Goeie tip!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zorg dat je een plekje in de buurt van de warme choco kiest!!
Die warmde me na de 7HVL ook snel weer opquote:
Ook goedemorgen sunshine.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:11 schreef slacker_nl het volgende:
@de_kluizenaar wat is er gebeurd dan? Heb je je schenen laten branden als je biceps? Sukkel!! Je bent je botten met spieren aan het vergelijken. Je botten verzuren niet (brandende gevoel), je botten geven op dat moment aan: stressfractuurtjes!!
Dus als het daardoor komt, ik lach. Als het niet daardoor komt, dan heb je m'n mening over je schenen laten branden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we zijn 1 seconde per km sneller dan vorige weekquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:59 schreef YUR het volgende:
Zo, ons Endomondoteam heeft de 30.000 kilometers weer gepasseerd
Da's ook wel leuk om bij te houden jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En we zijn 1 seconde per km sneller dan vorige week
En er is 609 km bijgekomen afgelopen week
Beterschapquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil weer lopen!![]()
Die griep heeft er echt ingehakt, gisteravond voor het eerst weer geprobeerd te sporten (thuis), dat ging nog niet echt goed. Veel hoesten en weinig kracht.
Hoop dit weekend te kunnen lopen.
Dat is best veel te noemen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thanks! Ik moet ook wel want nu gaat het nog nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Beterschap
Maar neem vooral de tijd...als je te vroeg weer begint, kan het nog best lang duren voor je weer op je normale niveau bent
Je basis verlies je niet zo snel hoor. De eerste twee keer ff rustig aan doen, en voor je het weet loop je weer als van oudsquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks! Ik moet ook wel want nu gaat het nog niet![]()
Ben wel de hele week alweer aan het werk dus op zich voel ik me wel al een stuk beter.
Vraag me ook echt af hoeveel ik nog kan lopen als ik weer ga!
Even om toe te lichten..er zijn wel een aantal nieuwe leden bij hequote:Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, mijn weekschema voor de komende weken ziet er (gemiddeld) zo uit:quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:46 schreef robdriessen het volgende:
dinsdag: sportschool
woensdag: rennen
donderdag: rustdag met Wie Is De Mol
Goed planal zeg ik het zelf
Beterschap en als je je koortsdagen rust hebt gehad, gewoon beginnen met een klein rondje op rustig tempoquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef gcjoel het volgende:
Ik wil weer lopen!![]()
Die griep heeft er echt ingehakt, gisteravond voor het eerst weer geprobeerd te sporten (thuis), dat ging nog niet echt goed. Veel hoesten en weinig kracht.
Hoop dit weekend te kunnen lopen.
Ja, ben sinds vorige week begonnen het eens in een lijstje bij te houden, neem iedere donderdag de stand van zaken opquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's ook wel leuk om bij te houden ja
Ik zit net ff naar het voorlopige Ekiden-lijstje te kijken...en ik heb iedereen op dat lijstje al eens irl ontmoet
Ja, dat snap ik, daarom zei ik ook bijgekomenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Even om toe te lichten..er zijn wel een aantal nieuwe leden bij heOf mensen die zichzelf af- en aanmelden
Vanaf volgende week mijn schema:quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, mijn weekschema voor de komende weken ziet er (gemiddeld) zo uit:
zondag: rustdag
maandag: trainen geven + hardlopen (naar trainingsveld en na training nog een extra rondje eraan vast plakken)
dinsdag: rustdag
woensdag: Hardlopen of korfbaltraining (waar ik hardlopend naartoe ga)
donderdag: rustdag met Wie is de mol?
vrijdag: Hardlopen (LDL, al is het nu met 7 km nog niet echt lang, maar dat wordt steeds langer als het goed is)
zaterdag: rustdag met af en toe een korfbalwedstrijd spelen of coachen (en nog op een paar zaterdagen een hardloopwedstrijd)
[..]
Beterschap en als je je koortsdagen rust hebt gehad, gewoon beginnen met een klein rondje op rustig tempo
[..]
Ja, ben sinds vorige week begonnen het eens in een lijstje bij te houden, neem iedere donderdag de stand van zaken op![]()
Stimuleert je dat om ook te komen bij de Ekiden? Ik heb alleen mossel en GotC (en jou) ontmoet
[..]
Ja, dat snap ik, daarom zei ik ook bijgekomenNiet gelopen
En dat soort dingen hou je toch bij dit soort statistieken
Ah mooiquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, daarom zei ik ook bijgekomenNiet gelopen
En dat soort dingen hou je toch bij dit soort statistieken
Ja, klopt, ik analyseer automatischquote:
Via USB. Aansluiten op laptop of evt autoaanstekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik analyseer automatisch![]()
En zit zelfs al te bedenken hoe ik tijdens de Roparun mijn Garmin kan opladen zodat ik echt alle gelopen meters registreer...
En zit te denken om Endomondo toch te upgraden om alle statistieken te kunnen zien
2 Garmins? Of aan een laptop hangen ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En zit zelfs al te bedenken hoe ik tijdens de Roparun mijn Garmin kan opladen zodat ik echt alle gelopen meters registreer...
En zit te denken om Endomondo toch te upgraden om alle statistieken te kunnen zien
Ik heb het gedaan en ik vind het wel leukquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Autolader een optie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |