Ben niet zo driest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gewoon in de stad stoppen, uitstappen en even vragen wat haar bedoelingen zijn kwam niet in jou op?
Misschien wilde ze je gewoon even erop wijzen dat je een achterlicht stuk had.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ik ben een keer de halve stad achtervolgd door zoeen. Dame rijdt constant links met 110 met een kilometer ruimte, en ik haal rechts in met 120. Vervolgens gaat ze op mijn bumper rijden, gebaren makend en groot licht knipperend. Ik ging uiteindelijk zelfs 140,150 om dr wat voor te zijn, maar nog steeds bleef ze niet meer dan 7 meter achter. En in de stad reed ze ook exact vlak achter me, zichzaggend door de stad, tot ik onverwachts zonder richting met een gier een zijstraatje insloeg waar ze niet meer op kon reageren.
pffft.
Ze wilde wilde neuqseks met jequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben een keer de halve stad achtervolgd door een linksklever. Dame rijdt constant links met 110 met een kilometer ruimte, en ik haal rechts in met 120. Vervolgens gaat ze op mijn bumper rijden, gebaren makend en groot licht knipperend. Ik ging uiteindelijk zelfs 140,150 om dr wat voor te zijn, maar nog steeds bleef ze niet meer dan 7 meter achter. En in de stad reed ze ook exact vlak achter me, zichzaggend door de stad, tot ik onverwachts zonder richting met een gier een zijstraatje insloeg waar ze niet meer op kon reageren.
pffft.
Dat is wel heel ergquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben een keer de halve stad achtervolgd door een linksklever. Dame rijdt constant links met 110 met een kilometer ruimte, en ik haal rechts in met 120. Vervolgens gaat ze op mijn bumper rijden, gebaren makend en groot licht knipperend. Ik ging uiteindelijk zelfs 140,150 om dr wat voor te zijn, maar nog steeds bleef ze niet meer dan 7 meter achter. En in de stad reed ze ook exact vlak achter me, zichzaggend door de stad, tot ik onverwachts zonder richting met een gier een zijstraatje insloeg waar ze niet meer op kon reageren.
pffft.
Bang zijn voor een damequote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
pffft.
Ach ja, die rechter baan moeten ze ook gewoon afschaffen.... Compleet nutteloosquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:34 schreef XSbig het volgende:
Mensen die op een 3-baansweg in het midden blijven rijden..
Ik vind het heerlijk, net als lege spitsstrokenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach ja, die rechter baan moeten ze ook gewoon afschaffen.... Compleet nutteloos
Vreemd dat je daarvoor bekeurt kan worden, terwijl het onmogelijk is om rechts in te halen als men zich aan de regels houdtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alleen jammer dat je de sjaak bent ivm rechts inhalen.
Ja het is het gevolg van een andere overtreding die mijn inziens de capaciteit van ons wegennet verneukt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vreemd dat je daarvoor bekeurt kan worden, terwijl het onmogelijk is om rechts in te halen als men zich aan de regels houdt
Vriend van me (ex-agent) had daar nog een leuk idee over. Rechts inhalen is toegestaan bij file, blokmarkering en doorgetrokken streepquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Alleen jammer dat je de sjaak bent ivm rechts inhalen.
Probeer het eens uit. Ik ga het er niet op gokken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Vriend van me (ex-agent) had daar nog een leuk idee over. Rechts inhalen is toegestaan bij file, blokmarkering en doorgetrokken streepDus ook bij spitsstrook
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Vriend van me (ex-agent) had daar nog een leuk idee over. Rechts inhalen is toegestaan bij file, blokmarkering en doorgetrokken streepDus ook bij spitsstrook
Zou ik ook niet doen. Het RVV heeft het uitlsuitend over blokmarkering. Doorgetrokken streep wordt niet genoemd als uitzondering.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Probeer het eens uit. Ik ga het er niet op gokken.
Precies. Als extra uitzondering wordt volgens mij nog wel voorsorteren genoemd dacht ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef OEM het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Het RVV heeft het uitlsuitend over blokmarkering. Doorgetrokken streep wordt niet genoemd als uitzondering.
Idd. Voorsorteren, blokmarkering, trams en files worden genoemd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies. Als extra uitzondering wordt volgens mij nog wel voorsorteren genoemd dacht ik.
Maar voorsorteren zoals men op de A8 doet telt dan weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Idd. Voorsorteren, blokmarkering, trams en files worden genoemd.
Hmm, dan weet ik niet wat ie bedacht heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:18 schreef OEM het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Het RVV heeft het uitlsuitend over blokmarkering. Doorgetrokken streep wordt niet genoemd als uitzondering.
En rotondes, meen ik, maar dat heb ik altijd een slecht plan gevonden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef OEM het volgende:
[..]
Idd. Voorsorteren, blokmarkering, trams en files worden genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |