Klinkt lekker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Doe mij dr ook 1
Ow shit telefoon... Wie kan nieuwe openen?
Klopt... M'n macbook doet vaag..quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Filmpje is alleen niet synchroon.
Ik wil meer info, kan mobiel zo ff niks vinden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen die zo'n ding wilt, stuur me even een PM dan zal ik morgen kijken of ik iets kan regelen.
Als je op fok kan posten dan kan je toch ook wel dat ding door google heen gooien? Ik heb er geen ervaring mee geen idee of het kut is of goed spulquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil meer info, kan mobiel zo ff niks vinden.
PMquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen die zo'n ding wilt, stuur me even een PM dan zal ik morgen kijken of ik iets kan regelen.
OSX?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan het regelen voor jullie. Maar hoorde dat het een XP interface is. Geen idee of die werkt met vista/7
Cool, PM gestuurd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb het even met de bassist van m'n band gechecked hij heeft die interface ook meegenomen. Hij heeft Windows 7 en heeft hem aangesloten en hij krijgt gewoon signaal binnen en hij speelt gewoon ook al z'n geluid/muziek af dus dat werkt prima, hij heeft het alleen nog niet kunnen testen met recording software. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het dan gewoon zou moeten werken.
100% garantie kan ik dus niet geven, maar daarnaast is het ook weer geen geld.
Omdat het voor zo'n prijs is kan ik niet online het op de webshop gooien maar zal ik apart voor jullie een factuur aanmaken welke dan vooraf betaald moet worden door een overboeking. Dus degene die er 1 willen hebben.
Stuur even een PM met welke je wilt (usb/firewire) en je naam en adres gegevens. Dan zal ik het voglende week regelen.
Het zal 20 euro worden inc verzendkosten.
Wijsvinger 1 , ringvinger 3 , pink 4quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Amoeba het volgende:
{---------------------------------------------------------------------------}
{---------------1-0------------------1-0----------------1-0-------------}
{--1-1-3-1-4-1----------1-1-3-1-4-1--------1-1-3-1-4-1--------)
Ik probeer deze tab te spelen, de Peter Gunn Theme. Zo'n relatief eenvoudige riff van The Blues Brothers. Maar bij de overgang van fret 1 naar fret 3, moet ik dan fret 3 indrukken met dezelfde vinger als waarmee ik 1 indruk? En 4? Of moet dat met resp vinger 2 en vinger 3?
Wat ik nu doe is 1 met mijn wijsvinger, en 3 en 4 met mijn middelvinger.
Ik zou 1 wijs, 3 ring en 4 pink doen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik probeer deze tab te spelen, de Peter Gunn Theme. Zo'n relatief eenvoudige riff van The Blues Brothers. Maar bij de overgang van fret 1 naar fret 3, moet ik dan fret 3 indrukken met dezelfde vinger als waarmee ik 1 indruk? En 4? Of moet dat met resp vinger 2 en vinger 3?
Kan dat met gewone houtlijm?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:50 schreef BurnaBoy het volgende:
Gewoon weer vastlijmen. Of vastzetten met de druk van de snaren.
Niets raars iig.
Het is vast normaal in het begin dat je moeite hebt om je ringvinger en pink ver uit elkaar te houden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ik zou 1 wijs, 3 ring en 4 pink doen...
Ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is vast normaal in het begin dat je moeite hebt om je ringvinger en pink ver uit elkaar te houden?
Godverdomme moeilijk dit. Veuls te laat begonnen natuurlijk. Mocht ik later kinderen hebben, dan koop ik op hun vijfde verjaardag een gitaar voor ze en gaan ze beginnen. Geen geleuter.quote:
Haha, hoe oud ben je? Hier anderhalf jaar geleden begonnen en ben nu 35... Maar in het begin lastig idd, blijven doorzetten. Kwestie van tijd (en opeens besef je dat je zonder al te veel problemen bewegingen maakt die je eerder voor onmogelijk hield, of dat dingen ineens een stuk soepeler gaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Godverdomme moeilijk dit. Veuls te laat begonnen natuurlijk. Mocht ik later kinderen hebben, dan koop ik op hun vijfde verjaardag een gitaar voor ze en gaan ze beginnen. Geen geleuter.
Aanstaande zondag vier ik mijn 19de verjaardag. Ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:26 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, hoe oud ben je? Hier anderhalf jaar geleden begonnen en ben nu 35... Maar in het begin lastig idd, blijven doorzetten. Kwestie van tijd (en opeens besef je dat je zonder al te veel problemen bewegingen maakt die je eerder voor onmogelijk hield, of dat dingen ineens een stuk soepeler gaan)
Tuurlijk wel! Dat maakt het toch veel makkelijker? Als je je vinger loslaat om de 1 dan weer te spelen, staat die al klaar en hoef je niet te gaan klooien. Gitaarspelers zijn lui: Je moet zo min mogelijk bewegen en schuiven om je doel te bereiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Amoeba het volgende:
Het is frustrerend dat het eenvoudige basriffje al niet soepel loopt. Ik heb er steeds last van dat de spanning van de snaar afneemt als ik mijn vingers verplaats. Ik moet toch niet eerst de derde fret indrukken (noemen ze dit 'fretten'?) voordat ik de eerste loslaat?
Ik heb het destijds met constuctielijm gedaan. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit.quote:
Trouwens, 11314164 is veel mooier en ook makkelijker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Amoeba het volgende:
Hoezo is dat makkelijker? Dan ga je schuiven, veel makkelijker is om in je positie te blijven en evt. een klein barréetje leggen over de B-snaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, 11314164 is veel mooier en ook makkelijker.
Nouja, vooruit. Maar de laatste noot is volgens mij wel een Ab en geen A, dus dan moet je heen en weer. Ik vind op de E-snaar blijven makkelijker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoezo is dat makkelijker? Dan ga je schuiven, veel makkelijker is om in je positie te blijven en evt. een klein barréetje leggen over de B-snaar.
Kan ook prima. Snaren houden hem wel op zijn plek, je zou bijna nog een prittstift kunnen pakken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb het destijds met constuctielijm gedaan. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit.
Deze meneer doet het ook met gewone secondenlijm
(4:00 mark) Rest van de serie is ook wel goed/interessant om te zien)
Haha, je plaatje is stuk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ook prima. Snaren houden hem wel op zijn plek, je zou bijna nog een prittstift kunnen pakken.
[ afbeelding ]
kk, A beedoel ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, vooruit. Maar de laatste noot is volgens mij wel een Ab en geen A, dus dan moet je heen en weer. Ik vind op de E-snaar blijven makkelijker.
En trouwens: B-snaar?
Dit was mijn laatste berichtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef Trollscience het volgende:
Voor de hoeveelste keer @TT?
Wat zijn trouwens goede distortionpedalen voor emo/hardcore? Een beetje zo'n dirty grungig geluid, voorbeeldje:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef brother52 het volgende:
Dribbel, telt deze ook mee in je lijstje? Dan staan we nu op 12.
En de OP zelf dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef brother52 het volgende:
Oh hij leest nu toch niet mee zegt ie, maar ik heb genoeg moeite voor die jongen gedaan en nu blijf ik bij m'n punt dat het een pleuris zielige kut aandachttrekker is. Sad but true zoals de mooie plaat van Metallicaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef brother52 het volgende:
Shit happensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
Overigens met mijn voet achter de band van m'n tele blijven hangen en nu een stuk verf ter grootte van een 5-centmuntje uit de lak
Alhoewel ik groot fan van de Blues Brothers ben [beste film ooitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Amoeba het volgende:
Ga naar een muziekzaak en probeer ze, makkelijkste manier om er achter te komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef Trollscience het volgende:
Heb eens even rondgekeken en er zijn een hoop pedalen van Behringer in een lagere prijsklasse. Klinken die uberhaupt nog een beetje of moet ik echt kijken naar bv. Boss?
Binnenkort eens naar Keulen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga naar een muziekzaak en probeer ze, makkelijkste manier om er achter te komen.
Probleem is dat ieder pedaal anders klinkt met iedere gitaar/versterker. Als je voor optredens vaker een andere versterker gebruikt is het kut. Ik heb pedalen gehad die met m'n eigen versterker heel vet klinken, maar die dan in combinatie met een andere amp weer super kut zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Binnenkort eens naar Keulen.
Die is inderdaad wel mooi!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef The_Dean het volgende:
Zo wil ik ook wel aan de strat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat, dankzij Witchfynder, me weer eens te vergapen op die projecten in de Customer Gallery, daar stond deze ook tussen. Prachtig!quote:
Er zijn veel te veel mooie gitaren (helemaal als je, zoals ik, niet echt merken/modeltrouw bent).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zat, dankzij Witchfynder, me weer eens te vergapen op die projecten in de Customer Gallery, daar stond deze ook tussen. Prachtig!
QFT.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zijn veel te veel mooie gitaren (helemaal als je, zoals ik, niet echt merken/modeltrouw bent).
What a beauty!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef The_Dean het volgende:
Zo wil ik ook wel aan de strat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt!quote:
Mits het hout zich er voor leent is het zonde om er verf overheen te gooien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja echt!
Begin dat [afgewerkte] houtlook steeds meer te waarderen. Dit is schitterend
De 'oude'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:53 schreef brother52 het volgende:
Klinkt inderdaad als een los contactje. Als je een soldeerbout hebt en niet te lomp bent is het goed zelf te doen.
Welke is het trouwens geworden?
Whehe, ideaal... de ene hobby bekostigen met de anderequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, hard op weg naar een nieuwe gitaar
[ afbeelding ]
Doe je goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, hard op weg naar een nieuwe gitaar
[ afbeelding ]
Ja, contacten op je switch even hersolderen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:50 schreef m0ridin het volgende:
Vanochtend een (tweedehands) gitaar opgehaald, een blade strat... Daar werd ie gedemonstreerd en alles prima, kon er zelf ook ff mee klooien... Alles ok. Nu net valt het middenelement uit (of het geluid komt er heel zacht uit).
In het begin kwam het terug bij wat wiebelen van de 5-way schakelaar maar dat lijkt steeds minder goed te werken. Maar lijkt me een contact wat niet helemaal lekker zit oid?
Beetje jammer wel, was ook 2 uur reizen dus 'even terug' is ook niet helemaal ideaal. Heb de verkoper er ook over gemailed iig maar klinkt dit als iets wat eenvoudig (zelf, voor een nitwit) te fixen is?
Geldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Doen 110 mensen mee, zijn nu bij de laatste 16Nummer 1 t/m 10 wint. 10 uiteraard minder dan 1
En sta nu eerste
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ken die achtergrond trouwens
Heb hem zelf ook ergens in de shuffle staan
Dat is zuur. Met een mooie flush kun je wel een gokje wagen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
FFFUUUUU
[ afbeelding ]
Eruit met een hoogst mogelijke Flush tegen een Full HouseToch 150,- gewonnen nog.
Auw.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
FFFUUUUU
[ afbeelding ]
Eruit met een hoogst mogelijke Flush tegen een Full HouseToch 150,- gewonnen nog.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
FFFUUUUU
[ afbeelding ]
Daar kun je wel een mooie Stagg voor ophalen denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
FFFUUUUU
[ afbeelding ]
Dat is precies wat ik wou typenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar kun je wel een mooie Stagg voor ophalen denk ik
Maar toch leuk meegenomen!
Onze nieuwe last-minute bassist speelt op de Stagg bas van mijn broertje, omdat-ie zelf geen bas heeft. Dus het moet wel goed zijnquote:
Onze bassiste is ook begonnen op een Stagg. Gelukkig snel wat anders gehaald, maar het is zeker wel OK spul soms. Maar vaker niet dan welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Onze nieuwe last-minute bassist speelt op de Stagg bas van mijn broertje, omdat-ie zelf geen bas heeft. Dus het moet wel goed zijn
Dat is altijd wel nasty ja... kom je zo ver is het alsnog (relatief) weinig. Wat waren de prijzen voor de top 3? Maar alsnog congratzquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
|Thnx
Maar dit doet wel pijn, het had een hoop meer kunnen/moeten zijn eigenlijk
Nummer 1 was 600 nogwat ofzo. Dus dan is het wel balen. Als ik deze had gewonnen was ik in ieder geval bijna zeker wel tot de 300,- gekomen :dquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:55 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Dat is altijd wel nasty ja... kom je zo ver is het alsnog (relatief) weinig. Wat waren de prijzen voor de top 3? Maar alsnog congratz
En jij komt hier alleen maar om te stoken, dus voor mijn part mag je wel een eind opflikkeren.quote:
en de iceman dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onze bassiste is ook begonnen op een Stagg. Gelukkig snel wat anders gehaald, maar het is zeker wel OK spul soms. Maar vaker niet dan wel
Maar, ik heb weinig recht van spreken, heb een zelf een Hartke startpakketbas
Daar mag hij alleen maar naar kijken.quote:
In beslag genomenquote:
Jaquote:
Inderdaad. Het lukt nu al een stuk vlotter.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Dat maakt het toch veel makkelijker? Als je je vinger loslaat om de 1 dan weer te spelen, staat die al klaar en hoef je niet te gaan klooien. Gitaarspelers zijn lui: Je moet zo min mogelijk bewegen en schuiven om je doel te bereiken.
Maakt niet zoveel inderdaad uit maar houtlijm is toch het beste imho. Mijn gitaar is af. Ik zal nog wel een geluidsopname posten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ook prima. Snaren houden hem wel op zijn plek, je zou bijna nog een prittstift kunnen pakken.
Laatst een gelijmd met een drupje Loctite secondelijm. Werkt perfect.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:38 schreef Z het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel inderdaad uit maar houtlijm is toch het beste imho. Mijn gitaar is af. Ik zal nog wel een geluidsopname posten.
Boss TU2 (of 3 inmiddels geloof ik) is erg degelijk.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:11 schreef Amoeba het volgende:
Wat is 'n goed elektronisch stemapparaat? Vintage V6 met 'n Cube 20x dus.
Voor thuis is zo'n pedal tuner best prijzig. Er zijn een hoop goedkopere voor een tientje die ook gewoon goed werken. Aangezien je net je eerste spul hebt aangeschaft is zo'n degelijke stage tuner niet echt nodig en kan je daar best op besparen.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:11 schreef Amoeba het volgende:
Wat is 'n goed elektronisch stemapparaat? Vintage V6 met 'n Cube 20x dus.
Zou opzich wel leuk zijn voor thuis...quote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
JA precies, zou me niks verbazen.
Zou iemand hier teovallig interesse hebben in een Line 6 spider valve 2x12?
[ afbeelding ]
Die is morgen hier.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep werkt gewoon goed hier. Hoef je ook geen kabel op aan te sluiten of ietsDoet gewoon wat ie moet doen en eventueel voor in de toekomst kan je hem ook gebruiken voor je akoestische gitaar.
Daarnaast heb je vast een smartphone, daarvoor kan je ook een tuner downloaden als app. Werkt best okee, dus tot die tijd dat je dat ding binnen hebt kan je dat ook wel gebruiken
Heldquote:Op maandag 14 januari 2013 18:52 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Druk eens op het knopje waar 'tuner' bij staat dan...
Leukquote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen geldquote:Op maandag 14 januari 2013 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met footswitch en op maat gemAakte flightcase
hoeveel moet het eigenlijk kosten?quote:Op maandag 14 januari 2013 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Met footswitch en op maat gemAakte flightcase
Nou, dan gebruik ik het gitaristen forum eens op een fatsoenlijke manier, stel ik een normale vraag, krijg ik dit.. steek jij dan inderdaad die Line 6 van je maar in je reet. Arrogante kwal.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Al steek je hem in je reet. I don't care... at all
Nee, mensen uitschelden helpt niet dat weet ik, maar ik stel nu gewoon even een normale vraag, vraag om advies.. omdat ik weet dat julie hier meer verstand van gitaren hebben dan ik....quote:Op maandag 14 januari 2013 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
En mensen uitschelden helpt denk je ?
Ik vind het ook zo'n arrogante kwal! Laatst dacht ik Dribbel te zien lopen op Rotterdam CS op 30 meter afstand en dan zegt hij niet eens gedag!quote:
Brother, het is toch niet meer dan normaal dat als ik hier iets normaal vraag ( Omdat ik weet dat julie er meer verstand van hebben) en ik krijg zo`n antwoord terug, dat ik dan uit m`n slof schiet? of niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef brother52 het volgende:
Ik was van plan om een normale reactie te geven maar als je zo reageert op anderen, vergeet het dan maar...
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo'n arrogante kwal! Laatst dacht ik Dribbel te zien lopen op Rotterdam CS op 30 meter afstand en dan zegt hij niet eens gedag!.
\quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo'n arrogante kwal! Laatst dacht ik Dribbel te zien lopen op Rotterdam CS op 30 meter afstand en dan zegt hij niet eens gedag!.
Jij scheld mij nu ook uit... dus je noemt mij nu sneu.. maar mij uitschelden, maakt jou dat dan ook niet een "sneue Tyfeslijer" ?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Weetje wat het probleem is, ik heb je talloze keren geholpen met shit waar je niet uit kwam. Daarbij heb ik zelf de moeite genomen filmpjes voor je te maken om dingen voor te doen. Geen bedankje kon er vanaf. En bijna al het advies deed je niks mee. Dat is natuurlijk al te treist voor woorden. En geef me 1 reden waarom ik dan nog tijd zal steken in advies voor je.
En als je me dan ook nog gaat uitschelden ben je gewoon een sneue tyfeslijer.
Nee.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Brother, het is toch niet meer dan normaal dat als ik hier iets normaal vraag ( Omdat ik weet dat julie er meer verstand van hebben) en ik krijg zo`n antwoord terug, dat ik dan uit m`n slof schiet? of niet?
Jep, ik ben er weer klaar voor!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij ook weer terug om te stoken Menno? Gezellig![]()
En je hebt al je krediet hier al lang verspeeld.quote:
Ik denk niet dat het normaal is, en ik geef toe dat mijn reactie ook véélste overdreven is.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jep, ik ben er weer klaar voor!
Maar ik zag de titel van het topic en dacht even kijken hoe lang het nu gaat duren. Ik had je eerlijk gezegd langer gegeven. Ik dacht nou over een topic of 4 komt onze Bradster wel weer terug! Had nooit verwacht dat je het einde van het topic niet eens zou halenWat een heerlijke comeback trouwens! Gelijk haten op de mensen waarvan je hulp wilt, gelijk zielig doen, heerlijk! Mooiste is nog dat je denkt dat het normaal is
![]()
Wauw wat een mannetje!
Hulp gezocht? Kom op zeg, ik ben geen TBSer en ik heb nou ook weer niet zulke extreme problemen...quote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef -Menn0- het volgende:
Braddie my boy, al hulp gezocht? (Iets wat ik je een jaar geleden al heb aangeraden?)
Ja! Grote kans dat je me op Rotterdam CS tegenkomt, want ik woon er vlak achter en moet er toch doorheen als ik met de trein ga of de stad inquote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
\ja!
Ik dacht echt in een splitsecond, hey wie zag ik net. Ehhh geen idee. En toen later van oh het was Daan. Of toch niet, ah zal wel niet![]()
Ben ik wel met je eens, wat ik net ookal melde was dat ik gewoon té overdreven reageerde, Dribbel mijn excuses. Maar alle irritatie floepte er even in een keer uit, ik had mezelf in moeten houden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
En je hebt al je krediet hier al lang verspeeld.
Dribbel is 1 van de weinigen die je (waarschijnlijk ook nog tegen beter weten in) nog wilde helpen met tips en zo. Als je dan zo op hem gaat reageren, vraag je er gewoon zelf om.
Ja ik kom er ook bijna iedere dagquote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja! Grote kans dat je me op Rotterdam CS tegenkomt, want ik woon er vlak achter en moet er toch doorheen als ik met de trein ga of de stad in.
Ik dacht "zo, wat heeft hij een hip kapsel gekregen".
Ok Bradquote:Op maandag 14 januari 2013 21:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hulp gezocht? Kom op zeg, ik ben geen TBSer en ik heb nou ook weer niet zulke extreme problemen...
Ahh, ik heb een bijnaam.. Doe toch eens volwassen man Hoe oud ben je 26 of zo? ik ben geen jochie van 14....quote:Op maandag 14 januari 2013 21:40 schreef -Menn0- het volgende:
Maar goed aangezien flappie er toch weer is, ga ik er weer vandoor! Kom rond de 600 nog wel een keer checken! mzzl
Binnenkort verhuis ik naar de straat direct achter CS. Dan ben je welkom om een biertje te komen doenquote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik kom er ook bijna iedere dag
M'n haar is al jaren hetzelfdewaarschijnlijk regende het gewoon hard
[off-topic]quote:Op maandag 14 januari 2013 21:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik kom er ook bijna iedere dag
M'n haar is al jaren hetzelfdewaarschijnlijk regende het gewoon hard
Excuses absoluut niet geaccepteerd.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, wat ik net ookal melde was dat ik gewoon té overdreven reageerde, Dribbel mijn excuses. Maar alle irritatie floepte er even in een keer uit, ik had mezelf in moeten houden.
Ok.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Excuses absoluut niet geaccepteerd.
Misschien wat camera`s laten draaien. Kunnen we de eerste Fok Realitysoap een feit laten worden.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit topic heeft net zoveel drama als een gemiddelde aflevering GTST
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:44 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[off-topic]
Ik zat vanmiddag even dit topic te lezen met mijn zoontje van 3 naast me. Zegt 'ie bij het zien van jouw avatar: hee! dat is dribbel! met een gitaar!
Ik ken Dribbel alleen als jou, de user, niet als cartoon, dus het klonkt net of 'ie jou kende![]()
Ok, je had er bij moeten zijn, maar ik moest keihard lachen.
[/off-topic]
Proveniers dinges? Dus je gaat steeds een stapje dichter naar het station ?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Binnenkort verhuis ik naar de straat direct achter CS. Dan ben je welkom om een biertje te komen doen![]()
.
Nee, Stationsdingesquote:Op maandag 14 januari 2013 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Proveniers dinges? Dus je gaat steeds een stapje dichter naar het station ?![]()
Waar zit je nu dan ?
Belachelijk, logisch dat je gaat verhuizenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, Stationsdinges. Ik zit nu verder Blijdorp in.
Toen ik het kocht woonde ik 2 minuten van CS af. Nu met de nieuwe uitgang 4 minuten. Verdubbeling van mijn reistijd, man!.
Nice! Ik heb btw wel zo'n voorgevoel dat vrienden die hun nachttrein missen dan bij mij gaan aanbellenquote:Op maandag 14 januari 2013 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Belachelijk, logisch dat je gaat verhuizen
Maar ik ben altijd wel in voor een biertje uiteraard
Dat is die oude bassist van TLFG, toch?quote:Op maandag 14 januari 2013 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja een vriend van me woonde in de Proveniersstraat. Ik deed altijd hetzelfde als ik die trein miste
Hangt van de staat af natuurlijkquote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef Braddie het volgende:
Ik zou hier niet meer posten, dat weet ik.. dus ik verbreek het wéér.
Maar dit gaat om het kopen van een gitaar.
Er is mij een Epiphone Riviera P93 Custom aangeboden voor 300 euro, gaat om een Cherry kleurige.
Nou is mijn vraag, is dit een goede prijs hiervoor?
Ik richt me even tot Dribbel/Brother/Guitarist en Dean
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 januari 2013 22:12 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zit vandaag precies 10 jaar op Fok!![]()
Zit een hoes bij, intonatie was niet top volgens de verkoper maargoed dat maakt de gitaar niet meteen onbespeelbaar, lijkt mij dat het zelf op te lossen isquote:Op maandag 14 januari 2013 23:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt van de staat af natuurlijk
Maar lijkt me geen gekke prijs ansich. Koffer/hoes erbij?
Ken dat ding niet persoonlijk, maar een hollowbody met P90 lijkt mij een prima rockmachine
Jaa, dat is prima zelf te doen!quote:Op maandag 14 januari 2013 23:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit een hoes bij, intonatie was niet top volgens de verkoper maargoed dat maakt de gitaar niet meteen onbespeelbaar, lijkt mij dat het zelf op te lossen is
Maargoed, jij zegt dat het wel wat is voor 300 euro? Hij ging nog even zijn andere bod afwachten en als dat niks zou worden mocht ik hem overnemenquote:
Gefeliciteerd met Zakk Wylddequote:Op maandag 14 januari 2013 23:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Tevens is Zakk Wyldde jarig
Het is echt een hele gave gitaar jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:08 schreef The_Dean het volgende:
Monster van een gitaar, hij heeft gelijk.
Precies wat de muziek van Bieber nodig heeft.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:08 schreef The_Dean het volgende:
Monster van een gitaar, hij heeft gelijk.
Nu nog dat overdreven studio / productie geluid op laten bokkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Precies wat de muziek van Bieber nodig heeft.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit bewust heb geluisterd naar de muziek van Bieber. Zijn reputatie / imago is voor mij genoeg reden om het links te laten liggen. Hoewel ik gladde pop op z'n tijd best kan waarderen, trouwens. Katy Perry mag van mij bv wel blijven.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nu nog dat overdreven studio / productie geluid op laten bokken
(Z`n live band staat echt als een huis, dat moet hij ook in de studio gebruiken, word z`n muziek beter van)
Die is dan ook heel wat aangenamer om naar te kijken wel...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit bewust heb geluisterd naar de muziek van Bieber. Zijn reputatie / imago is voor mij genoeg reden om het links te laten liggen. Hoewel ik gladde pop op z'n tijd best kan waarderen, trouwens. Katy Perry mag van mij bv wel blijven.
Tofquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet de 31ste de studio in. Wheeeeelp!
Wel heel vet.
Zo ging het in het begin hier ook, had zoiets van meh.. Zo`n jong gastje, wereld ligt aan z`n voeten, hordes gillende meiden etc etc.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit bewust heb geluisterd naar de muziek van Bieber. Zijn reputatie / imago is voor mij genoeg reden om het links te laten liggen. Hoewel ik gladde pop op z'n tijd best kan waarderen, trouwens. Katy Perry mag van mij bv wel blijven.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:31 schreef genakt het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
gvd is dat kutjoch nu alweer terug awhhawhawhawhawh
Fuck yeahquote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:25 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet de 31ste de studio in. Wheeeeelp!
Wel heel vet.
Hij is net een blauwmaandag artiest, en nu al een docu?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo ging het in het begin hier ook, had zoiets van meh.. Zo`n jong gastje, wereld ligt aan z`n voeten, hordes gillende meiden etc etc.
Toen ging ik die documantaire kijken Never Say Never en ik ben sindsdien van dat hele vooroordeel af eigenlijk, de muziek is qua productie echt super glad, maar live is het te gek (En hij kan nog best goed gitaarspelen trouwens)
(Katy Perry mag inderdaad wel blijven ja. Carly Rae Jepsen ook zolang ze geen Call Me Maybe meer uitbrengt D:)
2 docu`s Eentje over hoe hij zeg maar is begonnen.. en nu ook nog een over zijn "Believe" tournee.. word hij 2 maanden gevolgd...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij is net een blauwmaandag artiest, en nu al een docu?
Katy Perry
Dat is waar.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:54 schreef The_Dean het volgende:
Zo zie je maar, zolang je een goede marketingmachine achter je hebt is talent overbodig.
Nee ok, daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef The_Dean het volgende:
Een aantal instrumenten half beheersen zegt echt helemaal niks. Dat maakt je absoluut geen goede artiest.
Ik kan ook wel een paar dingen spelen, maar ben nog nooit verder gekomen dan 30 mensen en een paardenkop [letterlijk]
Neequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef Metalfreak het volgende:
Sjezus, schopje PUB dan maar?
Justin Bieber gaan goedpraten hier![]()
![]()
Dribbel_: is dit nu 14 van 15?
Wat zou je er voor vragen ?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zal het zo rond de 650-700 worden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat zou je er voor vragen ?
Absurd eigenlijk...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:17 schreef Amoeba het volgende:
http://tabs.ultimate-guit(...)chasing_cars_tab.htm
Dit is echt te damn easy om te spelen.
Iets te veel voor het beperkte budget, hopelijk vind het een goede bestemming.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het zo rond de 650-700 worden.
De amp zelf zat op 900, het pedaal ook iets van 140 en de flightcase zou ik niet durven zeggen eigenlijk zo.
Seriously dude, we don't give a fuck.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:26 schreef Braddie het volgende:
Ben nu langzaam maar zeker deze solo aan het leren.
guitar solo:
|----------|------18--------------18----------------|
|-13-14-15-|----------------------------------------|
|----------|----------------------------------------|
|multitrack backing:
|----------|-11-------------------------------------|
|----------|-12--------12___b13--------10---9-10--7-|
|----------|-13--------14___b15--------12--11-12--8-|
|----------|-----------16___b17--------13--12-13-10-|
|-----------15----15-------------------------__----------------------------------15--16-18-b20--b20--b20|
|--------------18-----------------------b20_rbr18p16-15--16-18---------15-16--18------------------------|
|---------------------------------------------------------------15-17-----------------------------------|
|-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|-------------------------------------------------------------------------------------------------------|
|
|-------------------------------------------|
|----------------------11-10-11---13__/16---|
|12-11-12--------------12-11-12---13__/15---|
|13-12-13--------------12-11-12---16--------|
|15-14-15-----------------------------------|
|---x-----------------------------15-15---------------------15----|
|-x------------15-___________-----------------------b20--18-------|
|----------16-----17b19r17p16-17----------------------------------|
|-------17--------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------------------------------|
|-----------------------------------------Wah-Wah-----------------------|
|----------------------------------------->>>><<<<----------------------|
|--------------12__\11__\10__\8-----------12-11-12----------------0/----|
|-13___\12-----12__\9___\6___\5-----------12-11-12----------------/0----|
|-15___\14--------------------------------13-12-13----------------------|
|-----------------------------------------------------------------------|
|----------------------------------6__/8--10__/11__/16__b18__r16----|
|-6__/8--9__/13__/18__b20__r18--------------------------------------|
|-------------------------------------------------------------------|
|
|--9_____________/13_______\9---------------------------------------|
|--------------------------------12________________13________/16----|
|-10_____________/13_______\10---12________________13________/16----|
|--8_____________/11_______\8----13________________14________/18----|
|----------------------________-------------
|-20r18p16---18__b21---18b20r18p16--18b21---|
|------------------------18---|
|-b20-------------------------|
|-------------18-17brp15------|
|-----------------------------|
|
|--------------------/18------|
|--9__/13__/16__/20_-/20------|
|-10__/13__/17__/20_-/20------|
|-10__/15__/18__/22_----------|
Mijn god wat is dit een vervelende solo zeg.
Maar wel reageren?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:29 schreef guitarist het volgende:
[..]
Seriously dude, we don't give a fuck.
Dit klopt niet. Die gaat echt veels te snel voor dat nummerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk...
U2 scoort een wereld hit met Elevation, en dat zijn in totaal 2 noten. (Het intro dan.. Die solo is qua slag nog best lastig)
e|-------------------------------------------------|
B|-------------------------------------------------|
G|-------------------------------------------------| x 7
D|-------------------------------------------------|
A|--7-7-7-7-7-7----7-7-7-7-7-7---------------------|
E|--7-7-7-5-5-5----7-7-7-5-5-5---------------------|
Klopt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Die gaat echt veels te snel voor dat nummer
Sla je die 7/5 tegelijk aan of omstebeurt? Dit klinkt hier echt nergens naarquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt.
Infeite is het maar 1x die 7/5 en een keer die 7/7 en dat dan een keer of... naja, 8 achter elkaar? zoals ik hem speel.
Maar het kan zijn dat die tab voor een acoustische is bedoelt, zoals The Edge zelf al aangaf met een troll face "Ja, dit is een toffe riff voor een acoustische gitaar"
Tegelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sla je die 7/5 tegelijk aan of omstebeurt? Dit klinkt hier echt nergens naar
Hoe bedoel je 2x?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tegelijk.
zoals het daar staat, maar dan 2x.
Zoals dit: vanaf 0:10
Ja, zo iets is hetquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 2x?
A 7-7-7-7
E 7-7-5-5
und sofort?
Tofquote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, zo iets is hetBen zelf te lui om hem nu te spelen. Hij word trouwens niet op A/E gespeeld maar op A en D snaar.
Jij weet dat vast wel. Ik heb hier Guitar Pro 6 en een degelijke microfoon. Is de standaard tuning van een gitaar (EADGBe) ook wel E3-A3-D4-G4-B4-E5? Dus als ik E5 aanklik dat ik dus de hoge E-snaar stem?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof![]()
Wanneer gaan jullie nou eens aan dat album beginnen?
Apart... ik heb hem op A/D geleerdquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Deze vent speelt 'm op A/E. En 7-5-7-5-7-5.
Ha, andere band!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof![]()
Wanneer gaan jullie nou eens aan dat album beginnen?
Dat is toch gewoon de solo zoals hij hem ook op het album speelt?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:23 schreef swekdolfijn het volgende:
3:50 - 4:20 tabs?kan ze niet vinden
![]()
E3? D4? Geen idee waar je het over hebt. Gebruik guitar pro verder ook niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij weet dat vast wel. Ik heb hier Guitar Pro 6 en een degelijke microfoon. Is de standaard tuning van een gitaar (EADGBe) ook wel E3-A3-D4-G4-B4-E5? Dus als ik E5 aanklik dat ik dus de hoge E-snaar stem?
Dit klopt .quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
E3? D4? Geen idee waar je het over hebt. Gebruik guitar pro verder ook niet.
Maar volgens Tuxguitar lijkt het wel kloppen.
Gewoon onthouden dat de 3e boventoon (boven de 5e fret) van de A 440 Hz moet zijn (in concertstemming ten minste). Een losse A is dan 110 Hz als ik het goed heb en aan de hand daarvan de rest stemmen op boventonen. Dat vind ik nog altijd de beste manier om het goed te doen.
Met die band laten jullie er ook geen gras over groeien.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ha, andere band!
Die ene hopelijk dit jaar.
Nee, lekker doorpakken! Clip erbij en alles.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met die band laten jullie er ook geen gras over groeien.
Welke studio trouwens?
Geen idee, even navragen morgenquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nice! Welke studio? Welke band?
Ik ookquote:
Tofquote:Op woensdag 16 januari 2013 00:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee, even navragen morgen
Mijn nieuwe band, Black No.1.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:53 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Tofis er al iets te horen op den youtubez oid?
Klassiekersquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:08 schreef Svyatagor het volgende:
We gaan weer karaokerocken binnenkort. Studeer nu Even Flow in van Pearl Jam. En No one Knows van QOTSA. En Everlong. En ... en ... nog weel meer.
Tof spul! Zal het eens even nachecken en kijken of ik misschien die Blackstar van je kan overnemenquote:
Doe je aan inruil?quote:
Ja voor geld!quote:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja voor geld!
Speel echt nooit meer elektrisch en heb een prima akoestische gitaar dus nee sorry geen inruil.
Snel gaan sparen/nier verkopen!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
die blackstar is wel interessant, maar beetje blut
sparen? hoe? opleiding beetje duur, niet genoeg tijd om meer te werken... helaas, zal nog wel nog 2 jaar duren ben ik bang...quote:
Helaas nog niet. TeleluvR wel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:51 schreef Witchfynder het volgende:
Iemand weleens op de Musikmesse geweest? Ik overweeg dit jaar te gaan en combineren met gewoon een weekendje Frankfurt.
Klinkt lekker inderdaadquote:
Hahaha. Grappig! Die heb ik nog geen een keer voorbij zien komen op Facebook!quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is er ook zo een:
[ afbeelding ]
Beter oplettenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hahaha. Grappig! Die heb ik nog geen een keer voorbij zien komen op Facebook!
Zal ik doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zal ik doen.Weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Natuurlijk wel, was die kneus zijn eigen stomme schuld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Daar mogen we eigenlijk niet om lachen hè?
Van wie niet?quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:52 schreef guitarist het volgende:
[..]
Daar mogen we eigenlijk niet om lachen hè?
Dat soort zwarte humor moet gewoon kunnen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef guitarist het volgende:
Van de koningin. Groetjes uit Zwitserland btw...
Tour gaat lekker?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:00 schreef guitarist het volgende:
Van de koningin. Groetjes uit Zwitserland btw...
Ben wel redelijk geinteresseerd!quote:
Hij kan heel hard, maar op laag volume klinkt hij ook prima. Hij staat bij mij ook op m'n slaapkamer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:40 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Ben wel redelijk geinteresseerd!
Enige waarover ik twijfel is dat ik alleen plaats heb op mijn slaapkamer. Ik wil graag een toffe buizenversterker, maar ik vraag me af of zo'n HT5 niet heel snel veel te hard gaat, en dat hij niet echt zacht kan.
Maar jij gebruikt hem niet, dus dat is geen eerlijke vergelijkingquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:07 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hij kan heel hard, maar op laag volume klinkt hij ook prima. Hij staat bij mij ook op m'n slaapkamer.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:58 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt hem niet, dus dat is geen eerlijke vergelijking
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:58 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt hem niet, dus dat is geen eerlijke vergelijking
Gaaf!, Welke instrumenten/effects ga je gebruiken? Ben zelf énorm gesteld op B4II van hun.quote:
Ik heb nog geen idee, waarschijnlijk probeer ik een piano en een synth plugin, ga ik ff spelen, ben ik het weer zat en ga ik weer gewoon gitaar spelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gaaf!, Welke instrumenten/effects ga je gebruiken? Ben zelf énorm gesteld op B4II van hun.
Haha, ik raad je Massive aan, en FM8. Dat zijn toch wel juweeltjes. En qua piano plugins ben ik zeer te spreken over Vintage Organs (die B3 clone is killer) en Alicias Keys (Tóch wel een van de beste Yamaha Samples die er te vinden is)quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, waarschijnlijk probeer ik een piano en een synth plugin, ga ik ff spelen, ben ik het weer zat en ga ik weer gewoon gitaar spelen![]()
Ze hadden het op een SSD moeten leveren. Ik weet hoe lang het duurt... en vervolgens gebruikte ik er zo goed als niks vanquote:
Ja datzelfde zal hier gebeuren waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ze hadden het op een SSD moeten leveren. Ik weet hoe lang het duurt... en vervolgens gebruikte ik er zo goed als niks van
Lang leve de SSD hé?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik ben er bekend mee, mooi spul
Waarschijnlijk ben ik eerst uren zoet met alles installeren
Wat is er met een SSD?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lang leve de SSD hé?(Moet er nogsteeds ooit een áanschaffen
)
Herkenbaar, óoit eens 150+ freeware plugins gedownload (Echt 2 weken mee bezig geweet te kijken wat allemaal tof zou zijn) en vervolgens maar 5 plugins gebruiktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:43 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ze hadden het op een SSD moeten leveren. Ik weet hoe lang het duurt... en vervolgens gebruikte ik er zo goed als niks van
Dan gaat het allemaal net wat sneller haha.quote:
Op een SSD leveren zou voor heel veel mensen natuurlijk weer nergens op. Ben al blij dat het op een schijf staat ipv tig dvdtjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan gaat het allemaal net wat sneller haha.
Wat CL al zei, ze hadden het moeten leveren op een SSD (Mag je trouwens voor dat geld ook wel verwachten toch? 1200 euro zag ik staan op GoogleMijn God.
hmm.. ja ok dat is zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op een SSD leveren zou voor heel veel mensen natuurlijk weer nergens op. Ben al blij dat het op een schijf staat ipv tig dvdtjes
Wat lul je danquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
hmm.. ja ok dat is zo.
Het is 180+ GB toch of iets dergelijks? als het dan op dvdtjes zou komen zou je echt 20 dvd`s krijgen of zo
Dan is het wel prettig dat het maar 1 schijf is ja.
Naja, misschien weer een stomme lul actie van me hoorquote:
En hoe wou je die SSD op een laptop aansluiten ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja, misschien weer een stomme lul actie van me hoorMaar ... het word nu op 1 schijf geleverd toch? Daarmee bedoel je op een normale (Ik neem aan externe) 7200RPM hardeschijf? Als ze het nou op een SSD zouden leveren zou dit niet zoveel gezeur op leveren (Zit net te googlen, en het installeren duurt gemiddeld 4 uur?!) aangezien een SSD gemiddeld 4-6x zo snel is meen ik. Dus dan zou het met laten we zeggen een klein uurtje allemaal al geinstalleerd kunnen zijn i.p.v 4 uur (Wat ik lees)
Oohquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En hoe wou je die SSD op een laptop aansluiten ?
Ik gebruik geen laptop, dat zeg ik toch niet. En hoe wou je even snel een SSD op je computer aansluiten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
OohSorry Dribbel daar heb ik overheen gelezen blijkbaar? Ik wist niet dat je een laptop gebruikte.. Excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |