SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kaneel?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Knappe vent ofniequote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog gefeliciteerd met je zoon trouwens, Mono.
Puik kind.![]()
![]()
Tijn?quote:Zeker. Als hij niet mijn broer zou zijn, zou ik hem daten.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ben jij jarig vandaag?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gefeliciteerdquote:![]()
![]()
14 SHADES OF GREY
Jij hebt je handen vol al je fototoestel.quote:Dank je.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zeker 180 kilo om van te houdenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En man moet wat hebben om van te houden nietwaar ?
dus![]()
Momenteel niet, ze is bij mams de haren aan het doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij hebt je handen vol al je fototoestel..
![]()
Inmiddels al 3 uur lang live op den radio.
Ik dacht even een kwartiertje testen doen, maar ondertussen gaat het donders lekker door![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:32 schreef Monopoly het volgende:
Inmiddels al 3 uur lang live op den radio.
Ik dacht even een kwartiertje testen doen, maar ondertussen gaat het donders lekker door.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nah, nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga rukken. Ben je weer een half uurtje zoet mee.![]()
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfUquote:
Alles uitzetten op je pc behalve dit filmpje. Telefoon uit, licht uit, op bed gaan liggen met dit opstaan. Na een half uur ben je een compleet andere man.![]()
Nah, nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfU
Alles uitzetten op je pc behalve dit filmpje. Telefoon uit, licht uit, op bed gaan liggen met dit opstaan. Na een half uur ben je een compleet andere man.![]()
Zweefteefquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)is_sexy#.UOeRgW9vqfU
![]()
Hoofdpijn is weg![]()
Nu peuk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Heb liever het echte werkquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Same here, trutquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef Monopoly het volgende:
Hoe is het met tante Evie. Ik spreek je niet meer zo vaak.
Nou nou klein geitje van mequote:Niet gelijk boos worden.
Je weet toch dat ome Mono altijd van je houdt ?![]()
Natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou nou klein geitje van meNiet gelijk boos worden.
Je weet toch dat ome Mono altijd van je houdt ?. PI he
.
Ik was bij jou altijd spoilers gewend, maar dat doen we zeker niet meer he, kutwijfquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist je dat als een kind in Afrika tegen zijn moeke zegt: "Ik heb trek" dan zegt zijn moeder: Schat hier heb je honger. In Europa hebben ze trekquote:![]()
![]()
Ja, dat wist ik. En ze weten dat het honger is omdat wij zo vriendelijk zijn om ze eens in de zoveel tijd wat te vreten te geven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wist je dat als een kind in Afrika tegen zijn moeke zegt: "Ik heb trek" dan zegt zijn moeder: Schat hier heb je honger. In Europa hebben ze trekGodverdomme, dat wil ik de hele week al maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vince
Straks biefstuk, geloof ik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: