quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:42 schreef Qunix het volgende:
DJ Doll's Renaissance
Neon Genesis Gabbangelion
DJ A.Q.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Qunix het volgende:
Loli Ripe, ISOpussy, rymdreglage, DAT politics, YMCK, DJ 100000, scotch egg, m1ndy, dj schwarzenegger
Voor vrolijkere happy zooi: 047, unMOMENT, sonic coaster pop, mosiac.wav
Tevens http://gabber.od.ua/genre/j-core
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Qunix het volgende:
Kate Lesing feat dj A.Q. - Highest Mountain (Happy J-Core Remix)
Happy hardcore uit 2006 uit Japan.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Haque het volgende:
awesome. Luisteren jullie ook naar australische, finse of uk hardcore? gammer, darwin, hyperforce, gisbo dat soort?
quote:
Jup, komt van een anime genaamd Gosick.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:30 schreef Haque het volgende:
Ik liet op vakantie aan een japanner dit horen
1uur 2min 30sec
hij kende het wel maar vond het maar nikszal ook wel uit een animatie ofzo komen?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup, komt van een anime genaamd Gosick.
Denk het niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Haque het volgende:
En mocht iemand meelezen en een beetje kennis van de muziek hebben, ik zoek een nummer:
[..]
en op 1.11.00? is dat ook van anime?
Ik heb liever dat jij 'U' zegt. Snotneus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:06 schreef Qunix het volgende:
Ik ben opzoek naar vrij nieuwe, (happy) hardcore, UK hardcore, rave, jCore, hardbass, etc. Kan je mij helpen?
even rustig broeder, kom je voor muziek of voor fitti?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jij 'U' zegt. Snotneus.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:30 schreef Qunix het volgende:
https://soundcloud.com/m-project_suzumoto/nyakina-cat
zekers zekersquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:41 schreef Qunix het volgende:
Klassieker in een nieuw jasje!
https://soundcloud.com/hixxy/hixxy-vs-sunbeam-outside-world
deze is ook dikquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:49 schreef Qunix het volgende:
Chuuni ED(Deco-mori chan Maji kawa-E mix)
https://soundcloud.com/you-hardcore/free-track-ed-inside-identity
Nice het is leuk om liefhebbers tegen te komen. Post is wat jij echt vet vind?quote:
Kan nu even geen filmpjes, maar want ik nu vooral luister is Nightcore, de "hardcore till i die"-series (uk-hardcore) en bonkers-series (ook uk-hardcore)quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:02 schreef Haque het volgende:
[..]
Nice het is leuk om liefhebbers tegen te komen. Post is wat jij echt vet vind?
Cool, dat ken ik allemaal al uit mijn hoofd. ik ben nu iets actiever de australische hardcore aan het luisteren. Veel tracks van gisbo en hyperforce, maar ook klubfiller en gammer, alles wel eigenlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:27 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Kan nu even geen filmpjes, maar want ik nu vooral luister is Nightcore, de "hardcore till i die"-series (uk-hardcore) en bonkers-series (ook uk-hardcore)
bohhh dat is vetttttttttttttttquote:
Wel leuke mix maar wel aparte platenkeuze. Elysium, seapong, hardcore vibes. Komt allemaal een beetje uit andere tijdperken.quote:Op zondag 13 januari 2013 13:32 schreef Qunix het volgende:
https://soundcloud.com/neodashzerox/dmb15-6
Goeie mix met veel klassiekers!
Jup.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:20 schreef Haque het volgende:
[..]
Wel leuke mix maar wel aparte platenkeuze. Elysium, seapong, hardcore vibes. Komt allemaal een beetje uit andere tijdperken.
Die dj heeft wel meer leuke mixjes lopen in allerlei genres. Ik luister nu al zijn uploads, net een brute speedcore mix geluisterd.quote:
Deze is beterquote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:34 schreef Qunix het volgende:
Pokemon Battle - OtakuXCore by OtakuXCore
Houd je ook van uk happy hardcore of alleen van jcore?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:21 schreef Zwappel het volgende:
Dit is Jcore wat je beschrijft.
Japanse subtak van hardcore, maar hier kijken ze wat minder nauw (), het is voornamelijk hardtrance gemixt met early hardcore en speedcore. En vooral veel anime samples.
Leuk topic, deze houd ik de gaten![]()
Laat aub wel die Nightcore (![]()
![]()
![]()
) achterwege, dat is niets. Dat is gewoon trance, en (uk) happy met 150-300% pitch met bar weinig tot geen toevoegingen.
Dit zijn mijn 4 favoriete Jcore tracks: (Vooral die met de nadruk op de bekende hardcore kick)
Jammer dat ik echt nog niet 1 Jcore track heb gehoord op een hardcore feest, die tracks zitten zeker goed in elkaar.
Heb me er niet echt in verdiept..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Haque het volgende:
[..]
Houd je ook van uk happy hardcore of alleen van jcore?
Haha nee voor mokum records moet je in het hardcore topic zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:27 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Heb me er niet echt in verdiept..
Weet wel dat dit nummer er in de buurt komt, klopt dat?
Ja dit is niet zomaar een mokum track, luister ff :pquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef Haque het volgende:
[..]
Haha nee voor mokum records moet je in het hardcore topic zijn
Heb je mijn linkjes gehoord?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:28 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ja dit is niet zomaar een mokum track, luister ff :p
Zal eens checken, welke specifiek?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
Sharpnel sowieso.
[..]
Heb je mijn linkjes gehoord?
https://soundcloud.com/roughsketch87/roughsketch-mekuso-hanakusoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:37 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Zal eens checken, welke specifiek?
quote:
quote:
Die tweede is echt weird, best leukquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:30 schreef Qunix het volgende:
Nieuw net in mijn mailbox ontvangen:
Zedd - Clarity feat.Foxes (you Remix) by you-hardcore
Lulickma vs. Loctek - どったんばったん(Dottan is Battan) by Lulickma
Ik vind die tweede ziekelijk vet, J-Tekno ook al in opkomst?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:57 schreef Haque het volgende:
- Shiny Shiny (TANUKI -Half- Remix) ***FREE DOWNLOAD***
https://soundcloud.com/tantantanuki/shiny-shiny-tanuki-remix
niet heel nieuw maar wel heel vet
[..]
Die tweede is echt weird, best leuk
Blijft goedquote:
Dit is weer eerder richting het UK Rave spul inderdaad... Snap het verband tussen JCore/Jtrance en UK spul ook niet helemaal?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:24 schreef Qunix het volgende:
UK Rave Breakbeats
JAKAZiD - Be With U by JAKAZiD
UK Jungle/Drum 'n Bass
Tim and Eric - Petite Feet (JAKAZiD Remix) *DOWNLOAD LINK IN DESCRIPTION* by JAKAZiD
Ik zou eerder de overeenkomsten klein noemen..quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:32 schreef Qunix het volgende:
Vast dat er een verschil is. Zal wel klein zijn.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:38 schreef Qunix het volgende:
北白川たまこ(cv:洲崎 綾) - ドラマチックマーケットライド (Freezer's Bootleg Mix) by freezer9999 (Tamako Market remix)
ASIAN KUNG-FU GENERATION - リライト (THGS Bootleg Remix) by DJShimamura Full Metal Alchemist
Check meer op zijn kanaal!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:36 schreef Qunix het volgende:
Black Ace - Narutofag by Black Ace
Klinkt erg tof deze! Naruto Shippuuden opening 1
Black Ace - SOS SOS YES! by Black Ace
Haruhi!
Black Ace - Satsugai! by Black Ace
Detroit Metal City
Kurono feat. ✿ham - CRUEL ANGEL THEORY by Kurono
EVA
En een mix:
AhoSome - Japan AniMix #2 by AhoSome
quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
らき☆すたの配役 vs. Korn & Skrillex - おっきろ!セーラーふく by dumbshitthatjakazidmade
Awesome!
quote:1. USAO - Boku
2. Shingo DJ - Disconnect
3. RoughSketch - No More Loop
4. DJ Plague - Terror In Your Mind (RoughSketch Remix)
5. Noizenecio - Atomic Storm
6. DJ Myosuke - Micro Majesty (RoughSketch Remix)
7. nnn - Another
8. RoughSketch vs Teranoid - Neodelic
9. Quil - Katharsis
10. RoughSketch - Fake Star
11. nnn - stoop
12. The Dope-X & Komarovski - Milli Motherfucker (RoughSketch & Quil Remix)
13. DJ Genki feat. Yukacco - song... (DJ 490 Remix)
14. kenta-v.e.z. - wE AiN't
15. RoughSketch - Mekuso Hanakuso
16. DJ Sharpnel - Bazzsteps Get Bass (RoughSketch Remix)
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:03 schreef JeTionGP het volgende:
Mooi dat er ook andere liefhebbers van deze muziek zijn, op spotify is ook een aantal albums te vinden onder de naam Hardcore Syndrome , staan meerdere artiesten op zoals Dj shimamura dj kenta en andere
Lol dat hoesje is zo typisch hardcore extreme. Verbaaste me dat het voor een japanse lineup was.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Nu live:
http://www.ustream.tv/channel/mogra1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |