SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hij wil bioloog wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, dat soort mensen zijn later echt wel van een goede en VASTE baan verzekerd!
Bij mij op het werk hebben we vaak van die luie ongeïnteresseerde zakken!Die blijven dan ook niet lang.
Niks forcerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zeer lange weg te gaan hoor, maar stapje voor stapje.Met mijn huidige therapeuten heb ik wel het vertrouwen dat het goed gaat komen en dat ik de ergste problemen onder controle kan krijgen.
Ik heb vanmiddag die stem al gehoordquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Bij dit nummer denk ik altijd aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon op het werk niet luisteren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag die stem al gehoord![]()
[ afbeelding ]
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Was niet op den radio hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kon op het werk niet luisteren.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef ToT het volgende:
Vandaag trouwens hevig geschrokken op het werk zeg!
De eigenaar van de zaak kwam weer met een bus vol ingekochte lading aan. Ik doe de achterdeur log en er flikkert een HELE grote tv uit op de grond. Helemaal aan barrels!
Ik dus gigantisch geschrokken en kijk de baas aan.
Hij glimlacht en zegt: "Niet belangrijk."
Ik had er toch nog een behoorlijk kutgevoel van.
Krijg ik later van zijn zoon te horen dat het allemaal kapotte tv's waren die hij als oud ijzer had meegenomen!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef ToT het volgende:
Vandaag trouwens hevig geschrokken op het werk zeg!
De eigenaar van de zaak kwam weer met een bus vol ingekochte lading aan. Ik doe de achterdeur log en er flikkert een HELE grote tv uit op de grond. Helemaal aan barrels!
Ik dus gigantisch geschrokken en kijk de baas aan.
Hij glimlacht en zegt: "Niet belangrijk."
Ik had er toch nog een behoorlijk kutgevoel van.
Krijg ik later van zijn zoon te horen dat het allemaal kapotte tv's waren die hij als oud ijzer had meegenomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |