Biedt dan nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:06 schreef Scarface88 het volgende:
Brands moet ook op de kleintjes letten in tijden van crisis.
Dat vatten wij dan maar op als een compliment uit jouw mond?quote:
Brands en op het kleintjes letten in 1 zin?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:06 schreef Scarface88 het volgende:
Brands moet ook op de kleintjes letten in tijden van crisis.
Die .gifquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands en op het kleintjes letten in 1 zin?
Hij denkt altijd dat PSV Real Madrid is volgens mij.
[ afbeelding ]
Nee, ik vind het een belachelijk bod. Wat denkt Brands nou? Dat dit een goede start is om te onderhandelen? Maher heeft een doorlopend contract en is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden, die haal je niet voor minder dan 7 miljoen. Als je dat niet wil betalen, biedt dan gewoon niet en richt je pijlen op een andere speler.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat vatten wij dan maar op als een compliment uit jouw mond?
Ik vind het ook een belachelijk bod, maar ik vind dan ook gewoon dat we hem niet moeten kopen. Veel te groot risico, spelertje van het niveau Aissati op die leeftijd, qua spel, fysiek en instelling. Kan een topper worden, maar kan ook net als Aissati volledig aan zijn top zitten en geen haar beter worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een belachelijk bod. Wat denkt Brands nou? Dat dit een goede start is om te onderhandelen? Maher heeft een doorlopend contract en is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden, die haal je niet voor minder dan 7 miljoen. Als je dat niet wil betalen, biedt dan gewoon niet en richt je pijlen op een andere speler.
je hebt geluk dat ik geen mod meer hier ben, dat had ik niet gepiktquote:
Ik ben blij dat ze bij Van Bommel niet gedacht hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk bod, maar ik vind dan ook gewoon dat we hem niet moeten kopen. Veel te groot risico, spelertje van het niveau Aissati op die leeftijd, qua spel, fysiek en instelling. Kan een topper worden, maar kan ook net als Aissati volledig aan zijn top zitten en geen haar beter worden.
Ik wil de reacties hier wel eens zien als Manchester United een openingsbod van 4 miljoen op Strootman doet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:13 schreef rubbereend het volgende:
Gaan we nou ophef maken over een openingsbod in een heel onderhandelingscircus? Is allemaal onderdeel van het spelletje. Ook dat Verbeek het noemt. Als het al klopt
Met een doorverkoop % van 50% is dit toch geen vreemd bod.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een belachelijk bod. Wat denkt Brands nou? Dat dit een goede start is om te onderhandelen? Maher heeft een doorlopend contract en is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden, die haal je niet voor minder dan 7 miljoen. Als je dat niet wil betalen, biedt dan gewoon niet en richt je pijlen op een andere speler.
dan zeggen we: "Daar kunnen ze een shirt met handtekening voor krijgen"quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wil de reacties hier wel eens zien als Manchester United een openingsbod van 4 miljoen op Strootman doet.
Een kwartiertje Skype.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zeggen we: "Daar kunnen ze een shirt met handtekening voor krijgen"
Alleen had Narsingh een aflopend contract.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ach, het treurige bod van Ajax op Narsingh destijds is men al weer vergeten. Dat was in dezelfde orde van grote.
Jawel, want AZ weet dan toch helemaal niet wat voor geld het gaat opleveren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met een doorverkoop % van 50% is dit toch geen vreemd bod.
Nog een jaar inderdaad, maar dan is een openingsbod van nog geen 3 miljoen (en dat was inclusief clausules) natuurlijk ook belachelijk weinig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen had Narsingh een aflopend contract.
Zoals Brands al zei: De maand duurt nog lang....quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar ik ben het eigenlijk ook niet gewend van PSV.
Die betalen onder Brands normaal gesproken de hoofdprijs.
Het is godverdomme ook nooit goed he.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nog een jaar inderdaad, maar dan is een openingsbod van nog geen 3 miljoen (en dat was inclusief clausules) natuurlijk ook belachelijk weinig.
2,5 miljoen met 50% doorverkoopclausule (als dat klopt) lijkt me op zich redelijk voor een speler die alles nog moet laten zien. Maar nogmaals, ik heb liever dat ze hem niet kopen.
3 miljoen als bod voor een 1 jarig contract of 2,5 miljoen als bod voor een 3 jarig contract. Groot verschil. Maar goed, als jij Ajax daarop wil pakken, ga je gang vooral.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nog een jaar inderdaad, maar dan is een openingsbod van nog geen 3 miljoen (en dat was inclusief clausules) natuurlijk ook belachelijk weinig.
2,5 miljoen met 50% doorverkoopclausule (als dat klopt) lijkt me op zich redelijk voor een speler die alles nog moet laten zien. Maar nogmaals, ik heb liever dat ze hem niet kopen.
Narsingh maakte heel wat meer indruk in zijn laatste seizoen dan Maher, maar dat is waarschijnlijk persoonlijk omdat ik niet gecharmeerd ben van Maher.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
3 miljoen als bod voor een 1 jarig contract of 2,5 miljoen als bod voor een 3 jarig contract. Groot verschil. Maar goed, als jij Ajax daarop wil pakken, ga je gang vooral.
En Narsingh was ook een speler die alles nog moest laten zien toch?
tis gewoon nooit goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |