Er stond nog een luik open...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar
dat het duur in aanleg is weet ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Het zit hem vooral in de kosten hoor
Niet helemaal jokkebrok; dat stukkie heb ik gebouwdquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook wel een zettingsvrijeplaat genoemd. Zo'n ding ligt ook onder de complete HSL tussen de aansluiting met Hoofddorp en de aansluiting in Rotterdam..
Nog steeds een hoop kilometers..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet helemaal jokkebrok; dat stukkie heb ik gebouwd![]()
Zit ook een heel stuk HVOB en DSV in; volgens mij begon ZVP pas bij Bleiswijk ofzo
True, maar dit was een mooie kans om hier ook eens met een paar interessante afkortingen te gooienquote:
Na maandenlang al lurkend met de afkortingen onder je CRTL-C te zitten mee lezen ein-de-lijk kon het ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
True, maar dit was een mooie kans om hier ook eens met een paar interessante afkortingen te gooien
Klopt ik ken verhalen, van uitgerukte tankslangen, eruit gereden roldeuren. en platgereden steeksleutels (was sleutel 13 daarna was het sleutel 33 ofzo.)quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
is ook altijd wat met het ding he
Maar goed, er gebeuren veel meer ongelukjes op rangeerterreinen waar de buitenwereld geen weet van heeft
En elke dag hetzelfde posten in het topic "Wat zit er onder je Ctrl-V"...quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Na maandenlang al lurkend met de afkortingen onder je CRTL-C te zitten mee lezen ein-de-lijk kon het ?
GEEN dagkaart.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef KnightSolaire het volgende:
Moet het per se een Nederlands abonnement zijn of mag je bv. ook een Dagkaart gebruiken i.c.m. een GoPass in België?
Ik heb het zaterdag aan twee TM's in de V250 gevraagd en aan het loket van Hispeed in Amsterdam. Volgens deze 3 medewerkers is het dus zoals ik hier benoem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef James1988 het volgende:
Ik heb precies die vraag gesteld aan NS Hispeed en ze gaan het navragen
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef b2py het volgende:
Typische iets voor de spoorse sector overigens, OVERAL een afkorting van maken..
Nergens zoveel afko's gezien als in het spoor..
Wie weet verkoopt NS Hispeed mij aan het loket straks een bergje supplementen omdat de Blokker-dagkaart wel geldig is ofzo. Scheelt mooi weer een paar knaken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb het zaterdag aan twee TM's in de V250 gevraagd en aan het loket van Hispeed in Amsterdam. Volgens deze 3 medewerkers is het dus zoals ik hier benoem.
Het is lastig een tekst te vertalen die zo gaat: "wsl 143b def. op Empl. X (afko), verv. v. stlr." En dat worden volzinnen genoemdquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
Dan is het een fout van de medewerker achter de balie. Dan kan je geluk hebben als de TM het wel accepteert. Pech als je alsnog beboet wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
[..]
Wie weet verkoopt NS Hispeed mij aan het loket straks een bergje supplementen omdat de Blokker-dagkaart wel geldig is ofzo. Scheelt mooi weer een paar knaken.
"Pech als je alsnog beboet wordt."? Hell no. De medewerker is verantwoordelijk in deze, niet de (domme) klant.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan is het een fout van de medewerker achter de balie. Dan kan je geluk hebben als de TM het wel accepteert. Pech als je alsnog beboet wordt.
Wij hebben Rikus altijd nog achter de hand he!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef greavy het volgende:
En toch is de praktijk zo. Gelukkig zullen de meeste TM's het door de vinger zien, maar de eindverandwoordelijke is de reiziger, en ja, dan mogen ze jou alsnog beboeten.
Een TM/HC met normaal verstand zal je echter geen boete geven.
Is dat er alleen in speciaal, of ook leverbaar in oorlog met uitjes?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
Ah leuk. Even wat nieuws verzinnen. Of zou dat Speld-artikel nu ook worden overgenomen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef b2py het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)drid_in_zicht-144891
Zou dit artikel zijn aan de hand van de post van Bitlord?
Volgens mij lezen ze flink mee hier
Een trololo post over het spoor oid..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah leuk. Even wat nieuws verzinnen. Of zou dat Speld-artikel nu ook worden overgenomen?
what the f....quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
De ICT-sector kan er ook wat van hoor.
Wat dacht jij van RBS voor de BLOBs die zich in je SP-farm beginnen om zo de DSU van je SQL-cluster te verlagen om de TCO te verlagen en de ROI te verhogen?
Ik was vroeger beheerder van ITDS, ITAM en ITDI...quote:
Bitlord heeft het zelf naar Treinreiziger getweet!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ah leuk. Even wat nieuws verzinnen. Of zou dat Speld-artikel nu ook worden overgenomen?
Laat het ons vooral even weten!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef James1988 het volgende:
Ik heb precies die vraag gesteld aan NS Hispeed en ze gaan het navragen
Wissel 143b defect op emplacement X, vervangen van steller, links. Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is lastig een tekst te vertalen die zo gaat: "wsl 143b def. op Empl. X (afko), verv. v. stlr." En dat worden volzinnen genoemd
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Wissel één-vier-drie-Bravo defect op emplacement X-ray. Vervangen van steller, links - OVER. Valt wel mee toch?
Ik zou wel behoefte hebben aan een hsl-sleeper, om 21.00 inchecken op Schiphol en dan 10 uur fris in Madrid, maar ja Parijs he kunnen ze daar niet een doorlopend traject maken? Of omheen of zeg ik nu iets ergs?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef b2py het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)drid_in_zicht-144891
Zou dit artikel zijn aan de hand van de post van Bitlord?
Volgens mij lezen ze flink mee hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |