Ik had hem alleen nog wel verwacht bij beste muziek.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Die nominatie voor Benh Zeitlin (volledig verdiend) kwam uit de lucht vallen.
Ja, dat is voor mij de grote misser bij make-up en bij editing (hallo, editing moet een HEL geweest zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:50 schreef Spies het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, Cloud Atlas had zeker nominaties voor best editing, make-up en soundtrack verdiend in mijn ogen.
Ik ben ook voor Miss Wallis. Dat ze maar de jongste ooit mag wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind niet dat Alan Arkin's rol in Argo groot genoeg is om een nominatie te rechtvaardigen. Daarnaast had ik sinds ik Beasts Of The Southern Wild afgelopen november heb gezien een zwak voor die film. Geweldig dat een 9-jarige genomineerd is.
Make-up vond ik ook niet écht geweldig. Editing had zeker wel een nominatie verdiend inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij de grote misser bij make-up en bij editing (hallo, editing moet een HEL geweest zijn)
Smaken verschillen. Ik vond hem ook geweldig, alles klopte aan die film.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Argo best picture? Sorry hoor maar hebben ze daar bij de jurering wiet gerookt?
Eens, ook verdiend. Hoewel ik wel vind dat het niet DE beste is, maar we zullen zien welke kant andere awards opvallen...quote:Op zaterdag 12 januari 2013 01:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik vond hem ook geweldig, alles klopte aan die film.
Jennifer Lawrence heeft toch wel 50% kans best actress te winnen. Supporting actress gaat naar Anne Hathaway, denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Silver Linings Playbook inmiddels gezien. Leuk filmpje wel. Kan in het rijtje van Oscargenomineerden als The Descendants, The Kids Are All Right en Up in the Air. Ieder Oscarjaar staat er weer zo'n luchtig drama tussen, nu deze dus.
Maar waarom SLP in zo'n beetje elke categorie is genomineerd, is mij echt een raadsel. Het zou mij verbazen als ze er ook maar een binnen weten te slepen. Geef ik Jacki Weaver (sup.actress) nog de grootste kans.
Ja, en The Kids Are All Right nog leuker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef Lemans24 het volgende:
Toch maar snel SLP kijken dan, want Up in the Air en The Descendants vond ik ook erg leuk.
die was echt klote manquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en The Kids Are All Right nog leuker.
Van die drie toch wel de minste, vond ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en The Kids Are All Right nog leuker.
Vera Farmiga.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:24 schreef Lemans24 het volgende:
Maar ja, ik heb een zwak voor vliegtuigscènes. Dan is Up in the Air sowieso geweldig
En dit jaar maakt hij ook weer kans op een oscar met Argo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:27 schreef De_Nater het volgende:
Toch typisch dat én in The Descendants én in Up in the Air een hoofdrol is voor George...
Nee, wordt Jessica Chastainquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:18 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence heeft toch wel 50% kans best actress te winnen.
50% kans, zeg ik ookquote:
Vind ik inderdaad ook opvallend. Argo en ZDT heb ik inmiddels gezien, die vond ik toch bijzonder goed geregisseerd. Ik denk zelfs dat het met een andere regie niet zulke goede films waren geworden. Maar goed, er is al wel een leuke infographic.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:00 schreef Lemans24 het volgende:
De 'best direction' categorie is wel één grote verrassing dit jaar, qua niet-genomineerden dan:
Ben Affleck
Kathryn Bigelow
Quentin Tarantino
P.T. Anderson
Tom Hooper
Allemaal NIET genomineerd, hoe onverwacht!
Wat was er mis met The Blind Side. Als Driving Miss Daisy een Oscar voor beste film kan krijgen mag tge Blind Side ook meedoenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het jaar ervoor was het The Blind Side, ik denk dat die eigenlijk nog problematischer was.
Amerikanen hebben niks met die film, ze vinden m racistischquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Opvallendheden (in mijn ogen):
- Intouchables niet genomineerd voor Beste Buitenlandse Film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |