Trusten novietenhoeder!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:59 schreef Actaeon het volgende:
Jongens ik ga eens slapen.
Fijne nacht nog, welterusten en succes met eventuele tentamens morgen!
Toedelsquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:59 schreef Actaeon het volgende:
Jongens ik ga eens slapen.
Fijne nacht nog, welterusten en succes met eventuele tentamens morgen!
4 februari e.v.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welke datum is dat
inschrijving is binnenkort al toch
Nieuwe gadget?!quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:05 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
4 februari e.v.
14 januari inschrijven
Klappers bestellen via die nieuwe gadget van ze.
Trusten ouwequote:Op donderdag 10 januari 2013 01:06 schreef Valid het volgende:
Ik ga ook eens richting bed. Veel plezier nog vanavond en succes morgen. Truste!
Bestellen klappers vanaf het 2e semester 2012-2013 via de Webshop Letteren en Rechtenquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nieuwe gadget?!
Vertel verder expert
Te 'praktisch'. Het is erg gericht op het toepassen van positief recht en heel erg vergankelijk. Hetgeen wat je neerzet is niet duurzaam, maar je hobbelt van opdracht naar opdracht.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:56 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat trekt je niet aan de rechtspraktijk? Of stel ik die vraag verkeerd om?
Tjah, een studentikoze bestuursfunctie is ook handig als je bijv arts of jurist wil worden. Het biedt een zandbakomgeving waarin je een aantal belangrijke levenslessen kan leren waar slechts een beperkt deel van de bevolking de kans voor krijgt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ahaa dan zijn kleine bestuursfuncties nu enzo sowieso wel erg handig
Trusten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:06 schreef Valid het volgende:
Ik ga ook eens richting bed. Veel plezier nog vanavond en succes morgen. Truste!
Oooh dat ken ik wel daar heb ik nog een klapper voor Bedrijfseconomie bij nabesteldquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Bestellen klappers vanaf het 2e semester 2012-2013 via de Webshop Letteren en Rechten
Zoals wellicht bij u bekend, kunt u vanaf heden alleen nog maar readers (klappers) bestellen via de webshop van de universiteit. De kans is groot dat u al eerder heeft mee gedaan met een pilot. Naar aanleiding van deze ervaringen zijn alle verbeterpunten doorgevoerd en kunnen we nu definitief gebruik maken van een goed werkende bestelportal voor klappers. Voor sommigen is dit misschien de eerste keer vandaar dat u hieronder een globale opsomming aantreft van de procedure.
Ga naar:
https://webshopgrafimedia.ufb.rug.nl/DSF
Als u voor het eerst deze webshop gebruikt, dient u eerst account te maken:
Klik op registreren
Geef daarbij uw studentmailadres, dus geen Hotmail, Gmail etc.
Vond het oude systeem via progress prima werken. Blijkbaar dacht de directie er anders over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oooh dat ken ik wel daar heb ik nog een klapper voor Bedrijfseconomie bij nabesteld
Ach ze zoeken altijd wat nieuws maar dat is niet altijd beterquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Vond het oude systeem via progress prima werken. Blijkbaar dacht de directie er anders over.
Waarschijnlijk omdat er best wat bestuursrechtelijke dingen werden besproken en misschien heel mensen daarop googlen ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:24 schreef Ryon het volgende:
Ik weet trouwens niet wat er zo bijzonder was aan: SES / [SC] WO Rechten #177 Metallica VS Napster maar het heeft 2x meer views dan een gemiddeld rechten SC topic. Iemand heeft de F5 knop niet gespaard.
Gewoon redelijk lang open geweest. Zie ook #161-165.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:24 schreef Ryon het volgende:
Ik weet trouwens niet wat er zo bijzonder was aan: SES / [SC] WO Rechten #177 Metallica VS Napster maar het heeft 2x meer views dan een gemiddeld rechten SC topic. Iemand heeft de F5 knop niet gespaard.
De ene dag Denny de andere dag Alan, is ook een lastige keuze.quote:
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 10 januari 2013 03:13 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
De ene dag Denny de andere dag Alan, is ook een lastige keuze.
Ah een medestander, begon me alweer abnormaal te voelen.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:30 schreef Keyos het volgende:
Komt natuurlijk door dat arrest in de titel.
MC, altijd kans tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:32 schreef Letstalk het volgende:
Morguh! Zo maar eens staatsrecht maken. Nog nooit zo slecht voorbereid dus dat wordt een `niet-nakijken` gevalletje.
quote:
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar is ie eigenlijk? Serieus echt weer gebannd?
En, lijkt het op Europees?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:36 schreef Yreal het volgende:
Van wat ik nu zie, internationaal belastingrecht
Ik begrijp jou helemaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Te 'praktisch'. Het is erg gericht op het toepassen van positief recht en heel erg vergankelijk. Hetgeen wat je neerzet is niet duurzaam, maar je hobbelt van opdracht naar opdracht.
[..]
Tjah, een studentikoze bestuursfunctie is ook handig als je bijv arts of jurist wil worden. Het biedt een zandbakomgeving waarin je een aantal belangrijke levenslessen kan leren waar slechts een beperkt deel van de bevolking de kans voor krijgt.
Haha welkom bij de club. Gelukkig kon je wel het een en ander opzoeken..quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:35 schreef omelette het volgende:
Staatsrecht, wat een drama. Niet dat ik anders had verwacht met deze voorbereiding
Ik ga eerst nog koffiedrinken enzo. Vanmiddag aan de studie!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar weer even de boeken openslaan.
Maar wel een goed gevoel over?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:08 schreef Paxcon het volgende:
Staatsrecht was moeilijker dan de oude tentamens...
Als ik thuis ben ga ik hem nakijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar wel een goed gevoel over?
Ja vond ik ook. 15 fout :|quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:08 schreef Paxcon het volgende:
Staatsrecht was moeilijker dan de oude tentamens...
40. Maximaal 13 fout voor een voldoende.quote:
Ai. Sorry to hear that.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:37 schreef Argelos het volgende:
[..]
40. Maximaal 13 fout voor een voldoende.
quote:
Balen, volgende keer beter!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:37 schreef Argelos het volgende:
[..]
40. Maximaal 13 fout voor een voldoende.
Was geen deeltentamen, het echte werk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Balen, volgende keer beter!
Was dit trouwens een deeltentamen? Neem aan van wel.
MC als eindtentamenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:44 schreef Argelos het volgende:
[..]
Was geen deeltentamen, het echte werk!
Maar was ingecalculeerd hoor, enigszins gebrekkige planning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |