Sta jij in directe verbinding met de kraan ofzo?quote:
FF druppelenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sta jij in directe verbinding met de kraan ofzo?
Jij bent trouwens ook lekker bezig de laatste tijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sta jij in directe verbinding met de kraan ofzo?
Goed voorbeeld doet volgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook lekker bezig de laatste tijd
Tot morregequote:
Dat was me wel duidelijk hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh qua posten bedoel ik dan, van je toiletgewoontes weet ik niks
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Kom op Tong ff een eindsprint baggeren............
Zo ben ik nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Kom op Tong ff een eindsprint baggeren............
Dat ik ooit tegen een stofzuigerzak zou pratenquote:
Binnenkort ff nieuwe account aanmaken ... naam was een ^&%^$-ideequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik ooit tegen een stofzuigerzak zou praten
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:54 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Binnenkort ff nieuwe account aanmaken ... naam was een ^&%^$-idee
Vandaar de stofzuiger ? zak.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:57 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Om precies te zijn mijn naam zuigt
Keertje de voordeur uitstappen en de echte wereld bekijken misschien?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:59 schreef 2cv het volgende:
Wat ga je doen als je een half miljoen posts op Fok hebt Tong ? Met pensioen ? Fappen ? Ff pissen ? Op naar het hele miljoen posts op Fok ?
Ken je mijn voetbalverleden niet ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Keertje de voordeur uitstappen en de echte wereld bekijken misschien?
Het grasveld om te beginnen, niet te gek doen, het kan fataal zijn.
Tafelvoetbalverleden? Nee sorry, ken ik nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 08:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je mijn voetbalverleden niet ?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tafelvoetbalverleden? Nee sorry, ken ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |