Gebruikten jouw ouders maar een rubberquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik heb dat nooit nodig voor mijn rubbers.
oh wacht, dit is sex niet
Mental image, dont give it to me!!!!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gebruikten jouw ouders maar een rubber
Je hebt hem al, jij bent visueel ingesteld merk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mental image, dont give it to me!!!!!
AAAAAAAAAAaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt hem al, jij bent visueel ingesteld merk ik
Dat is wel een beetje laat nu ook...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gebruikten jouw ouders maar een rubber
Och ja. Als je banen opschuift ga je spookrijden. Geen idee hoe hoog de boete daarvoor is, maar een artikel 5 is wel op de plaats en dan bepaalt de rechter de hoogte van de boete...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:09 schreef Omentuva het volgende:
Irritatie: Mensen die er achter komen dat ze twee banen naar rechts op moeten schuiven terwijl ze stilstaan voor een stoplicht en hem dan maar naar rechts gooien (met knipper, dat wel) terwijl jij aan komt rollen op 10-15 km/h en al bijna bij hem bent. Ik rem, maar hij bindt alsnog in en geeft mij een middelvinger.
Observatie/vraag: Hoeveel boete kan iemand (theoretisch) oplopen in 1000m? Ik had vandaag iemand die:
• Rechtdoor ging (rood licht) terwijl diegene over de baan voor rechtsaf (groen licht) ging.
• Bij dit rechtdoor gaan pikte diegene ook nog een stukje busbaan mee (bussen gaan daar rechtdoor over de baan voor rechtsaf)
• Door rood reed twee stoplichten daarna.
• Keerde over een doorgetrokken-streep-achtig ding (Google Maps, de doorgetrokken streep die uiteindelijk links overgaat in haaientanden). Dit komt doordat de auto voor rechtdoor stond, niet voor linksaf.
Bij mijn telling is dat tweemaal rood, één doorgetrokken streep, één busbaan en mogelijk ook nog voorsorteergedoe, als daar een boete voor bestaat (weet ik eigenlijk niet...). In ieder geval: 700 euro voor wat ik wél zeker weet ofzo?
Rijstroken, grmbl. Terminologie, I hatez it.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Och ja. Als je banen opschuift ga je spookrijden. Geen idee hoe hoog de boete daarvoor is, maar een artikel 5 is wel op de plaats en dan bepaalt de rechter de hoogte van de boete...
Dat is wel echt embarrassing als je je auto aan de weg hebt staanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zat ook nog aan een föhn te denken. Die van mij heeft zo'n stukje eruit in de stekker zodat 'ie ook op zo'n oranje tuinverlengsnoer kan. Dan kan ik net bij onze auto komen.
Het was ook meer een gedachte dan dat ik het gedaan heb hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat is wel echt embarrassing als je je auto aan de weg hebt staan![]()
Dat ga je niet redden binnen 10 minuten, no wayquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:07 schreef Pizza_Boom het volgende:
Gewoon een hete luchtkacheltje erin op een tijdschakelaar en die 10 minuten voordat je weg zou gaan aan laten slaan.
Tot iemand natuurlijk naar jouw rijstrook uitwijkt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:20 schreef CasB het volgende:
Oh je bedoelt van die mensen die gaan remmen als er iets op de andere rijstrook gebeurd? Heel hatelijk, gebeurt er iets op de rechterbaan waardoor er geremd wordt, gaat zo'n simpele ziel voor je ook remmen, terwijl daar niks aan de hand is.
Hoe vaak gebeurt dat? Ik ga eerder de redresseer strook danwel de vluchtstrook op dan de andere rijstrook in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tot iemand natuurlijk naar jouw rijstrook uitwijkt.
Ik kom het nog regelmatig tegen. Nou word ik op de motor sowieso wel eens over het hoofd gezien, maar als je één keer op het randje van de redresseerstrook komt te rijden met nog 5 centimeter speling door zo'n actie leer je het wel om gewoon te remmen. Dan maar een filequote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt dat? Ik ga eerder de redresseer strook danwel de vluchtstrook op dan de andere rijstrook in.
Totdat er een mafketel vlak voor je op je baan schiet. Dan kan je wel mooi niet geremd hebben, maar dan ga je er alsnog tegenaan klappen. Daar wordt je over het algemeen ook niet knapper van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:00 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurt dat? Ik ga eerder de redresseer strook danwel de vluchtstrook op dan de andere rijstrook in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |