He he, die vind ik leuk.quote:Plus dat die markt nog meer verzadigd is dan de meeste dijken op 1 feb1953.
Ja, anders denken we straks nog dat TS op zoek is naar een naturalening he?quote:
Lager dan wie of wat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
Banken vallen al af ivm mijn lagere kredietrating.
De gemiddeldequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Lager dan wie of wat?
Voor de restvoor jouw positieve denken
Nee want met 450 e kun je nauwelijks één lafing vracht betalen. Met de douanetarieven ga je al snel over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:09 schreef Mr.Wolf het volgende:
Ik wil graag 450e investeren, onder voorwaarde. Is dat niet fantastisch?
Ja. Lijkt me goed. PM me maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:01 schreef cracktor het volgende:
TS ik heb wel 2 K liggen die ik snel wil verdubbelen. kan je mij dan in 2 maanden 4000 terugbetalen?
En dan nog iets, ken jij mensen in China, zgn Chinezen?
niet dat het mij iets uitmaakt; ik leen jou je geld en hoe jij het verdubbelt zijn jouw zaken.
Pardon?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef Leandra het volgende:
Heb je in je enorme winstplannen wel aan de BD gedacht?
BelastingDienst.quote:
Omdat jij daarmee soms werkt, zal het mij niet lukken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:27 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Letter of Credit... laat me niet lachen man. ik werk daar regelmatig mee en dat gaat jou als particulier gewoon never nooit lukken.
Heb je enig idee wat dat kost en hoe het werkt?
Je bent overigens de zoveelste die meent met chinees spul door te verkopen slapend rijk te worden
Valt mee want dat doe ik pas achteraf die aangifte. Desnoods hier en daar een beetje geld opzij leggen in afwachting.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:34 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Valt mee want dat doe ik pas achteraf die aangifte. Desnoods hier en daar een beetje geld opzij leggen in afwachting.
Via het bedrijf waar ik werk ja, niet particulier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:33 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Omdat jij daarmee soms werkt, zal het mij niet lukken?
Ben jij de opperbevelhebber of zo in een soort van vriendjeskring bij de douane? :'; die naar mij uit gaat kjken?
Verklaar je nader...
Troep? Een mobiel is een mobiel toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:38 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Via het bedrijf waar ik werk ja, niet particulier.
Geloof mij nou maar daar wil je niet eens aan beginnen als leek.
Maar goed, denk jij vooral dat je de kip met het gouden ei hebt met je troep uit china
En die dingen uit china hebben die een CE markering?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Troep? Een mobiel is een mobiel toch?
Waar denk je dat alle iPhones vandaan komen?
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:42 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
En die dingen uit china hebben die een CE markering?
quote:
I rest my case en regaeer ook niet meer. Succes ermee en kom vooral hier janken als het mis gaatquote:
ik heb geen idee wat je bedoelt man. Laat mij met rust.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:46 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
I rest my case en regaeer ook niet meer. Succes ermee en kom vooral hier janken als het mis gaat
Dat geldt niet voor mij. Want buitenlander en respect en alles.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben geavontureerd in ChinaCollega is er zelfs speciaal voor naartoe gegaan
Werkelijk, wat een teringbende
Je moet van heel goede huize komen om in / met China iets voor elkaar te krijgen
Succes
Wat geldt niet voor jouquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
Dat geldt niet voor mij. Want buitenlander en respect en alles.
Ik lach me dood hier, TS wil slechte android kloontjes uit China halen en doorverkopen, succes met de Chinese menu'squote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
ik heb geen idee wat je bedoelt man. Laat mij met rust.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:12 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat je bedoelt man. Laat mij met rust.
Een netwerk daar is belangrijker dan van wat voor huize je komtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:54 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben geavontureerd in ChinaCollega is er zelfs speciaal voor naartoe gegaan
Werkelijk, wat een teringbende
Je moet van heel goede huize komen om in / met China iets voor elkaar te krijgen
Succes
I agreequote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Kirov het volgende:
[..]
Een netwerk daar is belangrijker dan van wat voor huize je komt
alleen kunnen chinezen niet tegen alcohol (is iets genetisch). Tegen de tijd dat jij aangeschoten raakt ligt de zakenrelatie al in comaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:00 schreef n00b13 het volgende:
In China moet je toch eerst dronken worden met een zakenrelatie voordat er een contract getekend wordt?
Gezellige mensen die Chinezen!
Ik kan ook niet goed tegeb alcoholquote:
Op vrijdag 11
januari 2013 21:20 schreef
DonJames het
volgende:
[..]
alleen kunnen chinezen niet tegen alcohol (is iets genetisch). Tegen de
tijd dat jij aangeschoten raakt ligt de zakenrelatie al in coma
De TS draait al die paperassen gewoon zelf uit de printer, stempeltje er op en de TS is kloar om grote bakken met winst binnen te scheppen.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:45 schreef ETA het volgende:
voor mijn werk krijg ik regelmatig telefoontjes van dit soort cowboys. De spullen staan al in de haven, maar dan blijkt dat ze niet de benodigde papieren/rapporten hebben. Tja, zijn afnemer wil ineens een declaration of compliance zien, graag eentje die onderbouwt is met rapporten. Goh, waar haal ik ineens een rapport vandaan waar staat dat deze voldoet aan de EMC richtlijnen, RoHS en REACH. En maar al te vaak mag meneer dan al zijn winstmarge aan mij afdragen om het papierwerk rond te krijgen, want ja. hij heeft al beloofd te gaan leveren.
Hey TS, bevat je product ook SVHC's? Onder Regulation (EC) No 1907/2006 ben jij nu wettelijk verplicht hierop een gefundeerd antwoord te geven binnen 45 dagen. Dit moet jij doen aan elke consument die dit vraagt. Mocht je toevallig geen SVHC verklaring hebben, kan ik wel eentje voor je regelen (kost minimaal 500 euro). Vanuitgaande dat het een simpel electronica productje is, mag je ook nog 2k-3k aftikken voor een EMC en RoHS testje. Hopen dat het niet al te leuk productje is, dan zou het zomaar speelgoed kunnen zijn, en dan mag je nog een paar K aftikken. Zorg je dan wel zelf voor de verplichte safety assessment uit directive 2009/48. Dan heb ik ook nog wel een adresje voor je waar je voor leuk bedragje je verplichte audit kan gaan regelen.
Ik zeg: Doen!
TS heeft geen doekje meer nodig, hij is zojuist compleet afgedroogt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:45 schreef ETA het volgende:
voor mijn werk krijg ik regelmatig telefoontjes van dit soort cowboys. De spullen staan al in de haven, maar dan blijkt dat ze niet de benodigde papieren/rapporten hebben. Tja, zijn afnemer wil ineens een declaration of compliance zien, graag eentje die onderbouwt is met rapporten. Goh, waar haal ik ineens een rapport vandaan waar staat dat deze voldoet aan de EMC richtlijnen, RoHS en REACH. En maar al te vaak mag meneer dan al zijn winstmarge aan mij afdragen om het papierwerk rond te krijgen, want ja. hij heeft al beloofd te gaan leveren.
Hey TS, bevat je product ook SVHC's? Onder Regulation (EC) No 1907/2006 ben jij nu wettelijk verplicht hierop een gefundeerd antwoord te geven binnen 45 dagen. Dit moet jij doen aan elke consument die dit vraagt. Mocht je toevallig geen SVHC verklaring hebben, kan ik wel eentje voor je regelen (kost minimaal 500 euro). Vanuitgaande dat het een simpel electronica productje is, mag je ook nog 2k-3k aftikken voor een EMC en RoHS testje. Hopen dat het niet al te leuk productje is, dan zou het zomaar speelgoed kunnen zijn, en dan mag je nog een paar K aftikken. Zorg je dan wel zelf voor de verplichte safety assessment uit directive 2009/48. Dan heb ik ook nog wel een adresje voor je waar je voor leuk bedragje je verplichte audit kan gaan regelen.
Ik zeg: Doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |