SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kaneel?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Knappe vent ofniequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog gefeliciteerd met je zoon trouwens, Mono.
Puik kind.![]()
![]()
Tijn?quote:Zeker. Als hij niet mijn broer zou zijn, zou ik hem daten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ben jij jarig vandaag?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gefeliciteerdquote:![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Jij hebt je handen vol al je fototoestel.quote:Dank je.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zeker 180 kilo om van te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En man moet wat hebben om van te houden nietwaar ?
dus![]()
Momenteel niet, ze is bij mams de haren aan het doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt je handen vol al je fototoestel..
![]()
Inmiddels al 3 uur lang live op den radio.
Ik dacht even een kwartiertje testen doen, maar ondertussen gaat het donders lekker door![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Inmiddels al 3 uur lang live op den radio.
Ik dacht even een kwartiertje testen doen, maar ondertussen gaat het donders lekker door.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nah, nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga rukken. Ben je weer een half uurtje zoet mee.![]()
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfUquote:
Alles uitzetten op je pc behalve dit filmpje. Telefoon uit, licht uit, op bed gaan liggen met dit opstaan. Na een half uur ben je een compleet andere man.![]()
Nah, nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfU
Alles uitzetten op je pc behalve dit filmpje. Telefoon uit, licht uit, op bed gaan liggen met dit opstaan. Na een half uur ben je een compleet andere man.![]()
Zweefteefquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfU
![]()
Hoofdpijn is weg![]()
Nu peuk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Heb liever het echte werkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Same here, trutquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het met tante Evie. Ik spreek je niet meer zo vaak.
Nou nou klein geitje van mequote:Niet gelijk boos worden.
Je weet toch dat ome Mono altijd van je houdt ?![]()
Natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou nou klein geitje van meNiet gelijk boos worden.
Je weet toch dat ome Mono altijd van je houdt ?. PI he
.
Ik was bij jou altijd spoilers gewend, maar dat doen we zeker niet meer he, kutwijfquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist je dat als een kind in Afrika tegen zijn moeke zegt: "Ik heb trek" dan zegt zijn moeder: Schat hier heb je honger. In Europa hebben ze trekquote:![]()
![]()
Ja, dat wist ik. En ze weten dat het honger is omdat wij zo vriendelijk zijn om ze eens in de zoveel tijd wat te vreten te geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wist je dat als een kind in Afrika tegen zijn moeke zegt: "Ik heb trek" dan zegt zijn moeder: Schat hier heb je honger. In Europa hebben ze trekGodverdomme, dat wil ik de hele week al maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vince
Straks biefstuk, geloof ik![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was bij jou altijd spoilers gewend, maar dat doen we zeker niet meer he, kutwijfOh ja, spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het is nog maar afwachten, er liggen er 2, ouders hadden niet op mijn komst gerekendquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. En ze weten dat het honger is omdat wij zo vriendelijk zijn om ze eens in de zoveel tijd wat te vreten te geven.
[..]
Godverdomme, dat wil ik de hele week al maken.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Gewoon één inpikkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is nog maar afwachten, er liggen er 2, ouders hadden niet op mijn komst gerekend.
![]()
Bezorgen ze ook biefstuk?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders is er thuisbezorgd.nl..![]()
![]()
Dat weet Vin welquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders is er thuisbezorgd.nl..
[b]AirwiN schreef [/b]
Chocolademelk.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hoe kom je op die zender?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Zometeen LovelyLady op de radio
Ik heb de grandioze eer om het voorprogramma te zijn voor haar
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ligt eraan waar je besteldquote:
Thuisbezorgd is overkoepelend, niet 1 zaakje he..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nee, want dikmakend.quote:
Chocolademelk is ook niet heul gezond, maar één mokje mag ik wel.
ONZ / [Radio 49] #3152 We zitten er klaar voor...quote:
In de OP staat luisteren. Die download je, en openen met Winamp, windows media player etc etc![]()
Toch iets minder schadelijk. Als ik eet, eet ik gelijk een hele letter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je eet geen chocola, maar je drinkt het wel.
Dank je schat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ONZ / [Radio 49] #3152 We zitten er klaar voor...
In de OP staat luisteren. Die download je, en openen met Winamp, windows media player etc etc
Nee, dat weet ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je besteld
Thuisbezorgd is overkoepelend, niet 1 zaakje he... Lijkt me nu niet echt lekker, biefstuk wat bezorgd wordt
.
![]()
Of reep.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch iets minder schadelijk. Als ik eet, eet ik gelijk een hele letter.![]()
Heb jij nog letters in huis?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch iets minder schadelijk. Als ik eet, eet ik gelijk een hele letter.
Die vetjes neuk je d'r toch gewoon af?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want dikmakend.
Chocolademelk is ook niet heul gezond, maar één mokje mag ik wel.![]()
![]()
Ik heb alleen een letter in huis.quote:
Lig je languit op de bank naar Futurama te kijken zie je opeens Kif in beeld
[b]AirwiN schreef [/b]
Mwah, valt mee welquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Lijkt me nu niet echt lekker, biefstuk wat bezorgd wordt
.
Ja, maar mijn naam staat erop.quote:
Lekkerquote:.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Lig je languit op de bank naar Futurama te kijken zie je opeens Kif in beeld![]()
Hmm, toch zal ik het niet snel bestellenquote:.
![]()
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vetjes neuk je d'r toch gewoon af?Ik neuk zo'n drie keer per dag gemiddeld en het wil maar niet.
Ik zag laatst dat ze het schreven als Kiff. Met dubbel f dus.
Nu nog niet.quote:
Ga weg, aasgieren!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doet vast niks af aan de smaak.
Officieel is het "Luitenant Kif L. Kroker".quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
Ik zag laatst dat ze het schreven als Kiff. Met dubbel f dus.![]()
Dus toch met enkel f. Dan had CC het fout.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Officieel is het "Luitenant Kif L. Kroker".
Ik heb 't verdientquote:
Glucose was gisteren op normaal niveau
Weet je wat, ik neem hem wel mee naar de meet. Dan mogen jullie drieën hem delen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je wat, ik neem hem wel mee naar de meet. Dan mogen jullie drieën hem delen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ze maken wel meer foutjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus toch met enkel f. Dan had CC het fout.14 SHADES OF GREY
Pannenkoek met chocolade.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je wat, ik neem hem wel mee naar de meet. Dan mogen jullie drieën hem delen.![]()
Soms klopt de hele ondertiteling niet, dus /carequote:Op donderdag 10 januari 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus toch met enkel f. Dan had CC het fout..
![]()
Strooooooooooooopquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hagelslag
Voor mij minder schadelijk dan poedersuiker![]()
![]()
Spekpannenkoek met stroop.quote:
Ver-ruk-ke-lijk.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: