Klinkt lekker.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Doe mij dr ook 1
Ow shit telefoon... Wie kan nieuwe openen?
Klopt... M'n macbook doet vaag..quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Filmpje is alleen niet synchroon.
Ik wil meer info, kan mobiel zo ff niks vinden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen die zo'n ding wilt, stuur me even een PM dan zal ik morgen kijken of ik iets kan regelen.
Als je op fok kan posten dan kan je toch ook wel dat ding door google heen gooien? Ik heb er geen ervaring mee geen idee of het kut is of goed spulquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil meer info, kan mobiel zo ff niks vinden.
PMquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen die zo'n ding wilt, stuur me even een PM dan zal ik morgen kijken of ik iets kan regelen.
OSX?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan het regelen voor jullie. Maar hoorde dat het een XP interface is. Geen idee of die werkt met vista/7
Cool, PM gestuurd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb het even met de bassist van m'n band gechecked hij heeft die interface ook meegenomen. Hij heeft Windows 7 en heeft hem aangesloten en hij krijgt gewoon signaal binnen en hij speelt gewoon ook al z'n geluid/muziek af dus dat werkt prima, hij heeft het alleen nog niet kunnen testen met recording software. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het dan gewoon zou moeten werken.
100% garantie kan ik dus niet geven, maar daarnaast is het ook weer geen geld.
Omdat het voor zo'n prijs is kan ik niet online het op de webshop gooien maar zal ik apart voor jullie een factuur aanmaken welke dan vooraf betaald moet worden door een overboeking. Dus degene die er 1 willen hebben.
Stuur even een PM met welke je wilt (usb/firewire) en je naam en adres gegevens. Dan zal ik het voglende week regelen.
Het zal 20 euro worden inc verzendkosten.
Wijsvinger 1 , ringvinger 3 , pink 4quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Amoeba het volgende:
{---------------------------------------------------------------------------}
{---------------1-0------------------1-0----------------1-0-------------}
{--1-1-3-1-4-1----------1-1-3-1-4-1--------1-1-3-1-4-1--------)
Ik probeer deze tab te spelen, de Peter Gunn Theme. Zo'n relatief eenvoudige riff van The Blues Brothers. Maar bij de overgang van fret 1 naar fret 3, moet ik dan fret 3 indrukken met dezelfde vinger als waarmee ik 1 indruk? En 4? Of moet dat met resp vinger 2 en vinger 3?
Wat ik nu doe is 1 met mijn wijsvinger, en 3 en 4 met mijn middelvinger.
Ik zou 1 wijs, 3 ring en 4 pink doen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Amoeba het volgende:
Ik probeer deze tab te spelen, de Peter Gunn Theme. Zo'n relatief eenvoudige riff van The Blues Brothers. Maar bij de overgang van fret 1 naar fret 3, moet ik dan fret 3 indrukken met dezelfde vinger als waarmee ik 1 indruk? En 4? Of moet dat met resp vinger 2 en vinger 3?
Kan dat met gewone houtlijm?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:50 schreef BurnaBoy het volgende:
Gewoon weer vastlijmen. Of vastzetten met de druk van de snaren.
Niets raars iig.
Het is vast normaal in het begin dat je moeite hebt om je ringvinger en pink ver uit elkaar te houden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:18 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ik zou 1 wijs, 3 ring en 4 pink doen...
Ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is vast normaal in het begin dat je moeite hebt om je ringvinger en pink ver uit elkaar te houden?
Godverdomme moeilijk dit. Veuls te laat begonnen natuurlijk. Mocht ik later kinderen hebben, dan koop ik op hun vijfde verjaardag een gitaar voor ze en gaan ze beginnen. Geen geleuter.quote:
Haha, hoe oud ben je? Hier anderhalf jaar geleden begonnen en ben nu 35... Maar in het begin lastig idd, blijven doorzetten. Kwestie van tijd (en opeens besef je dat je zonder al te veel problemen bewegingen maakt die je eerder voor onmogelijk hield, of dat dingen ineens een stuk soepeler gaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Godverdomme moeilijk dit. Veuls te laat begonnen natuurlijk. Mocht ik later kinderen hebben, dan koop ik op hun vijfde verjaardag een gitaar voor ze en gaan ze beginnen. Geen geleuter.
Aanstaande zondag vier ik mijn 19de verjaardag. Ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:26 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Haha, hoe oud ben je? Hier anderhalf jaar geleden begonnen en ben nu 35... Maar in het begin lastig idd, blijven doorzetten. Kwestie van tijd (en opeens besef je dat je zonder al te veel problemen bewegingen maakt die je eerder voor onmogelijk hield, of dat dingen ineens een stuk soepeler gaan)
Tuurlijk wel! Dat maakt het toch veel makkelijker? Als je je vinger loslaat om de 1 dan weer te spelen, staat die al klaar en hoef je niet te gaan klooien. Gitaarspelers zijn lui: Je moet zo min mogelijk bewegen en schuiven om je doel te bereiken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:13 schreef Amoeba het volgende:
Het is frustrerend dat het eenvoudige basriffje al niet soepel loopt. Ik heb er steeds last van dat de spanning van de snaar afneemt als ik mijn vingers verplaats. Ik moet toch niet eerst de derde fret indrukken (noemen ze dit 'fretten'?) voordat ik de eerste loslaat?
Ik heb het destijds met constuctielijm gedaan. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit.quote:
Trouwens, 11314164 is veel mooier en ook makkelijker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Amoeba het volgende:
Hoezo is dat makkelijker? Dan ga je schuiven, veel makkelijker is om in je positie te blijven en evt. een klein barréetje leggen over de B-snaar.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, 11314164 is veel mooier en ook makkelijker.
Nouja, vooruit. Maar de laatste noot is volgens mij wel een Ab en geen A, dus dan moet je heen en weer. Ik vind op de E-snaar blijven makkelijker.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoezo is dat makkelijker? Dan ga je schuiven, veel makkelijker is om in je positie te blijven en evt. een klein barréetje leggen over de B-snaar.
Kan ook prima. Snaren houden hem wel op zijn plek, je zou bijna nog een prittstift kunnen pakken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik heb het destijds met constuctielijm gedaan. Volgens mij maakt het niet zo heel veel uit.
Deze meneer doet het ook met gewone secondenlijm
(4:00 mark) Rest van de serie is ook wel goed/interessant om te zien)
Haha, je plaatje is stuk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan ook prima. Snaren houden hem wel op zijn plek, je zou bijna nog een prittstift kunnen pakken.
[ afbeelding ]
kk, A beedoel ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, vooruit. Maar de laatste noot is volgens mij wel een Ab en geen A, dus dan moet je heen en weer. Ik vind op de E-snaar blijven makkelijker.
En trouwens: B-snaar?
Dit was mijn laatste berichtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:10 schreef Trollscience het volgende:
Voor de hoeveelste keer @TT?
Wat zijn trouwens goede distortionpedalen voor emo/hardcore? Een beetje zo'n dirty grungig geluid, voorbeeldje:
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef brother52 het volgende:
Dribbel, telt deze ook mee in je lijstje? Dan staan we nu op 12.
En de OP zelf dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef brother52 het volgende:
Oh hij leest nu toch niet mee zegt ie, maar ik heb genoeg moeite voor die jongen gedaan en nu blijf ik bij m'n punt dat het een pleuris zielige kut aandachttrekker is. Sad but true zoals de mooie plaat van Metallicaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:21 schreef brother52 het volgende:
Shit happensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
Overigens met mijn voet achter de band van m'n tele blijven hangen en nu een stuk verf ter grootte van een 5-centmuntje uit de lak
Alhoewel ik groot fan van de Blues Brothers ben [beste film ooitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:53 schreef Amoeba het volgende:
Ga naar een muziekzaak en probeer ze, makkelijkste manier om er achter te komen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:31 schreef Trollscience het volgende:
Heb eens even rondgekeken en er zijn een hoop pedalen van Behringer in een lagere prijsklasse. Klinken die uberhaupt nog een beetje of moet ik echt kijken naar bv. Boss?
Binnenkort eens naar Keulen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga naar een muziekzaak en probeer ze, makkelijkste manier om er achter te komen.
Probleem is dat ieder pedaal anders klinkt met iedere gitaar/versterker. Als je voor optredens vaker een andere versterker gebruikt is het kut. Ik heb pedalen gehad die met m'n eigen versterker heel vet klinken, maar die dan in combinatie met een andere amp weer super kut zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 12:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Binnenkort eens naar Keulen.
Die is inderdaad wel mooi!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef The_Dean het volgende:
Zo wil ik ook wel aan de strat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zat, dankzij Witchfynder, me weer eens te vergapen op die projecten in de Customer Gallery, daar stond deze ook tussen. Prachtig!quote:
Er zijn veel te veel mooie gitaren (helemaal als je, zoals ik, niet echt merken/modeltrouw bent).quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zat, dankzij Witchfynder, me weer eens te vergapen op die projecten in de Customer Gallery, daar stond deze ook tussen. Prachtig!
QFT.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zijn veel te veel mooie gitaren (helemaal als je, zoals ik, niet echt merken/modeltrouw bent).
What a beauty!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:32 schreef The_Dean het volgende:
Zo wil ik ook wel aan de strat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt!quote:
Mits het hout zich er voor leent is het zonde om er verf overheen te gooien.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja echt!
Begin dat [afgewerkte] houtlook steeds meer te waarderen. Dit is schitterend
De 'oude'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:53 schreef brother52 het volgende:
Klinkt inderdaad als een los contactje. Als je een soldeerbout hebt en niet te lomp bent is het goed zelf te doen.
Welke is het trouwens geworden?
Whehe, ideaal... de ene hobby bekostigen met de anderequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, hard op weg naar een nieuwe gitaar
[ afbeelding ]
Doe je goedquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, hard op weg naar een nieuwe gitaar
[ afbeelding ]
Ja, contacten op je switch even hersolderen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:50 schreef m0ridin het volgende:
Vanochtend een (tweedehands) gitaar opgehaald, een blade strat... Daar werd ie gedemonstreerd en alles prima, kon er zelf ook ff mee klooien... Alles ok. Nu net valt het middenelement uit (of het geluid komt er heel zacht uit).
In het begin kwam het terug bij wat wiebelen van de 5-way schakelaar maar dat lijkt steeds minder goed te werken. Maar lijkt me een contact wat niet helemaal lekker zit oid?
Beetje jammer wel, was ook 2 uur reizen dus 'even terug' is ook niet helemaal ideaal. Heb de verkoper er ook over gemailed iig maar klinkt dit als iets wat eenvoudig (zelf, voor een nitwit) te fixen is?
Geldquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Doen 110 mensen mee, zijn nu bij de laatste 16Nummer 1 t/m 10 wint. 10 uiteraard minder dan 1
En sta nu eerste
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:43 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ken die achtergrond trouwens
Heb hem zelf ook ergens in de shuffle staan
Dat is zuur. Met een mooie flush kun je wel een gokje wagen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
FFFUUUUU
[ afbeelding ]
Eruit met een hoogst mogelijke Flush tegen een Full HouseToch 150,- gewonnen nog.
Auw.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
FFFUUUUU
[ afbeelding ]
Eruit met een hoogst mogelijke Flush tegen een Full HouseToch 150,- gewonnen nog.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
FFFUUUUU
[ afbeelding ]
Daar kun je wel een mooie Stagg voor ophalen denk ikquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
FFFUUUUU
[ afbeelding ]
Dat is precies wat ik wou typenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar kun je wel een mooie Stagg voor ophalen denk ik
Maar toch leuk meegenomen!
Onze nieuwe last-minute bassist speelt op de Stagg bas van mijn broertje, omdat-ie zelf geen bas heeft. Dus het moet wel goed zijnquote:
Onze bassiste is ook begonnen op een Stagg. Gelukkig snel wat anders gehaald, maar het is zeker wel OK spul soms. Maar vaker niet dan welquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Onze nieuwe last-minute bassist speelt op de Stagg bas van mijn broertje, omdat-ie zelf geen bas heeft. Dus het moet wel goed zijn
Dat is altijd wel nasty ja... kom je zo ver is het alsnog (relatief) weinig. Wat waren de prijzen voor de top 3? Maar alsnog congratzquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
|Thnx
Maar dit doet wel pijn, het had een hoop meer kunnen/moeten zijn eigenlijk
Nummer 1 was 600 nogwat ofzo. Dus dan is het wel balen. Als ik deze had gewonnen was ik in ieder geval bijna zeker wel tot de 300,- gekomen :dquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:55 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Dat is altijd wel nasty ja... kom je zo ver is het alsnog (relatief) weinig. Wat waren de prijzen voor de top 3? Maar alsnog congratz
En jij komt hier alleen maar om te stoken, dus voor mijn part mag je wel een eind opflikkeren.quote:
en de iceman dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Onze bassiste is ook begonnen op een Stagg. Gelukkig snel wat anders gehaald, maar het is zeker wel OK spul soms. Maar vaker niet dan wel
Maar, ik heb weinig recht van spreken, heb een zelf een Hartke startpakketbas
Daar mag hij alleen maar naar kijken.quote:
In beslag genomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |