Biedt dan nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:06 schreef Scarface88 het volgende:
Brands moet ook op de kleintjes letten in tijden van crisis.
Dat vatten wij dan maar op als een compliment uit jouw mond?quote:
Brands en op het kleintjes letten in 1 zin?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:06 schreef Scarface88 het volgende:
Brands moet ook op de kleintjes letten in tijden van crisis.
Die .gifquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands en op het kleintjes letten in 1 zin?
Hij denkt altijd dat PSV Real Madrid is volgens mij.
[ afbeelding ]
Nee, ik vind het een belachelijk bod. Wat denkt Brands nou? Dat dit een goede start is om te onderhandelen? Maher heeft een doorlopend contract en is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden, die haal je niet voor minder dan 7 miljoen. Als je dat niet wil betalen, biedt dan gewoon niet en richt je pijlen op een andere speler.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat vatten wij dan maar op als een compliment uit jouw mond?
Ik vind het ook een belachelijk bod, maar ik vind dan ook gewoon dat we hem niet moeten kopen. Veel te groot risico, spelertje van het niveau Aissati op die leeftijd, qua spel, fysiek en instelling. Kan een topper worden, maar kan ook net als Aissati volledig aan zijn top zitten en geen haar beter worden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een belachelijk bod. Wat denkt Brands nou? Dat dit een goede start is om te onderhandelen? Maher heeft een doorlopend contract en is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden, die haal je niet voor minder dan 7 miljoen. Als je dat niet wil betalen, biedt dan gewoon niet en richt je pijlen op een andere speler.
je hebt geluk dat ik geen mod meer hier ben, dat had ik niet gepiktquote:
Ik ben blij dat ze bij Van Bommel niet gedacht hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik vind het ook een belachelijk bod, maar ik vind dan ook gewoon dat we hem niet moeten kopen. Veel te groot risico, spelertje van het niveau Aissati op die leeftijd, qua spel, fysiek en instelling. Kan een topper worden, maar kan ook net als Aissati volledig aan zijn top zitten en geen haar beter worden.
Ik wil de reacties hier wel eens zien als Manchester United een openingsbod van 4 miljoen op Strootman doet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:13 schreef rubbereend het volgende:
Gaan we nou ophef maken over een openingsbod in een heel onderhandelingscircus? Is allemaal onderdeel van het spelletje. Ook dat Verbeek het noemt. Als het al klopt
Met een doorverkoop % van 50% is dit toch geen vreemd bod.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een belachelijk bod. Wat denkt Brands nou? Dat dit een goede start is om te onderhandelen? Maher heeft een doorlopend contract en is een van de grootste talenten op de Nederlandse velden, die haal je niet voor minder dan 7 miljoen. Als je dat niet wil betalen, biedt dan gewoon niet en richt je pijlen op een andere speler.
dan zeggen we: "Daar kunnen ze een shirt met handtekening voor krijgen"quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik wil de reacties hier wel eens zien als Manchester United een openingsbod van 4 miljoen op Strootman doet.
Een kwartiertje Skype.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zeggen we: "Daar kunnen ze een shirt met handtekening voor krijgen"
Alleen had Narsingh een aflopend contract.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ach, het treurige bod van Ajax op Narsingh destijds is men al weer vergeten. Dat was in dezelfde orde van grote.
Jawel, want AZ weet dan toch helemaal niet wat voor geld het gaat opleveren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:14 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met een doorverkoop % van 50% is dit toch geen vreemd bod.
Nog een jaar inderdaad, maar dan is een openingsbod van nog geen 3 miljoen (en dat was inclusief clausules) natuurlijk ook belachelijk weinig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen had Narsingh een aflopend contract.
Zoals Brands al zei: De maand duurt nog lang....quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar ik ben het eigenlijk ook niet gewend van PSV.
Die betalen onder Brands normaal gesproken de hoofdprijs.
Het is godverdomme ook nooit goed he.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nog een jaar inderdaad, maar dan is een openingsbod van nog geen 3 miljoen (en dat was inclusief clausules) natuurlijk ook belachelijk weinig.
2,5 miljoen met 50% doorverkoopclausule (als dat klopt) lijkt me op zich redelijk voor een speler die alles nog moet laten zien. Maar nogmaals, ik heb liever dat ze hem niet kopen.
3 miljoen als bod voor een 1 jarig contract of 2,5 miljoen als bod voor een 3 jarig contract. Groot verschil. Maar goed, als jij Ajax daarop wil pakken, ga je gang vooral.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:19 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nog een jaar inderdaad, maar dan is een openingsbod van nog geen 3 miljoen (en dat was inclusief clausules) natuurlijk ook belachelijk weinig.
2,5 miljoen met 50% doorverkoopclausule (als dat klopt) lijkt me op zich redelijk voor een speler die alles nog moet laten zien. Maar nogmaals, ik heb liever dat ze hem niet kopen.
Narsingh maakte heel wat meer indruk in zijn laatste seizoen dan Maher, maar dat is waarschijnlijk persoonlijk omdat ik niet gecharmeerd ben van Maher.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
3 miljoen als bod voor een 1 jarig contract of 2,5 miljoen als bod voor een 3 jarig contract. Groot verschil. Maar goed, als jij Ajax daarop wil pakken, ga je gang vooral.
En Narsingh was ook een speler die alles nog moest laten zien toch?
tis gewoon nooit goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Tuurlijk , maar niemand gaat 7 tot 9 miljoen betalen voor een speler van AZ.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jawel, want AZ weet dan toch helemaal niet wat voor geld het gaat opleveren.
Ik zou liever de 7 tot 9 miljoen gegarandeerd willen hebben dan 2,5 miljoen gegarandeerd en misschien 10 miljoen of misschien helemaal niets.
Even los van de prijs vind ik Maher wel beter dan Aisatti, fysiek ook sterker. Aisatti was als aanvaller teveel middenvelder en andersomquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Effe serieus, misschien ligt het aan mij, maar moeten jullie bij Maher ook niet aan Aissati denken. Die was volgens mij op die leeftijd exact net zo ver, zelfde speelstijl, zelfde fysiek?
Dat zegt natuurlijk niet dat Maher hetzelfde pad gaat volgen, maar is meer dan 5 miljoen niet een belachelijke gok voor deze speler?
Fysiek is Maher echt veel verder dan Aissati op die leeftijd was.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
Effe serieus, misschien ligt het aan mij, maar moeten jullie bij Maher ook niet aan Aissati denken. Die was volgens mij op die leeftijd exact net zo ver, zelfde speelstijl, zelfde fysiek?
Dat zegt natuurlijk niet dat Maher hetzelfde pad gaat volgen, maar is meer dan 5 miljoen niet een belachelijke gok voor deze speler?
Los van het Noord-Afrikaans bloed zie ik weinig overeenkomsten. Maher is wel een vervelend mocro mannetje vrees ik, en daar heeft PSV er de laatste tijd genoeg van gehad, met als laatste voorbeeld Labyad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Even los van de prijs vind ik Maher wel beter dan Aisatti, fysiek ook sterker. Aisatti was als aanvaller teveel middenvelder en andersom
Okeey, dan zie ik dat kennelijk verkeerd. Maar voor mijn gevoel was Aissati wel veel beweeglijker en slimmer. En een beter afstandsschot. Ik vind Maher in ieder geval zeker geen 5+miljoen waard.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Fysiek is Maher echt veel verder dan Aissati op die leeftijd was.
Hij is in ieder geval wel aan het solliciteren naar een vertrek en dat is nooit een goed teken, want als hij straks bij PSV speelt en er komt een club uit, laten we zeggen, Portugal.....quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Los van het Noord-Afrikaans bloed zie ik weinig overeenkomsten. Maher is wel een vervelend mocro mannetje vrees ik, en daar heeft PSV er de laatste tijd genoeg van gehad, met als laatste voorbeeld Labyad.
Precies waar ik ook al aan dacht, hij ligt nu bij AZ ook al dwars om een vertrek naar PSV te forceren. Zo'n type speler moet je gezien eerdere ervaringen eigenlijk niet willen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel aan het solliciteren naar een vertrek en dat is nooit een goed teken, want als hij straks bij PSV speelt en er komt een club uit, laten we zeggen, Portugal.....
lol, volgens mij doen bijna alle spelers dat. Met Suarez is het bij Ajax ook best goed gegaan volgens mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:38 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval wel aan het solliciteren naar een vertrek en dat is nooit een goed teken, want als hij straks bij PSV speelt en er komt een club uit, laten we zeggen, Portugal.....
Omdat Ajax een niet te weigeren bod kreeg. Als Liverpool 5 miljoen minder had geboden dan was het een rel geworden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lol, volgens mij doen bijna alle spelers dat. Met Suarez is het bij Ajax ook best goed gegaan volgens mij
Ik neem aan dat rubbereend het over de transfer van Groningen naar Ajax had.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat Ajax een niet te weigeren bod kreeg. Als Liverpool 5 miljoen minder had geboden dan was het een rel geworden.
Rubbereend bedoelt volgens mij dat de overgang van Ajax naar Liverpool wel soepel ging, ondanks het feit dat de overgang van Groningen naar Ajax een rel was. Maar dat kwam door het bod van Liverpool, die ook altijd de hoofdprijs betalen (naar nu blijkt voor Suarez terecht).quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik neem aan dat rubbereend het over de transfer van Groningen naar Ajax had.
ja dat hij daar moeilijk deed maar bij Ajax eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik neem aan dat rubbereend het over de transfer van Groningen naar Ajax had.
Precies, maar bij Ajax heeft hij ook aangegeven dat hij weg wilde op het einde. Dat liep alleen soepel omdat er geen discussie over de transfersom kwam.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat hij daar moeilijk deed maar bij Ajax eigenlijk nooit.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verbeek zegt dat het om 2,5 miljoen + nog een % bij een doorverkoop ging.
Wtfquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands en op het kleintjes letten in 1 zin?
Hij denkt altijd dat PSV Real Madrid is volgens mij.
[ afbeelding ]
Verbeek lulde ook over de transfer van Moisander, klopte toen ook nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Verbeek zegt dat het om 2,5 miljoen + nog een % bij een doorverkoop ging.
Eens, geeft wel weer wat voor karakter deze jongen heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Precies waar ik ook al aan dacht, hij ligt nu bij AZ ook al dwars om een vertrek naar PSV te forceren. Zo'n type speler moet je gezien eerdere ervaringen eigenlijk niet willen.
...als dat echt waar is. Verbeek zeikt en zanikt vaak een boel bij elkaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:58 schreef xSanjay het volgende:
Ik geef Verbeek wel helemaal gelijk, 2.5 miljoen voor maher is wel echt een belediging ten top.
Na de winterstop gelijk verhuren zou 't beste zijn voor z'n ontwikkeling.quote:Van Ooijen gaat contract verlengen tot 2015
PSV heeft de talentvolle middenvelder Peter van Ooijen langer aan zich weten te binden. Van Ooijen tekent na het trainingskamp in Thailand een nieuw contract tot medio 2015. Zo bevestigde technisch manager Marcel Brands tegenover het Eindhovens Dagblad.
Heeft hij daarvoor nou zo lopen rellen bij PSV?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-01-2013 om 21:53:43Zakaria Labyad (ex-#PSV) mag bij #Sporting alweer vertrekken. Morgen meer #ED reageer retweet
Hij mag van mij terugkomenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef StijnDa het volgende:
Heeft hij daarvoor nou zo lopen rellen bij PSV?twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-01-2013 om 21:53:43Zakaria Labyad (ex-#PSV) mag bij #Sporting alweer vertrekken. Morgen meer #ED reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |