Ja... en ik vond die eerste dian vreselijk... pruillipje + koeienogen, slechte combi.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:20 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik vind Dian in seizoen 2 best wel een leuk personage. (Nu bij dvd 13)
Maar dit zal nog wel veranderen.
Veranderde het personage ook erg toen Chris Jolles de rol overnam?
Want de Dian die ik van eind jaren nog 90 kende, lijkt in seizoen 2 wel een heel ander personage.
Deze is inderdaad goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/3231aa9d-ed62-4e3c-80b6-8d501c0ec9ec
Dat hebben Carlo en Irene weer erg goed gepersifleerdZowel Janine als Lucas lijken sprekend
Maar dat gedoe met de Haribo-beer komt me ergens vaag bekend voor...
Achtergrondmuziekje is erg mooiWel grappig dat het wordt afgesloten met een cliff-sample van Frons
Nu maar wachten op een volwaardige imitatie van Ludoquote:
Inderdaad jaquote:
Zag het gisterenavond toevallig ook. Alles klopte gewoon!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/3231aa9d-ed62-4e3c-80b6-8d501c0ec9ec
Dat hebben Carlo en Irene weer erg goed gepersifleerdZowel Janine als Lucas lijken sprekend
Maar dat gedoe met de Haribo-beer komt me ergens vaag bekend voor...
Achtergrondmuziekje is erg mooiWel grappig dat het wordt afgesloten met een cliff-sample van Frons
Ik denk helaas dat het niks uithaalt: De schrijvers lieten ook de Jef en Laura-sketch vol langs zich heengaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad jaIk moest lachen toen ik dat Erik hoorde zeggen
Mocht Carlo besluiten om Ludo ooit een keer na te doen in de TV Kantine, dan hoop ik dat het een sketch wordt waarin Ludo zich beklaagd dat-ie niet langer dé badguy is van de soapMisschien is dat een eye-opener voor de schrijvers
welkom!quote:Op maandag 14 januari 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Een trouwe kijker meld zich!Ben benieuwd hoe dat met Nina afloopt, hoop dat we nu klaar zijn met dat gezeik met de baby. Sowieso beter want ik ben Mike zat
Ben ook benieuwd. Hoop het ook, hoewel ik het eerder een tweeling zie worden dan een miskraam.quote:Op maandag 14 januari 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
Een trouwe kijker meld zich!Ben benieuwd hoe dat met Nina afloopt, hoop dat we nu klaar zijn met dat gezeik met de baby. Sowieso beter want ik ben Mike zat
Laat Nina alsjeblieft een miskraam krijgen, hoeven we mooi niet nog langer naar die eeuwenlange verhaallijn van Nina,Noud,Mike te kijken. En laten we hopen dat ze met Mike eens een keer wat anders gaan doen maar met deze schrijvers ben ik bang van nietquote:Op maandag 14 januari 2013 00:35 schreef Amarantha het volgende:
haha geweldig.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
0ec9ecDat hebben Carlo en Irene weer erg goed gepersifleerd Zowel Janine als Lucas lijken sprekend Maar dat gedoe met de Haribo-beer komt me ergens vaag bekend voor... Achtergrondmuziekje is erg mooi Wel grappig dat het wordt afgesloten met een cliff-sample van Frons [ Bericht 10% gewijzigd door PeterKelder op 12-01-2013 20:43:20 ]
quote:Op maandag 14 januari 2013 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bing heeft toch een stamcel nodig?zit dat niet in ongeboren babies?
Ik denk dat de baby van Nina , Bing gaat redden.
Waarom een tweeling??quote:Op maandag 14 januari 2013 17:39 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Hoop het ook, hoewel ik het eerder een tweeling zie worden dan een miskraam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |