He he, die vind ik leuk.quote:Plus dat die markt nog meer verzadigd is dan de meeste dijken op 1 feb1953.
Ja, anders denken we straks nog dat TS op zoek is naar een naturalening he?quote:
Lager dan wie of wat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Hetkapitaal het volgende:
Banken vallen al af ivm mijn lagere kredietrating.
De gemiddeldequote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:20 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Lager dan wie of wat?
Voor de restvoor jouw positieve denken
Nee want met 450 e kun je nauwelijks één lafing vracht betalen. Met de douanetarieven ga je al snel over.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:09 schreef Mr.Wolf het volgende:
Ik wil graag 450e investeren, onder voorwaarde. Is dat niet fantastisch?
Ja. Lijkt me goed. PM me maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:01 schreef cracktor het volgende:
TS ik heb wel 2 K liggen die ik snel wil verdubbelen. kan je mij dan in 2 maanden 4000 terugbetalen?
En dan nog iets, ken jij mensen in China, zgn Chinezen?
niet dat het mij iets uitmaakt; ik leen jou je geld en hoe jij het verdubbelt zijn jouw zaken.
Pardon?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef Leandra het volgende:
Heb je in je enorme winstplannen wel aan de BD gedacht?
BelastingDienst.quote:
Omdat jij daarmee soms werkt, zal het mij niet lukken?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:27 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Letter of Credit... laat me niet lachen man. ik werk daar regelmatig mee en dat gaat jou als particulier gewoon never nooit lukken.
Heb je enig idee wat dat kost en hoe het werkt?
Je bent overigens de zoveelste die meent met chinees spul door te verkopen slapend rijk te worden
Valt mee want dat doe ik pas achteraf die aangifte. Desnoods hier en daar een beetje geld opzij leggen in afwachting.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:34 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Valt mee want dat doe ik pas achteraf die aangifte. Desnoods hier en daar een beetje geld opzij leggen in afwachting.
Via het bedrijf waar ik werk ja, niet particulier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:33 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Omdat jij daarmee soms werkt, zal het mij niet lukken?
Ben jij de opperbevelhebber of zo in een soort van vriendjeskring bij de douane? :'; die naar mij uit gaat kjken?
Verklaar je nader...
Troep? Een mobiel is een mobiel toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:38 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Via het bedrijf waar ik werk ja, niet particulier.
Geloof mij nou maar daar wil je niet eens aan beginnen als leek.
Maar goed, denk jij vooral dat je de kip met het gouden ei hebt met je troep uit china
En die dingen uit china hebben die een CE markering?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:41 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Troep? Een mobiel is een mobiel toch?
Waar denk je dat alle iPhones vandaan komen?
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:42 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
En die dingen uit china hebben die een CE markering?
quote:
I rest my case en regaeer ook niet meer. Succes ermee en kom vooral hier janken als het mis gaatquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |