Zoals het ook zou moeten zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef b2py het volgende:
http://content.yudu.com/A1zyal/IRJ-December/
Nieuwe Rail Journal.
Twee interessante artikelen over de HSL-netwerken van China en India.
Opvallend feitje: ongeveer 18 maanden voor de start van exploitatie begint de staat een aanbesteding voor materieel wat vervolgens 18 maanden later in dienst gaat.
Dat is het slechtste stuk van Nederland, en beter wordt het ook niet tenzij er een betonnen ondergrond onder het spoor komt. Elke keer moet het spoor daar ook weer omhoog gebracht worden bij overwegen en duikers, omdat die wel vastliggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:40 schreef Bitlord het volgende:
Pff wat ligt het spoor tussen Woerden en Bodegraven er op sommige stukken slecht bij...
was een goeie snelheidsremmerquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
they see me rollin they hatin
Ook wel een zettingsvrijeplaat genoemd. Zo'n ding ligt ook onder de complete HSL tussen de aansluiting met Hoofddorp en de aansluiting in Rotterdam..quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is het slechtste stuk van Nederland, en beter wordt het ook niet tenzij er een betonnen ondergrond onder het spoor komt. Elke keer moet het spoor daar ook weer omhoog gebracht worden bij overwegen en duikers, omdat die wel vastliggen.
heeft wel als nadeel dat het iets meer lawaai geeft dan een traditioneel ballastbed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook wel een zettingsvrijeplaat genoemd. Zo'n ding ligt ook onder de complete HSL tussen de aansluiting met Hoofddorp en de aansluiting in Rotterdam..
Dat is maar een klein nadeeltje hoor..quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heeft wel als nadeel dat het iets meer lawaai geeft dan een traditioneel ballastbed.
weet niet of ze er in Lansingerland ook zo over denkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is maar een klein nadeeltje hoor..
hoe krijg je dat nu weer voor elkaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maandag heeft een V250 trouwens een seinpaal omgereden op Watergraafsmeer.
Het zit hem vooral in de kosten hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet niet of ze er in Lansingerland ook zo over denken
Er stond nog een luik open...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nu weer voor elkaar
dat het duur in aanleg is weet ik.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Het zit hem vooral in de kosten hoor
Niet helemaal jokkebrok; dat stukkie heb ik gebouwdquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook wel een zettingsvrijeplaat genoemd. Zo'n ding ligt ook onder de complete HSL tussen de aansluiting met Hoofddorp en de aansluiting in Rotterdam..
Nog steeds een hoop kilometers..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet helemaal jokkebrok; dat stukkie heb ik gebouwd![]()
Zit ook een heel stuk HVOB en DSV in; volgens mij begon ZVP pas bij Bleiswijk ofzo
True, maar dit was een mooie kans om hier ook eens met een paar interessante afkortingen te gooienquote:
Na maandenlang al lurkend met de afkortingen onder je CRTL-C te zitten mee lezen ein-de-lijk kon het ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
True, maar dit was een mooie kans om hier ook eens met een paar interessante afkortingen te gooien
Klopt ik ken verhalen, van uitgerukte tankslangen, eruit gereden roldeuren. en platgereden steeksleutels (was sleutel 13 daarna was het sleutel 33 ofzo.)quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
is ook altijd wat met het ding he
Maar goed, er gebeuren veel meer ongelukjes op rangeerterreinen waar de buitenwereld geen weet van heeft
En elke dag hetzelfde posten in het topic "Wat zit er onder je Ctrl-V"...quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Na maandenlang al lurkend met de afkortingen onder je CRTL-C te zitten mee lezen ein-de-lijk kon het ?
GEEN dagkaart.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:48 schreef KnightSolaire het volgende:
Moet het per se een Nederlands abonnement zijn of mag je bv. ook een Dagkaart gebruiken i.c.m. een GoPass in België?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |