quote:
In de kroeg natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Waar gaat iedereen van hier de 20ste kijken? Gewoon thuis bankhangen of de kroeg in ?
quote:
Teach me master... hoe kom je daar tussen dan ? (neem aan dat je die snelkookpan in 020 bedoelt)quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
In de betonnen stink bak zelf.
Gewoon via via wat kaarten regelen natuurlijk. Mij zie je niet in 020, maar erg moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Teach me master... hoe kom je daar tussen dan ? (neem aan dat je die snelkookpan in 020 bedoelt)
Op de bank, weet alleen nog niet in welk huis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Waar gaat iedereen van hier de 20ste kijken? Gewoon thuis bankhangen of de kroeg in ?
En dat vraagt Rijkaard?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef FlorisRijkaard het volgende:
https://twitter.com/433NL/status/289363081887363072
Stem ff op De Vrij, anders allemaal joden in dat elftal!
Heb geen twitter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef FlorisRijkaard het volgende:
https://twitter.com/433NL/status/289363081887363072
Stem ff op De Vrij, anders allemaal joden in dat elftal!
quote:Bruins reist bijna 4000 kilometer voor proefperiode in Süper Lig
Donderdag, 10 januari 2013 om 15:01
Luigi Bruins is al acht maanden clubloos, maar mogelijk vervolgt hij zijn loopbaan in de Turkse Süper Lig. Elazigspor heeft de 25-jarige Rotterdammer uitgenodigd voor een proefperiode: hij mag zich in Antalya laten zien aan de technische staf van de club. Elazigspor staat momenteel zestiende in de nationale competitie.
Je moet dan ook niet mee willen werken aan zo'n "verkiezing", daarnaast is die site zelf ook echt tyfus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Heb geen twitter.
Hadden ze dan ook niet iets fatsoenlijks kunnen gebruiken?
Ik weet niet precies wat zijn eisen allemaal zijn maar blijf het toch wel vreemd vinden dat hij zelfs niet ergens in de eerste divisie is opgedoken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef PIETR het volgende:
Wat een weggooier die Bruins. Heeft best talent, maar hoe die daar mee omgaat
Slecht gebied qua infrastructuur en in Amsterdam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Overtoom niet wat voor ons?
Pelle zou maar geblesseerd rakenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.vi.nl/radio/23(...)&utm_campaign=nieuws
Goossens
twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 10-01-2013 om 16:52:47Nnbnnnn pntnntñthtntynt nJi reageer retweet
twitter:
twitter:
Koeman heeft teveel witte wijntjes gedronken samen met Blokland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Bless. BMI staat er trouwens ook op als je goed zoekt.
En:twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 10-01-2013 om 16:52:47Nnbnnnn pntnntñthtntynt nJi reageer retweet
twitter:twitter:?
Zou hem wel graag transfervrij willen zien komen, zeker gezien het feit dat Leerdam/Mokotjo vertrekken. Als backup voor Immers of Vilhena, samen met Singh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Overtoom niet wat voor ons?
Broekzak twitteren ofzo? bestaat dat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
En:twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 10-01-2013 om 16:52:47Nnbnnnn pntnntñthtntynt nJi reageer retweet
Die gaat deze winterstop al weg daar. Bosz heeft gezegd dat hij tot 1 februari niet speelt, om een transfer te forceren. En Feyenoord gaat echt geen transfersom op tafel leggen voor hem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat Overtoom onhaalbaar is, maar ik zou hem zo graag zien komen. Ik vind hem een geweldige voetballer die het niveau van Heracles al zeker ontgroeid is.
Hij staat volgens mij in de belangstelling van heel clubs. Hopelijk letten ze op bij Feyenoord
Schrijf Achabar niet af voor de vleugel, heeft er slechts 1 keer gespeeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Enige wat bij ons ontbreekt is een vleugelspeler die consistent speelt zoals Miyaichi toen
Cisse is geblesseerd en als die dat niet is, springt de bal steeds van zijn voet
Schaken, we kennen allemaal het broertje van Schaken grap
Achabar, te wisselvallig
Boetius, In hem zie ik nog de meeste potentie
Verhoek, heeft een erg goede voorzet maar mist snelheid en explosiviteit
In de toekomst zou een voorhoede met Manu en Boeitius mooi zijn en eventueel Achabar afhangend van hoe hij zich ontwikkelt
Manu, ik weet nog steeds niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Enige wat bij ons ontbreekt is een vleugelspeler die consistent speelt zoals Miyaichi toen
Cisse is geblesseerd en als die dat niet is, springt de bal steeds van zijn voet
Schaken, we kennen allemaal het broertje van Schaken grap
Achabar, te wisselvallig
Boetius, In hem zie ik nog de meeste potentie
Verhoek, heeft een erg goede voorzet maar mist snelheid en explosiviteit
In de toekomst zou een voorhoede met Manu en Boeitius mooi zijn en eventueel Achabar afhangend van hoe hij zich ontwikkelt
Krijg jij geld om het Belgisch voetbal te promoten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef bojan het volgende:
Club Brugge zal jullie eens tonen wat voetbal is zaterdag
Ik ben undercover gestuurd door Duchateletquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef portie het volgende:
[..]
Krijg jij geld om het Belgisch voetbal te promoten?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef bojan het volgende:
Club Brugge zal jullie eens tonen wat voetbal is zaterdag
Wij hebben 6 regeringen, over welke heb je het precies?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]jullie kunnen het amper eens worden over je regering, laat staan over een strak plan op t veld
Dit mist er nog bij Vilhenaquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 10-01-2013 om 18:57:29Ging wat fout met de telefoon! Nu diner met aantal investeerders en de business club #Feyenoord! Spelers vrije middag gehad @Feyenoord reageer retweet
Ik ook wel maar die krant ervoor kopen gaat me wat te ver, komt vanzelf wel naar bovenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:55 schreef OProg het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ud__over_Ajax__.html
Ben ook wel benieuwd naar het complete verhaal.
Daarom zet ik het ook neer in de hoop dat iemand het hele stuk hier neer gaat zetten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel maar die krant ervoor kopen gaat me wat te ver, komt vanzelf wel naar boven
Dat is nog grotere onzin dan in de Telegraaf staatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:07 schreef Pascalus het volgende:
In Amsterdam roepen ze ook dat ze daar het voorbeeld van een goede jeugdopleiding geven, maar wat ze daar doen is van Feyenoord gejat.
Laat ik het anders verwoorden. Feyenoord is al veel langer bezig met een goede jeugdopleiding dan Ajax, maar nu doet Cruijff of Ajax het uitgevonden heeft.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is nog grotere onzin dan in de Telegraaf staat
Wat en waar zegt Cruijff dat volgens jou dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden. Feyenoord is al veel langer bezig met een goede jeugdopleiding dan Ajax, maar nu doet Cruijff of Ajax het uitgevonden heeft.
Is dit beter? Gejat was een slecht gekozen woord.
Want Ajax heeft nooit goede spelers oogeleid ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Laat ik het anders verwoorden. Feyenoord is al veel langer bezig met een goede jeugdopleiding dan Ajax, maar nu doet Cruijff of Ajax het uitgevonden heeft.
Beter maar nog niet correct, Ajax had een goeie jeugdopleiding (opgezet door Cruijff) tot Van Gaal kwam, sinds vorig jaar weer terug naar de "Cruijff" manier van opleiden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is dit beter?
wel heel mooi, iedereen schelden en loos gaan en jij met je blije bakkes zitten juigen :Dquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat trouwens te denken. Zag in dit topic een aantal mensen die naar die sporthal toegaan de 20e. Maar stel Graziano peert in de 93e minuut de 0-1 de kruising in. Dan zou ik niet met een uitgestreken kop op m'n stoeltje kunnen blijven zitten
Ah oké. Over die oude tijd weet ik niet zo veel. Excuses.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter maar nog niet correct, Ajax had een goeie jeugdopleiding (opgezet door Cruijff) tot Van Gaal kwam, sinds vorig jaar weer terug naar de "Cruijff" manier van opleiden.
Heeft verder niks met Feyenoord te maken behalve dan het goede voorbeeld geven de laatste jaren
Ach ja die Derksen zegt wel eens meer watquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ah oké. Over die oude tijd weet ik niet zo veel. Excuses.
De onzin die ik zojuist verkondigde heb ik van Johan Derksen.
http://www.rijnmond.nl/sp(...)dopleiding-feyenoord
Volgens Derksen komt het huidige succes van Feyenoord ook doordat 'De opvolger van Beenhakker' wat geluk heeft gehad met twee spitsen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ah oké. Over die oude tijd weet ik niet zo veel. Excuses.
http://www.rijnmond.nl/sp(...)dopleiding-feyenoord
Cruijff is heilig in NL maar dat slaat nergens op. Als Cruijff iets zegt dan nemen veel mensen dat maar aan omdat het domme kuddedieren zijn. Cruijff praat veel onzin, hij heeft verstand van voetbal maar veel wat hij zegt slaat nergens op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vooral als het doelpunt ook echt geheel tegen de verhouding in isquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat trouwens te denken. Zag in dit topic een aantal mensen die naar die sporthal toegaan de 20e. Maar stel Graziano peert in de 93e minuut de 0-1 de kruising in. Dan zou ik niet met een uitgestreken kop op m'n stoeltje kunnen blijven zitten
Geldt voor WvH in iets mindere mate toch ook welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Cruijff is heilig in NL maar dat slaat nergens op. Als Cruijff iets zegt dan nemen veel mensen dat maar aan omdat het domme kuddedieren zijn. Cruijff praat veel onzin, hij heeft verstand van voetbal maar veel wat hij zegt slaat nergens op.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Volgens Derksen komt het huidige succes van Feyenoord ook doordat 'De opvolger van Beenhakker' wat geluk heeft gehad met twee spitsen.
twitter:jouracule twitterde op woensdag 09-01-2013 om 19:57:18Roy Makaay a fan of Pellè tells VI: "Technically he's better than everyone thinks." Pierre van Hooijdonk: "Guidetti was good, Pellè better." reageer retweet
Dat kloptquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geldt voor WvH in iets mindere mate toch ook wel
WvH is de messiasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geldt voor WvH in iets mindere mate toch ook wel
Ik heb het in het oude Olympisch een keer meegemaakt. Verlies na een 1-0 voorsprong door een doelpunt van Henke... het waren 10 schitterende minutenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zeg niksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het in het oude Olympisch een keer meegemaakt. Verlies na een 1-0 voorsprong door een doelpunt van Henke... het waren 10 schitterende minuten
Onbetrouwbare bron.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Gewoon heel droog een "HE VERDIKKIE", en dan weglopen, want dan val je niet op.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende keer weer gewoon met een vol uitvak erbij zijnquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:54 schreef rdwilbrink het volgende:
als je in die pisbak zit en Feyenoord scoort dan is het moeilijk om je in te houden idd
kan dr nu al niet op wachten, de sfeer tegen 020 thuis en uit is toch nergens mee te vergelijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:00 schreef rdwilbrink het volgende:
dat mag ik hopen van wel. Er wordt toch altijd wel wat geroepen bij die wedstrijd dus ja
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gewoon heel droog een "HE VERDIKKIE", en dan weglopen, want dan val je niet op.
Een ding kunnen ze wel...rennen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:13 schreef Grifte het volgende:
Godver nu al zenuwachtig voor volgende week, joden gaan eraan!
Van Persie en Been ook op de Toekomst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef rdwilbrink het volgende:
Rennen kunnen ze als de beste hahahahahahahahahahaha
als we zo gaan beginnen ken ik ook nog wel een weilandquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Van Persie en Been ook op de Toekomst.
Wij kennen Europese steden en bijhorende voetbaltempels. Verschil moet er zijn, zo blijkt maar weer eens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen ken ik ook nog wel een weiland
wat wil je daar nou mee zeggenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wij kennen Europese steden en bijhorende voetbaltempels. Verschil moet er zijn, zo blijkt maar weer eens.
Het is maar waar je waarde aan hecht.
Dat je wel eens in de Kuip bent geweest zei je net ook al jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wij kennen Europese steden en bijhorende voetbaltempels.
logisch dat je ze kent..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Wij kennen Europese steden en bijhorende voetbaltempels. Verschil moet er zijn, zo blijkt maar weer eens.
Het is maar waar je waarde aan hecht.
Onzin.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
logisch dat je ze kent..
je moet natuurlijk wel de omgeving kennen voor als je wegrent
tja dat heb je als jood nou eenmaal, wij leven gewoon mee.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:52 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Van Persie en Been ook op de Toekomst.
Over dat juichen overdrijf niet... In de Kuip kon ik me bij 5 verschillende goals ook prima inhouden.
Zelfs de 2-3 van Maduro ging me goed af.
De keren dat ik in de kuip ben geweest kon ik gewoon juichen maar toen was het nog met uitpubliekquote:Op vrijdag 11 januari 2013 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
tja dat heb je als jood nou eenmaal, wij leven gewoon mee.
Als je het al zou lukken dan is er weer een reden voor die eikels om uitpubliek voor nog langer uit te bannenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:28 schreef Jimbo het volgende:
Jammer dat t niet mogelijk is met +- 200 man voor 1vak kaarten te reglen. Dan maken we dat uitvak gewoon.
Maarja, kan niet he.
alleen t schuim van mn papas pilsner..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 03:43 schreef elCholo het volgende:
[..]Oww god hebbie een slokkie bier op?
Sissequote:Irritatie bij Feyenoord: ‘Alles doen om in je vakantie fit te worden’
Met nog anderhalf jaar voor de boeg begint de vraag te rijzen of de samenwerking tussen Sekou Cissé en Feyenoord ooit nog een succesvolle wordt. De Ivoriaan werd in de zomer van 2009 op verzoek van Leo Beenhakker voor veel geld aangetrokken, maar speelde vervolgens in drieënhalf jaar tijd maar 56 wedstrijden. In Marbella maakt de aanvaller deze week nog steeds geen sterke indruk.
De blessuregevoeligheid van de Afrikaan, die niet met Ivoorkust op pad is, kwam al heel vaak onder het voetlicht. Ronald Koeman zegt nu dat hij teleurgesteld is in Cissé. “Iedereen was tien dagen vrij. Als je niet fit bent, moet je er alles aan doen om in je vakantie fit te worden. Er was hem duidelijk gemaakt dat hij in het nieuwe jaar weer fit moest verschijnen”, moppert de trainer in De Telegraaf.
Cissé was begin dit seizoen fit en werd gebruikt in de belangrijke voorrondewedstrijden voor de Champions League, tegen Dynamo Kiev: hij speelde toen twee keer negentig minuten. Begin oktober liep hij een nieuwe blessure op, die hem twee maanden afzijdig hield. Voor de winterstop pakte hij nog wel wedstrijden tegen NAC en sc Heerenveen mee. Cissé ligt nog tot 2014 vast in De Kuip.
quote:Koeman: ‘Pellè en Immers zijn spelers die Ajax weer niet heeft’
Feyenoord-trainer Ronald Koeman mijdt al het hele seizoen de rol van favoriet voor de landstitel. De ervaren trainer finishte vorig seizoen knap als tweede met zijn team, waarna diverse schakels vertrokken naar andere clubs. De vervangers doen het echter prima in Rotterdam-Zuid en na de winterstop kan Koeman kijken waar Feyenoord staat, in de Klassieker tegen Ajax. Het besef dat de club ver van komen is er in elk geval, constateert Koeman.
In De Telegraaf wijst de trainer nog wel naar PSV en Ajax, wanneer hem gevraagd wordt naar de titelfavorieten. “Bij PSV is alles gericht op het behalen van de titel. Die ploeg moet kampioen worden. Dat is ook logisch als je flink investeert”, klinkt het bij de Zaankanter. Koeman vindt dat Ajax qua voetbal veel heeft te bieden. “Maar het is niet gezegd dat er zomaar weer eenzelfde eindsprint komt van Ajax als in de voorgaande twee seizoenen.”
FC Twente wordt door Koeman een treetje lager ingeschat dat PSV en Ajax. Waar hij zijn eigen Feyenoord neerzet, zegt de coach wijselijk niet. Vooruitkijkend naar de Klassieker weet Koeman wel dat hij over goede wapens beschikt. “Met Graziano Pellè en Lex Immers hebben we kwaliteiten die Ajax weer niet heeft. In de eerste Klassieker was ik niet ontevreden over ons spel. Maar het kan nog altijd beter. We leggen de lat hoog. Gelukkig doen de spelers dat ook. Het besef dat we ver kunnen komen is er zeker bij Feyenoord.”
Zijn eigen Feyenoord = Zijn eigen team. Heeft niets te maken met wat voor clubman het zou zijn, dat weet je best ouwe jood.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:24 schreef tammepiet het volgende:
"Waar hij zijn eigen Feyenoord neerzet"
I lolled.
Gewoon met een big smile naar je jakkesmaatje kijken, en twinkelen. En dan fluisteren; ik zei het toch, pikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel heel mooi, iedereen schelden en loos gaan en jij met je blije bakkes zitten juigen :D
en natuurlijk een beetje porren in zijn zijquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:09 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Gewoon met een big smile naar je jakkesmaatje kijken, en twinkelen. En dan fluisteren; ik zei het toch, pik
fuck...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Toepasselijk weer.
Benieuwd naar de wedstrijd straks
Nicequote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef Grifte het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Achahbar, Pellè en Boëtius.
mooi.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:10 schreef Grifte het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Achahbar, Pellè en Boëtius.
Laatste wedstrijden voor de winterstop gemist zeker?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:50 schreef huffderobot het volgende:
Die Matthijssen kan echt niet meer...
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:50 schreef huffderobot het volgende:
Die Matthijssen kan echt niet meer...
Neen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Laatste wedstrijden voor de winterstop gemist zeker?
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was de beste man op het veld de laatste 4-5 duels.
Blijkbaar wel, of je hebt stront in je ogen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:53 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Neen.
En wie roept er steeds "Alleen alleen"?
Oké. Niets van gezien. Ik ben bang dat hij tegen Ajax volledig door het ijs zakt. Als het even kan moet Feyenoord daar winnen en dat kun je beter proberen met de Vrij en Martins Indi.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was de beste man op het veld de laatste 4-5 duels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Oké. Niets van gezien. Ik ben bang dat hij tegen Ajax volledig door het ijs zakt. Als het even kan moet Feyenoord daar winnen en dat kun je beter proberen met de Vrij en Martins Indi.
dan zal zn moeders vol zitten stemmen op em zeker... Matthijsen doet echt niets speciaals al t hele seizoenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, of je hebt stront in je ogen.
Die kerel is de laatste 6 wedstrijden steeds MotM geweest.
Hij speelt foutloos de laatste wedstrijden, meer kan je niet verwachten van een verdediger.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan zal zn moeders vol zitten stemmen op em zeker... Matthijsen doet echt niets speciaals al t hele seizoen
Ontzettend veel nuttige ingrepen, feilloze tackles, heersend in de licht, zo nu en dan een aardige inspeelpass. Nee behalve zijn snelheid en sporadisch domme fout speelde hij prima.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij speelt foutloos de laatste wedstrijden, meer kan je niet verwachten van een verdediger.
Mag hij De Vrij voor bedanken, is geen toevalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij speelt foutloos de laatste wedstrijden, meer kan je niet verwachten van een verdediger.
Wat ik zie. Matthijsen had altijd van alles wat: een complete verdediger. Niet geweldig snel, niet supersterk, geen fantastische kopper, redelijke mandekker. Als één of twee eigenschappen uit dat pakket minder worden, stort het hele kaartenhuis vrij vlot in elkaar.quote:
Mathijsen speelt de laatste 6 wedstrijden vele malen beter dan de Vrij en BMI heeft een zware vormdip gehad. Dus hij heeft niks te danken aan de Vrij.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag hij De Vrij voor bedanken, is geen toeval
Als de rest van je team een stuk minder speelt, zie je er al snel uit als het baasje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen speelt de laatste 6 wedstrijden vele malen beter dan de Vrij en BMI heeft een zware vormdip gehad. Dus hij heeft niks te danken aan de Vrij.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Wat ik zie. Matthijsen had altijd van alles wat: een complete verdediger. Niet geweldig snel, niet supersterk, geen fantastische kopper, redelijke mandekker. Als één of twee eigenschappen uit dat pakket minder worden, stort het hele kaartenhuis vrij vlot in elkaar.
Voordat De Vrij terug was van zijn blessure speelde Mathijsen als een natte krantquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen speelt de laatste 6 wedstrijden vele malen beter dan de Vrij en BMI heeft een zware vormdip gehad. Dus hij heeft niks te danken aan de Vrij.
Ah okequote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Als de rest van je team een stuk minder speelt, zie je er al snel uit als het baasje.
Dan is het toch prima? De beste speler in een team dat minder speelt is nog steeds de beste speler.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:02 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Als de rest van je team een stuk minder speelt, zie je er al snel uit als het baasje.
Joris is net als Mark één van lachtertjes van de eredivisie. Vermakelijk, dat wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]![]()
Dan heb je hem echt niet zien spelen dit seizoen. Speelt echt prima, beste verdediger op dit moment, De Vrij en BMI zijn allebei niet in topvorm.
Toen had Mathijsen ook 5 weken met een blessure. Maar klopt, hij heeft slechtere wedstrijden gespeeld maar dat heeft iedereen gedaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordat De Vrij terug was van zijn blessure speelde Mathijsen als een natte krant
I like your logic.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan is het toch prima? De beste speler in een team dat minder speelt is nog steeds de beste speler.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:04 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Joris is net als Mark één van lachtertjes van de eredivisie. Vermakelijk, dat wel.
Technisch goed, maar komt fysiek te kort.quote:
Persoonlijk heb ik niets tegen beide heren, al lijkt Joris mij een stukje sympathieker. Als het aan mij ligt maakt hij een hattrick in de Arena, maar bij het grootste deel van zijn 'acties' hou ik mijn hart vast.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een fitte van Bommel is een aanwinst voor iedere Eredivisie club, een fitte Mathijsen ook. Ongeacht je persoonlijke mening, want ik vind van Bommel ook een kwal.
Liever dat ze nu kut spelen dan straks.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:07 schreef satecl het volgende:
Als je zo speel, win je nooit van de joden.
Lamprou had 'm al helemaal niet gehadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:05 schreef PIETR het volgende:
Mulder weer met zn gebruikelijke blundertje
Boeiend, Mulder had deze bal moeten hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lamprou had 'm al helemaal niet gehad
jp ia koning :yquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:11 schreef huffderobot het volgende:
Die Boetius is een soort Depay. Leuke speler.
Ik vind Depay een talentje, alleen zie ik bij Boëtius toch nog meer dingen zoals overzicht en steekpass.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:11 schreef huffderobot het volgende:
Die Boetius is een soort Depay. Leuke speler.
Mwoh, hij heeft anders een beste traptechniek hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:12 schreef arjan1212 het volgende:
Vormer hoef je ook geen vrije trap te laten nemen
Herinner je die op de kruising nog van een paar weekjes geleden?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:12 schreef arjan1212 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:12 schreef arjan1212 het volgende:
Wel man.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:12 schreef arjan1212 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:13 schreef huffderobot het volgende:
Die bal moet in één keer Janmaat!
Vorige week zeker niet gekeken?quote:
quote:
Die bal was onhoudbaar man.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mulder vergat dat hij als keeper zijn handen mocht gebruiken.
oh.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mulder vergat dat hij als keeper zijn handen mocht gebruiken.
Achter je moeder. Op onze beurt te wachten.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Achter je moeder. Op onze beurt te wachten.
Ben ik niet mee eens, iedere keeper moet zo'n bal van afstand gewoon hebben. Gewoon een kwestie van continu scherp zijn en niet al te ver voor je doellijn staan, ook niet als het spel zich op het middenveld afspeelt.quote:
Klopt maar zo is bijna elke goal wel achteraf te analyseren. Dit was niet echt een blunder vond ik. Dat ver voor je doellijn staan heeft natuurlijk wel een functie. Knap ingeschoten daarnaast.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens, iedere keeper moet zo'n bal van afstand gewoon hebben. Gewoon een kwestie van continu scherp zijn en niet al te ver voor je doellijn staan, ook niet als het spel zich op het middenveld afspeelt.
Mulder kan bij de lat, dus hij had 'm moeten hebben. Als die andere jongen op doel had gestaan was het geen fout geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:26 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Klopt maar zo is bijna elke goal wel achteraf te analyseren. Dit was niet echt een blunder vond ik. Dat ver voor je doellijn staan heeft natuurlijk wel een functie. Knap ingeschoten daarnaast.
Niet als je een paar meter voor je doellijn staat, wat niet onlogisch was op dat momentquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:28 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Mulder kan bij de lat, dus hij had 'm moeten hebben. Als die andere jongen op doel had gestaan was het geen fout geweest.
Laten het op "een prachtig doelpunt" houden.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:29 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Niet als je een paar meter voor je doellijn staat, wat niet onlogisch was op dat moment
Ja was een prima goalquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:30 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Laten het op "een prachtig doelpunt" houden.
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 16:18:05Feyenoord is niet minder. Blessure #Immers lijkt lichte blessure. reageer retweet
warm badje en hij is weer goed :pquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:33 schreef Dekatria het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zaterdag 12-01-2013 om 16:18:05Feyenoord is niet minder. Blessure #Immers lijkt lichte blessure. reageer retweet
Dat en het meevoetballen vond ik de voordelen van Kostas inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef TN-FR het volgende:
Spelhervatting van kostas zijn echt stukken beter dan die van muldert
Lamprou heeft ook meer talent denk ik, alleen is hij gewoon veel te klein. Jammer voor hem maar het is niet anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef TN-FR het volgende:
Mag ook wel. Qua lengte is het niks.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:35 schreef TN-FR het volgende:
Dat is nogal een open deur.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
Beter dat je nu zulke aidsgoals tegen krijgt dan in Amsterdam straks.
Incognito in het familievak en niet te hard juichen als Feyenoord scoort?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kaartje voor volgende zondag bemachtigd, of heb je dienstplicht bij danny?
Ik? Ik zal het kijken op een brakke stream terwijl ik een ontbijtje eet op het mijn terras aan zee op de Antillen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:39 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Incognito in het familievak en niet te hard juichen als Feyenoord scoort?
Tsja, je kunt niet altijd geluk hebben natuurlijk. Maar er zijn vast wel Feyenoorders die naarbinnen weten te sneaken.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik? Ik zal het kijken op een brakke stream terwijl ik een ontbijtje eet op het mijn terras aan zee op de Antillen.
Kunnen ze daar trots omroepen dat er 50.000 man aanwezig is.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Tsja, je kunt niet altijd geluk hebben natuurlijk. Maar er zijn vast wel Feyenoorders die naarbinnen weten te sneaken.
Natuurlijk. Is ook niet erg toch? Zelf ook wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Tsja, je kunt niet altijd geluk hebben natuurlijk. Maar er zijn vast wel Feyenoorders die naarbinnen weten te sneaken.
waarpm geen edl go dan? Is dat alleen in nl?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:43 schreef huffderobot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:45 schreef huffderobot het volgende:
Hoorde ik nu iemand langs de kant "hamas" roepen? Je bent op vakantie man!
Ze willen Charisteas.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:45 schreef huffderobot het volgende:
quote:John Guidetti lijkt op de weg terug, nu hij hersteld is van zijn blessure. De Zweed zit bij de selectie voor het duel tussen Manchester City en Reading in de Premier League voor spelers onder 21 jaar. Het is voor het eerst sinds negen maanden dat hij er weer bij zit.
De blessure van Guidetti kwam voort uit een voedselvergiftiging, waardoor hij een virus opliep. Dit virus tastte enkele zenuwbanen van hem aan, ook die van zijn benen, waardoor hij een lange herstelperiode tegemoet ging.
Guidetti, die vorig seizoen nog furore maakte bij Feyenoord, lijkt bij Manchester City weinig kans in het eerste team te krijgen. Bij de Engelse landskampioen is hij vijfde of zesde keus in de spitspositie. Diverse clubs uit Engeland, waaronder Southampton en West Ham United, zouden de jongeling willen huren.
Ik moest er ook om lachen. Dat je in je eentje langs de zijlijn staat en "hamas" gaat zingen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:45 schreef huffderobot het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:45 schreef huffderobot het volgende:
Ok.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:58 schreef arjan1212 het volgende:
vilhena maakt een overtreding de scheids staat vlak naast um
Ben jij HufftheTalbot ofzo?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:02 schreef huffderobot het volgende:
"Zo'n mooie pass moet eigenlijk beloond worden, buitenspel of geen buitenspel."
Ja, weet ik veel. Verklaart een hoop van je domme reacties. Kreeg bij je oude account altijd het idee dat een vrouw naar voetbal keek, gezien je opmerkingen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:04 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik zal je het Sherlock-plaatje besparen.
O, nee, ik heb echt superveel verstand van voetbal, ik ben alleen niet altijd voor de juiste club..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Verklaart een hoop van je domme reacties. Kreeg bij je oude account altijd het idee dat een vrouw naar voetbal keek, gezien je opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |