Heb hem liever dan Wijnaldum.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef StijnDa het volgende:
Heeft hij daarvoor nou zo lopen rellen bij PSV?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-01-2013 om 21:53:43Zakaria Labyad (ex-#PSV) mag bij #Sporting alweer vertrekken. Morgen meer #ED reageer retweet
Wat loopt die josti van het ED weer te verkondigen dat ie een primeur heeftquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef StijnDa het volgende:
Heeft hij daarvoor nou zo lopen rellen bij PSV?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-01-2013 om 21:53:43Zakaria Labyad (ex-#PSV) mag bij #Sporting alweer vertrekken. Morgen meer #ED reageer retweet
laatst ging toch al het gerucht dat hij naar Porto kon. Wat ik vreemd vond aangezien hij weinig speeldequote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind het wel interessant, en kennelijk anderen hier ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat loopt die josti van het ED weer te verkondigen dat ie een primeur heeftGaan ze voortaan alle oud PSV spelers in het ED belichten? Wat een non-nieuws zeg.
Het zal wel weer komkommertijd zijn door de winterstop.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant, en kennelijk anderen hier ook
Goedkoop en omdat Porto zo'n goede naam heeft kunnen ze hem makkelijk voor paar miljoen slijten na paar jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laatst ging toch al het gerucht dat hij naar Porto kon. Wat ik vreemd vond aangezien hij weinig speelde
In het geval van Labyad vind ik het wel interessant, omdat meneer zo graag daarheen wildequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het zal wel weer komkommertijd zijn door de winterstop.
Snap dat het wel interessant is om over te discussieren. Maar doelde meer op de "primeur" van Rik Elfrink, dat ze met dit non-nieuws het ED moeten vullen kennelijk omdat het komkommertijd is. Ook de reden dat ik die krant heb opgezegd. Staat nooit wat nuttigs in.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In het geval van Labyad vind ik het wel interessant, omdat meneer zo graag daarheen wilde
Volgens mij is er na Sevilla FC en Betis Sevilla een afspraak gemaakt dat clubs een bankgarantie moeten ondertekenen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:06 schreef mrstylo het volgende:
Volgens mij kunnen we ook naar die miljoen fluiten.
Nou nee. Ze moeten juist een grote klapper maken om nog te kunnen overleven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef rubbereend het volgende:
Sporting zit ook beter bij kas volgens mij dan die Spaanse armoedzaaiers
quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef StijnDa het volgende:
Of Vitesse.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die gaat naar Ajax dus
Owjah, dat is nog waarschijnlijker inderdaadquote:
Ajax moet toekijken hoe PSV kampioen gaat wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:32 schreef tammepiet het volgende:
Werkelijk elke page lees je meerdere malen het woord Ajax terug.
Lekker bezi PSV home.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands en op het kleintjes letten in 1 zin?
Hij denkt altijd dat PSV Real Madrid is volgens mij.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
HAHAHAHA ik denk dat ik nog nooit zon leuke gif heb gezien hihi ik hou het niet meer joh.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |