SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kaneel?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Knappe vent ofniequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog gefeliciteerd met je zoon trouwens, Mono.
Puik kind.![]()
![]()
Tijn?quote:Zeker. Als hij niet mijn broer zou zijn, zou ik hem daten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ben jij jarig vandaag?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gefeliciteerdquote:![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Jij hebt je handen vol al je fototoestel.quote:Dank je.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zeker 180 kilo om van te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En man moet wat hebben om van te houden nietwaar ?
dus![]()
Momenteel niet, ze is bij mams de haren aan het doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt je handen vol al je fototoestel..
![]()
Inmiddels al 3 uur lang live op den radio.
Ik dacht even een kwartiertje testen doen, maar ondertussen gaat het donders lekker door![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Inmiddels al 3 uur lang live op den radio.
Ik dacht even een kwartiertje testen doen, maar ondertussen gaat het donders lekker door.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nah, nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga rukken. Ben je weer een half uurtje zoet mee.![]()
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfUquote:
Alles uitzetten op je pc behalve dit filmpje. Telefoon uit, licht uit, op bed gaan liggen met dit opstaan. Na een half uur ben je een compleet andere man.![]()
Nah, nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfU
Alles uitzetten op je pc behalve dit filmpje. Telefoon uit, licht uit, op bed gaan liggen met dit opstaan. Na een half uur ben je een compleet andere man.![]()
Zweefteefquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfU
![]()
Hoofdpijn is weg![]()
Nu peuk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Heb liever het echte werkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Same here, trutquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het met tante Evie. Ik spreek je niet meer zo vaak.
Nou nou klein geitje van mequote:Niet gelijk boos worden.
Je weet toch dat ome Mono altijd van je houdt ?![]()
Natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou nou klein geitje van meNiet gelijk boos worden.
Je weet toch dat ome Mono altijd van je houdt ?. PI he
.
Ik was bij jou altijd spoilers gewend, maar dat doen we zeker niet meer he, kutwijfquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist je dat als een kind in Afrika tegen zijn moeke zegt: "Ik heb trek" dan zegt zijn moeder: Schat hier heb je honger. In Europa hebben ze trekquote:![]()
![]()
Ja, dat wist ik. En ze weten dat het honger is omdat wij zo vriendelijk zijn om ze eens in de zoveel tijd wat te vreten te geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wist je dat als een kind in Afrika tegen zijn moeke zegt: "Ik heb trek" dan zegt zijn moeder: Schat hier heb je honger. In Europa hebben ze trekGodverdomme, dat wil ik de hele week al maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vince
Straks biefstuk, geloof ik![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was bij jou altijd spoilers gewend, maar dat doen we zeker niet meer he, kutwijfOh ja, spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is nog maar afwachten, er liggen er 2, ouders hadden niet op mijn komst gerekendquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. En ze weten dat het honger is omdat wij zo vriendelijk zijn om ze eens in de zoveel tijd wat te vreten te geven.
[..]
Godverdomme, dat wil ik de hele week al maken.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gewoon één inpikkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is nog maar afwachten, er liggen er 2, ouders hadden niet op mijn komst gerekend.
![]()
Bezorgen ze ook biefstuk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders is er thuisbezorgd.nl..![]()
![]()
Dat weet Vin welquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders is er thuisbezorgd.nl..
[b]AirwiN schreef [/b]
Chocolademelk.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoe kom je op die zender?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen LovelyLady op de radio
Ik heb de grandioze eer om het voorprogramma te zijn voor haar
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ligt eraan waar je besteldquote:
Thuisbezorgd is overkoepelend, niet 1 zaakje he..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, want dikmakend.quote:
Chocolademelk is ook niet heul gezond, maar één mokje mag ik wel.
ONZ / [Radio 49] #3152 We zitten er klaar voor...quote:
In de OP staat luisteren. Die download je, en openen met Winamp, windows media player etc etc![]()
Toch iets minder schadelijk. Als ik eet, eet ik gelijk een hele letter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je eet geen chocola, maar je drinkt het wel.
Dank je schat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #3152 We zitten er klaar voor...
In de OP staat luisteren. Die download je, en openen met Winamp, windows media player etc etc
Nee, dat weet ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je besteld
Thuisbezorgd is overkoepelend, niet 1 zaakje he... Lijkt me nu niet echt lekker, biefstuk wat bezorgd wordt
.
![]()
Of reep.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch iets minder schadelijk. Als ik eet, eet ik gelijk een hele letter.![]()
Heb jij nog letters in huis?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch iets minder schadelijk. Als ik eet, eet ik gelijk een hele letter.
Die vetjes neuk je d'r toch gewoon af?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want dikmakend.
Chocolademelk is ook niet heul gezond, maar één mokje mag ik wel.![]()
![]()
Ik heb alleen een letter in huis.quote:
Lig je languit op de bank naar Futurama te kijken zie je opeens Kif in beeld
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwah, valt mee welquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Lijkt me nu niet echt lekker, biefstuk wat bezorgd wordt
.
Ja, maar mijn naam staat erop.quote:
Lekkerquote:.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Lig je languit op de bank naar Futurama te kijken zie je opeens Kif in beeld![]()
Hmm, toch zal ik het niet snel bestellenquote:.
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vetjes neuk je d'r toch gewoon af?Ik neuk zo'n drie keer per dag gemiddeld en het wil maar niet.
Ik zag laatst dat ze het schreven als Kiff. Met dubbel f dus.
Nu nog niet.quote:
Ga weg, aasgieren!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doet vast niks af aan de smaak.
Officieel is het "Luitenant Kif L. Kroker".quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
Ik zag laatst dat ze het schreven als Kiff. Met dubbel f dus.![]()
Dus toch met enkel f. Dan had CC het fout.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Officieel is het "Luitenant Kif L. Kroker".
Ik heb 't verdientquote:
Glucose was gisteren op normaal niveau
Weet je wat, ik neem hem wel mee naar de meet. Dan mogen jullie drieën hem delen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je wat, ik neem hem wel mee naar de meet. Dan mogen jullie drieën hem delen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ze maken wel meer foutjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus toch met enkel f. Dan had CC het fout.14 SHADES OF GREY
Pannenkoek met chocolade.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je wat, ik neem hem wel mee naar de meet. Dan mogen jullie drieën hem delen.![]()
Soms klopt de hele ondertiteling niet, dus /carequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus toch met enkel f. Dan had CC het fout..
![]()
Strooooooooooooopquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hagelslag
Voor mij minder schadelijk dan poedersuiker![]()
![]()
Spekpannenkoek met stroop.quote:
Ver-ruk-ke-lijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijk. Ik hou van pannenkoeken.quote:
Ik hoop dat ik me een beetje kan beheersen op die meet.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ver-ruk-ke-lijk.Dat trek ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ver-ruk-ke-lijk.De vuigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het over de pannenkoeken of over de Fokkers?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik hou van pannenkoeken.
Ik hoop dat ik me een beetje kan beheersen op die meet.![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me een beetje kan beheersen op die meet.. Dat hoop ik eigenlijk ook
![]()
Ik vreet er zo een stuk of wat weg![]()
![]()
Je krijgt toch maar het aantal dat je opgegeven hebtquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me een beetje kan beheersen op die meet.
Over snacks en alcohol. Ik mag niet aan Fokkers zitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je het over de pannenkoeken of over de Fokkers?
Eeuwig zondequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Over snacks en alcohol. Ik mag niet aan Fokkers zitten.![]()
![]()
Oh ja. Pannekoeken op de meet he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik neem aan dat er daarna nog ander vreten is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je krijgt toch maar het aantal dat je opgegeven hebt
Je moet je wel beheersen hè?!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Over snacks en alcohol. Ik mag niet aan Fokkers zitten.![]()
Van wie niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Over snacks en alcohol. Ik mag niet aan Fokkers zitten.14 SHADES OF GREY
Zekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja. Pannekoeken op de meet he.!
![]()
Die tijd is geweest.quote:
Kom jij nou ook?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja. Pannekoeken op de meet he.
quote:
Liefde is een mooi iets.
Van mij mag dat wel hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Over snacks en alcohol. Ik mag niet aan Fokkers zitten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mezelf. Dan zou ik een belofte aan mijn vriend breken.quote:
Vast welquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er daarna nog ander vreten is.
Ik moet me ook wel inhouden, de maandag erna belt de internist weer voor de cijfers...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik kan best tegen drank.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan is het logischquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Mezelf. Dan zou ik een belofte aan mijn vriend breken.
14 SHADES OF GREY
Ik wacht nog op pm van raene ivm slaapplaats.quote:
Daar hangt het dus vanaf.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Moet kunnen. Er is nog plek vrij langs mij omdat Gitaar niet komt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wacht nog op pm van raene ivm slaapplaats.
Daar hangt het dus vanaf.Of we stallen jou en Vin daar en kruip ik wel ergens anders tussen.
Idd.quote:
Al heeft Mono wel een fijne stem.
Ik luister eigenlijk pas net weerquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd.
Al heeft Mono wel een fijne stem..
![]()
Laat Vin maar kruipen. Kom ik naast jou liggen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet kunnen. Er is nog plek vrij langs mij omdat Gitaar niet komt.Of we stallen jou en Vin daar en kruip ik wel ergens anders tussen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die arme jongen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat Vin maar kruipen. Kom ik naast jou liggen!
Is goed hoor. Ik ben benieuwd hoe Raene dat allemaal gaat opdelen.
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Die arme jongen.
Is goed hoor. Ik ben benieuwd hoe Raene dat allemaal gaat opdelen.![]()
![]()
Tip, niet opdelen. Gewoon zeggen daar en daar kun je luchtbedden neergooien en zoek het verder maar uit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Die arme jongen.
Is goed hoor. Ik ben benieuwd hoe Raene dat allemaal gaat opdelen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Lijkt me wel gezellig, tussen al die FOK!kers (niet) slapen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tip, niet opdelen. Gewoon zeggen daar en daar kun je luchtbedden neergooien en zoek het verder maar uit.
Orgie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig, tussen al die FOK!kers (niet) slapen.![]()
Niks arme jongenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Die arme jongen.
Is goed hoor. Ik ben benieuwd hoe Raene dat allemaal gaat opdelen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is iets teveel van het goede.quote:
Yup, maar is al een huis vol geloof ik, dus kun je je niet meer aanmelden..quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Meet, hoor ik het magische woord meet ?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Helaas, 180 heb ik nog niet bereikt. Ik ben op weg om weer wat kwijt te raken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Monopoly het volgende:
Fera, ben jij 180 kilo en heb je lekker veel spek ? Daar hou ik schijnbaar vanA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Er staan er meerdere in de OPquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Meet, hoor ik het magische woord meet ?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geef aan mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas, 180 heb ik nog niet bereikt. Ik ben op weg om weer wat kwijt te raken.![]()
![]()
Why?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Is het zeker dat iedereen gaat dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, maar is al een huis vol geloof ik, dus kun je je niet meer aanmelden..A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als het kon, gaf ik je met liefde 15 kilo.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Als het kon, had ik dat met liefde ontvangen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het kon, gaf ik je met liefde 15 kilo.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit hier met een stijfje gewoon, die stem![]()
![]()
![]()
Als ik een piemel had dan had ik ook vast wel een stijfjequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit hier met een stijfje gewoon, die stem
[b]AirwiN schreef [/b]
Lola heeft een echte radiostem. Damn.
Geen idee, maar dat ligt verder ook aan Lola en Raene he, 't zijn hun huizen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het zeker dat iedereen gaat dan?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Stijve tepels.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik een piemel had dan had ik ook vast wel een stijfje![]()
Voor Mono is altijd plek toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, maar is al een huis vol geloof ik, dus kun je je niet meer aanmelden..
Desnoods kruipt hij bij mij in bed![]()
![]()
Ik heb het eindelijk warm en ben daar dus even vanaf!!quote:![]()
Nu mn geilheid nog kwijtraken want het is wel heel erg vanavond
[b]AirwiN schreef [/b]
Raene zou mij pm-en als ze thuis wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat ligt verder ook aan Lola en Raene he, 't zijn hun huizen..
[b]AirwiN schreef [/b]
Yeahquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het eindelijk warm en ben daar dus even vanaf!!![]()
Nu mn geilheid nog kwijtraken want het is wel heel erg vanavond
Hè wat vervelend![]()
![]()
Hint voor Vin?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het eindelijk warm en ben daar dus even vanaf!!![]()
Nu mn geilheid nog kwijtraken want het is wel heel erg vanavondDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Deze manquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor Mono is altijd plek toch?
Desnoods kruipt hij bij mij in bed![]()
![]()
Die duikt straks vast nog wel opquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Raene zou mij pm-en als ze thuis was
Ja nogal!!quote:Vin is mannelijk dus dan zou ik gewoon zeggen: nu hier komen jij en neuken!quote:
Hinten heeft geen zin.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kutverbinding.
De radio?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet jij vast wel een oplossing voorquote:.
quote:Vin is mannelijk dus dan zou ik gewoon zeggen: nu hier komen jij en neuken!
Hinten heeft geen zin.![]()
![]()
Ja. Net liep het nog als een zonnetje. Nu moet hij de hele tijd herbufferen.quote:
I'm running low on batteriesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet jij vast wel een oplossing voor.
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb slecht internet boven.quote:
Zit je draadloos te luisteren?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Net liep het nog als een zonnetje. Nu moet hij de hele tijd herbufferen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit je draadloos te luisteren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zijn toch vast wel met een adapter voor het stopcontact te krijgen tegenwoordig? Of een accu ofzoquote:![]()
![]()
Weet je hoe ver dat fietsen is en hoe koud het is?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij jou is het gelijkvloersquote:. Heb nu ook geen problemen, maar als ik boven zou zitten wel denk ik.
![]()
Zoon laten gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat fietsen is en hoe koud het is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoon laten gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij kent huppelkind al een beetje heb ik doorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Stad is nog verder fietsen dan de pompquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo langzaam begint het te komen, jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kent huppelkind al een beetje heb ik door.
Godver, hier ook. Nu is het te laat om naar de supermarkt te gaanquote:.
![]()
Oh, ja ikheb nogsteeds geen idee waar jij precies woont.. Piazza bij ER ook te ver?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stad is nog verder fietsen dan de pompDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Weet je het politiebureau?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ja ikheb nogsteeds geen idee waar jij precies woont.. Piazza bij ER ook te ver?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Op de overloop werkt het wel.
En pomp en stad zal ongeveer even ver zijn als ik erover nadenk. Maar beiden bijna dicht en dat ga ik dus niet meer halenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope, ik weet alleen de straatjes bij ER eigenlijk.. en t station vanaf daar..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Feel stoned,quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
M'n ma is aan het knutselen. Zit hier lijmdampen te snuiven
Feel high,
Fuck a duck,
And try to fly
[b]AirwiN schreef [/b]
Je woont verder dan 15min van een pomp of stad?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
En pomp en stad zal ongeveer even ver zijn als ik erover nadenk. Maar beiden bijna dicht en dat ga ik dus niet meer halen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Feel stoned,
Feel high,
Fuck a duck,
And try to fly
Ik ben niet stoned.
![]()
Wel high?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Voorkant station, stationshal in je rug!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, ik weet alleen de straatjes bij ER eigenlijk.. en t station vanaf daar..
Rechts (of via achterkant) ga je naar ER, rechtdoor (over het water) ga je naar de stad, linksaf weg volgen, brug over, bij rotonde links (politiebureau) straat in en bijna achteraan in die straat woon ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nah beiden minuut of 5 fietsen, maar dan moet ik snel fietsen en dat zit er nu niet inquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont verder dan 15min van een pomp of stad?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te zorgen dat ik altijd tabak in huis hebEcht een verlossing geestelijk gezien
Enige waar ik voor zorg is genoeg eten en drinken in huis![]()
Tabaksverslavingsvrij voor al 7 maanden![]()
Toegegeven, als het heel gezellig is rook ik wel eens 2-3 peuken, maar dat komt 1 keer per 2 maanden voor.![]()
![]()
En het is koud.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah beiden minuut of 5 fietsen, maar dan moet ik snel fietsen en dat zit er nu niet in![]()
Nog 13min, zo snel hoef je dan niet te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah beiden minuut of 5 fietsen, maar dan moet ik snel fietsen en dat zit er nu niet in"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nice, goed bezigquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te zorgen dat ik altijd tabak in huis hebEcht een verlossing geestelijk gezien
Toegegeven, als het heel gezellig is rook ik wel eens 2-3 peuken, maar dat komt 1 keer per 2 maanden voor.![]()
![]()
![]()
Hier ruim 2,5 jaar, maar nog bijna dagelijks blij omquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Toegegeven, als het heel gezellig is rook ik wel eens 2-3 peuken, maar dat komt 1 keer per 2 maanden voor.
Niets mis mee, als je het in toom kunt houden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Toegegeven, als het heel gezellig is rook ik wel eens 2-3 peuken, maar dat komt 1 keer per 2 maanden voor.
Ik zit hier half naakt jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog 13min, zo snel hoef je dan niet te zijn.![]()
Tegen de tijd dat ik ben aangekleed enz ben ik echt wel te laat.Niet veel last meer vanquote:![]()
ANIMALEEEEEEEEEE The memories!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Naaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit hier half naakt ja![]()
Tegen de tijd dat ik ben aangekleed enz ben ik echt wel te laat.
[..]
Niet veel last meer van![]()
ANIMALEEEEEEEEEE The memories!!
Het ging over batterijenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Binnen niet, nee. Buiten is het wel koudquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit hier half naakt ja![]()
Tegen de tijd dat ik ben aangekleed enz ben ik echt wel te laat.
[..]
Niet veel last meer van![]()
ANIMALEEEEEEEEEE The memories!!.
![]()
Ik was dan ook niet van plan naar buiten te gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Binnen niet, nee. Buiten is het wel koud.
![]()
Morgen weer.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet zo maar even een hoes over de auto spannen; scheelt krabben morgenochtendProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mij wil je niet naakt zienquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ware het niet dat je slaapkamer ook koud is, soort van buitenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet van plan naar buiten te gaan![]()
Morgen weer..
![]()
Iek snapquote:
Bij dat kleine bruggetje de straat in?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorkant station, stationshal in je rug!
Rechts (of via achterkant) ga je naar ER, rechtdoor (over het water) ga je naar de stad, linksaf weg volgen, brug over, bij rotonde links (politiebureau) straat in en bijna achteraan in die straat woon ikDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zo goed voelt dat he! Niet meer nadenken, heb ik genoeg peuken voor vanavond? Heb ik aansteker op zak ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ruim 2,5 jaar, maar nog bijna dagelijks blij om
Weten dat de pomp om een bepaalde tijd dicht gaat, en wanneer de winkel dicht gaat, tot hoe laat de kroeg de nog peuken verkoopt_!
Echt, zo blij dat het niet meer hoeftEen verlossing gewoon
![]()
![]()
Ik moet echt een kacheltje regelen voor dit weekendquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ware het niet dat je slaapkamer ook koud is, soort van buiten.
Neequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij dat kleine bruggetje de straat in?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan doe je datquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet echt een kacheltje regelen voor dit weekend.
![]()
Goed plan!! Meteen even doenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kijk, nu is er muziek.
De ironie achter zo'n uitspraak is, dat die pas bewezen is als ik je naakt heb gezien.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:
Muziek met instrumenten.
Maar maar maar .....quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ironie achter zo'n uitspraak is, dat die pas bewezen is als ik je naakt heb gezien.
Hier gaat iets mis
[b]AirwiN schreef [/b]
Natuurlijk luisteren wij naar jouquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze zijn te heet voor jou, Mono.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zie op jou fobo dat jij met Guita hebttrio ?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oké.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zie op jou fobo dat jij met Guita hebttrio ?
Ik kocht ze per slof (rookte vrij veel) en had ze letterlijk overal liggen. Zelfs bij vrienden. Even als aanstekers. Dus maakt me nooit zorgen eigenlijk. Wel scheelt het veel geld en vooral de stank.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo goed voelt dat he! Niet meer nadenken, heb ik genoeg peuken voor vanavond? Heb ik aansteker op zak ?
Weten dat de pomp om een bepaalde tijd dicht gaat, en wanneer de winkel dicht gaat, tot hoe laat de kroeg de nog peuken verkoopt_!
Echt, zo blij dat het niet meer hoeftEen verlossing gewoon
Jouw stem is sexy.quote:
Van Guitarist alleen al krijg ik al een Bibrozaloquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zijn te heet voor jou, Mono.![]()
![]()
Het gebeurt niet snel dat jij jezelf schaakmat lultquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar .....
Hier gaat iets mis
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kocht ze per slof (rookte vrij veel) en had ze letterlijk overal liggen. Zelfs bij vrienden. Even als aanstekers. Dus maakt me nooit zorgen eigenlijk. Wel scheelt het veel geld en vooral de stank.gewoon normaal wakker worden nu, geen smerige lucht meer en verstopte neus. Lekker eten gelijk kunnen ruiken
Wat een opluchting
![]()
![]()
Ik wil ook wel alleen kijken, geen probleem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van Guitarist alleen al krijg ik al een Bibrozalo
Komt omdat ik met mn gedachten bij kacheltje regelen zit natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het gebeurt niet snel dat jij jezelf schaakmat lult
[b]AirwiN schreef [/b]
You bring the goods, I bring myselfquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook wel alleen kijken, geen probleem.![]()
![]()
Ik had juist nooit een verstopte neus! Dat mis ik welquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]gewoon normaal wakker worden nu, geen smerige lucht meer en verstopte neus. Lekker eten gelijk kunnen ruiken
Wat een opluchting
En het sociale aspect mis ik ook nog wel.
You ain't seen nothin' yet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Van Guitarist alleen al krijg ik al een Bibrozalo
Een droom komt uit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
You bring the goods, I bring myself
Jammer dat Gitaar een beetje dood is ofzo.
Wat voor een kacheltje wil je, eentje op stroom, of eentje op bier?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat ik met mn gedachten bij kacheltje regelen zit natuurlijk"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Wat is er met Gitaar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Een droom komt uit.
Jammer dat Gitaar een beetje dood is ofzo.![]()
![]()
1 van vleesch en bloedquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een kacheltje wil je, eentje op stroom, of eentje op bier?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, heb al uren niks meer van hem gehoord. Is niet echt iets voor hem eigenlijk. Ik denk in slaap gevallen na z'n eerste werkdag.quote:
Ik zit bomvol energie, kom maar ff DM'en dan spreken we wat afquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Een droom komt uit.
Jammer dat Gitaar een beetje dood is ofzo.![]()
![]()
Wat een fucking lekker nummer.
Oh, zal maar zo kunnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, heb al uren niks meer van hem gehoord. Is niet echt iets voor hem eigenlijk. Ik denk in slaap gevallen na z'n eerste werkdag..
![]()
Er staat U2 in je FoBoquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, heb al uren niks meer van hem gehoord. Is niet echt iets voor hem eigenlijk. Ik denk in slaap gevallen na z'n eerste werkdag.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat Gitaar het feestje gaat verpesten, hij is er niet zo van.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit bomvol energie, kom maar ff DM'en dan spreken we wat af
quote:Jij ook fan?
Nice. Ik moet echt eens wat van hen downloaden. Klinkt goed.quote:
Zeker doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice. Ik moet echt eens wat van hen downloaden. Klinkt goed..
![]()
bummer, die heb ik niet voor jequote:
Fan?quote:![]()
Ik zou mijn kind nog verkopen voor kaartjes voor U2. True story
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice. Ik moet echt eens wat van hen downloaden. Klinkt goed.![]()
Nog grotere fan dan ik dus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fan?![]()
Ik zou mijn kind nog verkopen voor kaartjes voor U2. True storyIk ben er mee geïndoctrineerd in mijn jeugd.
Halestorm.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wat een homo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat Gitaar het feestje gaat verpesten, hij is er niet zo van.
Over een uurtje pas, jij bent nog op de radio.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geil wijf ook
die stem
zoek maar eens live concert op YT
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Over een uurtje pas, jij bent nog op de radio.![]()
![]()
Was het maar zo, dan was het wel doorgegaan.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog grotere fan dan ik dus.Ik ben er mee geïndoctrineerd in mijn jeugd.
Deze foto heb ik gemaakt bij het laatste concert in NL![]()
Ik stond helemaal niet dicht bij het podium hoor![]()
Mijn zoon wordt ook geïndoctrineerd, die was mee naar dat concert maar hij zat met mn zusje op de buhne ergens![]()
Uhm ik werd verliefd toen ik jaar of 15 was op een gozer die groot fan was en ook wel op Bono leek. Gozer voel ik niks meer voor maar U2 is gebleven
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn vader luisterde het altijd, dus ik kreeg het gewoon mee. Ook hij is bij dat concert geweest en volgens mij nog een paar daarvoor. Ikzelf niet, helaas nog niet de kans gekregen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze foto heb ik gemaakt bij het laatste concert in NL![]()
Ik stond helemaal niet dicht bij het podium hoor![]()
Mijn zoon wordt ook geïndoctrineerd, die was mee naar dat concert maar hij zat met mn zusje op de buhne ergens![]()
Uhm ik werd verliefd toen ik jaar of 15 was op een gozer die groot fan was en ook wel op Bono leek. Gozer voel ik niks meer voor maar U2 is gebleven
Maar wat een gave foto.
Dit was mn derde concert!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader luisterde het altijd, dus ik kreeg het gewoon mee. Ook hij is bij dat concert geweest en volgens mij nog een paar daarvoor. Ikzelf niet, helaas nog niet de kans gekregen.
Maar wat een gave foto.
Mn eerste concert ging er een vreemde kerel naast me bukken en een vriend van hem duwde mij bij die gast op zn schouders. Daar ben ik mooi 4 nummers blijven zitten natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is wel über. En die kerel vond het gewoon best?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was mn derde concert!
Mn eerste concert ging er een vreemde kerel naast me bukken en een vriend van hem duwde mij bij die gast op zn schouders. Daar ben ik mooi 4 nummers blijven zitten natuurlijkquote:
Nee, Halestorm.quote:
Alestorm was net niet op R49.![]()
Hij bood het zelf aan, ik werd zelfs gedwongen!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel über. En die kerel vond het gewoon best?
[..]
Ja dan blijf ik zitten ook natuurlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
LoLa gaat voorlezen uit 50 tinten grijs![]()
SopsopsopIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
O, op die manier. Ik dacht dat 'ie gewoon bukte, om iets op te rapen of zo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij bood het zelf aan, ik werd zelfs gedwongen!!
Ja dan blijf ik zitten ook natuurlijk
Folk metalquote:
Vind ik wel leuker![]()
Standaard poppy rock kan ik niet zoveel mee![]()
![]()
Net zoals Guido Weijers?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa gaat voorlezen uit 50 tinten grijs![]()
Sopsopsop
"DAT DOE IK MET JE".A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oe reservoir dogs wil ik ook weer een keer kijken!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
In één dag even 100+GB gedownload.
[..]
Dus ook Pulp Fiction en Reservoir Dogs!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke volgorde wil je nu aanhouden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe reservoir dogs wil ik ook weer een keer kijken!![]()
![]()
Hou die tong maar binnenboord, mevrouwtje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel über. En die kerel vond het gewoon best?
[..]Als ik dit hoor, heb ik wel weer behoefte om naar een concert te gaan, cider te drinken en spastisch te bewegen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Folk metal
Vind ik wel leuker![]()
Standaard poppy rock kan ik niet zoveel meeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pulp heb je al gezien dus next op het lijstje is Reservoir Dogs!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke volgorde wil je nu aanhouden?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Of anders?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou die tong maar binnenboord, mevrouwtje.
[..]
Als ik dit hoor, heb ik wel weer behoefte om naar een concert te gaan, cider te drinken en spastisch te bewegen.
![]()
![]()
Ik zit zondag bij een piano/electronica optreden in Dordtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou die tong maar binnenboord, mevrouwtje.
[..]
Als ik dit hoor, heb ik wel weer behoefte om naar een concert te gaan, cider te drinken en spastisch te bewegen.
![]()
Okequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pulp heb je al gezien dus next op het lijstje is Reservoir Dogs!. Moet nog wel 1,5 uur maar dat gaat wel lukken
.
![]()
Even kijken wat je nog meer moet zien!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke. Moet nog wel 1,5 uur maar dat gaat wel lukken
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Of anders moet ik mijn tong gebruiken om de jouwe terug te stoppen.quote:
Bluf.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of anders moet ik mijn tong gebruiken om de jouwe terug te stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Roep maar!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even kijken wat je nog meer moet zien!!![]()
![]()
Zou Lola het echt gaan doen?
Vast welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Bluf.Dat zeggen betekent dat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Epic. Met haar stem moet dat boek wel veel meer fans krijgen.quote:
Dit klinkt niet slecht, maar een beetje tam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit zondag bij een piano/electronica optreden in Dordtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Bluf.Ja, kun je makkelijk zeggen mte 150 km afstand tussen ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik daag graag uit.quote:
Dan doe ik het wel een keer op een meet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt niet slecht, maar een beetje tam.
[..]
Ja, kun je makkelijk zeggen mte 150 km afstand tussen ons.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
We shall see.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel een keer op een meet.
Niks mis met tamme muziek hoor. Heerlijk wegdromenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt niet slecht, maar een beetje tam.
[..]
Ja, kun je makkelijk zeggen mte 150 km afstand tussen ons.![]()
![]()
Dan ben je in de buurtquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit zondag bij een piano/electronica optreden in Dordt
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: