me een krakkemikkige dolfijnenshow in een miniscull badje en ook een papegaaienshow herinneren.
Papegaaien droegen strohoedjes en reden op een fiets...
Naar ik weet zijn eind jaren 50 alle stenen en kruizen op de graven vervangen door een standaard, door Defensie betaalde, grafsteen. De graven waar een kruis stond hebben toen een ingegraveerd kruis gekregen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dolfijnenshow hebben ze al jaren niet meer (zeeleeuwen nog wel), papegaaien doen ze ook geen shows meer mee. In het park hadden ze wat informatieborden hangen over hoe het vroeger ging. Toen mocht je alle dieren voeren, kon je met kleine dieren op de foto, stonden ze ter promotie met een tijger aan een ketting bij het station mensen op te wachten, mocht je ritjes maken op zebra's en olifanten...
Er stond ook een triester bericht tussen. Toen WO2 eraan zat te komen wilden ze graag de roofdieren weghebben uit het dierenpark. De verblijven konden namelijk zwaar beschadigd raken, met ontsnappingen tot gevolg. Relocatie kon om een of andere reden niet, dus ze moesten gedood worden. Meneer Ouwehand had echter weinig vertrouwen in de kwaliteiten van het leger en vreesde voor onnodig lijden, dus uiteindelijk heeft hij ze zelf afgeschoten
Na mijn bezoek ben ik ook nog even op de militaire begraafplaats geweest. Daar viel me op dat er op sommige stenen een kruis gegraveerd stond, maar lang niet op allemaal. C4, weet jij waarvoor die kruizen zijn?
Ik was er vorig jaar. Mooie dierentuin, dat is zeker. Heb je de zeeleeuwenshow gezien? Die is nieuw, maar ik vond het een tegenvaller. (En ik niet alleen.) Later stond ik bij het berenbos, en één van de beren lag uitgebreid te gapen. Een vrouw naast me zei: "oh kijk, hij is ook naar de zeeleeuwenshow geweest"... Maar verder zeker de moeite waard.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dolfijnenshow hebben ze al jaren niet meer (zeeleeuwen nog wel), papegaaien doen ze ook geen shows meer mee. In het park hadden ze wat informatieborden hangen over hoe het vroeger ging. Toen mocht je alle dieren voeren, kon je met kleine dieren op de foto, stonden ze ter promotie met een tijger aan een ketting bij het station mensen op te wachten, mocht je ritjes maken op zebra's en olifanten...
Er stond ook een triester bericht tussen. Toen WO2 eraan zat te komen wilden ze graag de roofdieren weghebben uit het dierenpark. De verblijven konden namelijk zwaar beschadigd raken, met ontsnappingen tot gevolg. Relocatie kon om een of andere reden niet, dus ze moesten gedood worden. Meneer Ouwehand had echter weinig vertrouwen in de kwaliteiten van het leger en vreesde voor onnodig lijden, dus uiteindelijk heeft hij ze zelf afgeschoten
Na mijn bezoek ben ik ook nog even op de militaire begraafplaats geweest. Daar viel me op dat er op sommige stenen een kruis gegraveerd stond, maar lang niet op allemaal. C4, weet jij waarvoor die kruizen zijn?
quote:
Ik ga al bijna naar bed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:30 schreef lubje25 het volgende:
proost? Of ben je daar nog niet aan toe?
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:29 schreef B.ertha het volgende:
Hier ook geen sneeuw. Ik zit lekker aan een verse smoothie terwijl de katten elkaar afmaken
alweer 1 jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:29 schreef Soempie het volgende:
Het weer is zo gaaf. Een mooie helder blauwe lucht en een zonnetje.
Ik heb nog maar een dag een baby.![]()
Hoe ga je het vieren? Met een meptaartje?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:29 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
slim, dan zijn bloedvlekken ook makkelijker te verwijderen
Hier hetzelfde weer, ook wel erg fijn zo'n uitbundig zonnetje!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:29 schreef Soempie het volgende:
jep.quote:
En over 20 jaar slaapt hij in een aparte kamer omdat 'ie snurkt en je wakker houdt. Nadat jij hem jarenlang geterroriseerd hebtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg wel een keer een schop dat ik naar mijn helft van het bed moet
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jep.
Brugse zot, la trappe isid'or en nog 6 biertjes proeven straks
De Mitra heeft een heel groot assortiment voor een slijterij. En ze zijn druk bezig het assortiment nog meer uit te breiden. En dat alles op landelijk niveau. Een mooie ontwikkeling. De vraag is er ook naar. En dat laat zien dat men bezig is met smaakquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kwam er gister ook achter dat de mitra ech iets van 70 soorten bier heeft staan, ik ga daar maar eens wat vaker langs om wat flesjes uit te proberen
goed bezigquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Mitra heeft een heel groot assortiment voor een slijterij. En ze zijn druk bezig het assortiment nog meer uit te breiden. En dat alles op landelijk niveau. Een mooie ontwikkeling. De vraag is er ook naar. En dat laat zien dat men bezig is met smaak
Hij snurkt zelden, en als hij dat een keer doet en ik er last van heb: ik draai z'n hoofd bij en het houdt opquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En over 20 jaar slaapt hij in een aparte kamer omdat 'ie snurkt en je wakker houdt. Nadat jij hem jarenlang geterroriseerd hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |