quote:
Jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waar is ie eigenlijk? Serieus echt weer gebannd?
En, lijkt het op Europees?quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:36 schreef Yreal het volgende:
Van wat ik nu zie, internationaal belastingrecht
Ik begrijp jou helemaal.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Te 'praktisch'. Het is erg gericht op het toepassen van positief recht en heel erg vergankelijk. Hetgeen wat je neerzet is niet duurzaam, maar je hobbelt van opdracht naar opdracht.
[..]
Tjah, een studentikoze bestuursfunctie is ook handig als je bijv arts of jurist wil worden. Het biedt een zandbakomgeving waarin je een aantal belangrijke levenslessen kan leren waar slechts een beperkt deel van de bevolking de kans voor krijgt.
Haha welkom bij de club. Gelukkig kon je wel het een en ander opzoeken..quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:35 schreef omelette het volgende:
Staatsrecht, wat een drama. Niet dat ik anders had verwacht met deze voorbereiding
Ik ga eerst nog koffiedrinken enzo. Vanmiddag aan de studie!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar weer even de boeken openslaan.
Maar wel een goed gevoel over?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:08 schreef Paxcon het volgende:
Staatsrecht was moeilijker dan de oude tentamens...
Als ik thuis ben ga ik hem nakijkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar wel een goed gevoel over?
Ja vond ik ook. 15 fout :|quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:08 schreef Paxcon het volgende:
Staatsrecht was moeilijker dan de oude tentamens...
40. Maximaal 13 fout voor een voldoende.quote:
Ai. Sorry to hear that.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:37 schreef Argelos het volgende:
[..]
40. Maximaal 13 fout voor een voldoende.
quote:
Balen, volgende keer beter!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:37 schreef Argelos het volgende:
[..]
40. Maximaal 13 fout voor een voldoende.
Was geen deeltentamen, het echte werk!quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Balen, volgende keer beter!
Was dit trouwens een deeltentamen? Neem aan van wel.
MC als eindtentamenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:44 schreef Argelos het volgende:
[..]
Was geen deeltentamen, het echte werk!
Maar was ingecalculeerd hoor, enigszins gebrekkige planning
Hier krijg je nooit MC tentamens. Zelfs niet in het massale eerste jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd hoor. Zeker voor massale studies.
Dat maakt jouw universiteit superieur aan de onze volgens jou?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hier krijg je nooit MC tentamens. Zelfs niet in het massale eerste jaar.
Dat kan zijn, maar dat maakt het nog niet vreemd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hier krijg je nooit MC tentamens. Zelfs niet in het massale eerste jaar.
Nee. En dat zeg ik ook nergens. Het was slechts een constatering.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:55 schreef Argelos het volgende:
[..]
Dat maakt jouw universiteit superieur aan de onze volgens jou?
Misschien niet inderdaad. Denk zelf dat je niet vroeg genoeg kan beginnen met het geven van open vragen ook met het oog op schriftelijke vaardigheden/uitdrukkingsvermogen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar dat maakt het nog niet vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |