Two Hearts?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die schoot door mijn hoofd maar ik vond 'm iets tè.
Ook niet iets alsquote:
Oh damn helemaal vergeten inderdaad. Maar waarschijnlijk kent ook niemand hier meer van Phil dan jij. Gok ik zo.quote:
quote:
Heb jij geen Phil/Genesis playlist dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij wint. Ik weet even niets meer.
Ik zet hem opquote:
Ik ga zo kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat nummer is dan ook geen trance.
www.etn.fm -> trance stream.
of: http://toronto.etn.fm:8130
Dit nummer heb ik een jaar of 10 geleden helemaal grijs gedraaid. Blijf het nog steeds een geweldige plaat vindenquote:
Ach, soms heb ik zo iets van Do You Remember?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh damn helemaal vergeten inderdaad. Maar waarschijnlijk kent ook niemand hier meer van Phil dan jij. Gok ik zo.
Erik, ik ga het niet eens proberen tegen jou.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, soms heb ik zo iets van Do You Remember?
Die is ook erg goed inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Ties02 het volgende:
hier wordt ik ook altijd vrolijk van
maar luister nauwelijks trance
Ook voor jou geldt: etn.fmquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik een jaar of 10 geleden helemaal grijs gedraaid. Blijf het nog steeds een geweldige plaat vinden
Terug naar de novietendans dan maar: dance into the light!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Erik, ik ga het niet eens proberen tegen jou.
Haha:Pquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Terug naar de novietendans dan maar: dance into the light!
No jacket required.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die schoot door mijn hoofd maar ik vond 'm iets tè.
Die heb ik niet eens volgens mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
I wish it would rain down on me.
Even wat te drinken pakken...hello, i must be going!quote:
Het is wel te pruimen maar ook niet echt iets wat ik vaker op zou zettenquote:
Muziek moet groeienquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is wel te pruimen maar ook niet echt iets wat ik vaker op zou zetten
I Don't Wanna Knowquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Scherp.
Misschien win je toch wel dan.
You coming back to me is against the odds...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even wat te drinken pakken...hello, i must be going!
Everyday he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You coming back to me is against the odds...
Trance is om lekker bij te zwevenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is wel te pruimen maar ook niet echt iets wat ik vaker op zou zetten
Oke, dat vind ik niks...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat nummer is dan ook geen trance.
www.etn.fm -> trance stream.
of: http://toronto.etn.fm:8130
Geen zorgen, ik zie je true colours.quote:
Allemaal vroeg naar bedquote:
In het kader van: beter laat dan nooit?quote:
Zeg datquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Valid het volgende:
Wat een verschrikkelijke vent die advocaat nu bij Nieuwsuur.
Mediterraanse tijdenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
In het kader van: beter laat dan nooit?
Arrogant broekie neemt het liefst de hele regie van Huys over. Optreden kwam (op mij) heel onsympathiek over.quote:
Weer is alleen minder mediterraansquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mediterraanse tijden![]()
Rijst met zalm hmmmm
Dat fantaseer ik er maar bijquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Weer is alleen minder mediterraans
De jongetjes zijn slachtoffer van het milieu waarin ze zijn opgegroeid, blablablaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er nog baanbrekende dingen gezegd over die ventjes?
Niet echt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er nog baanbrekende dingen gezegd over die ventjes?
Ik, best wel veel eigenlijk: student-assistent, bestuur, commissies etc. Vind het erg leuk om dingen te doen naast m'n studie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef Ties02 het volgende:
Wie doen hier eigenlijk allemaal commissiewerk naast de studie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |