Ik heb het zaterdag aan twee TM's in de V250 gevraagd en aan het loket van Hispeed in Amsterdam. Volgens deze 3 medewerkers is het dus zoals ik hier benoem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef James1988 het volgende:
Ik heb precies die vraag gesteld aan NS Hispeed en ze gaan het navragen
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef b2py het volgende:
Typische iets voor de spoorse sector overigens, OVERAL een afkorting van maken..
Nergens zoveel afko's gezien als in het spoor..
Wie weet verkoopt NS Hispeed mij aan het loket straks een bergje supplementen omdat de Blokker-dagkaart wel geldig is ofzo. Scheelt mooi weer een paar knaken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb het zaterdag aan twee TM's in de V250 gevraagd en aan het loket van Hispeed in Amsterdam. Volgens deze 3 medewerkers is het dus zoals ik hier benoem.
Het is lastig een tekst te vertalen die zo gaat: "wsl 143b def. op Empl. X (afko), verv. v. stlr." En dat worden volzinnen genoemdquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
Dan is het een fout van de medewerker achter de balie. Dan kan je geluk hebben als de TM het wel accepteert. Pech als je alsnog beboet wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
[..]
Wie weet verkoopt NS Hispeed mij aan het loket straks een bergje supplementen omdat de Blokker-dagkaart wel geldig is ofzo. Scheelt mooi weer een paar knaken.
"Pech als je alsnog beboet wordt."? Hell no. De medewerker is verantwoordelijk in deze, niet de (domme) klant.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan is het een fout van de medewerker achter de balie. Dan kan je geluk hebben als de TM het wel accepteert. Pech als je alsnog beboet wordt.
Wij hebben Rikus altijd nog achter de hand he!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef greavy het volgende:
En toch is de praktijk zo. Gelukkig zullen de meeste TM's het door de vinger zien, maar de eindverandwoordelijke is de reiziger, en ja, dan mogen ze jou alsnog beboeten.
Een TM/HC met normaal verstand zal je echter geen boete geven.
Is dat er alleen in speciaal, of ook leverbaar in oorlog met uitjes?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
Ah leuk. Even wat nieuws verzinnen. Of zou dat Speld-artikel nu ook worden overgenomen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef b2py het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)drid_in_zicht-144891
Zou dit artikel zijn aan de hand van de post van Bitlord?
Volgens mij lezen ze flink mee hier
Een trololo post over het spoor oid..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah leuk. Even wat nieuws verzinnen. Of zou dat Speld-artikel nu ook worden overgenomen?
what the f....quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
Ik was vroeger beheerder van ITDS, ITAM en ITDI...quote:
Bitlord heeft het zelf naar Treinreiziger getweet!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah leuk. Even wat nieuws verzinnen. Of zou dat Speld-artikel nu ook worden overgenomen?
Laat het ons vooral even weten!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef James1988 het volgende:
Ik heb precies die vraag gesteld aan NS Hispeed en ze gaan het navragen
Wissel 143b defect op emplacement X, vervangen van steller, links. Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is lastig een tekst te vertalen die zo gaat: "wsl 143b def. op Empl. X (afko), verv. v. stlr." En dat worden volzinnen genoemd
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Wissel één-vier-drie-Bravo defect op emplacement X-ray. Vervangen van steller, links - OVER. Valt wel mee toch?
Ik zou wel behoefte hebben aan een hsl-sleeper, om 21.00 inchecken op Schiphol en dan 10 uur fris in Madrid, maar ja Parijs he kunnen ze daar niet een doorlopend traject maken? Of omheen of zeg ik nu iets ergs?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef b2py het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)drid_in_zicht-144891
Zou dit artikel zijn aan de hand van de post van Bitlord?
Volgens mij lezen ze flink mee hier
Of de Belastingdienstquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
er zijn routes waarbij er niet gestopt wordt in Parijs. Die vakantie TGV naar Marne la Vallee-Chessy (Disneyland) bijvoorbeeldquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:26 schreef bork het volgende:
[..]
Ik zou wel behoefte hebben aan een hsl-sleeper, om 21.00 inchecken op Schiphol en dan 10 uur fris in Madrid, maar ja Parijs he kunnen ze daar niet een doorlopend traject maken? Of omheen of zeg ik nu iets ergs?![]()
Ze boren overal tunnels voor trein doorheen behalve daar of heb ik mis?
Interconnexion Est is er al, Interconnexion Sud gaat er nog komen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:26 schreef bork het volgende:
[..]
Ik zou wel behoefte hebben aan een hsl-sleeper, om 21.00 inchecken op Schiphol en dan 10 uur fris in Madrid, maar ja Parijs he kunnen ze daar niet een doorlopend traject maken? Of omheen of zeg ik nu iets ergs?![]()
Ze boren overal tunnels voor trein doorheen behalve daar of heb ik mis?
Getypt wel ja, gekrabbeld valt het vaak vies tegenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Wissel 143b defect op emplacement X, vervangen van steller, links. Valt wel mee toch?
Is van mij ja, had de redacteur getipt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef b2py het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)drid_in_zicht-144891
Zou dit artikel zijn aan de hand van de post van Bitlord?
Volgens mij lezen ze flink mee hier
Moet je voor de gein maar eens bij het loket vragen of je de vervoersvoorwaarden voor de Fyra mag inzien. Wedden dat ze die niet bij de hand hebben? En dan is de reiziger natuurlijk per definitie niet verantwoordelijk. Je kan niet worden gestraft voor het overtreden van regels die je niet kon weten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef greavy het volgende:
En toch is de praktijk zo. Gelukkig zullen de meeste TM's het door de vinger zien, maar de eindverandwoordelijke is de reiziger, en ja, dan mogen ze jou alsnog beboeten.
Een TM/HC met normaal verstand zal je echter geen boete geven.
Dat is overal hoor. Zit sinds een paar maanden in de voedselindustrie en daar word je ook doodgegooid met afkortingen. Het erge is dat je er na een maand vrolijk zelf aan mee gaat doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef b2py het volgende:
Typische iets voor de spoorse sector overigens, OVERAL een afkorting van maken..
Nergens zoveel afko's gezien als in het spoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |