inderdaad, het word weer eens makkelijk verdraaid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Abed het volgende:
Hij stootte hem aan, zei sorry en liep door.
Nothing to see here people.
Je mening baseren op het boek van Zlatenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Pep de mongool, gaat nergens meer waarmaken. Snap niet wat mensen in die debiel zien. Lees de boek eens van Zlata, die man is een en al debiel als coach. Hij kan er niks van, bang voor spelers en wil alleen maar een sekte oprichten die als schoolkinderen gedragen. Gewoon een van de overrated trainers ooit. Dat die man maar lekker faalt met alles wat hij doet, zul je zien dat hij een Chelsea of Milan laat degraderen. Daar gaat hij goed in worden. Pep
Hoe lang heb je met hem gewerkt dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Pep de mongool, gaat nergens meer waarmaken. Snap niet wat mensen in die debiel zien. Lees de boek eens van Zlata, die man is een en al debiel als coach. Hij kan er niks van, bang voor spelers en wil alleen maar een sekte oprichten die als schoolkinderen gedragen. Gewoon een van de overrated trainers ooit. Dat die man maar lekker faalt met alles wat hij doet, zul je zien dat hij een Chelsea of Milan laat degraderen. Daar gaat hij goed in worden. Pep
Jij bent serieus de grootste kneus van fok.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe erg kun je iets uit zijn verband trekken, zie je ook maar enige aanstalte van Ronaldo om hem de hand te schudden? Nee. Alleen een verontschuldiging gebaar omdat ie hem aanraakte, niet meer, niet minder.
Hoe lang heb jij met hem gewerkt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe lang heb je met hem gewerkt dan?
Niet dat ik het wel weet, maar ja, Zlatan is er juist de persoon voor om zulke dingen te verzinnen...quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij met hem gewerkt?
Alsof Zlatan zoiets zou verzinnen
Dan neem ik aan dat Guardiola de beweringen van Zlatan heeft tegengesproken?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet dat ik het wel weet, maar ja, Zlatan is er juist de persoon voor om zulke dingen te verzinnen...
Ik neem aan dat Guardiola juist volwassen genoeg is en niet reageert op zulke beschuldigingen. Om nou in de pers á la RTL Boulevard zoiets uit te gaan vechten... 1 rotte appel die wat slechts over hem zegt zal hem een zorg zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat Guardiola de beweringen van Zlatan heeft tegengesproken?
Natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Guardiola juist volwassen genoeg is en niet reageert op zulke beschuldigingen. Om nou in de pers á la RTL Boulevard zoiets uit te gaan vechten... 1 rotte appel die wat slechts over hem zegt zal hem een zorg zijn.
Ja, maar hij weet precies hoe barca werkt en hun tactieken. Meer dan buitenstaanders.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
NatuurlijkMaar zodra Guardiola weer aan de slag gaat zullen we zien of hij zo'n geweldige trainer is. Zelf denk ik dat het zwaar gaat tegenvallen. Al maken ze jou of mij trainer van Barcelona worden ze gewoon kampioen.
Oh maar dat gevoel heb ik ook wel enigszins hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
NatuurlijkMaar zodra Guardiola weer aan de slag gaat zullen we zien of hij zo'n geweldige trainer is. Zelf denk ik dat het zwaar gaat tegenvallen. Al maken ze jou of mij trainer van Barcelona worden ze gewoon kampioen.
dat sowiesoquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Breekfast het volgende:
Hoe triest om hier een topic over te openen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Je bent zelf triest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Breekfast het volgende:
Nou ja, er is een of andere lul die het zo heeft uitvergroot om het iedereen even te laten zien en het heeft daardoor het nieuws gehaald, dus snap best dat iemand er een topic over opent.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:47 schreef Breekfast het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij bent serieus de grootste kneus van fok.
Nee hoor,dat maak jij ervan. Ronaldo stopte daadwerkelijk daar hij Guardiola herkende en tikte hem op de schouder om even " hallo " te zeggen. Kijk maar naar het verongelijkte gezicht van Ronaldo toen hij de reactie van Guardiola merkte.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Abed het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee hoor,dat maak jij ervan. Ronaldo stopte daadwerkelijk daar hij Guardiola herkende en tikte hem op de schouder om even " hallo " te zeggen. Kijk maar naar het verongelijkte gezicht van Ronaldo toen hij de reactie van Guardiola merkte.
[..]
Nee hoor,dat maak jij ervan. Ronaldo stopte daadwerkelijk daar hij Guardiola herkende en tikte hem op de schouder om even " hallo " te zeggen. Kijk maar naar het verongelijkte gezicht van Ronaldo toen hij de reactie van Guardiola merkte.
[..]
Bij 9 van de 10 posts van jou heb ik het idee dat een jongetje van 9 het heeft getypt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef Abed het volgende:
"de boek"quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je mening baseren op het boek van Zlaten
Jou hoef ik dus ook niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:43 schreef Doublepain het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |