quote:
In de kroeg natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Waar gaat iedereen van hier de 20ste kijken? Gewoon thuis bankhangen of de kroeg in ?
quote:
Teach me master... hoe kom je daar tussen dan ? (neem aan dat je die snelkookpan in 020 bedoelt)quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
In de betonnen stink bak zelf.
Gewoon via via wat kaarten regelen natuurlijk. Mij zie je niet in 020, maar erg moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Teach me master... hoe kom je daar tussen dan ? (neem aan dat je die snelkookpan in 020 bedoelt)
Op de bank, weet alleen nog niet in welk huis.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:24 schreef Jimbo het volgende:
Waar gaat iedereen van hier de 20ste kijken? Gewoon thuis bankhangen of de kroeg in ?
En dat vraagt Rijkaard?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef FlorisRijkaard het volgende:
https://twitter.com/433NL/status/289363081887363072
Stem ff op De Vrij, anders allemaal joden in dat elftal!
Heb geen twitter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef FlorisRijkaard het volgende:
https://twitter.com/433NL/status/289363081887363072
Stem ff op De Vrij, anders allemaal joden in dat elftal!
quote:Bruins reist bijna 4000 kilometer voor proefperiode in Süper Lig
Donderdag, 10 januari 2013 om 15:01
Luigi Bruins is al acht maanden clubloos, maar mogelijk vervolgt hij zijn loopbaan in de Turkse Süper Lig. Elazigspor heeft de 25-jarige Rotterdammer uitgenodigd voor een proefperiode: hij mag zich in Antalya laten zien aan de technische staf van de club. Elazigspor staat momenteel zestiende in de nationale competitie.
Je moet dan ook niet mee willen werken aan zo'n "verkiezing", daarnaast is die site zelf ook echt tyfus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:13 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Heb geen twitter.
Hadden ze dan ook niet iets fatsoenlijks kunnen gebruiken?
Ik weet niet precies wat zijn eisen allemaal zijn maar blijf het toch wel vreemd vinden dat hij zelfs niet ergens in de eerste divisie is opgedoken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef PIETR het volgende:
Wat een weggooier die Bruins. Heeft best talent, maar hoe die daar mee omgaat
Slecht gebied qua infrastructuur en in Amsterdam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Overtoom niet wat voor ons?
Pelle zou maar geblesseerd rakenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.vi.nl/radio/23(...)&utm_campaign=nieuws
Goossens
twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 10-01-2013 om 16:52:47Nnbnnnn pntnntñthtntynt nJi reageer retweet
twitter:
twitter:
Koeman heeft teveel witte wijntjes gedronken samen met Blokland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
Bless. BMI staat er trouwens ook op als je goed zoekt.
En:twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 10-01-2013 om 16:52:47Nnbnnnn pntnntñthtntynt nJi reageer retweet
twitter:twitter:?
Zou hem wel graag transfervrij willen zien komen, zeker gezien het feit dat Leerdam/Mokotjo vertrekken. Als backup voor Immers of Vilhena, samen met Singh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Overtoom niet wat voor ons?
Broekzak twitteren ofzo? bestaat dat?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
En:twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 10-01-2013 om 16:52:47Nnbnnnn pntnntñthtntynt nJi reageer retweet
Die gaat deze winterstop al weg daar. Bosz heeft gezegd dat hij tot 1 februari niet speelt, om een transfer te forceren. En Feyenoord gaat echt geen transfersom op tafel leggen voor hem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat Overtoom onhaalbaar is, maar ik zou hem zo graag zien komen. Ik vind hem een geweldige voetballer die het niveau van Heracles al zeker ontgroeid is.
Hij staat volgens mij in de belangstelling van heel clubs. Hopelijk letten ze op bij Feyenoord
Schrijf Achabar niet af voor de vleugel, heeft er slechts 1 keer gespeeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Enige wat bij ons ontbreekt is een vleugelspeler die consistent speelt zoals Miyaichi toen
Cisse is geblesseerd en als die dat niet is, springt de bal steeds van zijn voet
Schaken, we kennen allemaal het broertje van Schaken grap
Achabar, te wisselvallig
Boetius, In hem zie ik nog de meeste potentie
Verhoek, heeft een erg goede voorzet maar mist snelheid en explosiviteit
In de toekomst zou een voorhoede met Manu en Boeitius mooi zijn en eventueel Achabar afhangend van hoe hij zich ontwikkelt
Manu, ik weet nog steeds niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
Enige wat bij ons ontbreekt is een vleugelspeler die consistent speelt zoals Miyaichi toen
Cisse is geblesseerd en als die dat niet is, springt de bal steeds van zijn voet
Schaken, we kennen allemaal het broertje van Schaken grap
Achabar, te wisselvallig
Boetius, In hem zie ik nog de meeste potentie
Verhoek, heeft een erg goede voorzet maar mist snelheid en explosiviteit
In de toekomst zou een voorhoede met Manu en Boeitius mooi zijn en eventueel Achabar afhangend van hoe hij zich ontwikkelt
Krijg jij geld om het Belgisch voetbal te promoten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef bojan het volgende:
Club Brugge zal jullie eens tonen wat voetbal is zaterdag
Ik ben undercover gestuurd door Duchateletquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:11 schreef portie het volgende:
[..]
Krijg jij geld om het Belgisch voetbal te promoten?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef bojan het volgende:
Club Brugge zal jullie eens tonen wat voetbal is zaterdag
Wij hebben 6 regeringen, over welke heb je het precies?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]jullie kunnen het amper eens worden over je regering, laat staan over een strak plan op t veld
Dit mist er nog bij Vilhenaquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 10-01-2013 om 18:57:29Ging wat fout met de telefoon! Nu diner met aantal investeerders en de business club #Feyenoord! Spelers vrije middag gehad @Feyenoord reageer retweet
Ik ook wel maar die krant ervoor kopen gaat me wat te ver, komt vanzelf wel naar bovenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:55 schreef OProg het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ud__over_Ajax__.html
Ben ook wel benieuwd naar het complete verhaal.
Daarom zet ik het ook neer in de hoop dat iemand het hele stuk hier neer gaat zetten.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel maar die krant ervoor kopen gaat me wat te ver, komt vanzelf wel naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |