De Marathon was beter geweestquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef Toad het volgende:
Op zich is dat toch niet zo belangrijk. Of die is uitgekomen in de VS. De Nederlandse inzending, Kauwboy, zal neem ik aan nooit uitkomen in de VS.
En dan gaan ze Django Unchained wel nomineren.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Amerikanen hebben niks met die film, ze vinden m racistisch
Bigalow beweert dat Anonymus de site om te stemmen heeft gehacktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
Toch wel raar dat Bigelow niet genomineerd is.
Die vond ik weer geen moer aan, zeker niet nadat Ruffalo als een badguy werd neergezetquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en The Kids Are All Right nog leuker.
Ben je een van de weinige die 3D niets vond toevoegen. Veel zijn van mening dat Life of Pi JUIST heel goed gebruik maakt van 3D, waarmee ze in een illuster rijtje komen met oa Avatar en Hugo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:18 schreef Stefan het volgende:
Life op Pi vond ik een aardige film maar de 3D vond ik niet toevoegen en het verhaal vond ik ook niet bijzonder goed verteld
Nja, volgens mij was er gewoon sprake van flinke concurrentie. Snap alleen de nominatie voor O.Russell niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef speknek het volgende:
Suf dat Affleck nog steeds geen erkenning krijgt als regisseur. Nu met drie topfilms op rij zou hij er gewoon bij hebben moeten staan. Geeft te denken of hij wat vijanden heeft gemaakt. Voor de rest weinig echte verrassingen.
jammer dat er geen screener van SLP te vinden is
'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef speknek het volgende:
Suf dat Affleck nog steeds geen erkenning krijgt als regisseur. Nu met drie topfilms op rij zou hij er gewoon bij hebben moeten staan.
DVDrip niet goed genoeg? Overigens zie ik wel screeners staan...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:45 schreef speknek het volgende:
Suf dat Affleck nog steeds geen erkenning krijgt als regisseur. Nu met drie topfilms op rij zou hij er gewoon bij hebben moeten staan. Geeft te denken of hij wat vijanden heeft gemaakt. Voor de rest weinig echte verrassingen.
jammer dat er geen screener van SLP te vinden is
Hugo? Ik las altijd dat Hugo alleen maar rook en stoom toevoegde.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:22 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ben je een van de weinige die 3D niets vond toevoegen. Veel zijn van mening dat Life of Pi JUIST heel goed gebruik maakt van 3D, waarmee ze in een illuster rijtje komen met oa Avatar en Hugo.
Politiek correcte, geïndoctrineerde mensen zijn het, voor het grootste deel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Amerikanen hebben niks met die film, ze vinden m racistisch
Waarom zouden ze, alleen die wie geld opleverenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af of Pathé de Oscar genomineerde films nu tevens een wijde release gaan geven in hun bioscopen.
Omdat meestal mensen die films massaal willen zien vanwege hun Oscar status.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zouden ze, alleen die wie geld opleveren
Ik denk dat er geen grote markt is voor een film over het liefdesleven van FDR bijvoorbeeld
In Nederland valt dat altijd wel mee hoor', Oscars leeft hier bij een selecte groep, in Amerika is dat veel groterquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Omdat meestal mensen die films massaal willen zien vanwege hun Oscar status.
Die kan volgend jaar meedoen. De deadline voor de première in eigen land was half augustus, De Marathon draait vanaf 18 oktober.quote:
Ow wist ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:51 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die kan volgend jaar meedoen. De deadline voor de première in eigen land was half augustus, De Marathon draait vanaf 18 oktober.
Ik heb wel een theorie waarom juist die films bij de genomineerden zijn beland. Niet alleen omdat het van die "luchtige drama's" zijn, denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Silver Linings Playbook inmiddels gezien. Leuk filmpje wel. Kan in het rijtje van Oscargenomineerden als The Descendants, The Kids Are All Right en Up in the Air. Ieder Oscarjaar staat er weer zo'n luchtig drama tussen, nu deze dus.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:42 schreef Stefan het volgende:
Waarom is Twilight dan niet genomineerd?
En het moeten wel enigszins eigenzinnige, non-franchise films zijn, denk ik.quote:Beiden zetten ze ook nog eens een mooie acteerprestatie neer.
In dat geval films als Crazy Stupid Love en Driverquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:43 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
[..]
En het moeten wel enigszins eigenzinnige, non-franchise films zijn, denk ik.
Wel verdiend, waarschijnlijk. Mits je Drive bedoeld.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
In dat geval films als Crazy Stupid Love en Driver
hadden die nominaties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |